Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autodelta: Alfa Romeo Brera J5 3.2 C

Ladislav Čermák
Diskuze (34)
Z Velké Británie přichází přeplňovaná verze krásné Brery

Londýnská Autodelta si pomalu získává renomé jako jeden z nejodvážnějších a nejprogresivnějších úpravců vozů Alfa Romeo. Proslula zejména neobvyklými aplikacemi přeplňování, mj. k přímovstřikovému motoru JTS. Právě v těchto dnech se koná spanilá jízda pro 25 vyvolených majetných zákazníků a příznivců Autodelta European Tour 2006 z Londýna do Monaka, v jejímž rámci se tuner pochlubil nejnovějším dopingem pro had a kříž.

Brera J5 3.2 C

vychází ze základní sériové, 3,2litrové šestiválcové Brery. Proti ní přibrala 65 až na celkových 256 kW a 108 na výsledných 430 Nm. Díky tomu zrychluje na stovku s pevným startem za 5,3 s (-1,5 s) a dosahuje 260 km/h (+20). Zásluhu na tom má přidaný kompresor (odtud písmeno C v názvu) C30-94 od výrobce Rotrex, jehož produkty používá mj. Koenigsegg. Nerezové výfukové potrubí dodala firma Ragazzon, odpovídající vlastnosti zajišťuje ztužený podvozek s tlumiči Autodelta Sport Line. Bez povšimnutí nezůstala samozřejmě ani brzdová soustava.

Ladislav Čermák
Diskuze (34)
19. 9. 2006 21:10
Re: OT: JAGUAROVEJ ESTÉT
Nepřipadá, naopak, ovšem má-li vkus a povědomí o autosvětě, koupí si auto na které má, a ne to, na které nemá... s přepážkou.
18. 9. 2006 22:46
Re: OT: JAGUAROVEJ ESTÉT
Nezlob se, ale věty o moři jsou asi vybájené ze snů... to přece s nákupem auta nemá co společného. Chci-li koupit auto, nekupuji ho za takovou cenu, abych mohl jet zejtra k moři... sakra. Takhle to přece vůbec v praxi nefunguje. Je to jen o tom, že kupující si koupí auto na které "nemá" a využije tak ponížení ve formě krysího kotce... Mám dotaz - kdyby nebyl možný ten odpočet, také by sis do svého auta pořídil přepážku :-) A ještě otázka, také doufám jezdíš na základní barvě, abys ušetřil cca 15tisíc za metalízu... a doufám, že jezdíš na plecháčích, abys ušetřil 50 táců za disky. Tak co?
18. 9. 2006 22:33
Re: OT: JAGUAROVEJ ESTÉT
Nejde o mříž, čerte... jde o přepážku, tedy protitankovej pancíř do výše opěradla, nad tím oka z krysích kotců... celé je to posuvné a jak ses dozvěděl z testu X-type, hezky to za jízdy drnčí... a velmi degraduje variabilitu nákladového prostoru. Podívej se třeba, jaké zařízení nabízí Volvo pro převážení psa v combi... přece bys ho nenechal se umlátit o přepážku...