Vypadá to jako dálkové ovládaní, ale vidím že to bohužel má ještě ty pravěké zámky jak ze Škody Felicia v roce 1995. Ale v současné době je dálkové jakoby v klíči... Takže netuším co to je.
Zase automat len pre sadzomet ... 16.200 EUR súčastná verzia s automatom, tak to radšej beriem S-Cross za 17.600 s ďaleko ďaleko lepšou výbavou (full led atď.) ...
Čakal som 1.2TCe s EDC za rozumnú cenu a ten interiér je konečne použiteľný. Nechápem tieto značky prečo si nemôžem priplatiť v nižšej výbave za automat ale môžem mať 4x4 ... aj ten robotník na stavbe by sa potešil ... obzvlášť keď si za automat pýtajú "len" 1.300 EUR.
Nechapes, preco takmer nik nepredava automat v nizsej vybave?
Nerobim v automobilke, ale viem si predstavit, ze stupne vybav sa vyladzuju presne podla historickych predajov tej danej automobilky. Takze ak neponukaju automat pre najnizsiu vybavu, tak nie preto, zeby to nevedeli vyrobit, ale preto, lebo by v takejto kombinacii vyrobili jednotky kusov a na to sa moze kazdy vytoto...
Rozumiem vsak tvojej poziadavke, ja sam som hlavne pre manzelku chcel auto s automatom a zbytocna vyssia vybava (ktoru by manzelka neocenila ci nevyuzila) navysovala cenu. BTW, kupili sme nakoniec Sandero s robotom...
Vnější design je prostě parádní, v té oranžové a na velkých kolech opravdu super! Ještě daleko větší posun kupředu je ovšem vidět v interiéru - to je obrovské příjemné překvapení. A k tomu verze 4x4, se kterou se opravdu člověk nemusí bát pustit ani do terénu...Pokud zachovají i podobně příznivé ceny, čekací doba bude pořádně dlouhá, to už je teď jisté... ;-)
No s tim sakra pekne auto bych trochu brzdil ;-) Kdyz uz, tak bych dodal ...za 299.000,- Pod pojmem sakra pekne auto si asi kazdy predstavi neco jineho nez tuhle opuchlou plechovku. Interier je desnej, ale jak rikam, kdyz to bude za cenu Fiesty, da se to odpustit... :-)
Pán jezdí kterouže prémiovku, že takhle pohrdlivě mluví o ostatních?
Já s Arese souhlasím, design je na SUV skutečně parádní. Není to ani nakopnutá obluda ve stylu Fordů, ani Kodiak s tlustým zadkem, nebo japonec tahající břicho po zemi. Uspořádání interiéru je oproti stávajícím Daciím rozhodně velký krok vpřed.
Nevím jak pohrdlivě mluví o ostatních. Se vyjádřil jen k Dusteru a i kdyby se vozil v tramvaji, tak se s majitelem prémiovky asi zhodnou, že sakra pěkně auto je třeba Aston Martin DB9. Navíc z tvé logiky plyne, že ten kdo má třeba jen Range Rover Sport, musí se mu líbit Bentley Bentayga a kdo má jen Bentley, nemůže zkritizovat Rolls-Royce Phantom. A kdo má jen na Phantom, nemůže se negativně vyjádřit o designu Bugatti Chiron. >:D Duster je jen opuchlá plechovka, příklad dobré práce v tom, že i laciné auto může vypadat svalnatě a výrazně, ale sakra pěkné auto je něco úplně jiného.
Teda mně se zrovna ta oranžáda nelíbí, ale tyhle "fyzikální vlastnosti jsou jaksi podle vkusu každého soudruha" >:D
Nicméně je to fakt dobrý, pokud opravdu udrží ceny a vylepší bezpečnost (pro mně důležité okenní airbagy přidali), tak s tím opravdu nemám problém, že je to Dacia. A klidně bych si to i koupil.
Tak to je slušné. No překvapuje mě to po tom co např. zdůvodňovali protažení ovládání oken do dveří jako náklad navíc atd. a 4 kamery nemají ani dražší Renaulty. Pro Dacii jedině dobře, jsem zvědavýzda udrží i cenu...
