Autodelta: Alfa Romeo Brera J5 3.2 C
Londýnská Autodelta si pomalu získává renomé jako jeden z nejodvážnějších a nejprogresivnějších úpravců vozů Alfa Romeo. Proslula zejména neobvyklými aplikacemi přeplňování, mj. k přímovstřikovému motoru JTS. Právě v těchto dnech se koná spanilá jízda pro 25 vyvolených majetných zákazníků a příznivců Autodelta European Tour 2006 z Londýna do Monaka, v jejímž rámci se tuner pochlubil nejnovějším dopingem pro had a kříž.
Brera J5 3.2 C
vychází ze základní sériové, 3,2litrové šestiválcové Brery. Proti ní přibrala 65 až na celkových 256 kW a 108 na výsledných 430 Nm. Díky tomu zrychluje na stovku s pevným startem za 5,3 s (-1,5 s) a dosahuje 260 km/h (+20). Zásluhu na tom má přidaný kompresor (odtud písmeno C v názvu) C30-94 od výrobce Rotrex, jehož produkty používá mj. Koenigsegg. Nerezové výfukové potrubí dodala firma Ragazzon, odpovídající vlastnosti zajišťuje ztužený podvozek s tlumiči Autodelta Sport Line. Bez povšimnutí nezůstala samozřejmě ani brzdová soustava.