Diskuse

Evropské Automobily roku: Opel Insignia (2009)

5.9.2016

Insignia nahradila na podzim 2008 v nabídce Opelu nepříliš úspěšnou Vectru C a odvozený hatchback Signum. Vyrábí se dodnes.

 

  • 10 Reagovat !

    foto hittman

    hittman 06.09.2016  07:35

    By

    mne zajímalo, zda jde poznat rozdíl mezi 2.0 CDTI 120 kW a novým šeptajícím 2.0 CDTI 125 kW¨- v hlučnosti, spotřebě, pružnosti? ... Sedan se mi exteriérem velmi líbí, kombi již nikoliv.
    • 10 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 06.09.2016  07:59

      « Re: By

      Za mě jasná volba liftback, sluší mu to nejvíc.
    • 10 Reagovat !

      foto woody159

      woody159 06.09.2016  08:18

      « Re: By

      Nový 2.0 CDTI 125 kW má kombinovanú spotrebu nižšiu o celý liter v porovnaní s 2.0 CDTI 120 kW a vyšší točivý moment o 50 Nm, čiže aj lepšie zrýchlenie, ale vzhľadom na hmotnosť auta je to len nepatrný rozdiel. A čo sa týka hlučnosti, tak nemci odviedli veľmi dobrú prácu, ten motor je v porovnaní so starým 118/121 kW veľmi tichý. Stačí zájsť k dealerovi a presvedčiť sa :-)
    • 01 Reagovat !

      foto Sup

      Sup 06.09.2016  08:19

      « Re: By

      Lift, po faceliftu, OPC line, kola 19", s manuálem!!¨hydroměnič nehorázně zabijí dynamiku 125kW a 400nm.

      Při příchodu Insignie snad v ČR nebyla novinářská akce, kde by se nějaký kousek nepo.... minimálně čidlo odešlo. Pofaceliftu zlepšení i kvality interiéru.

      Starší motor A20DTH trpí na zadírání na klice, praskající hadice od mezichladiče do sání (origo cena 5200 + výměna, celkově 8-9tis. Kč). Teď tu je kousek který po 125 000km má už vyměněný EGR a nyní odešla řídící jednotka.
      Celkově servis Opelu stojí skroo 2x tolik co servis Mondea.
      Začneme na hodinovce Opel 790 bez DPH Ford 550bez DPH a ceny na Opel? Šílený v originále jakspotřební věci, tak plechařina. První Insignie padají skoro automaticky do totálky.

      Jinak samozřejmě je Insignia pohodlné a krásné auto, které vypadá rychleji než je schopné jezdit, hlavně zatáčky, jako dálniční křižník OK.
      • 10 Reagovat !

        foto woody159

        woody159 06.09.2016  08:27

        « Re: Re: By

        To máš pravdu... Prvé Insignie sú kvalitou trochu nižšie, ale to je pochopiteľné, keďže to bol úplne nový model automobilky, ale Opel sa snaží zlepšovať čo sa dá, čo potvrdzuje aj množstvo certifikátov od nemeckej Dekry.
      • 30 Reagovat !

        foto Bubaq

        Bubáq 06.09.2016  10:12

        « Re: Re: By

        Nechci polemizovat, tolik zkušeností nemám... jezdím již druhou Insignii 96kW AT, Sports Tourer. S oběma naprostá spokojenost co do spolehlivosti. Vybral jsem jí především pro řidičsky kvalitní interiér: takhle má vypadat přístrojová deska a sezení! Nikdy mi nevadil tolik (hloupě) komentovaný správně zónovaný soubor tlačítek pod displejem navigace: zvyknout si bylo otázkou několika desítek kilometrů a přímý přístup k funkcím infotaimentu byl opravdu bezpečný. Nová verze s dotykovou obrazovkou naštěstí nic nepřehnala, vše je opět dobře přístupné. Jízdně se nedá zrovna tento model označit za agilní, to opravdu ne (srovnával jsem např. s Volvem V60, jež je až hravé), ale komfort a totální stabilita ve vyježděných kolejích i ve větru nakonec zvítězily (páč už tolik nespěchám :-)). A pořád ji mám rád...
        • 10 Reagovat !

          foto woody159

          woody159 06.09.2016  11:14

          « Re: Re: By

          Súhlasím s tebou. Sedačky sú pohodlné, hlavne, keď si priplatíš za tie ortopedické, tie sú špičkové. A čo sa týka toho stredového panelu, tak ja v tom nevidím žiaden problém. Možno na pohľad je tam tých tlačidiel veľa, ale sú logicky usporiadané a vodič v podstate hneď ako sa s autom oboznámi vie, kde má siahnuť, keď chce niečo nastaviť. Osobne nemám rád autá, kde sú dotykové obrazovky, pretože si nie som istý, či som to fakt stlačil, alebo nie, nie je tam spätná väzba, ako je to u tlačidiel... Musím sa presvedčiť na displeji, či je to aktivované a to zbytočne berie pozornosť... Ako som už povedal, nemám problém so stredový panelom v žiadnom vozidle Opel či už ide o Insigniu, Astru, Merivu alebo Zafiru Tourer.
        • 20 Reagovat !

