Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropské Automobily roku: Opel Insignia (2009)

Insignia nahradila na podzim 2008 v nabídce Opelu nepříliš úspěšnou Vectru C a odvozený hatchback Signum. Vyrábí se dodnes.
Zpět na článek
6. 9. 2016 07:35
6. 9. 2016 07:59
6. 9. 2016 08:18
6. 9. 2016 08:19
6. 9. 2016 08:27
6. 9. 2016 10:12
6. 9. 2016 11:14
6. 9. 2016 11:28
6. 9. 2016 11:32
6. 9. 2016 12:30
6. 9. 2016 23:19
Avatar - Hittman
6. 9. 2016 07:35
By
mne zajímalo, zda jde poznat rozdíl mezi 2.0 CDTI 120 kW a novým šeptajícím 2.0 CDTI 125 kW¨- v hlučnosti, spotřebě, pružnosti? ... Sedan se mi exteriérem velmi líbí, kombi již nikoliv.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - twistedTSD
6. 9. 2016 07:59
Re: By
Za mě jasná volba liftback, sluší mu to nejvíc.
6. 9. 2016 08:18
Re: By
Nový 2.0 CDTI 125 kW má kombinovanú spotrebu nižšiu o celý liter v porovnaní s 2.0 CDTI 120 kW a vyšší točivý moment o 50 Nm, čiže aj lepšie zrýchlenie, ale vzhľadom na hmotnosť auta je to len nepatrný rozdiel. A čo sa týka hlučnosti, tak nemci odviedli veľmi dobrú prácu, ten motor je v porovnaní so starým 118/121 kW veľmi tichý. Stačí zájsť k dealerovi a presvedčiť sa :-)
6. 9. 2016 08:19
Re: By
Lift, po faceliftu, OPC line, kola 19", s manuálem!!¨hydroměnič nehorázně zabijí dynamiku 125kW a 400nm.

Při příchodu Insignie snad v ČR nebyla novinářská akce, kde by se nějaký kousek nepo.... minimálně čidlo odešlo. Pofaceliftu zlepšení i kvality interiéru.

Starší motor A20DTH trpí na zadírání na klice, praskající hadice od mezichladiče do sání (origo cena 5200 + výměna, celkově 8-9tis. Kč). Teď tu je kousek který po 125 000km má už vyměněný EGR a nyní odešla řídící jednotka.
Celkově servis Opelu stojí skroo 2x tolik co servis Mondea.
Začneme na hodinovce Opel 790 bez DPH Ford 550bez DPH a ceny na Opel? Šílený v originále jakspotřební věci, tak plechařina. První Insignie padají skoro automaticky do totálky.

Jinak samozřejmě je Insignia pohodlné a krásné auto, které vypadá rychleji než je schopné jezdit, hlavně zatáčky, jako dálniční křižník OK.
6. 9. 2016 08:27
Re: By
To máš pravdu... Prvé Insignie sú kvalitou trochu nižšie, ale to je pochopiteľné, keďže to bol úplne nový model automobilky, ale Opel sa snaží zlepšovať čo sa dá, čo potvrdzuje aj množstvo certifikátov od nemeckej Dekry.
Avatar - Bubáq
6. 9. 2016 10:12
Re: By
Nechci polemizovat, tolik zkušeností nemám... jezdím již druhou Insignii 96kW AT, Sports Tourer. S oběma naprostá spokojenost co do spolehlivosti. Vybral jsem jí především pro řidičsky kvalitní interiér: takhle má vypadat přístrojová deska a sezení! Nikdy mi nevadil tolik (hloupě) komentovaný správně zónovaný soubor tlačítek pod displejem navigace: zvyknout si bylo otázkou několika desítek kilometrů a přímý přístup k funkcím infotaimentu byl opravdu bezpečný. Nová verze s dotykovou obrazovkou naštěstí nic nepřehnala, vše je opět dobře přístupné. Jízdně se nedá zrovna tento model označit za agilní, to opravdu ne (srovnával jsem např. s Volvem V60, jež je až hravé), ale komfort a totální stabilita ve vyježděných kolejích i ve větru nakonec zvítězily (páč už tolik nespěchám :-)). A pořád ji mám rád...
6. 9. 2016 11:14
Re: By
Súhlasím s tebou. Sedačky sú pohodlné, hlavne, keď si priplatíš za tie ortopedické, tie sú špičkové. A čo sa týka toho stredového panelu, tak ja v tom nevidím žiaden problém. Možno na pohľad je tam tých tlačidiel veľa, ale sú logicky usporiadané a vodič v podstate hneď ako sa s autom oboznámi vie, kde má siahnuť, keď chce niečo nastaviť. Osobne nemám rád autá, kde sú dotykové obrazovky, pretože si nie som istý, či som to fakt stlačil, alebo nie, nie je tam spätná väzba, ako je to u tlačidiel... Musím sa presvedčiť na displeji, či je to aktivované a to zbytočne berie pozornosť... Ako som už povedal, nemám problém so stredový panelom v žiadnom vozidle Opel či už ide o Insigniu, Astru, Merivu alebo Zafiru Tourer.
6. 9. 2016 11:28
Re: By
Mozem len potvrdit. Aktualne jazdim 3 insigniu 125kw, ST. auto ma 6mesiac, cez 40 000ks. Hlucnost oproti 96kw je znizena, komfort na dlhe cesty vyborny! Desing auta, je to u kazdeho individualne, ako so zenskou. Jednemu sa paci stihla, inemu krv a mieko :-) Pre mna TOP! Sexepil + Comfort ;-)
6. 9. 2016 11:32
Re: By
Pánové ozvali jste se hezky, ale zatím tu nikdo nevyčítal přetlačítkovaný středový panel. Naopak já za něj vždy "bojoval", v tom se shodneme, že je ideální mí pro každou funkci své tlačítko.
6. 9. 2016 12:30
Re: By
Presne tak. Každému sa páči niečo iné, takže z môjho pohľadu by sa pri testoch design ani nemal hodnotiť... A pre mňa je Insignia nádherné auto, hlavne po facelifte a vo verzii Sports Tourer :-)
6. 9. 2016 16:37
Raději počkat na novou...
Tato generace Insingnie trpí přesně stejnými neduhy, jako minulá generace Astry - obtloustlý design, silná nadváha a slabé využití obestavěného prostoru. Nejhůř je na tom liftback, který nabízí absurdně malý prostor pro hlavy zadních pasažérů... Mimořádně nepovedené je řešení zadní výklopné stěny u kombíku, které ubírá z délky kufru snad půl metru a při pohledu na toto auto se zvednými pátými dveřmi by se člověk skoro pozvracel...
Nepochybuju ale o tom, že nová generace Isignie bude stejně skvělá jako nová Astra - mezigeneračně má zhubnout až o 200 kg, dostat svižnější tvary a proporce a zásadně větší vnitřní prostor - vzorem v tomto směru prý byl Superb! Výsledek bychom mohli vidět už na nadcházejícím pařížském autosalonu a podle dosud dostupných informací to vypadá, že tentokrát by mohlo být horko i Passatu, o amerikanizované současné generaci Mondea ani nemluvě! :-!
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2016 23:19
Je dobra...
Takovouhle Insignii si porizoval pred par lety kolega z prace. Bral ji uz nejakej rok jetou, ale dodnes vypada jako nova a kdyz jsem s nim parkrat jet, byl to fakt prijemnej zazitek, nedivim se teda ze ji takhle ocenujou :-)
Rozbalit vlákno
0