Ano, jsou tam (viz. videa na youtube). Jedna vepředu, jedna vzadu a dvě ve zpětných zrcátkách. "Pohled shora" to ale neumí, jen lze přepínat mezi těmito čtyřmi.
Nezeptali se tebe, experta na všechno.
Já třeba pohled "shora" moc nepotřebuju, protože je maličký. Ale kamery v zrcátkách se mi líbí, budu s nimi mít "náklaďákový" výhled na bok auta, což je úplně luxusní.
Nedali to tam (pro mne logicky) proto, že počítač, který by ten obraz spojoval, by zbytečně prodražoval cenu. Takle si prostě přepneš jen kameru kde se chceš v terénu podívat. Na Dacii dobré.
Nie sme v dobe eniacu, procak co by spojil obrazy by stal par korun, takto je to nedotiahnute, na parkovanie je ovela lepsi pohlad zhora a si s tym rychlejsi ked nemusi prepinat kamery.
No pouc mna hlupeho kolko vela by vyslo spojit tie styri videa do jedneho, ked cele 360 systemy kupis na nete aj pod 100 eur, a to tento duster uz ma nainstalovane kamery, displej, aj procak co spracuva obraz.
To mi je jasne, ale Dacia je blizsie Renaultu ako Nissanu, a ovela drahsie Kadjar a Koleos maju len zadnu kameru a 360 stupnove len senzory, a pritom lowendovy duster dostane 4 kamery? Divne, a ked teda su prepinacie, tak ma kazda znacka iny system, cize to s tym poziciavanim nebude az take velkoryse ako pises ;)
Dacia = Renault + Nissan. Nissan má kamery takhle už dlouho, je na tom prd, dokonce pokud pohledáš najdeš firmy, které to prodávají i s řídící jednotkou umožňující dodatečnou montáž do každého auta, které má větší displej a video vstup. :-!
Tak som sa na neho tesil, ale nielenze ho nezvacsili o slubenych 20 cm, ale zmenou sklonu skla este rapidne zmenzili kufor o cca 10%. Zial auto s takto smiesne malym kufrom u mna nema zmysel... To uz radsej Vitara.
...vyjma pohlednějšího a ne tak lowcostově řvavého interiéru mám velký problém poznat novou generaci od staré. Evidentně poslali celé designérské oddělení exteriérů na dovču.
No a teď jde o to, jestli je to dobře nebo špatně. Kdyby poslali na dovolenou designéry, když vymýšleli F/L O3, vůbec bych se nezlobil. ;-) A bylo by i dost jiných příkladů. Třeba Swift. Vizuální změny druhé generace oproti první (tak jak to berou u Suzuki - 1.gen 2005-2010) byly téměř minimální a přesto mu pomohly. Zatímco překopaná 3.gen je přinejlepším rozpačitá. Když nevíš, tak je na to fakt lepší nesahat. ;-)
Pokud si do něj nenavymýšlíš spoustu příplatků, proč by ne? Aspoň to tak Dacia tvrdí. Problém je spíš v těch drobnostech kolem, kterých najednou přibylo obrovské množství a tam už cena bude růst. Kamery, asistenti, bezklíče, automatika...
Tak moje požadavky jsou airbagy, klima, bluetooth, tempomat, předek v eletrice - to splňuje výbava artica. Připlácel bych si akorát za rezervu, dělené zadní sedačky a parkovací senzory.
Takhle to u současný generace vychází na cca 316tis. Pokud bude mít nová generace obdobně poskládaný ceník, tak je to pro mně jasný favorit.
U nového ještě možná bude stát za zvážení, zda automatickou klimatizaci nebo ne a kolik bude cenový rozdíl. A dělené sedačky má Arctica taky, pokud vím.
To spíš si připlatím za MediaNav, ten systém je fakt úžasný na to, co za něj chtějí. Jednoduchý, rychlý, funkční...
Jo máš pravdu, teď jsem si to narychlo naklikal v konfigurátoru. Dělené sedačky to má. V tom výčtu co jsem psal mi chyběly vyhřívané sedačky a s tím je výsledná cena 315.700,-