Společnost Interbrand sestavila každoroční žebříček nejhodnotnějších světových značek, mezi něž patří i řada automobilek. Vývoj některých z nich je až překvapivě skokový.
A proc ne? Zadne auto Hyundai nebude cenejsi nez auto Ferrari, ale tohle je o vnimani znacky a s tim kde vsude Hyundai prodava (afrika, azie...) mimo "vyspely svet" je klidne mozne ze ma jejich brand name v souctu vyssi cenu. Docela by me zajimalo jak se k tomu autori toho rebricku dopracovali, ale nemam apriori problem s tim, ze by to takhle nemohlo vyjit. ;-)
Jak uz tu nekdo napsal, strasne zalezi jestli se resi Hyundai jako automobilova divize, nebo jako znacka celkove. V tomto jsou Japonske, Korejske a azijske znacky obecne trosku jiny svet. Takove Mitsubishi, az se chce napsat ze clovek by si o ne v evrope kolo neoprel, ale Mitsubishi je firma co mimojine stavi jaderne elektrarny, vojenske letadla, lode... lodarstvi je domena i Hyundaie atd. Jestli se do tohoto rebricku nedejboze kalkuluje i s timto, pak se tezko divit vysledkum.
Treba Honda je pomerne vysoko. Je to zrejme i diky motorkam atd.
Podle me to je hodnota znacky se vsim vsudy, co se za ni skryva (co nese logo).
Edit: Je to tak.
Honda Motor Co., Ltd. engages in the manufacture and sale of automobiles, motorcycles, and power products. It operates through the following segments: Automobile, Motorcycle, Financial Services, and Power Product and Other Businesses. The Automobile segment manufactures and sells automobiles and related accessories. The Motorcycle segment handles all-terrain vehicles, motorcycle business, and related parts.
[odkaz]
PS Z titulku to mozna neni jasne. Toyota je stale s prehledem jednicka. Jen ji prekonal zrejme jiny neautomotive brand.
Ak si vezmem ako hlavny atribut presun z A do B a vztiahnem to na naklady, priechodnost, servisovatelnost, dosiahnutelnost a co ja viem co este ... tak preco nie kurwwa ?