skoda ze sa peniaze neinvestuju tak aby maldy boli inspirovany si to C, D, E spravit radsej davame prednost robotom ktory nahrady aj tych poslednych vodicov a pojdu robit kdesi za pas za par supov kde to nikoho nebavi
skutečně bezpečná autonomní vozidla schopná pohybovat se v r
Zatím jsou to jen jakési automaty, které aby byly jakžtakž bezpečné, musí jezdit jako "připosrané", čímž jsou paradoxně ostatním možná ještě více nebezpečné...
... práci lidem, zábavu strojům. Zdraví HAL9000 >:D
Pokud autonomní systémy udržují rozestup mezi kamiony 15m, tedy dost pro dvě jedoucí německé manažerské limuzíny, je to asi tak o 12m víc, než polská, bulharská a turecká kamioňácká sebranka v praxi. Zavedení do provozu tak spedicím přinese zvýšení spotřeby, prodloužení dojezdových časů (protože budou systémy dodržovat rychlostní limity, a 24 hodinový provoz nepomůže - tak se jezdí i teď) a na řidiči taky neuspoří (kdo by ten kamion na konci vykládal, že).