Automatický parkovací dům - Mechanický portýr
1
/
24
Prohlédnout znovu
Automatický parkovací dům - Mechanický portýr
Automatický parkovací dům - Mechanický portýr
|
acz
První část parkovacího procesu, kde řidič přijede k závoře umožňující vjet do parkovacího boxu
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
S orientací pomáhá světelná tabule na boku garáže.
|
acz
Abarth
|
acz
Než řidič vůz opustí, musí zatáhnout ruční brzdu a zařadit jedničku.
|
acz
Abarth
|
acz
Při odchodu pak nesmí zapomenout odebrat parkovací lístek.
|
acz
Jakmile se zavřou vrata, paleta s vozem odjede do jednoho ze dvou výtahů.
|
acz
Systém vyhodnotí, kde je nejbližší volné místo, a odveze auto do jednoho ze šesti pater.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Tam je pak pomocí manipulátoru zaparkováno.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Když chcete vůz vyzvednout, musíte u terminálu zaplatit.
|
acz
Celý systém hlídají a obsluhují stovky laserových čidel a elektromotorů.
|
acz
Moderní vzhled se nám líbil. Třeba bývalý hejtman Rath proti němu však bojoval.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
V útrobách budovy je připraven dieselový agregát pro případ výpadku elektrické energie
|
acz
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění