Autobusy s alternativním pohonem Mercedes-Benz: Mnoho možností
8
/
10
Prohlédnout znovu
Autobusy s alternativním pohonem Mercedes-Benz: Mnoho možností
Autobusy s alternativním pohonem Mercedes-Benz: Mnoho možností
|
acz
Hybridní mercedes jsme vyzkoušeli osobně
|
acz
Citaro G BlueTec Hybrid používá sériovou koncepci s možností vypnutí motoru a jízdy jen na elektřinu
|
acz
Zemní plyn tvoří velmi levné palivo
|
acz
FuelCell Hybrid používá k pohonu vodík a elektromotor o výkonu 200 kW. Hybrid pro sedmdesát cestujících má jízdní dosah přibližně 300 km a maximální rychlost 80 km/h.
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Elektřinu obstarává 4,8litrový čtyřválec spolu s rekuperací kinetické energie
|
acz
Elektromotory umístěné v nábojích kol má diesel-elektrické citaro
|
acz
Akumulátory BlueTec Hybridu se nacházejí na střeše uprostřed vozidla
|
acz
Pod tlakem 20 MPa je CNG uchováváno v plasto-kompozitových nádržích na střeše
|
acz
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun
Tipy na výlet: Škoda Muzeum láká na nové výstavy. K vidění budou skutečné legendy
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy
Kdy se mění čas v roce 2024? Dejte si pozor na zvýšené riziko nehody
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius