Společnost Kawasaki letos v Paříži představila novou generaci supersportovní střely, ZX-10R Ninja. Máme první oficiální informace o síle této zelené bestie: má rovných 200 koní
Jedna masivní koncovka na pravé straně je pořád lepší, než to, co předvedlo Suzuki u GSX-R1000 K7 ;-\ Jinak mě dost zajímá celkový výkon včetně náporového sání, zda trumfne letošní Yamahu R1 s 189 koníky ;-):-)
na papieri mozno nie, ale v skutocnosti ňou zametie >:D uz sa na nu tesim, hlavne ako ma v niektorej zakrute ten vykon skopne zo sedadla..esteze jazdim len na okruhu.. :*):yes:
Ale na CBR asi nebude stacit netika sa to motou tie kone su na ceste aj tak nanic ale ram vyzera ako ten predosli s integrovanym airboxom a motor je zase dost nizko no ale uvidime
Jsem zastánkyně starších Kawiček, ZX-10R nebyla hezká nikdy...měla by mít design podobnej ZX-6R do r.v. 2006!
Tyto nový Kawy jsou už hodně designově nepovedený, dle mého názoru a tak se na to dívám já, tato konkrétně vypadá jako, když se Kawisti spolčili s Italama a o designu se moc nekonzultovalo, vypadá, jako když jí odflákli a to si nezasloužila !!! ;-\ :no:
Nejkrásnější moto od KAWY je ale stejně ZX-12R Ninja, to mi nikdo nevymluví a samo, že ta moje >:D >:-[]:yes:
Kawasaki, Kawasaki, doufám, že se pro příště polepšíte!!! 8-s
ted znamyho nejakej typek v aute smetl jen proto ze ho predjel. tak do nej autem vrazil a ujel... kdepak ja to rikam porad. auto je auto. s motorkou leda na okruh (a i tam dostane od auta >:D )...
200 koní to je jen reklamní tahák. Mě osobně je jedno kolik má motka maximálně koní, záleží mi na reakci na plyn, průběhu výkonu a krouťáku a ergonomii. A reakce na plyn po příchodu euro3 a superchudé směsi je prostě zpomalená a na tom nic nezmění kolik má motorka papírově koní. A úplně nejhorší vynález je drive by wire (např. Aprilia Shiver), děs jezdit na takové motorce :-(