Pořád lepší, než být zavřený v kanceláři. :-) Ale k tématu, pokud bude kde zaparkovat, klidně si na auto počkám. Zase ušetřím čas, který bych jinak strávil hledáním místa. A případně následně hledáním auta (minimálně chůzí k němu). :-)
auto najdes za 20 sekund.... tento system kym ti dopravi auto tak to trva mozno 2 minuty a kym konecne do toho nasadnes a vymotas sa z parkoviska tak zistis ze si 5 minut odchadzal >:D:yes:
pripajam este jedno video takehoto parkoviska:
[odkaz]
mna by to cakanie na auto nebavilo ;-\ ale premakane to je paradne :yes:
20 vteřin... tak si schválně stopni, jak dlouho jdeš od vchodu k autu ve vícepatrovém parkovacím domě. Samozřejmě nemyslím krajní případ, kdy parkuješ v přízemí. A jak dlouho ti pak trvá, než s autem vyjedeš. Tím, že jsi v pohybu, se zdá, že to je chvilka, ale zdání klame. Osobně preferuji pohyb před stáním, ale nemyslím si, že bych byl výrazně rychlejší. Něco jiného je propustnost, tam to bude horší.
Murphyho zakony vravia jasne: co sa moze pokazit tak sa urcite raz aj pokazi ... si predstav ze potrebujes to auto surne a zrazu ten system zblbne.... uz len to cakanie na to auto kym ho ten system dopravi k zakaznikovi by ma asi z toho porazilo ( a to som celkom klidas )
si mi pripomenul scenku z filmu fantozzi ;-) kde toho vevodu ( ktory buzeroval zamestnancov a teda ja fantozziho ) tiez nikto nikdy nevidel a dokonca panovali povery ze je to len astralna hmota >:D
:yes: Autostadt ve Wolfsburgu. Je to vlastně parkoviště zákaznického centra. [odkaz] V budoucnu mohou vyrůst další dvě, pokud poroste zájem o převzetí vozu v centrále VW.
Ano Wolfsburg, už z toho VW blbnu. Je to zajímavá stavba, viděl jsem to právě v jednom dokumentu o architektuře, kde byl celý tento komplex, který je plný povedených staveb. Tuším, že Zaha Hadid postavila tu nejnovější budovu.
BTW, jakou výhodu má přebírat si auto přímo v závodě? Myslím, že u Aston Martinu se za to dokonce připlácelo.
Výhoda? Možnosti se liší, převzetí můžeš spojit například s prohlídkou muzea, továrny, v nabídce bývá kulinářský zážitek, můžeš sledovat, jak sestavují tvůj vůz, můžeš si na tovární trati projet jiné vozy. Je to o obohacení zážitku pořízení nového vozu. Něco přes 35% v Německu prodaných VW si majitelé převezmou právě v Autostadtu. A není to nic neobvyklého, u takového BMW je také pořádný nával.
Cena je otázkou náplně. Obecně lepší značky mají honosnější program a vyšší ceny. Převzetí 911 v Zuffenhausenu stojí zhruba 20 tisíc.
Asi největší slabinu vidím v tom, že auto musí zaparkovat i vyzvedávat totožná osba, nebo su musí s tím druhým potkat. Kolikrát už jsem si takto s manželkou předával, nebo spíš měnil auto(malý za velký). Každej máme svoje klíče, ale co ta parkovací karta ;-\
u nádraží Ostrava - Svinov je již několik let v provozu parking KOMA se stejnou automatikou jak je popisovaná v příspěvku. Nejlepší na něm je to, že při cestě do Prahy vlakem Regio Jet máte parkování v tomto domě na dva dny zdarma. To je opravdu komfort : na nádraží přijedu autem, bezpečně a zdarma je zaparkuji a pohodlně a rychle dojedu do Prahy. Kdyby ještě v Praze bylo možné zapůjčit auto v cenových relacích společnosti Regio Jet, k dokonalosti by již nic nescházelo.