supr web, o tom žádná, .......ale prosím Vás, předcházející vzhled, byl rozhodně lepší, tak se nad tím zamyslete, a něco s tím udělejte,...ten současný je největší kaňka na kráse :no::no:
Ja osobne na stránkach uprednostňujem uživateľské recenzie. A tie sa vyskytujú na www.autozor.sk. to je podľa mňa najlepšia slovenská stránka. Dá sa tam zistiť cena nového auta, jeho technické údaje, výbava bez toho, aby si musel prechádzať na domovskú stránku tej ktorej značky. A taktiež si môžeš cez porovnávaciu tabuľku porovnať konkurenčné modely rôznych značiek.
Auto.cz formou i obsahem opravdu dnes nemá konkurenci! A to nejen v rámci ČR... Těžko bych hledal web o autech, který je zpracován přehledněji, intuitivněji a s lepší informační hodnotou. Kam se hrabe auto-motor-und-sport.de, natož pak třeba bulvární autobild.de!
Budoucností této branže jsou bezpochyby videotesty přišpendlené k testům psaným. Ale tuhle cestu již také auto.cz nastoupilo...
Do dalších 15 let přeji co nejvíce objektivity a co nejméně bulváru a komerce! To jediné vás může zabít...
Bulvární vlna ovšem zasáhla aji tento web. Škoda, myslím, že o pár věrných čitatelů se připravili, alespoň to samotní čitatelé v diskuzích hlásali. Navzdory tomu, za mě :yes:
Súhlasim s oboma. Ešte chýba menej bulváru, viac kvalitnejších a hlavne večších fotiek, viac nápadov a menej reklám. Súčasné rozloženie webu je super, nemenil by som ho, akurát grafiku by to ešte chcelo vylepšíť. :yes:
Čtu vás od roku 99, když mi doma zavedly net. Ještě přes telefoní linku (56kbps ;-) ). Než se načetla nějaká fotka, to trvalo roky...dneska to jen bliká a člověk je z toho stejně nervozní >:D .
Tak snad hodně štěstí do dalších let. Reklamy tu sice za ta léta přibilo...Hlavně udržte množství a kvalitu testů!
Tak 15 rokov, to už je pekné číslo a dôvod na oslavu. Od amatérskych, ale oduševnených začiatkov po profesionálnu úroveň jednotky na trhu. ACZ už je zrelé na občiansky. Auto.cz čítam asi osem rokov a uverejnené testy silne ovplyvnili to, v akých autách sa teraz vozím.
Tak zabudnime teraz na drobné vady na kráse (dizajn či reklamné články) a zaželajme kolektívu ACZ rovnakú snahu a energiu ako na začiatku, ostré pero (či klávesnicu) a objektivitu bez vonkajších vplyvov. :-):-):-)
Trošku mě to zkazilo dnešní ráno, člověk si uvědomí jak rychle těch 15 let uteklo. Slintali jsme tenkrát nad auty, které jsou už pomalu na vrakovišti. A přitom úplně stejným způsobem jako dnes. I po přečtení starých testů mám pocit, jako kdyby to bylo včera, ale bombardování stále novými generacemi automobilů ve mě vyvolalo pocit, jaký mají veteráni. Čas zkrátka běží neúprosně, jen ty auta možná stárnou ve skutečnosti pomaleji než my sami. Takže přeji vše nej, do těch dalších 15 let.
chodim tu priblizne styri roky (neaktivne asi 3) a vazne ste dobri vdaka testom aj koly macz a ostatnym novinkam tak zelam vela uspechov dalsich 15 rokov :yes:;-)
Dle poslední fotky máme tedy brzy očekávat nový design? :-)
Ne, že by byl tento špatný, naopak. Ale ta galerie, to je prostě porod rolovat u každé fotky 8-s
Jinak skvělá práce, jen tak dál a díky :yes:
PS: Uvítal bych nějaký kalendář motoristických akcí, za ten bych vám ulíbal ruce :-) Vždy se totiž dozvím o různých srazech (např. veteránů) až po skončení, a to už je většinou plat prdný. :-|
"Ani její zlínští zakladatelé tehdy patrně netušili, že stojí u zrodu fenoménu, který bude v příštích letech diktovat formu i obsah všem motoristickým magazínům nejen v tuzemském koutě celosvětové počítačové sítě. "
tak to je vrchol, to si fakt myslíte? zkuste začít psát pořádný články a ne jen recyklovat starý a přestaňte nadržovat určitým značkám nejmenovaného koncernu a tak za 10 - 15 let až bude adresu auto.cz znát aspoň jeden cizinec z milionu, tak si tady takový mekty pište :no::no:
Na úvod je třeba pogratulovat a potvrdit, že v Československu je auto.cz bezkonkurenčně nejlepší motoristický server. I přes několik pokusů o konkurenci se to nikomu pořádně nepodařilo a později to raději vzdali :yes:
Na druhou stranu bych se nespoléhal na to, že čtenáři téměř nemají kam odejít a zaměřil bych se na zlepšování kvality informací. Nárážím na BLESKovou bulvární proměnu, která tomu zde příliš nesvědčí.
Co se týče designu, jako všichni ostatní už jsem si zvykl, nicméně na starou, žlutou, přehlednou klasiku nedám dopustit. To bylo AUTO.cz na vrcholu.
Taky souhlasím, ta nejnovější verze je taková univerzální bezpohlavní téměř bílá šablona vybraná jen proto, aby byly víc vidět reklamy. Je to ale trochu kontraproduktivní, až kvůli tomuto novému webu jsem reklamy vypnul. Dřív mi nevadily, ale v novém designu mě jejich výraznost a blikání už příliš rušily při čtení. Holt méně je někdy více a předchozí design byl jednoznačně lepší a hlavně nezaměnitelný.
