...a ta výtka p.Bureše stran zadních sedadel je naprosto oprávněná. Možná, že předchozí generace nepoužila v interiéru nejlepší možné materiály, ale designově byla rozhodně na výši a nepochybuji, že na ní zůstanou všem uživatelům i fandům značky výborné vzpomínky.
Ta přehnaně vysoká zasklená plocha kabiny na fotkách působí nejen neforemně, na mě působí vysloveně komicky. Co nutí designery BMW navrhovat neustále designově nepovedená auta je mi vážně záhadou. Tímhle přeci svou pozici na trhu nebudovali; nebo ano?!
Přesně! A že by se někdo ze čtenářů chystal vysedávat na zadních sedadlech...? ;-) Asi těžko. Takže.........nám můžou být zadní sedáky úplně ukradené... :-)
Môj názor je ten, že ma nikdy SUV od BMW nenadchli ! Hlavne 3 rad, bol vždy hnus ! Pre mňa koreňom úrazu , prečo by som si ja nekúpil žiadne BMW ( nebavme sa o jazdných vlastnostiach !! ) je ten, že interier je za zenitom a stráááášne hnusný ! Už Korejské autá majú úhľadnejší interier ako toto čudo ! Chcel som kúpiť jazdené 6 grand cupé, ale keď som si tam sadol, tak som zmenil názor. Nebolo vo full výbave, ale v trocha lepšej, napriek tomu Néééé ! Nekúpil som a ani nekúpim BMW , pokila dizajn interieru, nebude aspoň ako v AUDI A8. Uhladený a v celku pekný. Viem že nadšenci BMW nebudú súhlasiť a zbombardujú ma. To ale očakávam neobjektívnu reakciu :-)
BMW na to nejde moc dobře , interier se mi také moc nelíbí , už pár let je to u bavoráků velká slabina , navíc design se taky moc nepovedl ani u X3 i u X5...ty velké ledvinky to je fakt děs... 8-s
U BMW mají kliku , že jejich auta moc dobře jezdí a mají většinou skvělé motory.
Jinak by je konkurence zválcovala.
Auto má jezdit, ne stát. Principiálně tedy BMW odvádí lépe než konkurence primární účel kvůli kterému se auta kupují. Ne bezvýhradně, ale problém s designem osobně u většiny řad nemám.
Tož, co se týče kastle, tak to má BMW mooooc složité. Chtějí si udržet "značku" a zároveň styling změnit a zároveň udržet jakýsi rozestup mezi X třídami a to je kua nadlidský úkol. No, su moc zvědavý, jestli se mladý Kabáň s něčím zajímavým vytasí. V tomto případě (X3) si mohli vzít příklad z X1, kde se jim styling, obzvláště z profilu, moc povedl.
Sumi2000, bodaj by motory neťahali, keď odrbkávajú na emisiách!
P.S. A skús po 100-tisíc km otvoriť kapotu. Od motora vychádzajú zvuky ako z moržováku! ;-\ ;-\
Někdy si říkám, jestli to pisatel myslí vážně nebo jen trollí. Chápu že má každý jiný vkus, srovnávat ale interiér 6GC nebo obecně BMW s korejským mainstreamem je eklhaft.
Kup si A8 nebo Elantru :yes:
tak vidíš čo človek to názor,mne sa zase bmw interiéry páčia a vsetko je kde má byť. Ovládanie i-drive uplne perfektné.
ako píše WP ,auto má ale hlavne jazdiť a v tom sú vcelku hore.
Na svůj subjektivní výlev, bys chtěl objektivní reakci, trumpeto?
Ale jak to čtu, jsi v podstatě šťastný člověk, bmw nepotřebuješ, kia je lepší, tak aspoň ušetříš. ;-)
No objektivní reakci nelze očekávat. Oprostit se od náklonnosti k určité značce, která třeba roky formovala tvůj zážitek z jízdy je pro mnohé (včetně mě) buď dost těžké anebo nemožné. Takže to ber tak, ze s tebou nebudou souhlasit a podle morálního indexu v mozku budou používat různá invektiva.
U mě se dostává pomalu BMW na vrchol, protože tu bolest a nemoc z hlediska divně vypadajících interiérů už dávno léčí. Mám 330e v individual výbavě a stejně jako u M3 (prostě auta z let 2016 a dále) se mi interiér moc líbí. To samé platí o nové sedmičce.
Opravdu šli dost nahoru a hlavně v obou zmiňovaných autech nic nevrže a nevrzalo.
A co se týče korejských aut a porovnání s BMW. Máš na to plné právo, ale realita je jiná. Ony ty materiály v BMW totiž vydrží a přál bych ti najet 200 tisíc kilometrů v i40 nebo Optimě a pak to srovnat se stejnou porcí kilometrů v prémiovce. A to nemluvím vůbec o tom, co na takové interiéry řekne tvůj nos.