Autobusy s alternativním pohonem Scania: Bioetanol i bioplyn
1
/
9
Prohlédnout znovu
Autobusy s alternativním pohonem Scania: Bioetanol i bioplyn
Autobusy s alternativním pohonem Scania: Bioetanol i bioplyn
|
acz
Na pracovišti řidiče nepoznáte, že vozidlo nejezdí na naftu
|
acz
Také řada OmniLink opatřená hybridním bipohonem procházela náročnými zkouškami při intenzivních mrazech
|
acz
V běžném provozu jezdí řada OmniLink spalující etanol
|
acz
Koncept hybridního autobusu (bioetanol + elektřina) se vyznačuje všemi čtyřmi koly řízenými
|
acz
Líh jako palivo se také uplatňuje v řadě OmniCity
|
acz
Koncept vypadá nezvykle a rozhodně by si lépe poradil s vysokými a dlouhými zpomalovacími pruhy než vozidla se značným zadním převisem
|
acz
Bioplyn a CNG patří nerozlučně i k autobusům Scania opatřeným pětiválcem
|
acz
Unikátní trolejbus může opustit troleje díky akumulátoru a přídavnému vznětovému motoru
|
acz
Italové vyrobili nový supersport vycházející z Ferrari. Je to zlatý kýč za miliony
Ford Mustang s mamutím výkonem 821 koní vás nevyjde draho
Královy klenoty aneb Nádherná sbírka, kterou jinde na světě neuvidíte
Tato Škoda Superb najela jen 22.000 km a je na prodej. Cena budí vášně
Nový speciál Pravdy a mýty o elektroautech: Kdo za ním stojí?