Automatický parkovací dům - Mechanický portýr
2
/
24
Prohlédnout znovu
Automatický parkovací dům - Mechanický portýr
Automatický parkovací dům - Mechanický portýr
|
acz
První část parkovacího procesu, kde řidič přijede k závoře umožňující vjet do parkovacího boxu
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
S orientací pomáhá světelná tabule na boku garáže.
|
acz
Abarth
|
acz
Než řidič vůz opustí, musí zatáhnout ruční brzdu a zařadit jedničku.
|
acz
Abarth
|
acz
Při odchodu pak nesmí zapomenout odebrat parkovací lístek.
|
acz
Jakmile se zavřou vrata, paleta s vozem odjede do jednoho ze dvou výtahů.
|
acz
Systém vyhodnotí, kde je nejbližší volné místo, a odveze auto do jednoho ze šesti pater.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Tam je pak pomocí manipulátoru zaparkováno.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Když chcete vůz vyzvednout, musíte u terminálu zaplatit.
|
acz
Celý systém hlídají a obsluhují stovky laserových čidel a elektromotorů.
|
acz
Moderní vzhled se nám líbil. Třeba bývalý hejtman Rath proti němu však bojoval.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
V útrobách budovy je připraven dieselový agregát pro případ výpadku elektrické energie
|
acz
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem