Nejprestižnější novinářská anketa oslaví za dva roky čtvrtstoletí existence. Jaké vozy si vysloužily uznání odborné poroty i široké veřejnosti před lety a dnes?
SLS AMG tam v tabulke doslova svieti ;-) ... az sa mi to neche verit... bohvie ci to nahodou nie je "preklep" ... ale ak to fakt v danej dobe vyhral tak klobuk dole :yes:
z koncernu VW, jsou mraky hezčích aut než Superb či Octavia. Jinak Fabia první a druhé generace jsou ty nejhnusnější auta na trhu, vzhledem i motorově (HTP)
První Fabia byla rozhodně nejhezčí Fabia v novodobé historii (samozřejmě na krásného veterána Fabii žádná nemá), motorově to taky nebylo špatné, vždyť si člověk mohl vybrat i 1,9TDi a s tím to auto jelo jedna radost. Nebo mohl sáhnout i po Fabii RS. HTP byla jen jedna z možností.. Dvojka ošklivá vysoká krabice, trojka lepší než dvojka designově, ale motorově je to bída..
První verze Fabie, její úsměv jak říkali, se dal vylepšit pouze čelním nárazem. líbily se mi světla Felicie, Punta, jedničkové oktávky ale Fabii NE :-)
Neshodnu se ani s jedním. První Fabia byla motorově slabota, kromě spolehlivých a úsp0rných dieselů nic zajímavého, na druhou stranu v ostatních ohledech dobré auto. Dvojka je podle mě zbytečně podceňována a trojka zejména v prvních letech válela výborným 1.2 TSI.
Je vidět, že poslední tři roky do toho škodovka pěkně šlápla, a v ČR prostě nebyly představený lepší káry. Nedej Bůh, aby v roce 2018 nebyla představená žádná novinka z Bolky. To by snad tu anketu museli zrušit.
Už je to stejně profláklé. Předem je dané, že budou preferovat "domácí značku" i když většině lidí nedochází, že už dávno domácí není. Je to VW zabalené v jiné pixle.
na fotkach je vzdy vsetko take nejake krajsie ;-) ... ale nie ok ... felda fakt nevyzerala zle.. nebolo to ziadne nafuknute tluste vysoke vajce akych mame dnes uz spusta ..... mala pekne hranate lemy kasni aj blatnikov .. ostre linky jej fakt sedeli... rovnako mala aj velmi vyvazene tvary ( pomerom dlzky k sirke vyske a razvoru je to pomaly az sportovo posadene auto ) ... v takej relly cervenej na 14tkach bola pekna uz od serie k tomu nejake tie cierne listy dole po boku vo dverach.. biele krytky smeroviek na boku... gulate hmlovky dole... nejaka chromovana koncovka vyfuku... efektne zatmavene skla vzadu a mal si docela pekne a pohladne auto za par korun ;-) ... felda vedela vyzerat ... mnohe drahsie a novsie vozy pritom taku charizmu dnes uz nedokazu mat...
my sme mali petrol zelenu ... a verziu uz po facelifte... a hoci je uz takmer dva tyzdne prec... este stale za nou smutim...
No tak ta to mohla vyhrát fakt jen díky designu. Jinak to auto bylo na provoz katastrofa. Tak blbě postavený a nespolehlivý auto to se fakt frantíkům nepovedlo.
V roce 1995 to byla první generace Laguny a ta rozhodně extra problémy netrpěla, jako její mladší sestra. Navíc v době hodnocení to bylo nové auto, nikdo přeci nemohl tušit, jak bude spolehlivé. Jedničková laguna je na svou dobu krásné a elegantní auto, mělo možnost bohaté výbavy i širokou paletu motorizací.
Jel jsem v pár kusech a i po letech překvapí komfortem na palubě a mne uplně nevjíce v dobrém šokoval malý čtyřválcový 1.6 benzín, který s autem překvapivě dobře cvičí, třeba narozdíl od konkurenčních základních motorů té doby. Kdo hledá třeba aut na přesuny z vesnice do vesnice, popřípadě převoz materiálu (kombik má obrovský kufr), tak za defakto měsíční výplatu takovou lagunu sežene.
Já ji měl, takže ta pestrá snůška závad co jsem na ní pořád dokola řešil je naprosto jasná. Konstrukčně příšerně řešený zadní brzdový třmeny, který byly prostě tak konstruovaný, že nefungovaly ani nový, chatrný podvozek od ložisek, přes uložení motoru, stabilizátor, čepy, ramena silentbloky, převodovka, kde na 150 tis začala vypadávat jednička. A to jsem ještě nezmínil, problém se startérem, alternátorem a tekoucím servem. Prostě typickej francouzskej šrot na n-tou. Kterýkoliv díl si vymontoval tak si žasnul nad tím jak to někdo mohl takhle kreténsky vymyslet. Obzvlášť, když víš jak to je řešený elegantně a funkčně na jiných autech. Nicméně pravdou je že to auto bylo tvarově velice povedený a nadčasový. Design interiéru předběhl dobu tak o 10 let. Jen by to chtělo, aby celý zbytek auta konstruoval a montoval někdo jiný. Komfort na palubě překvapí tak možná tebe. Nicméně na tom není nic k divení. Komfort na palubě aut nižší střední se za 20 let co se vyráběla jedničková Laguna nikam neposunul respektive spíš k horšímu. Laguna první generace bylo uvnitř luxusní a velice pohodlný auto. Takovýho pohodlí a jízdního komfortu nedosahuje třeba ani trojková Oktávka.