Autobusy s alternativním pohonem Mercedes-Benz: Mnoho možností
1
/
10
Prohlédnout znovu
Autobusy s alternativním pohonem Mercedes-Benz: Mnoho možností
Autobusy s alternativním pohonem Mercedes-Benz: Mnoho možností
|
acz
Hybridní mercedes jsme vyzkoušeli osobně
|
acz
Citaro G BlueTec Hybrid používá sériovou koncepci s možností vypnutí motoru a jízdy jen na elektřinu
|
acz
Zemní plyn tvoří velmi levné palivo
|
acz
FuelCell Hybrid používá k pohonu vodík a elektromotor o výkonu 200 kW. Hybrid pro sedmdesát cestujících má jízdní dosah přibližně 300 km a maximální rychlost 80 km/h.
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Elektřinu obstarává 4,8litrový čtyřválec spolu s rekuperací kinetické energie
|
acz
Elektromotory umístěné v nábojích kol má diesel-elektrické citaro
|
acz
Akumulátory BlueTec Hybridu se nacházejí na střeše uprostřed vozidla
|
acz
Pod tlakem 20 MPa je CNG uchováváno v plasto-kompozitových nádržích na střeše
|
acz
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!