No tohle je v dané benzínové době na velkou pochvalu. Navíc je těch patnáct let tvrdě oddřených. Vždyť natlouct v této kotlině základní silniční zákon - Jsi než to, co tvůj vůz - do zdejších lidově-demokratických hlav je v podstatě nadlidský výkon. Avšak... daří se. Bravo.
Objektivita povýšená na redakční princip, teorie informační relativity potvrzovaná bleskovou včasností zpráv, to vše doprovázeno špičkovou grafikou a vskutku bohatým obrazovým materiálem. Jistě, sem tam to trochu ustřelí, ale tohle se hravě zkoriguje na diskusích. A tak to má být - pravda, garážová pravda, je vždy odrazem střetu světla a tmy. Neboť teprve stín tvé noci dává ti nadějí, že světlo dní ti přinese radost poznání. A tedy lež, co kojíš svojí malostí, zadav v pravdě slov, a na zdi své garáže pak nadobro ukřižuj.
Teprve pak nastane i na diskusích stav objektivního vědomí. Vždyť k čemu sebezáchovné, tak říkajíc heveroidní vyzdvihování zcela průměrné produkce, k čemu mámivé garážové patolízalství? Zde přec... padni komu multilink padni. A nechť tvému postoji nestojí otřesným modelem aktuální až třasořitný kvikot těch, jimž na korouhvi skví se nápis - rovnost, volnost, zoufalství, avšak bojí se především sami... sebe, bojí se více svých neschopností než schopností těch druhých...
Dnes slavíme - upřímně a radostně - patnáctku, již pozítří budeme jistě všichni stejně radostně a upřímně slavit... sedmičku. Ano ano, přijede ten, který na dalších sedm let přepíše budoucnost kompaktů. Kdo ho již spatřil, kdo se budí z revoluční vertikální linie zadního bočního okénka, kdo spatřil již sedmičkovou důslednou symetrii kabiny, fantasticky parcelovanou horizontálně rozmáchle orientovanými výdechy, ten ví, co se blíží...
A tak to má vskutku být, ti nejlepší slaví, neboť slavit mají co. Teď už jde jenom o to, jestli ti bude pozítří víno v číši perlit, nebo kapat na karbid...
Jinak se divím, že máš vůbech chuť reagovat na GTI-ho plácání...třeba já je úplně vynechávám a pohledem jen tak sklouznu, abych se přesvědčil, že ani tentokrát o nic nepřicházím.
ÓÓÓ...jaká to úleva pro oči, sledovat galerii a vzpomínat, jak dobře se tenkrát na auto.cz hledělo...
Je to škoda - tahle zabejčenost majitelů webu jejich produktu jen a jen škodí a poměrně dost snižuje úroveň jinak kvalitních stránek.
I přesto přeju vše nej k narozkám a - buďte tu dál!
Je pravda, že tady nejde ani tak o porovnání estetičnost současného designu s minulým(i), ale o nesporně lepší barevnou "ergonomičnost" designu staršího ve srovnání s novým, proto by u případného zrodu nového designu měl sedět i nějaký ten "oční lékař". ;-)
Sakra to nám to utíká, ještě teď si vzpomínám, jak jsem se málem zhroutil, když mi zmizela žlutá barva a doteď se z toho nemůžu vzpamatovat >:D Je to furt takové vyblité, bez tváře, nějaký facelift by to chtělo ;-) Hlavně by to chtělo přizpůsobení pro širokoúhlé monitory, kdo má dneska 4:3, že? A foto ve vyšším rozlišení, fotoaparát máte určitě parádní, tak proč to zmrvíte nizkym rozlišením?
Byli jste dobří než vás prodali Springerům. A docela jste nikomu nelezli do zadnice což dnes neplatí (tak jako u SM). Ostatně koho chleba jíš toho píseň zpívej.Asi tak.
Přesně tak, před 15 lety to bylo jiné kafe, články byly seriozní, dneska je to skoro jako Blesk o autech, což je smutné. No dobře, s tím bleskem jsem to možná trochu přepískl, ale pointa je snad pochopena. :-!
Milá redakce, toto se Vám zvláště povedlo. Nebo Vašim chlebodárcům. Přeberte si to jak chcete. Momentálně jsem s rodinou na dovolené (v Irsku) a chtěl jsem si počíst o Formuli 1 - nedělní závod jsem neviděl a tak jsem si chtěl o něm přečíst na Vašich stránkách. Ale nepřečetl jsem si nic, protože podstránky o Formuli 1, kterém Vám dodává Blesk, jsou v Irsku banovány, protože obsahují porno nebo něco takového.
Tak to k vynikající úrovni auto.cz.
(To že hesla jsou na tyto stránky nepřenositelné, je druhá věc. To, že Vám diskuze na Formuli 1 poklesly na 0, je třetí věc.)
A to už vůbec nemluvím o zaplevelení auto.cz vnucenými příspěvky z SM a Autotipu.
Tak F1 už dávno nieje to čo bývala ani na auto.cz, ani v reáli. Dnes je to celé o peniazoch a sláve, motoršport (myslím ten vrcholný, majstrovstvá sveta, pri amatérskych a národných a samozrejme aj mnohých ďalších súťažiach je to už vporiadku) už dávno nieje to čo býval, už ide hlavne o peniaze a slávu, podobne aj vo WRC. No škoda... Niečo s tým treba urobiť.
... dřív jsem chodil denně, pak několik let vůbec a teď jen občas. Co mi vadí nejvíc, je ta totálně přemrštěná hromada reklam, skrytejch reklam aka "komerční sdělení" nebo "PR". To je opravdu nechutný. Bliká to celý jak výherní automat a člověk musí hledat, na co kliknout a co je reklamní past...