          foto stanly01

          stanly01 06.09.2016  11:28

          « Re: Re: Re: By

          Mozem len potvrdit. Aktualne jazdim 3 insigniu 125kw, ST. auto ma 6mesiac, cez 40 000ks. Hlucnost oproti 96kw je znizena, komfort na dlhe cesty vyborny! Desing auta, je to u kazdeho individualne, ako so zenskou. Jednemu sa paci stihla, inemu krv a mieko :-) Pre mna TOP! Sexepil + Comfort ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto Sup

            Sup 06.09.2016  11:32

            « Re: Re: Re: Re: By

            Pánové ozvali jste se hezky, ale zatím tu nikdo nevyčítal přetlačítkovaný středový panel. Naopak já za něj vždy "bojoval", v tom se shodneme, že je ideální mí pro každou funkci své tlačítko.
          • 10 Reagovat !

            foto woody159

            woody159 06.09.2016  12:30

            « Re: Re: Re: Re: By

            Presne tak. Každému sa páči niečo iné, takže z môjho pohľadu by sa pri testoch design ani nemal hodnotiť... A pre mňa je Insignia nádherné auto, hlavne po facelifte a vo verzii Sports Tourer :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 06.09.2016  16:37

    Raději počkat na novou...

    Tato generace Insingnie trpí přesně stejnými neduhy, jako minulá generace Astry - obtloustlý design, silná nadváha a slabé využití obestavěného prostoru. Nejhůř je na tom liftback, který nabízí absurdně malý prostor pro hlavy zadních pasažérů... Mimořádně nepovedené je řešení zadní výklopné stěny u kombíku, které ubírá z délky kufru snad půl metru a při pohledu na toto auto se zvednými pátými dveřmi by se člověk skoro pozvracel...
    Nepochybuju ale o tom, že nová generace Isignie bude stejně skvělá jako nová Astra - mezigeneračně má zhubnout až o 200 kg, dostat svižnější tvary a proporce a zásadně větší vnitřní prostor - vzorem v tomto směru prý byl Superb! Výsledek bychom mohli vidět už na nadcházejícím pařížském autosalonu a podle dosud dostupných informací to vypadá, že tentokrát by mohlo být horko i Passatu, o amerikanizované současné generaci Mondea ani nemluvě! :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Damian120

    Damian120 06.09.2016  23:19

    Je dobra...

    Takovouhle Insignii si porizoval pred par lety kolega z prace. Bral ji uz nejakej rok jetou, ale dodnes vypada jako nova a kdyz jsem s nim parkrat jet, byl to fakt prijemnej zazitek, nedivim se teda ze ji takhle ocenujou :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Na Jižní spojce upadlo autobusu kolo. Směrem na Smíchov se tvoří kolony

Na Jižní spojce upadlo autobusu kolo. Směrem na…

Úterní ranní dopravní špičku komplikuje na Jižní spojce porucha autobusu, kterému upadlo kolo. Směrem na Prahu 5…

Miliardář Karel Janeček si dva roky po svatbě našel milenku! Manželka to vzala nádherně, říká

Miliardář Karel Janeček si dva roky po svatbě našel…

Kontroverzní miliardář Karel Janeček (44) opět šokuje. Dva roky po svatbě přiznal milenku, o které jeho manželka…

 

iSport.cz

Curry hodil po rozhodčím chránič zubů, musí zaplatit milionovou pokutu

Curry hodil po rozhodčím chránič zubů, musí zaplatit…

Hvězdný americký basketbalista Stephen Curry byl potrestán pokutou 50.000 dolarů (více než milion korun) za to,…

Kaya hrál za juniorku Sparty. Uvedl se ostrým faulem na červenou

Kaya hrál za juniorku Sparty. Uvedl se ostrým faulem…

Turecký reprezentant měl být jedním z klíčových hráčů "nové" Sparty trenéra Andrey Stramaccioneho. Jenže obránce…

 

Reflex.cz

Pravda o Švejnarovi a Babišovi: Tito dva se scházejí už dlouho, pokud to média nevěděla, jejich chyba

Pravda o Švejnarovi a Babišovi: Tito dva se scházejí…

No jistě, Andrej Babiš a jeho piáristé to opět sehráli skvěle. Vítěz voleb se v neděli dopoledne setkal…

A čí je teda ta ODS? Fialova, nebo Klausova?

A čí je teda ta ODS? Fialova, nebo Klausova?

Začíná to vypadat, že sestavování nové vládní koalice není tentokrát až tak důležité jako po jiných volbách.…