Autobusy s alternativním pohonem Iveco Irisbus: Sedm až osmnáct metrů
1
/
9
Prohlédnout znovu
Autobusy s alternativním pohonem Iveco Irisbus: Sedm až osmnáct metrů
Autobusy s alternativním pohonem Iveco Irisbus: Sedm až osmnáct metrů
|
acz
Pohon na zemní plyn nijak neomezuje nízkopodlažní koncepci Citelisu
|
acz
Cestující na prostornosti vliv hybridního pohonu nepoznají
|
acz
Iveco
|
acz
EcoDaily v závislosti na celkové hmotnosti přepraví 19, nebo 24 cestujících
|
acz
Hybridní jednotka má podobně jako verze CNG nástavec na střeše. V tomto případě pro akumulátory, měniče a další součásti.
|
acz
Vznětová jednotka nepotřebuje starter, jeho funkci plní na ni napojený generátor proudu pro elektromotor
|
acz
Plynové nádrže našly místo na střeše pod vkusným krytem
|
acz
Za příplatek lze k Citelisu získat několik variant nástupní rampy pro vozíčkáře
|
acz
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel