Můj děda měl toho co je tu na obrázku jen v takvé jedovaté zelené, tuším, že je to 408 nebo 418 nevím přesně. Každopádně to byl kočár! Železniční přejezdy to proplulo jak parník :-) pohodlný auto, sice teda žral jak tank, ale nebyl špatnej. Pamatuju když měl pak Favorita tak to už taková paráda přez železniční přejezdy nebyla. Zbytek života dožil moskvič na dvorku na špalkách..... nebyla to špatná hračka :-)
Osobně považuju za svoje velké životní vítězství, že jsem přežil automobilku Moskvič. Byla desetiletí, kdy jsem byl přesvědčenej o opaku... Shnít zaživa v komunistickým lágru...
Dnes se tomu bankrotu smějeme, takové malé posrpnové zadostiučinění. Tak ještě aby se jim tam podařilo úspěšně transformovat z vědeckého feudalismu na standardní kapitalismus a můžeme poměrně klidně spát.
Poslední vyrobenej kousek by mohli místo lenina vystavit v mausoleu. Ani by ho nemuseli balsamovat.
A já myslel, že už zkrachoval před několika lety >:D Jen mě mrzí, že jsem na vlastní oči nikdy neviděl ty jejich poslední modely pojmenovaný po bolševicích, byla by to jistě zajímavá kulturní vložka >:D >:D
Ivan Kalita byl Moskevský kníže. Kníže Vladimír byl vládcem Kyjevské Rusy. Dolgorukij byl také vládce Kyjevské Rusy. Svjatogor je jméno z ruské mytologie. Takže jaké bolševiky máš na mysli? Nebo jen dáváš na odiv svou neskonalou inteligenci?
Zániky automobiliek ma väčšinou mrzia ale tu niet čo oplakávať..moskvič reálne skončil už dávno a súdne ťahanice ma ako automobilového fanúšika nezaujímajú
btw takého knieža vladimíra by som si nechal páčiť, v našich končinách exkluzívnejšie ako rr phantom >:-[]
krásný auta
mnohem hezčí než ty dnešní kulatý tlustý hrůzy plný naprosto zbytečnýma bezpečnostníma prvkama který ho dělají akorát těžší vyšší s hnusnější a je kvůli nim třeba silnější motor takže tam navrch narvou turbo čímž to bud žere jak tank(benzín) nebo smrdí jak ávie(nafta)