Automobilka BMW spustila vlastní internetovou televizi
Tuto výhodu chce využít i automobilka BMW. Zprovoznila v Německu první on-line televizní pořad pro veřejnost pod názvem BMW TV. Najít jej můžete na adrese www.bmw-tv.de.
Existuje mnoho automobilek, které již dříve poskytovaly zajímavá videa a spoty na různá témata z prostředí svých značek, většinou však měly charakter velmi krátkých reklamních šotů. Ještě dříve než BMW, spustila on-line televizní pořady automobilka Volkswagen. Tato televize nese název Carscene TV a je nabízena pouze na intranetu pro potřeby zaměstnanců.
Podobný projekt jako Volkswagen má i Audi (Audi Mynet TV). Zde má tato služba pro zaměstnance charakter spíše E-learningového vzdělávání než zábavy, jak je tomu u jeho koncernového sourozence.
BMW TV je právě tím, že nabízí on-line televizní pořady veřejnosti, v Německu ojedinělá. Prezentovat chce novinky nejen své značky, ale i vybrané zprávy celého automobilového světa. Magazínem bude provázet legenda automobilových závodů Hans-Joachim Stück. Pravidelný program byl spuštěn již 24. března a jeho periodicita bude čtrnáctidenní.