Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz X poprvé naživo. Hodně dobře zamaskovaná Navara!

Trojcípá hvězda na domácím frankfurtském autosalonu prezentuje dvojče Nissanu Navara a Renaultu Alaskan. Podobu jeho příbuzných v něm ale budete hledat jen těžko.
Zpět na článek
13. 9. 2017 11:21
13. 9. 2017 13:16
13. 9. 2017 13:25
13. 9. 2017 14:38
13. 9. 2017 14:49
13. 9. 2017 14:54
13. 9. 2017 15:13
13. 9. 2017 16:56
14. 9. 2017 00:05
14. 9. 2017 01:10
13. 9. 2017 15:16
13. 9. 2017 15:28
13. 9. 2017 15:32
14. 9. 2017 00:06
14. 9. 2017 01:08
13. 9. 2017 14:47
13. 9. 2017 15:54
Avatar - happy_driver
13. 9. 2017 11:21
***
So štvorvalcom je to nezmysel. Jednak to má strašný zvuk a po druhé, v dobe, keď je na trhu Amarok V6, tak patrí pod kapotu primeraná motorizácia.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2017 13:16
Re: ***
Neni = těch novejch 140 kW táhne slušně. A V6 dorazí příští rok = kde je problém?
Avatar - happy_driver
13. 9. 2017 13:25
Re: ***
... v čítaní textu s porozumením. Motor so 140kW to auto utiahne, bezpochyby. Len má takú nepodstatnú chybičku, ide to ako traktor. ;-) A to, že V6 dorazí, vieme už dávno, práve preto treba počkať na ten motor = nekupovať štvorvalec. ;-) Ešte treba niečo objasniť?
13. 9. 2017 14:38
Re: ***
Je to stejny 2.0djako mam v soucasnem E? Tedy ten motor, kdy se lide ptaji jestli je to nafta nebo benzin? Pri jizde je to uplne v pohode a ma i na r4 diesel pekny zvuk pri vytaceni. Majitel predchozi gen sestivalce nechtel verit, ze je to diesel.

Zvenku to traktor je, zevnitr ani omylem. Samozrejme jde o to, jak je odhlucneny.
Avatar - wakantanka
13. 9. 2017 14:49
Re: ***
tipujem, že tento pick-up nebude mať odhlučnenie na úrovni tvojho E >:D
Avatar - WinDiesel
13. 9. 2017 14:54
Re: ***
Ne, když budeš číst pozorně zjistíš že je to užitkový motor 2,3 turbo a 2,3 biturbo. jezdí ve velkých dodávkách a teď v pickupech (Navara, Alaskan, X-Class).
V Navaře vytlačil původní motor Nissan, v Mercedesu zase vytlačil motor 2,2, jen v Alaskanu to bude motor Renault pro Renault. Mercedes z toho ale na rozdíl od Nissanu může utéct a použít svůj 6-válec - tady je spíše otázka zda už to nebude nový ŘADOVÝ 6-válec? Já myslím že ano, takže V6 už asi ne, museli by ho adaptovat na Euro 6d což by bylo nákladné, když se zároveň dělá na novém I6.
A s novým I6 může Mercedes pobít Amarok který bude mít "pouze" V6.
A řekněme si to otevřeně, proč kupovat VW když mohu mít Mercedes X-Class s řadovým 6-váílcem?
13. 9. 2017 16:56
Re: ***
Po pravdě bych si normálně netipl, že se tam R6 vejde. To jsou hodně dlouhé motory a Nissan s tím těžko počítal. Je samozřejmě možné, že provedli potřebné úpravy. Měli by vědět, co tam v dohledné době plánují zastavět.

Mimochodem, do Amaroku se vejde i V8 TDI. ;-)
Avatar - white label
14. 9. 2017 00:05
Re: ***
A ten R6 bude čouhat dopředu, nebo do kabiny? ;-)
Podle mě by se tam teď nevešel, podobně jako se nevešel R6/320 CDI do ML 1. generace.
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2017 01:10
Re: ***
To je snad jasný = motory čouhající dopředu sice jedna automobilka dodnes dělá ale mnohem lepší je to ála BMW = narvat ho téměř do kabiny >:-[]
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2017 15:16
Re: ***
Když už se tak nabízíš = jakej tipuješ poměr prodanejch 4válců vs R6? ;-)
Avatar - happy_driver
13. 9. 2017 15:28
Re: ***
Netrúfam si odhadnúť pomer. Samozrejme s R4 bude viac predaných kusov. Moja osobná preferencia je jasná, vždy radšej šesťvalec ako R4. Chvalabohu, so šesťvalcom budú na výber už dva solídne pick-upy, X-Klasse a Amarok.
Avatar - WinDiesel
13. 9. 2017 15:32
Re: ***
Já nebyl tázán ale Mercedes nedá 6-válec levně.
2,3 biturbo pro "socky" a řádně připepřený I6/R6 za velký peníz.
Myslím si že to bude 50/50.
Svého času kupovala skupina PSA od Mitsubishi jejich ASX předělané na Citroëny a Pažouty. Kontrakt zněl že si PSA kromě motoru 1,8 DI-D Mitsubishi bude dávat svůj motor 1,6 HDI. Potom to tak šikovně nacenili že se neprodal snad ani jeden Crosser/4006 s motorem Mitsubishi.
To samé se kdysi stalo když Fiat musel od Francouzů kupovat Ducato s motorem Ford Puma 2,2. Produkt nacenili tak šikovně že silnější Ducato s motorem Fiat 2,3 bylo výrazně levnější než slabší Ducato s motorem Ford........ Výsledek je jasný, motorů Ford se moc neprodalo.
Avatar - white label
14. 9. 2017 00:06
Re: ***
Pro tebe by byl lepší i jednoválec, jen kdyby nebyl koncernovwý... :*)
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2017 01:08
Re: ***
Seš sjetej? :-|

Netlač do diskuze o motorech pro MB X koncernový motory objemu [odkaz]

JInak viz má odpověď iudexovi v diskuzi pod Renaultem RS v 9:47 ;-)
13. 9. 2017 14:47
Re: ***
Tak se omlouvam, ted ctu ze je v tom nejaka Renaulti srajda, to asi bude stat za prd.
13. 9. 2017 15:54
Re: ***
Práve si sa ukázal ako znalec :-!