Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 20 automobilek pod lupou - Jak dobrá a špatná jsou ve skutečnosti auta?

Největší evropský motoristický časopis Auto Bild zveřejňuje každý rok přehled o kvalitě a spolehlivosti automobilů, ale i o spokojenosti zákazníků s nimi.
Zpět na článek
9. 1. 2013 14:08
9. 1. 2013 19:58
9. 1. 2013 14:12
9. 1. 2013 14:24
9. 1. 2013 14:39
9. 1. 2013 14:52
9. 1. 2013 15:13
9. 1. 2013 15:30
9. 1. 2013 17:07
10. 1. 2013 10:16
9. 1. 2013 20:09
9. 1. 2013 21:39
9. 1. 2013 16:12
9. 1. 2013 17:30
9. 1. 2013 18:25
10. 1. 2013 10:28
10. 1. 2013 10:33
10. 1. 2013 11:32
9. 1. 2013 21:19
9. 1. 2013 20:03
9. 1. 2013 14:56
9. 1. 2013 15:28
9. 1. 2013 16:42
10. 1. 2013 08:05
9. 1. 2013 15:13
9. 1. 2013 15:20
9. 1. 2013 23:36
9. 1. 2013 16:27
9. 1. 2013 16:54
9. 1. 2013 17:26
9. 1. 2013 16:54
9. 1. 2013 18:04
10. 1. 2013 23:25
9. 1. 2013 17:28
9. 1. 2013 17:39
9. 1. 2013 18:37
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
9. 1. 2013 21:15
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 1. 2013 08:53
10. 1. 2013 09:36
10. 1. 2013 18:05
10. 1. 2013 23:35
9. 1. 2013 14:08
...
Jak si pejsek s kočičkou dělali dort.

Doporučuji si ten test prohlédnout naživo v časopise, takovou snůšku blábolů už jsem dlouho neviděl.
Třeba VW dostal za dlouhodobé testy velké plus i přesto, že s přehledem okupuje poslední pozice.
Rozbalit vlákno
1
9. 1. 2013 19:58
Re: ...
Mám z toho též rozporuplné pocity. Autobild se tváří, že jde o nespochybnitelný žebříček, což já si rozhodně nemyslím. Výsledek ovlivňuje mnoho faktorů..
Avatar - 3_diamanty
9. 1. 2013 14:12
zaujimave
zaujimava prva 5tka:

dvaja japonci, korea, skodovka a medak.... kto by to cakal

medak inak treba pochvalit... v minulosti casto koncil za bmw a audi ale uz je to nastastie v poriadku :yes: spokojnost :yes:

z japoncov najhorsie dopadol nissan... ktovie ci mu renault nepomohol ;-\ vieme ze renault je tradicne na chvoste spolu s PSA..... aj ked tieto statistiky su trosku niekedy mimo realitu to je pravda .... take mitsibishi je na tom celkom dobre statisticky a co z toho ked predaj ich aut v eu neustale klesa podobne aj u suzuki.... ;-\

kia ma co zlepsovat ale nie je to nic strasne.... vcelku spokojnost... hodnotia sa uz par rocne auta... takze urcite o par rockov to bude uz ovela lepsie kedze kia sa zlepsuje z roka na rok... hyundai tak to je parada to mam radost... :yes:

gratulacie aj skodovke... snad hyundai pojde coskoro cez nu :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Otrava
9. 1. 2013 14:24
Re: zaujimave
A Kia, která svým Ceedem v nejedné zemi drasticky utekla prodejům i30 u Hyundaie, je daleko za nimi. Tenhle dotazník není moc věrohodný a ovlivňuje jej spousta pochybných neznámých...
Avatar - 3_diamanty
9. 1. 2013 14:27
Re: zaujimave
ide tu o statistiky 3 az 7 rocnych aut.... ak mas na mysli novy ceed.... tak ten v statistikach nemoze byt zaratany

ale je pravda ze aj stary ceed bol v nejednej krajine uspesnejsi ako hyundai i30.... ide aj o dizajn

koniec koncov tie desatinne miesta ktore rozhoduju o poradi ..... tak tam velke rozdiely nie su... hyundai 2,50 - kia 2,71 ... rozdiely nie su az take velke....

index pezotu 3,86 ale uz vyzera skutocne nepekne 8-s
9. 1. 2013 14:39
Peugeot
Poslednímu místu se vůbec nedivím. Extrémně poruchové 407 a 307 Peugeotu úplně zkazili pověst.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Stejsn
9. 1. 2013 14:52
Re: Peugeot
Fiat je třetí od konce, toho jsem měl minule. Peugeot je úplně poslední, toho mám teď. Ještě je mezi nimi citrojem, tak toho si koupím příště, ať to vymetu pěkně ode dna ;-)
9. 1. 2013 15:30
Re: Peugeot
Nemáš nějakou poruchu, když se takhle záměrně vystavuješ sebetrýznění? :-)
Avatar - Bristol
9. 1. 2013 17:07
Re: Peugeot
u Fiatu je docela překvapivé...nevím o žádných velkých svolávačkách v posledních několika letech...tam asi vede ford, toyota a vw koncern...jinak 4. místo Škody je příjemné překvapení
10. 1. 2013 10:16
Re: Peugeot
Nesmyslný žebříček, zcela mimo realitu. Nevěřím statistice, kterou jsem si sám nezfalšoval.
Avatar - JDM
9. 1. 2013 20:09
Re: Peugeot
z toho si nic nedělej já mám subaru a to je asi někde hluboko na dně >:D
9. 1. 2013 16:12
Re: Peugeot
Extrémě poruchové 407? Že o tom nic nevím...ať už z vlastní zkušenosti, nebo od jiných kokegů co je jezdí. Každé auto potřebuje údržbu, jen to chce tu vatu. Jenže se na servis kašle a fušuje se to, a pak se to sype.

Tady v článku na auto.cz se o extrémní poruchovosti také nepíše.
[odkaz]

To je tak, když si někdo koupí v bazaru rozstřelené auto za lákavou cenu...pak zlobí elektronika...
Avatar - Misanick
9. 1. 2013 17:30
Re: Peugeot
V rodině máme 2 Peugeoty, oba koupeny nové, s každým najeto skoro 100 000 km, zatím se mění pouze olej a filtry :yes: .
9. 1. 2013 18:25
Re: Peugeot
No já mám tolik kritizovanou 307 z roku 2005. Nalítáno ale jen 120kkm, 1,6 HDI. Svolávačka 2x, porucha 2x (porucha větrání u spolujezdce a prasklý plast na nějaké hadici v motoru). Obojí opraveno za 1200kč dohromady. (mimo autorizovaný servis) Po 100kkm vyměněny brzdy a tyče řízení. Jinak jen olej a filtry, loni rozvody s pumpou za 7000Kč. Na to, že mám tažný a auto mi postavilo dům (na vozíku navozeny desítky tun) spokojenost. Budu ho provozovat co nejdéle (není dpf, dvouhmota, turbo bez stav. lopatek, loni při -23°C start po dvou nažhaveních na 1pokus, bez jakýchkoli pazvuků, pravidelný). Jednou, až přijde čas na vstřiky, tak se ty BOSCHe dají repasovat za symbolické peníze.
9. 1. 2013 20:39
Re: Peugeot
Dva kusy nejsou statisticky relevantní vzorek.

Neber to zle, jen mě vytáčí, když se mluví o nespolehlivosti nějakého auta a vždy se objeví někdo, kdo prohlásí, že on ho má a že mění jen olej. Ano, nikdo netvrdí, že se každý kus rozpadá, ale taková reakce je zcestná.
10. 1. 2013 10:28
Re: Peugeot
Statistika je relevantní, pokud jsou stejné vstupní podmínky. To zde nejsou vůbec. Jednak hodnocení spokojenosti má každý jiné, třeba za 1 bych nedal v podstatě nikdy, kdežto někdo jiný bez problémů. TUV je také nesmysl, někdo jede na technickou bez toho, aby na auto kouknul, pak mu najdou nesvítící žárovku a hned je auto ve statistice dole, někdo to obleze, případně jede nejdřív do servisu a pak teprve na STK, tak se to taky projeví. A je neoddiskutovatelné, že některé vrstvy lidí si kupují jiná auta a také se jinak chovají. Rozhodně se chová jinak manažer v Passatu a řemeslník v Peugeotu. I to, kde to auto jezdí hraje roli.

Podle mne jsou auta evropských automobilek srovnatelná, mají v podstatě stejnou techniku, naopak čím vybavenější auto bude, tím bude poruchovější, což bude nahrávat značkám jako Fiat nebo PSA, kde si většina lidí kupuje základ. Navíc polovina komponent v autech různých výrobců je od stejných dodavatelů. Jedna věc je statistika a druhá věc její interpretace. První se dělá snadno, to druhé už je těžší a proto to skoro niko nedělá. V podstatě nikdy jsem neviděl v podobném článku pokus o analýzu výsledků. Také v žádné takové statistice není, kdo auto používá a kde.

Neber to zle, jen mě vytáčí, když někdo věří nějakým nesmyslným statistikám. Vždyť každý týden vyjde nějaká statistika - jednou je zdravé pít sklenku vína denně, jindy je to nezdravé, stejné to platí pro vajíčka, pivo, sport nebo cokoliv jiného. A lidé jim to baští. Ne nadarmo bývalý statistik kandiduje na prezidenta. Bůh s námi.
10. 1. 2013 10:34
Re: Peugeot
O relevanci statistiky jsem neřekl ani slovo. Všechny beru čistě orientačně.
10. 1. 2013 10:33
Re: Peugeot
Pro mě jsou rozhodující závady, které vůz znehybní...to jsou pro mě relevantní závady. Ale po mechanické stránce musí auto fungovat. To však z hodnocení TUV není jasné. Pokud řeší jako závady praskající žárovky a jiné ptákoviny...opotřebené díly se mění u všech vozů...jde o to jak často a hlavně za kolik. Mám možnost srovnání Peugeotu a Fordu v rodině. Oba vozy vyžadují jen běžnou údržbu. Na moje auto.cz se dočteš jak si nový majitel M-B C 250CDI užívá spolehlivosti svého klenotu...neustálá hlášaní o závadě elektroniky a padání do nouzového režimu...a pak si vyber. Já mám zatím zkušenost s Peugeoty jen dobrou a nemám problém s tím si ho koupit jako další auto...není o nic spolehlivější než jiné značky. A se stejnou technikou jako 407 jezdi i nové C5, které v dlouhodobém testu v Autobildu na 100tis km skončilo hodně vysoko a to mělo naftu a širokou výbavu...
10. 1. 2013 10:48
Re: Peugeot
Jak už píšu kolegovi výše, o těchto statistikách jsem nepsal nic, myslím si o nich svoje a beru je čistě orientačně. Já píšu o tom, že je nesmyslné vyvracet pravdivost nějaké statistiky tím, že zrovna můj Peugeot je naprosto spolehlivý.
Jinými slovy, až někdo bude mít třeba 10 000 Peugeotů a 10 000 Toyot, ať sem napíše, kolik se mu jich porouchalo a lze z toho dělat nějaké výsledky. Přeci jen ty závažnější poruchy se objevují jen v jednotkách procent a přetože "jedno z auto z padesáti" a "jedno auto ze sta" je dvojnásobný rozdíl, tak i pokud bych těch méně spolehlivých aut vlastnil deset, pořád s velkou pravděpodobností budou fungovat všechny.
Ještě jinak: Pokud známý koupí Toyotu, která se zrovna porouchá a já budu mít Peugeot, který bude fungovat, tak to neznamená, že Peugeoty jsou spolehlivější než Toyoty. Proto jsem napsal to, co jsem napsal, řešit tady jednotlivé kusy je zcestné.
10. 1. 2013 11:32
Re: Peugeot
jj souhlasím...tak to beru i já ;-) :yes:
Avatar - PeterLuk
9. 1. 2013 21:19
Re: Peugeot
My máme s Citroenom najazdených skoro 200 tisíc a veľká spokojnosť - závady sú, lenže keď sa pozriem, ako otec údržba fláka(ani peňazí nemáme nazvyš), tak sa divím že to auto stále jazdí a že nepatrí k tomu najhoršieme (čo sa stavu, komfortu týka) čo jazdí. Dokonca si myslím, že ide o lepšie auto než sú dnešné autá triedy a to z praktických a dokázateľných dôvodov(nechcem dnes vypisovať, možno zajtra alebo založím blog). Ide o to, že to robil AutoBild a Nemci - a vtedy je výsledok známy dopredu. Áda je šéfredaktorom(vlastne nie, potom by bol Renault na konci >:-[] ). Ja tieto štatistiky zásadne neberiem vážne!
9. 1. 2013 20:03
Re: Peugeot
Je to vždycky kus od kusu. Moje máti jezdí už 6 let 307 a zatim zcela bez problému. Sice nenajezdí moc km, ale všechno po praze a šetrná zrovna neni- pojmy jako studený motor, chudák spojka nebo díry v silnici jí nic neříkají :-) . Když jsme ho kupovali, všichni nás od toho odrazovali se slovy "kup si radši fábii, nebo golfa" , ale máti, že se jí 307 hrozně líbí a že jí chce, tak jsme koupili za 190 000 lehce jeté, rok staré a od té doby slouží.. :yes:
Avatar - Nerez
9. 1. 2013 14:56
OPEL
S kvalitou šel pěkně dolů. Mezi německými značkami byl v letech 2005, 2006 a 2008 nejlépe hodnocený a teď? Na posledním místě mezi germánskými výrobci.
A co jsem slyšel od kolegu, jaké má problémy s novou Astrou J(necelé 2 roky stará) tak se tomu umístění nedivím :'-(
Rozbalit vlákno
3
9. 1. 2013 15:28
Re: OPEL
Tabulka vypovídá o vozech stáří 3 až 7 let.
Avatar - pario
9. 1. 2013 16:42
Re: OPEL
Tak tá dvojročná o rok ešte viac zhorší štatistiku ;-)
Avatar - sargis
10. 1. 2013 08:05
Re: OPEL
Opel to berie vo vlnach...pred vyrobou Omegy a Vectry A presli na vtedy najmodernejsie linky v Europe...nezvladli to celkom, objavili sa problemy s nevyriesenym nabehom. Auta pred r. 2000 znamenali zasa nastup elektroniky...vtedy mali Ople "zelezo lepsie ako mercedes, ale KO software"...ked sa to vyladilo, bola zlata doba kvality u Opla, Meriva A, Astra H, Corsa D...no a teraz pro kompletnej prestavbe konstrukcnej architektury (zacalo to Insigniou) je Opel znova na startovacej ciare...
Avatar - TeeJay
9. 1. 2013 15:11
Pochybné statistiky
Už se těším, až uslyším ty cancy a pochybných statistikách. Ať už se vymyslí cokoli (ADAC, TUV, J.D Power, AB QR) , vždycky je to pochybné, neobjektivní nebo neúplné, rozbrečí se ti, jejichž oblíbenci skončili 16-20. z 20. Tak jak se sakra možné, že se vždycky v první trojce čehokoli objeví Toyota a Honda? :-!

Naopak velmi smutný ústup ze slávy zažívá rok od roku víc a víc Mazda a Nissan. U těch je poznat snižování nákladů, respektive bratrství s Renaultem, jehož "Quality Made" mu vyneslo čtvrtou příčku od konce. >:D Zdá se také, že bublina "nejkvalitnější německé značky" také splaskla stejně rychle, jako se nafoukla. Takže nic nového. :-)

Jinak dobře Mercedes :yes: po průšvizích z minulých let a úctyhodné také je, co dokáže z koncernové techniky vyždímat Škodovka, byť to může být způsobeno i nižšími nároky zákazníků. :yes:
Rozbalit vlákno
11
9. 1. 2013 15:14
Re: Pochybné statistiky
:yes:
9. 1. 2013 15:25
Re: Pochybné statistiky
Přesně, zvlášť odpůrci Škodovky musí bejt pěkně naježený že je hned nahoře s MB, Hondou a Toyotou >:D V podstatě nemůžu říct že by mě něco na žebříčku překvapilo - možná kromě toyoty. Protože ta měla během posledních let miliony aut ke svolání tak jsem čekal že bude níž - asi si to vyžehlili péčí o zákazníka >:D
Avatar - Choochoo
9. 1. 2013 15:21
Re: Pochybné statistiky
U Skody to muze byt i tim , ze se asi prodava i s horsi vybavou nez vw, tudiz kde je toho mene je mensi sance podelani ;-) Viz treba Renault Thalia, ktera nekde figurovala jako nadprumerne spolehliva oproti zbytku Renaultu.
Je zajimave, ze se frantici nemuzou uz nejakou dobu odrazit ode dna. Renaultu jsem docela veril, ze uz by mohl poskocit, tak snad priste.
Docela velkej rozdil je mezi korejci.
Avatar - TeeJay
9. 1. 2013 15:38
Re: Pochybné statistiky
Může, stejně jako mnou zmíněné nižší nároky klientely. Ale zase bych ten výsledek nashazoval, jsou značky, které mají rozhodně ještě mnohem nižší nároky na kvalitu - a zjevně i jim stále dovede jejich značka zvednout žluč. >:-[]
Avatar - MarTin1
9. 1. 2013 17:06
Re: Pochybné statistiky
:yes: :yes:
Zajímavé je, že tu nevidím nikde Porsche??

Jinak k MB, máme již 3tí, minulé 2 auta obě shodně 130tkm+ a ťuk ťuk krom jedné výrobní vady (prokázané soudním znalcem při řešení pozáruční opravy) zatím bez ztráty kytičky.

U Hondy a Toyoty se není čemu divit, mám v ulici taxikáře co má Accorda 2.2 Tdi a má 300Tkm a jediné co měnil byly vstřiky.
Avatar - Blue Sun
9. 1. 2013 18:01
Re: Pochybné statistiky
U Porsche to bude nedostatečným množstvím vhodných dat a taky trošku specifičností automobilky a jejích produktů.
Zajímalo by mne, jakým způsobem byly hodnoceny ty svolávací akce, protože Toyota i Honda jich mají dost, přesto jsou první. Věřím, že absence jakýchkoli svolávaček pomohla Škodě ke čtvrtému místu (ač problémy mají a tutlají)...
9. 1. 2013 21:18
Re: Pochybné statistiky
Honda měla několik svolávacích akcí??????? Prosím jmenujte alespoň jednu. Mám za to, že zde jste šlápl vedle.
9. 1. 2013 22:34
Re: Pochybné statistiky
[odkaz]

:-!
10. 1. 2013 21:47
Re: Pochybné statistiky
cituji: V článku nezaznělo to nejpodstatnější. Auto se může rozjet proto, že klíček lze vytáhnout i v jiné poloze, než P. Takže je to zase především o řidičích. Když u aut s manuálem necháte zařazený neutrál a nezatáhnete ručku, taky se rozjedete.
9. 1. 2013 22:36
Re: Pochybné statistiky
Hele Míšo, zaměř se spíš na to, kdy svolával Renault. Já osobně si to ani nepamatuju.

Že někdo neudělá svolávačku, to ho na vrchní místa tabulky rozhodně neposune. :-!
10. 1. 2013 10:35
Re: Pochybné statistiky
Jak jsem psal výše, nikdo se nezaobírá analýzou těch výsledků. Koho vidíš jezdit v Toyotě? Podle analýzy okolí je to usedlý a klidný pán, který se o auto stará a je s ním spokojen. Takto lze pokračovat. Toto zkreslí statistiku významně. Nechci nikoho hájit ani napadat, ale tato čísla jsou nic neříkající.
9. 1. 2013 15:13
Zavadejici
tabulka, kdyz hodnotime znacku a ne jednotlive modely. I v ramci modelu je samozrejme ohdne rozdilu napr. podle motorizace ci karoserie, ale jistou vahu to ma. Takhle ani ne...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - TeeJay
9. 1. 2013 15:20
Re: Zavadejici
Buď automobilka vyrábí šunty, nebo ne. Je skutečně výjimkou, pokud má některá značka jisté modely na špičce statistik a jiné na chvostu. Jde o firemní standardy kvality.
9. 1. 2013 23:36
Re: Zavadejici
Hm to asi plati v Japonsku. Nepochybne vyrabi nejspolehlivejsi auta na svete. Sam jsem mel Mazdu 3 a supr. Kdyz doslouzila, kupoval jsem stredni tridu. Prvni volbou byl jakykoliv Japonec. Ale zel Avensis, M6 nebo Accord jsou uplne mimo. Bud designem exterieru, designem interieru nebo cenou. Ani jeden proste nedokaze vytvorit plnohodnotnou konkurenci evropske stredni tride. Zbytecne jsou nejspolehlivejsi, to neni vsechno...
Avatar - Choochoo
9. 1. 2013 15:30
Re: Zavadejici
Narazis na TDI, spolehlivostni prumer a na TSI, spolehlivostni podprumer?
Nebo Tourana v tabulkach na chvostu mezi frantikama a zbytek vw uprostred?
Spicka si takoveto problemy nemuze dovolit ;-) Pokud bych kupoval auto, aniz bych chtel vybirat, Toyota je jasna volba ;-)
9. 1. 2013 18:28
Re: Zavadejici
Doporučuji se podívat na třeba na 308. ADAC ji má třeba hodně vysoko.
9. 1. 2013 16:06
VW kontra HYUNDAY
To asi hodně diskutérů nespolkne že je H nad VW. To zas bude objevných teorií že to vlastně tak není ;-)
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2013 16:27
Náklady
Pro mě jsou stejně důležitější "náklady na nespolehlivost" /je rozdíl, jestli odejde věc za 5 nebo 50 000 CZK/. A ty má výrazně nejnižší HONDA viz [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
9. 1. 2013 16:33
Re: Náklady
jj to máš naprostou pravdu...a tam už to s tím Peugeotem nevypadá tak špatně, je hned za Škodou v horní polovině tabulky ;-)
Avatar - TeeJay
9. 1. 2013 16:54
Re: Náklady
Neříkal jsem to? Zase Honda a Toyota, tentokrát v opačném gardu. :-) :yes:

Je to celé nějaké neprůkazné nebo co. >:D
9. 1. 2013 17:26
Re: Náklady
Žádná jednotlivá statistika, z těch, které se běžně objevují, nemá moc velkou vypovídající hodnotu, ale všechny dohromady... Náhoda to být nemůže. :-)
Avatar - pario
9. 1. 2013 16:54
Toyota
Palec :yes: Pozitívne ma prekvapila Škoda. Nissan som tak dole nečakal.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
9. 1. 2013 18:04
Re: Toyota
Tak si vezmi, co Nissan dělá: Juke, Qashqai, Pathfinder, Patrol, Navara - všecko čtyřkolky, první trojice navíc s docela složitou elektronikou řízení. Pak Micra, Tiida... levná a docela fórově udělaná auta (zvláště mě v tom vyděsila Micra).
10. 1. 2013 23:25
Re: Toyota
To máš recht,Nissan dělá odjak živa svým způsobem zvláštní auta i co se týče Daihatsu - mini auto někdy s neuvěřitelným výkonem viz. Charade 1.0 GTi >:D
Avatar - narona
9. 1. 2013 17:28
No
mě nejlíp z toho vychází tráboš >:D
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2013 17:39
suzuki
to bych se na to podíval že je suzuki za vw atd.... ;-)
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2013 18:31
Najdôležitejnší je i tak servis ....
Pred "medzigalaktickým" hodnotením kvality tej ktorej značky, či konkrétneho modelu v xy-krajinách odporúčam ako prvú vec "prízemné" zistenie kvality servisov do ktorých potenciálne po kúpe nového či ojazdenéh auta budem chodiť.

Samozrejme sú značky, ktoré sú lepšie a horšie ... i záruka je veľmi dôležitá ... ale ak je servis o ničom, tak je o "zábavu" postarané ... lebo skôr či neskôr sa do servisu dostane každý ....

A nie je väčšia "nočná mora" motoristu, ako sa doprosovať pri svojom nefunkčnom aute ....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
9. 1. 2013 18:37
Irelevantne kategorie
Akykolvek prieskum, ktory zahrna subjektivne nazory majitelov a dobrovolnu samoucast je absolutne irelevantny.

Aj tento.

Dotaznik Autobildu a staznosti citatelov tam nemaju co hladat, pretoze ide o nekvatifikovatelne subjektivne dojmy. Spocitat mnozstvo listov je jedna vec, ale vypovedna hodnota je nulova.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pario
9. 1. 2013 18:51
Re: Irelevantne kategorie
Za nulovú výpovednú hodnotu by som to až tak nebral, lebo predsa len berú do úvahy TÜV REPORT, dlhodobé testy AutoBildu, DEKRU a servis. Snaha tam je,čo najviac údajov zozbierať.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
9. 1. 2013 21:15
Re: Irelevantne kategorie
Ano, ale zaradenie dvoch subjektivych kategorii znehodnocuje cely vyskum.

Ked varis slepaciu polievku a das tam vsetkych 20 spravnych veci, tak staci ze pridas motorovy olej, a cela polievka je na figu.

Pracujem zo statistikami a spracovanim udajov uz roky, viem co hovorim - subjektivne kategorie su pri spravne polozenych otazkach skvely marketingovy nastroj, ale inak mozu ist do kosa.
Avatar - Ham.
9. 1. 2013 21:20
Koukám, že to otřepané klišé s auty na "F"
opravdu funguje (Francouzi a Fiat).
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ronault.
9. 1. 2013 21:42
Re: Koukám, že to otřepané klišé s auty na "F"
Kde na to koukáš? U sebe v garáži?

Přiznám se, že mé auto F konstrukce je taky právě v servisu a zítra do práce musím poprvé vlakem. Inu debilní francouzská auta, jejichž čelní skla se už po 300t km přestávají vyhýbat kamenům 8-s :no:
Avatar - Ham.
9. 1. 2013 22:00
Re: Koukám, že to otřepané klišé s auty na "F"
no jestli je to i F výroba, tak to jsi fakticky f pr.de.li.
>:-[] >:-[] >:-[]
9. 1. 2013 22:41
Re: Koukám, že to otřepané klišé s auty na "F"
Saint-Gobain ne? >:-[]
Avatar - Ham.
10. 1. 2013 15:59
Re: Koukám, že to otřepané klišé s auty na "F"
No jo, taky firma z F. Tak to praskne strachy dřív než ho nalepí.
10. 1. 2013 14:20
Re: Koukám, že to otřepané klišé s auty na "F"
Jo jo, este si zabudol Felicie, Fabie a Folksvagny :))
Avatar - Ham.
10. 1. 2013 14:41
Re: Koukám, že to otřepané klišé s auty na "F"
Felicie ano, zbytek patří podstatně výš, viz tabulka. >:-[]
10. 1. 2013 06:59
AutoBild pro motoristy?
Tenhleten report snad bude zajímat někoho, kdo se chystá kupovat AUTOMOBILKU, ale těžko pomůže někomu, kdo se chystá koupit AUTO.

Ti, kteří chtějí poradit s koupí nového nebo ojetého auta, samozřejmě nečtou AutoBild ale whatcar.com nebo honestjohn.co.uk
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2013 08:53
Škoda...
... :yes:

Pěkný výsledek.

A co ten rozdíl Hyundai - Kia? :-O
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Individualita
10. 1. 2013 09:36
Mazda?
Mazda za Škodou a Hyundai? Asi se pomátli...
Rozbalit vlákno
2
10. 1. 2013 18:26
Re: Mazda?
Statistiky je obecně potřeba brát jen orientačně a ideálně znát hlediska, ve kterých jsou zkreslující. Když se člověk koukne na ty průměry známek a přijme předpoklad nějaké odchylky, tak např. 4.-14. místo je plně zaměnitelné. Ono už jen z logiky věci, mezi Kiou a Hyundai případně VW a Škodou těžko budou nějaké závratné rozdíly. Ze statistiky si lze vzít tak to, že Toyota, Honda a další značky vpředu na tom asi nebudou zrovna špatně (obzlášť když se umisťují vepředu v mnoha dalších statistikách) a že francouzi a spol. za nimi pokulhávají, neboť rozdíl 1,5 stupně už zřejmě bude nějak opodstatněný. Ale řešit jednotlivá umístění, kde jsou rozdíly v setinách, maximálně několika málo desetinách stupně, nemá význam.
Avatar - Individualita
11. 1. 2013 09:44
Re: Mazda?
Souhlasím, ale i tohle pořadí je marketingově velmi dobře zneužitelné.
10. 1. 2013 18:05
Skoda :)))))
Sorry ale skoda na stvrtom mieste je dobry vtip.... ;-)
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2013 23:35
Záruky
Problém snad všech prodejců nových aut jsou záruky,snaží se se jim pokaď možno co nejvíce vyhýbat a nechat platit zákazníky i když je reklamace oprávněná.Zatím jenom na Hyundai jsem slyšel mnoho pozitiv :-)
Rozbalit vlákno
0