První den na letošním brněnském autosalonu patřil novinářům. Skutečných novinek není mnoho, ale berete-li akci jako reprezentativní přehlídku toho, co lze dnes na českém trhu koupit, asi zklamaní nebudete.
u autorizováného dealera Škoda : "dobrý den,mám novou fábii a chtěl bych aby vypadala ještě víc jak mýdlová kostka,aby byla skutečně škaredá a krabicoidně vysoká,vepředu aby měla řádný lízátko ala superhustej tuzing a aby odpuzovala vše co v kalhotech nemá ptáka,máte něco?"..."jo,pané,přesně pro vás,pané!"
jestli myslíš ten Brisk, tak je to prototyp, a svym výkonem by ti toho ptáka moch klidně ustřelit :yes: a to jak vypadá má právě kvůli výkonům kterejch může dosahovat, každá věc na tom autě má svý opodstatnění a napomáhá k celkový ovladatelnosti toho auta, takže ten svůj "tuzing" si nech.... tohle je profi, a jestli to přirovnáváš k těm co si třeba na favorita daj do zadu křídlo a difuzor a maj každý dveře jiný tak to je docela bída
Brisk ma vsetky znamky dielensky, t.j. vpodstate "na kolene" urobeneho auta. Tvarove odchylky a nepresnosti v licovani dielov a tym padom slabsi celkovy dojem z kvality vypracovania mu mozno celkom kludne odpustit...
Ten Kaipan je zaujimavy, len si myslim, ze s dizajnom prednej casti sa mohli viac pohrat. Svetla a mriezky vyzeraju, akoby ich nakreslil nejaky skolak z dlhej chvile. Wiesmann, to je bonbonik, urcite bude stat za to vidiet ho nazivo. Tiez Linea je dobrym lakadlom, uz by mohli vypustit aj nejaky cennik. Ale ta zlta Fabka na konci, to nie, to je kliniec do rakvy...
Počkal jsem,až se bude Ceed déle vyrábět.Viděl,zkusil a když srovnám s Aurisem,byl Ceed lepší jak zpracováním,tak jízdou,čímž chci naznačit,že v kompaktech,které se prodávají s malými auty u nás nejvíce,se nic neděje,pokud Toyota Brno ignoruje.Přišla relevantní náhrada,sice bez tradice,ale kvalitní.Teď si to asi schytám,ale je mi to.... :-!
Brno nikdy nemělo a nemá úroveň. Možná je to dáno cenou vstupného. Chodí tam různý socky s dětma na procházky, vezmou kočárek a děti tam pak prolejzají v autech, troubějí a dělaj bordel. Tohle se na autosalonech v zahraničí věru nestává. Pokud můžu doporučit, na jaře Leipzig, na podzim Frankfurt a mate vystaráno. Navíc ty výstavní plochy a akce jako taková jsou naprosto nesrovnatelné.. Už co se vystavovatelů týče.. Málo kdo v Čechách do hloubky rozumí tomu, co prodává, za hranicemi je to jinak.. Tak zdar milovníci Brna!!!
Jestli chceš vidět skurečný bord*l,tj., jak bezohledně se k exponátům chovají návštěvníci,tak si zajeď do Paříže.K večeru jsou podlahy posety prospekty,plechovkami aj.odpadky,které občas plavou i ve vodě, která je dekorací u exponátů,posledně stánek Peugeotu a P207 kabrio. :no: Brno je proti tomu naprostá selanka a hyper čisté výstaviště.
Já bych řekl, že je to o trochu nečem jiném... Na Autosalonech v Německu je vidět to, že naprostá většina lidí je skutečně potencionálním zákazníkem.... kdežto v ČR je to o tom že lidi se jdou kouknout pro co si půjdou cca za 3-5let do bazaru... V lipsku stojí PORSCHE a každý si sním může dělat co chce v rámci slušnosti a nikdo si snad ani víc nedovolí... v ČR za deseti provázkama zamčený a kolem ostřelovači >:D
jj, to máš velkou pravdu se zákazníky,ale třeba v Paříži je Porsche,Jaguár atd.také za někdy větší,jindy měnší ohradou,takže volně tam také není vše.Jenže na druhou stranu: i dítě je potenciální kupec.Důkaz?
Malé OT,ale....???
Aby to nevyznělo blbě:před mnoha lety,čerstvě po sametu mé starší dceři,která už uměla číst a počítat do 10, tak u BMW v Brně řekli:"Holčičko,dětem prospekty nedáváme".Nekompromisně ji poslali do...Ta holčička jim řekla,že až bude velká,tak si BMW nikdy nekoupí,oni se usmívali.Střih:teď ta holčička končí práva v Praze a míří do advokacie.Včera přijela domů a neb tam jedu s mladší dcerou,tak mi starší povídá:"A nezapomeňte jít k BMW".Já jí,jestli si pamatuje,jak ji tehdy odpálkovali,ona že samozřejmě a že BMW je pro ni uzavřená kapitola.Když nebyla klientem tehdy,nebude jím nikdy.Že jí bude stačit něco jako M6 či Avensis nebo Accord... ;-) Jak ji znám,názor nezmění.BMW nezkrachuje,to pro pořádek.Nicméně potenc.klientem může být kdokoliv,a to ne každý chápe.Jinak o nic nejde. :-!
:yes: s tímto samozřejmě souhlasím, ale autor předchozího příspěvku měl namysli stávající situaci: česká průměrná rodina se dvěma malými dětmi nemá co dělat a tak se jdou podívat na auta a děti z toho vůbec nemají rozum a lezou všemožně po těch autech atd. něco jiného je když přijdu (i jako 10 letý) ke člověku od BMW a slušně poprosím o prospekt... :-)
Jenže ve svém voném čase může kdokoliv, vč.průměrné rodiny s dětmi(což ani nevím, jak je definovat)jít kam uzná za vhodné a je to jen jejich soukr.problém.Znám hodně mladých rodin s dětmi a koupili nové auto,jakmile dostavěli dům...
ehm, tak jak se ti tam líbilo?
jo,možná ses uklepl v reakci,mám ten pocit,já o škodovce nepsal ani slovo,ale o aroganci bmw po sametu, ale btw-de o kolový... :no:
Poslední dva snímky z fotogalerie totiž dokazují, že Škoda ve skutečnosti nevyrobila druhou generaci malého sériového hatchbacku, ale ve spolupráci s NASA vyvinula nový prototyp lunárního mobilu, ve kterém se budou prohánět zaměstnanci Škoda auto, protože se chystá tolik utajované otevření nové továrny na Měsíci. A George Bush tady byl ve skutečnosti proto, aby zkontroloval, jak se dílo podařilo, a aby představil další prototyp lunárního obrněného transportéru, vyrobeného na zakázku přímo pro Vratislava Kulhánka a jeho rodinu. Otevření továrny se plánuje na rok 2012 a budou se v ní vyrábět komponenty pro automobilku SsangYong.
Továrna na měsíci není špatný nápad. Minimální nájem, kvůli malé gravitaci nepotřebuješ jeřáby. A co se týče ekologie, tak tě nikdo nebude buzerovat. >:D >:D
Lancia má veliké plus za návrat :yes: Na Ypsilon se velmi těším, bude to zpestření místní stříbrno-šedé wagen nudy na místních silnicích. Ten žlutý panzerwagen raději komentovat nebudu, prostě jsem si na novou Fabii nezvykl.