Autobusy s alternativním pohonem Iveco Irisbus: Sedm až osmnáct metrů
1
/
9
Prohlédnout znovu
Autobusy s alternativním pohonem Iveco Irisbus: Sedm až osmnáct metrů
Autobusy s alternativním pohonem Iveco Irisbus: Sedm až osmnáct metrů
|
acz
Pohon na zemní plyn nijak neomezuje nízkopodlažní koncepci Citelisu
|
acz
Cestující na prostornosti vliv hybridního pohonu nepoznají
|
acz
Iveco
|
acz
EcoDaily v závislosti na celkové hmotnosti přepraví 19, nebo 24 cestujících
|
acz
Hybridní jednotka má podobně jako verze CNG nástavec na střeše. V tomto případě pro akumulátory, měniče a další součásti.
|
acz
Vznětová jednotka nepotřebuje starter, jeho funkci plní na ni napojený generátor proudu pro elektromotor
|
acz
Plynové nádrže našly místo na střeše pod vkusným krytem
|
acz
Za příplatek lze k Citelisu získat několik variant nástupní rampy pro vozíčkáře
|
acz
Levná auta s tažným zařízením na UlovAuto.cz
Dálniční (ne)limity v Německu aneb Ráj neomezené rychlosti. Víte, jak to začalo?
Fiatem 128 jezdil i Enzo Ferrari. Srbové ho drželi při životě až do roku 2008
Je libo Bentley Bentayga se špetkou růžové? Inspirovalo se přírodou
Policie bude o Velikonocích aktivní. Zaměří se nejen na rychlost
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun