Autobusy s alternativním pohonem Iveco Irisbus: Sedm až osmnáct metrů
4
/
9
Prohlédnout znovu
Autobusy s alternativním pohonem Iveco Irisbus: Sedm až osmnáct metrů
Autobusy s alternativním pohonem Iveco Irisbus: Sedm až osmnáct metrů
|
acz
Pohon na zemní plyn nijak neomezuje nízkopodlažní koncepci Citelisu
|
acz
Cestující na prostornosti vliv hybridního pohonu nepoznají
|
acz
Iveco
|
acz
EcoDaily v závislosti na celkové hmotnosti přepraví 19, nebo 24 cestujících
|
acz
Hybridní jednotka má podobně jako verze CNG nástavec na střeše. V tomto případě pro akumulátory, měniče a další součásti.
|
acz
Vznětová jednotka nepotřebuje starter, jeho funkci plní na ni napojený generátor proudu pro elektromotor
|
acz
Plynové nádrže našly místo na střeše pod vkusným krytem
|
acz
Za příplatek lze k Citelisu získat několik variant nástupní rampy pro vozíčkáře
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků