Kdo nechce řídit, tak na cestování po městech už má MHD. Ano, prostor pro vylepšení systému MHD tu je. O tom žádná. Ale aby každý člověk měl mít svoji autonomní bublinu to nedává smysl. Chápu, že pro vynálezce to výzva je. Ale to je tak asi vše.
Výzva to je akorát pro ty "vynálezce", kteří nic praktického vynaleznout neumí a proto si vytvořili své odvětví vynalezování nesmyslů. To i lelevize 3D byl praktičtější vynález. A kdo chce adrenalin za každou cenu, ať chodí na poutě a nese.re se na silnici mezi normální lidi.
si "vzít" auto nenechá a 4,99% se bude bát jezdit autem bez řidiče. Nechápu proto, proč se na takové kraviny vyhazují peníze, když padají i lávky pro pěší po kontrole statika. Těch 95% si své auto potřebuje, potřebuje mít na něm chromované lišty, led světla a chemlonové ručně dělané koberečky pod zadním oknem "Škoda 105 LS" a spousty jiných nesmyslů, např. kliky v barvě vozu, deštník v zadních dveřích, osvětlení na nohy aj.
Když to hned nechápeš, tak se zkus alespoň na chvíli zamyslet. Co když ti např. seberou řidičák ze zdravotních důvodů? Budeš bydlet na vesnici, autobus tam jede 3x za den,
budeš se potřebovat dostat do práce, k lékaři, na nákup atd. Ještě rád do toho vlezeš, stiskneš na displeji Lidl a pojedeš.
Hned to opravdu nechápu a později již bude transport např. do Lidlu něco podobného jako ve Star Treku. Všimej, že ve Star Treku se vše co létá nebo jezdí se řídí "bytostmi", není to tak, že Kirk řekne tam a tam, a Enterprice tam zaletí. Dobrá zpráva ale je, že v budoucnosti už nebudou ani židé, ani cikáni. Budou sice pořádné příšery, ale židé a cikáni už ne.
Koľkým percentám zoberú vodičák zo zdravotných dôvodov? A dnes to robíš jak? Nejdeš k lekárovi, lebo sa to nedá? Koľkým percentám zoberú vodičák zo zdravotných dôvodov?
Není ani třeba brát auta ze zdravotních důvodů. Brzy ti omezí legislativně vjezd do měst, pak počet aut, která smíš vlastnit, pak zkrátka stát rozhodne o zákazu řízení plošně a bude to. Myslíš, že se lidé vzbouří? Nevzbouří, budou to vítat, protože se budou těšit, že na silnicích bude bezpečno a klid...
Ta problematika je (ať už sama o sobě či záměrně) tak složitá, že ji běžný člověk nemá šanci vůbec sledovat, natož se tím detailně zabývat. Tím pádem to lidé pouští z hlavy a soustředí se na domácí dvoreček... Jenže i ten je na ně moc složitý a tak jim k rozhodování stačí jednoduchá hesla jako "Bude líp"...
Dodnes nemame software, ktory by bol 100% ( nedokaze zabranit aby bol naburany 3 starnou, nezamrzne, nepadne a pod.).
Jednoducho povedane vzdy budem chcet od auta aby som ho riadil ja a takych vodicov je dost, takze automobilky to budu ponukat, inak ich konzum zalozeny na raste jednoducho praskne.
Autonomne auta su podla mna len vyhadzovanie penazi, ktore sa daju pouzit uplne inak rozumnejsie a s vacsim prinosom pre spolocnost.
A není to tak? Sice máš ruce na volantu, ale průjezd zatáčkou ti řídí ESP, XDS, elektronika pohonu všech kol a další asistenční systémy, které ovlivní to, jak se auto chová. K tomu adaptivní tlumiče, elektronika na palubě, varovné a předkolizní systémy...
Ano to su podporne systemy pre auto resp. menej zrucnych vodicov, ale stale auto ovladac a rozhodujes ci pridas, ale zabrzdis, ci zatocis a pod. ;-);-);-)