Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Autonomní řízení a skupinová jízda: Technika předbíhá zákony

Samořiditelná silniční vozidla procházejí novými zkouškami. Kam až technika dospěla a jak na to reaguje legislativa?
Zpět na článek
2. 9. 2016 12:21
2. 9. 2016 12:21
" PARADA "
skoda ze sa peniaze neinvestuju tak aby maldy boli inspirovany si to C, D, E spravit radsej davame prednost robotom ktory nahrady aj tych poslednych vodicov a pojdu robit kdesi za pas za par supov kde to nikoho nebavi
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
2. 9. 2016 12:53
skutečně bezpečná autonomní vozidla schopná pohybovat se v r
Zatím jsou to jen jakési automaty, které aby byly jakžtakž bezpečné, musí jezdit jako "připosrané", čímž jsou paradoxně ostatním možná ještě více nebezpečné...

... práci lidem, zábavu strojům. Zdraví HAL9000 >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barrichello
2. 9. 2016 13:10
Re: skutečně bezpečná autonomní vozidla schopná pohybovat se
To už tady jednou bylo, "Republice více práce to je naše agitace" >:D >:D >:D

A pak ještě Funes coby starosta Daubray-Lacaze ve filmu "jeden hot a druhý čehý" měl taky jen jeden bod programu a to "Plnou zaměstnanost" >:D
Avatar - Barry Lyndon
2. 9. 2016 13:45
Re: skutečně bezpečná autonomní vozidla schopná pohybovat se
ne, měl tři body programu: "Plnou zaměstnanost, plnou zaměstnanost a plnou zaměstnanost" >:D
Avatar - Barrichello
2. 9. 2016 14:10
Re: skutečně bezpečná autonomní vozidla schopná pohybovat se
Pravdu díš >:D
2. 9. 2016 14:03
Úspora místa a nafty - konvoje
Pokud autonomní systémy udržují rozestup mezi kamiony 15m, tedy dost pro dvě jedoucí německé manažerské limuzíny, je to asi tak o 12m víc, než polská, bulharská a turecká kamioňácká sebranka v praxi. Zavedení do provozu tak spedicím přinese zvýšení spotřeby, prodloužení dojezdových časů (protože budou systémy dodržovat rychlostní limity, a 24 hodinový provoz nepomůže - tak se jezdí i teď) a na řidiči taky neuspoří (kdo by ten kamion na konci vykládal, že).
Rozbalit vlákno
0