Diskuse

Renault Mégane R. S.: Výkon podle verze, 4Control vždy a hlavně manuál!

12.9.2017

Dosud byla nejrychlejším méganem v současné čtvrté generaci verze GT. Šlo zároveň o první auto své třídy s aktivním řízením všemi koly 4Control. Nyní jeho post střídá opravdu ostrý Mégane s tradičním přídomkem R.S.

 

  • 105 Reagovat !

    foto ambospetr

    ambospetr 12.09.  12:06

    Král

    Tak král hothatchu se nám vrátil a vypadá skvěle :yes:
    • 44 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 12.09.  12:17

      « Re: Král

      Souhlas. Honda Type R a tenhle frantík :yes: :yes:

      Zajímavý srovnání rychlejch kompaktů je v poslednim Autotipu: 2582 koní na okruhu

      8. Audi TT RS 2.5 = skvělej motor ale zradily brzdy = vyřazeno
      7. Mini Countryman All4 = nejtěžší ale agilitou v zatáčkách překvapil
      6. Golf R = drahej rychlejch hatchback = na rovinkách = na okruhu..
      4.-5. Focus RS + Subaru WRX STI
      3. Cenová bomba Seat Leon Cupra 300
      2. Honda Type R = ale minulý generace! :yes:
      1. Mercedes AMG A45 = motor o výkonu 381 připomíná kladivo :yes: :yes:
      • 58 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 12.09.  12:35

        « Re: Král

        RS3....si je všechny včetně áčka dá k snídani. vyzkoušeno. A ano, je drahé.

        jinak jako vždy - tvůj vkus mě děsí. >:D >:D >:D
        Ale tak to prostě je, každej má jinej.
        • 61 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 12.09.  12:39

          « Re: Re: Král

          Proč tě děsí ? Tady neobvykle vyzvihl nejlepší v poměru cena/výkon (což je u Sakry až s podivem, protože jinak prosazuje hodně zvláštní vozidla). Ja vím, že pro ožralé buranské milionáře, ta cena nehraje roli a mainstream je pro plebs, ale .... ale radši nic >:D
          • 27 Reagovat !

            foto fostek

            fostek 12.09.  12:45

            « Re: Re: Re: Král

            Já to nemyslel ve zlým. Tak nebublej.
            prostě se mi zrovna ta 2 auta, co se líbí jemu, nelíbí. Jde mi vzhled a styl. Mám na to snad právo ne? A on má plné právo, aby se mu líbilo/nelíbilo co chce.
            To co sis navymýšlel je asi tvůj názor, jestli se to pokoušíš podsunout mě, je to out. Sorry
            Prostě se mi nelíbí ta Honda a ten Renault. A asi těžko to můžu změnit.
            U hatche (rychlého a na každý den) bychchtěl 4x4 a samozřejmě, že to je jen moje preference a můžeš mít jinou. Je to tvoje věc a neberu ti to. klidně svůj názor napiš, to bude fajn.
            Ahoj
            • 41 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 12.09.  12:49

              « Re: Re: Re: Re: Král

              Máš na to právo :-) A potrefená husa.... >:D >:D Já nepsal konkrétně o nikom ;)

              Spíš na věci koukám dvojím způsobem. 1. Subjektivním, kdy mě se prostě líbí Fokus RS, ať už je či není nejrychlejší. 2. Objektivním - uznat, že některé auta jsou lepší, či lepší v poměru cena/výkon/užitá hodnota (Leon Cupra). Né vždy se tyto náhledy slučují ;)

              • 14 Reagovat !

                foto fostek

                fostek 12.09.  12:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Král

                Nepsals o nikom konkrétním, ale na příspěvek někoho konkrétního jsi reagoval. Navíc tvé další výlevy v diskusi níže tě odkopávají, takže trapné řeči o potrefených husách jsou dost směšné. >:D >:D >:D
                Ty se nechceš bavit autech, ty chceš na mě útočit a mě je to jedno, já se s tebou hádat nepotřebuju a nehodlám.
                • 41 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 12.09.  13:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                  Já neútočím na tebe, jen rýpu do tvého chování v diskuzi, ale rád si po odstranění těch různých "šrotů" a podobných výlevů k levnějším autům, které tu dost často míváš, popovídam i real ;)
          • 31 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 12.09.  15:40

            « Re: Re: Král

            Hodně zvláštní? :-)

            Už sem to psal = když vezmu v potaz všechno = přijde mi v tomhle jasně nejlepší volba Honda Type R

            To že v srovnávačce na okruhu dopadla stará verze tak jak dopadla :yes: :yes:

            Když do srovnání víc přibereš prachy = je hodně zajímavá volba ten Leon = a naopak stydět se může za vlastnosti vs peníze technicky velmi příbuznej Golf

            Cena Audi je absurdní = ale motor má fakt parádní :yes:

            Takže s tim pořadim v testu vlastně až překvapivě souznim ;-)
            • 20 Reagovat !

              foto maxi-

              maxi! 12.09.  19:24

              « Re: Re: Re: Král

              Leon je vyhodna kupa, a aj starsia Honda drzala krok....
              mna sklamali tie brzdy na tak drahom aute ( to uz ani nie je v tej kategorii!)
              bejbybenz prijemne prekvapil - ale uz aj tam je cena vysoka :-!
        • 30 Reagovat !

          foto Ted

          Ted 12.09.  18:22

          « Re: Re: Král

          Rs3 je tupe nedotaciva elektronika hrabe uplne do vsehoa ano, motor je dobrej, trochu vetsi turbo dira...
          Kdyz odesly brzdy na tt, co myslis, ze udelaji brzdy v rs3? Neschopnost podvozku zatozit se dohani brzdama a ty pak logicky shori...
          • 20 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 12.09.  18:45

            « Re: Re: Re: Král

            Smutný že je drsně nejdražší a nejdražší byly i ty brzdy :-)
      • 30 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 12.09.  12:37

        « Re: Re: Král

        Leon a Fíkus jsou za mě nejlogičtější volby. Leon bezkonkurenční mix výkonu, vzhledu a ceny. Fokus proto, protože je jiný, i když dražší.

        Megane RS vypadá super, obecně se mi líbí i obyčejný Megane a verze GT. Těším se na test i když asi nebude nejrychlejší, tak by mohl být za dobrý peníz. A Type R ? Už jsem viděl novou generaci, bohužel pořád vypadá jak z japonského anime porna... >:D

        Na druhou stranu klasický Civic mne hodně zaujal a nebýt té ujeté cenovky, tak bych ho zařadil do své "bych" garáže >:D I když z některého úhlu je docela disproporční...
        • 12 Reagovat !

          foto skyactive-for-everybody

          skyactive for everybody 12.09.  12:40

          « Re: Re: Re: Král

          o disproporcích Civicu jsi se vyjádřil...ehm... hodně diplomaticky >:D
          • 10 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 12.09.  12:45

            « Re: Re: Re: Re: Král

            Ja už to psal vedle u nového CRV, asi bych s Civicem uměl žít, ve verzi sedan a 1.5T. Hodně se mi líbí v kokpitu, posaz, volant, sedačky, i materiály jsou na vysoké úrovni. Kufr je malinký i na sedan, ale dalo by se. Z nějkého úhlu se mi vyloženě líbí, ale jindy si zas říkáš, sakra, to nikdo neviděl, když ho navrhovali? Jak se jim to takhle zvrtlo? Určitě je to posun.

            Celé to ale zabíjí cena, kdy se vyrovná ceně otsrých verzích konkurence, tady máš "jen" 1.5T >:D
            • 10 Reagovat !

              foto skyactive-for-everybody

              skyactive for everybody 12.09.  12:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Král

              ale jakou 1.5T >:D
              umí pěkně zabublat do vejfuku
              • 30 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 12.09.  13:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                Jel si? Já chtěl, ale koukali na mne tak, abych co nejdřív vypadl (na Jarově) a to jsem tam byl sám.... i dotaz, jeslti se mohu podívat je obtěžoval >:D Pak mne při procházení kolem východu vyprovázeli >:D Fajn chování k zákazníkovi, co u nich je na garančce... A dnes mi ještě volaj, jak jsem byl spokojenej >:D
                • 10 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 12.09.  14:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                  Nějakého skútristu nechat olézat auta; jsi spadl z višně, ne? >:-[] Myslím, že jsou na Jarově svým přístupem proslulí. Mám však takový pocit, že sestřenka s manželem od nich brali auta, opakovaně, dobře šest. Takže asi budou mít své chvilky. Snad by se tam jinak nevraceli. Možná jak na koho.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 12.09.  14:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                    To je pravda, jsem póvl >:D Zažil jsem podobné jednání i u Klokočky, kdy i s obyčejnou Octavií se semnou nehodlali zahazovat a ještě ji při garančce trochu otřeli o zeď.... ale to prej už bylo >:-[]

                    Já věřím, že se mohou snažit... onehdá jsem tam narazil zrovna u nich v Hondě na skvělého prodejce, který za kolegu vlastně prodal motorku, i když seděl u aut... protože kolega byl moc "busy" telefonáty s jeho "bitch" a měl vše na salámu >:D
                • 10 Reagovat !

                  foto skyactive-for-everybody

                  skyactive for everybody 12.09.  14:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                  Nejel, ale pozorně naslouchal :-)
                  Mám k Hondám poněkud daleko, ač jsou mi blízké ;-)

                  Auto Jarov je vyhlášené prchlivostí svých zamců. Bohužel. Myslím, že nějaká školení by jim prospěla.
                  • 10 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 12.09.  14:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                    Abych byl upřímný, já mohu říct jen o jedné značce, kde jsem se setkal skoro vždy s profesionálním a příjemným servisem a mohl jsi přijít v obleku, i v šortkách... a to byl Renault... všude, kde jsem byl, byli ochotní, hlavně RPZ.
                    • 10 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 12.09.  18:14

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                      Zeptej se woodyho, jak byl spokojený s jednáním Renaultu, když projevil vážný zájem o nové CRS. ;-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 12.09.  18:46

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                        Byl sem si vyzkoušet Megan GT v Pyramidě v Průhonicích = v domluvenej čas nebyli připravený, v autě to smrdělo jak když tam tejden necháš shnilý ponožky politý rybičkama z konzervy a tak = super profesionálové :yes: >:-[]

                        4Control funguje fakt trochu divně ale možná to chce zvyk. Motor i auto jako celek za ty peníze nebylo špatný
            • 10 Reagovat !

              foto Loptos

              Loptos 12.09.  12:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Král

              Cena Civica? Uz zacal celkom slusne zlacnovat. 1.5 Sport kupis za 580
              • 01 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 12.09.  13:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                Já koukal na sedan silně přes 700.... to bych za to nedal.
                • 10 Reagovat !

                  foto Loptos

                  Loptos 12.09.  13:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                  pockaj pol roka a bude za 620 :-) ja dufam ze sport padne tak na 540 a objednavam. Inak cakacky su relativne dlhe - 4-5mes. Ale ako vravia predajci, je to nove auto, uvidime o nejaky cas :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 12.09.  13:42

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                    A co skladovky? Koukal jsem, že jsou k mání, koukáš na hatch či sedan? Mne zklamal kufr, ten byl hodně malý a v zadu jsem seděl tip top na hlavu (sedan, do hatche jsem nesedal), ale mám 188cm.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Loptos

                      Loptos 12.09.  13:50

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                      Pokukoval som po sedane ale nakoniec si ma viac ziskal hatch v sporte. Sportu plus sa bojim kvoli adapt tlmicom a ked je tam sklena strecha nedas tam nosic na strechu. Skladovky stoja rovnako ako ked to objednavas, co je sranda. Kufor mi na moje potreby teda rozhodne staci, ale zalezi co vozis. Inak na auto jarov sa vykasli, za hodinu za mnou nikto neprisiel ani povedat dobry den. Bol som v okoli prahy a super, otestoval som si ju paradne. V jeden den som testovatl megane GT/mazdu 3 a civic a teda civic vo mne zanechal najlepsi dojem. Jediny problem je textil na loketni opierke ale uz som nasiel kozu na aliexpress, za ktoru to vymenim >:-[]

                      edit: ja mam 184 vzadu na hlavu miesta malo, na nohy dost, ale ja budem sediet vpredu >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 12.09.  13:58

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                        Já právě nyní jezdím Mondeem kombi, takže jsem co se kufru hodně zhýčkaný a od sedanu jsem čekal alespoň něco průměrného. Mívali jsme Jettu, tam byl kufr hodně slušný i přes horší přístup, Cordobu - jakbysme. U Civica je málo hluboký. Ale neříkám, že bych se s tím nenaučil žít >:D

                        Z těch 3 testovaných bych asi taky taky bral Civica, i když Mazda 3 je taky fajn, jen hatch je na mne malý a Megane přecijen (a to mam k francouzum pozitivní vztah, měl jsem i Renault), do toho bych šel v nějaké cenové 400-450 tis v kombíku... o moc víc bych asi nedal. Zvlášťě když za 550 se dá sehnat naftový Talisman :-)

                        Auto Jarov - hrozná zkušenost, mam od nich motorku, i při prodeji total arogance a ignorace.., malem nestihli poslat velký TP, abych mohl zažádat o SPZ, bez omluvy...bohužel měli skladem něco, co jsem chtěl, tak proto koupě u nich.... Pokaždé když tam příjdu třeba na garančku, tak si tam připadám, jak co si to dovoluji, že tam lezu >:D Vedle do salonu koncernu jsem radši ani nešel... >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Loptos

                          Loptos 12.09.  14:11

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                          mna mazda 3 sklamala. uzke sedadla, stredovy tunal vrzgal a najma mi vadil hluk od kolies (18ky) ale predajca bol velmi mily a aj cenova politika je rozumna za vybavu.

                          Megane ma tlacil do ramien po dlhej ceste (mam 100kg) hoci na prvy "posed" vyzeraju sedacky dost luxusne aj su pohodlne. a prisiel mi taky prilis playstation. V sport rezime moc hucal a v neutral som stlacal plyn a auto nic. navyse cena je neskutocne vysoka, ked to to chcem vybavit ako hondu.

                          Talisman sa mi paci v benzine 205 - ale v tak velkom aute neprekusnem 50litrovu nadrz.

                          Hoci honda ma len 46, majitelia chodia aj za 5.2-6litrov pri beznej jazde a ja som dost spotrebo-terorista, zena uz sa chyta za hlavu, ked sa tesim ze mam o deci nizsiu :*)

                          Chod si ho vyskusat, ale nie v prahe, niekde kde su aj cesty. Motor je zivy a predovka je asi najlepsia aku som za posledne roky drzal v ruke. pride mi ze aj pri 170km/h je na palube relativne pohoda (hatch) auto je dost siroke vnutri, ale na ovladanie ho pekne citit. Dlho som tuzil po 9g v sporte ale 10ka ma prijemne prekvapila a hlavne jej cena postupne klesa :-) Chcem ju v modrej metle, ale cakacka je 4mes takze az na jar.

                          Inak v honde pribram maju skadoviek strasne moc a aj dobre ju tam preskusas na okreskach a si tam hned.

                          :yes:

                          edit: nema sedan este druhu podlahu pod kufrom?
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 12.09.  14:15

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                            Tak díky za info a přeju šťastný kup.. .a pokud hledáš hatch, zkoušels Fokuse s EB ? Uvnitř ti třeba nemusí sedět (já s ním ale problém nemám) a v této cenové je to hodně dobře jezdící auto za velmi dobré peníze. Seženeš pod 500 150k verzi :-)

                            Sedan - já to napsal špatně, né hloubka, ale délka. :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Loptos

                              Loptos 12.09.  15:11

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                              skusal som ho este v roku 2015 ale asi mam prilis tucne stehna a prislo mi tam menej miesta na nohy a ked ho vybavis na uroven civicu tak pod 500 to nejde. Navyse hatchback ma strasne malicky kufor a combi by som vyuzil 2x do roka.
                          • 10 Reagovat !

                            foto -MT-

                            _MT_ 12.09.  14:23

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                            Počkej, Civic má 46 litrovou nádrž? Kam tohle spěje. Za chvíli bude člověk tankovat pipetou. >:-[]
                            • 00 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 12.09.  14:27

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                              No jo, vždyť i střední třída už zmenšuje. Mondeo z 70 na 62,5, Passat z 70 na 66.... někdy si říkám, že to snižují, aby ta auta nezahanbila dojezdem elektromobily >:-[] >:D
                              • 00 Reagovat !

                                foto iudex

                                iudex 12.09.  14:55

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                Asi tak, ja mávam pravidelne nájazd okolo 950 km na nádrž (raz nedávno dokonca 995 km).
                              • 00 Reagovat !

                                foto -MT-

                                _MT_ 12.09.  18:45

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                Však já vím. A těch 50 u Talismanu, co píše, je větší pecka. Ale 46... to jsme pomalu v městských autech (alespoň si matně vzpomínám, že tam byly nádrže něco přes 40).
                            • 00 Reagovat !

                              foto Loptos

                              Loptos 12.09.  15:12

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                              inak vobec neviem cim to je. moze za to EU? clovek bude o chvilu miesto rezervy nosit 20l bandasku
                              • 01 Reagovat !

                                foto -Karel-

                                _Karel_ 12.09.  18:40

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                Je to proto, že při normovaném testu spotřeby musí být nádrž z určitých daných procent naplněna, menší nádrž jim tedy při testu šetří kila paliva a tím i normovanou spotřebu a tím pokuty za CO2.
                                Zajímalo by mě, kolik jim reálně ušetří na spotřebě třeba 20kg paliva navíc, že jim to stojí za to.
                                • 10 Reagovat !

                                  foto -MT-

                                  _MT_ 12.09.  18:59

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                  Víš co, když jsou ochotni honit deka na motoru, proč nesáhnout na nádrž. Vzhledem k celkové hmotnosti udělá 20 kilo rozdíl nula nula prd (odhadem pod jedno procento i u lehkého auta). Myslím v testu; reálně můžeš zkusit vyjet nádrž s dvaceti litry vody v autě, jestli to poznáš. :-) Je to však laciných 20 kilo v porovnání s 20 kily na motoru nebo i na karoserii.
                              • 10 Reagovat !

                                foto -MT-

                                _MT_ 12.09.  18:46

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                Nepřímo ano. Je to proto, že se hmotnost auta udává s nádrží naplněnou na 90 %. A předpokládám, že v tomto stavu měří spotřebu. Pro automobilku je to tedy jednoduchý a levný způsob, jak ušetřit nějaké kilo, což se projeví snížením spotřeby o 0,00... litru na 100 km. :-)
        • 41 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 12.09.  12:48

          « Re: Re: Re: Král

          JJ, Leoš teď posílil na 310PS aje za ty prachy neskutečně fajn.
          Já znám R (ne Hondu) a plná spokojenost. Do města a tak. Ideální auto pro všechny období na denní ježdění. A je i kombi. Neříkám, že R je nejlepší HH, ale tak jak já chápu filosofii HH, za mě je super.
          • 20 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 12.09.  12:51

            « Re: Re: Re: Re: Král

            R je typický Golf, precizní, ale obyčejný. Jezdil jsem Scirocco R, super svezení a z venku to bylo alespoň odvážnější :-) Vím, že Golf je ještě rychlejší.

            Ten Mégane bude válčit cenou, když si vzpomenu, že minulá generace nabízela i umírněnější GT220 (byl to kombík), jako nové auto lehce pod 500 tisíc (koukal jsem na něj v D), to by za hřích stálo.
            • 02 Reagovat !

              foto fostek

              fostek 12.09.  12:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Král

              Vida, knečně k věci * snad ses vzpamatoval >:D
              ten golf je o hodně rychlejší.
              Ale je to suchar. i když se dá nakonfigurovat fajn. trochu to stojí navíc. :-(
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 12.09.  13:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                S HH moc zkušeností nemám, takže nechci soudit, mne se více líbí Hot Kombi se silnou naftou... ale pro to tady nemá moc lidí pochopení :-)
                • 20 Reagovat !

                  foto fostek

                  fostek 12.09.  13:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                  No to ne....
                  Ale čéče mám teď možnost srovnání zrovna OC RS benzín/diesel v kombi...a už bych do nafty asi nešel.
                  Reál rozdíl cca litr když jezdíš normálně a když chceš jezdit nenormálně :-) tak je ten benzín o dost lepší. U současné generace.
                  • 10 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 12.09.  13:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                    ORS mne moc nebere, je na každém rohu, navíc má 4 oči... to není můj šálek kávy i když její přednosti uznávám. Já přemýšlím, že bych šel o kategorii níže a stačil by mi FoFo ST TDCI kombi. Ale ještě jsem nejel.. trochu se bojím, že ze mne pražská dlažba vymlátí duši >:D
                  • 30 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 12.09.  14:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                    Rozdíl litr? To je teda kolik u nafty a kolik u benzínu? Osobně nevidím moc reálně rozdíl pod 2l. S TSI není problém jezdit za 8, ale za 7 už je to vyloženě ecorun. A nafta to dá pod 6 s prstem v nose a na 5 se dostane taky, s menším sebezapřením, než benzín na 7.

                    Nic proti závěru koupit benzín :-)
                    • 11 Reagovat !

                      foto iudex

                      iudex 12.09.  14:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                      No, ecorun... posledné 3 nádrže mám takto: 6,99l, 7,28l, 7,37l. Stačí neísť na okruh, resp. vypustiť blbnutie na okreskách a normálna jazda sa dá aj za 7. Je ale pravda, že takto by som zrejme s TDI jazdil za 5, takže tiež si myslím, že tie 2 litre rozdielu tu budú vždy.
                      • 20 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 12.09.  15:31

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                        Hodně dělá dálnice... ale to je jedno, jak říkáš, jak se dá s TSI za 7, tak se dá s naftou pod 5.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ada-je-zase-tady

                        Ada je zase tady 17.09.  18:02

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                        a navíc to svezení s dieselem je vždy lepší :yes:
          • 22 Reagovat !

            foto white-label

            white label 12.09.  18:31

            « Re: Re: Re: Re: Král

            Něco pro ty, co ti za to dali palce dolů, citace (nikoli cirace ;-) ) z aktuálního (09/17) čísla TG:
            "Volkswagen kraluje říši hot hatchů, kde kdysi seděl na trůnu nesesaditelný Renault Sport. Golf GTI a R jsou nejlepší všestranné ostré hatchbacky světa. Vyprodaný Clubsport S je současným králem hardcorových bláznů."
            • 12 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 12.09.  18:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Král

              Palec dolu ti nedám = jen se tý blbosti zasměju >:D >:D >:D >:D ;-)

              Viz naše nedávná diskuze a odkazy ke kterejm přidávám poslední srovnávačku na okruhu = viz já 12:17 = Golf R je drahej rychlej hatchback. Ve srovnání ale dopadá jak dopadá = i ten FoFo RS si ho dá Leon jednoznačně a lepší je i stará Honda

              Trocha reality = by nebyla možná? ;-)

              Když vezmeš v potaz i cenu = Honda Type R :yes: :yes: :yes:

              A možná zase tenhle novej Megan :-)
              • 11 Reagovat !

                foto white-label

                white label 12.09.  19:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                Díky, za pohotovou reakci, kterou jsem opravdu, ale opravdu, nečekal.... :*) >:D

                P.S. Mně to nepiš, já pouze citoval, napiš do TG! >:-[]
                • 11 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 12.09.  19:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                  Nebuď fanatik a uznej že Leon je prostě lepší :-)
                  • 01 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 12.09.  19:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                    Leon umí nabídnout více koní za méně peněz..., takže je to především otázka priorit.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 12.09.  19:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                      Jo to taky = ale hlavně je lepší = ty prachy sou jen bonus

                      No viz i ta naše minulá diskuze k věci = Honda Type R :yes: :-)
                    • 11 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 12.09.  19:41

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                      Takže spíš otázka peněz.
                      • 11 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 12.09.  19:45

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                        Ne :-!
                      • 01 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 12.09.  19:54

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                        Otázka toho, co chceš za svoje prachy především, samozřejmě kromě toho, kolik jich máš (peněz) aktuálně k dispozici.
                        • 11 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 12.09.  19:56

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                          Blbý je když je levnější auto hodnocený jako lepší = bez ohledu na cenu ;-)

                          Takže takový dvojitý vítězství Leonu :-)
                          • 11 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 12.09.  20:04

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                            Výkonnější/rychlejší neznamená automaticky (celkově) lepší..., bez ohledu na cenu.
                            • 11 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 12.09.  20:06

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                              Viz já 20:05 :-)

                              Horší znamená horší. Když je k tomu i dražší = je to blbý = dvojitá prohra ;-)

                              Takovej R5 2,5 motor v Leonu.. :-)
            • 10 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 12.09.  18:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Král

              Ujišťuju tě, že tím tady nikoho nepřesvědčíš >:D ;-)
              Jj, palce fostkovi za to, že je spokojenej se svým autem, to je zdejší kolorit anonymních zbabělých idi.otů.......
              • 22 Reagovat !

                foto white-label

                white label 12.09.  19:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                Já tím tady nikoho přesvědčovat nechtěl, spíš někoho trochu nas.rat, no a potrefená H(amm)u(na)sa... zakejhala spolehlivě jako první! >:D >:-[]
                • 13 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 12.09.  19:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                  Nikoho nesereš = jen si VW fanatik ;-)

                  • 12 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 12.09.  19:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                    Je to citace!, pokud bys měl pravwdu, je VW fanatik logicky TG, tam se obrať, že ti jejich názor nedá spát. :*) ;-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 12.09.  19:33

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                      Mám spaní jak batole = po štamprli ;-)
                      • 22 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 12.09.  19:35

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                        To, že spíš s pamperskou, ještě neznamená, že spíš jako batole... :*) >:-[]
                        • 12 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 12.09.  19:38

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                          Ty důchodcovský sou taky Pampers? Tak co mě ešte čeká až budu v tvym věku? >:-[]
                          • 13 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 12.09.  19:57

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                            Takže ty už nepřečteš ani ten nápis, co máš mezi nohama... :*) >:D
                            • 12 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 12.09.  19:59

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                              Já tam popisky nemám = nejsme všichni jako ty [odkaz] >:-[]
                              • 21 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 12.09.  20:07

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                Ty tam máš Monday, abys věděl(a) který je zrovna den, akorát sis včera zapomněl(a) vyměnit kalhotky. :*) >:-[]
                      • 20 Reagovat !

                        foto Zappa

                        Zappa 12.09.  19:37

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                        nechlastaj! >:D
                        ten test v TG snaď ani test nie je.
                        Autobild ich pekne zobral na okruh a tam sa ukazalo, že čo vie seat za tie prachy!
                        • 20 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 12.09.  19:48

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                          Asi tuším, co tím vyprovokuju - ale i kdyby Cupra porazila R, znamená to automaticky, že TG kecá a R nemůže být lepší HH?
                          Je mi jedno, který HH je nejlepší, vůbec netvrdím, že R, ale "okruh" je snad jen část toho, co musí HH umět, ne?
                          • 11 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 12.09.  19:54

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                            Podle mnoha zdrojů = a diskutovali sme to pod místním nesmyslným vitezstvim R v režii Davida Bureše včetně odkazů = ne R není nejlepší ;-)

                            Dneska asi Honda Type R a Mercedes AMG A45 = když bereš i cenu Honda Type R :yes:
                            • 11 Reagovat !

                              foto -Karel-

                              _Karel_ 12.09.  20:07

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                              To byla plodná debata. Dal jsi tam odkaz na tiskovou zprávu Fordu coby důkaz, že je Golf horší. Jj, na tvoje zdroje je spolehnutí. Že tě zesměšní. Ideální vizitka někoho, kdo se nazývá editorem - nechápe smysl toho, co čte, nerozumí významu běžných českých slov (např. "prý") , a jako "důkazy" předkládá nejčastěji důkazy tvrdící opak. Dokud tu děláš to co děláš, je svět v pořádku >:D :yes:
                              • 10 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 12.09.  20:11

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                Já vim = že to chápeš stejně jako naposled kdo je nejrychlejší diesel :-)

                                No = tehdy i v tom dieslu = mám pravdu já ;-)

                                A těch odkazů tam je...

                                R je = včetně týhle poslední srovnávačky = drahej rychlej vůz nižší střední.

                                Nejlepší HH sme už probrali = teď už si to budeš snad pamatovat i ty :-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto -Karel-

                                  _Karel_ 12.09.  20:22

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                  Jasan - já hodnoty 4,4s/286kmh a 4,3s/285kmh nechápu tak, že to první je rychlejší. To jsem celej já. Svět je v pořádku. :-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 12.09.  20:27

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                    No a ostatní redakce po týhle planetě = a de si to přečíst v různejch jazycích = chápou věci jinak než ty :-)

                                    Prostě viz článek Alpina D5 nejrychlejší diesel planety = viz já včera 20:51 ;-)

                                    Když si neodpověděl = myslel sem že ti to došlo = no nic mýlit se je lidské = to píšu o sobě! :-)
                                    • 11 Reagovat !

                                      foto -Karel-

                                      _Karel_ 12.09.  20:31

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                      Chtěls určitě říct "ostatní redakce přetiskují prohlášení Alpiny". Jo, to nezpochybňuji.

                                      "viz já" patří k tvým největším majstrštykům. Hned po odkazech.
                                      • 10 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 12.09.  20:34

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                        Chtěl se toho říct maličko víc [odkaz] :-)

                                        Mě už nepřekvapuje že neměníš názor = V8 TDI musí bejt přece nejrychlejší. Mě osobně tam zaujala ta část tiskového prohlášení = kde popisujou jak je Alpina rychlejší hbitější ve vyšších rychlostech >:-[]
                                        • 01 Reagovat !

                                          foto -Karel-

                                          _Karel_ 12.09.  20:51

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                          Hm, tak to mě taky zaujalo. "Hbitější" není vůbec ve hře. Řeč je jen a jen o "rychlejší". A já si říkám, jak může být Alpina ve vyšších rychlostech rychlejší, když nejen na stovce, ale i na dvoustovce je Panamera dřív, konkrétně o více než 1,5 sec.
                                          Nechávám toho, nikam to nevede.
                                          • 10 Reagovat !

                                            foto Hammunasakra

                                            Hammunasakra 12.09.  21:45

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                            Bereš za to prachy nebo máš prostě v hlavě že koncern je vždy ve všem nejlepší? >:D >:-[]

                                            Nic nenaděláš = název článků je správně = nejrychlejší diesel dneška je šestiválec 3.0 a ne V8 = jak víš :-)

                                            O 2 válce míň o litr míň = a sou neuvěřitelně vyrovnaný :yes:

                                            A nic nenaděláš ani s Golfem R = zatimco rozdíl mezi Porsche Panamera V8 a Alpinou R6 je fakt malej, rozdíl mezi tim Golfem a nejlepšíma je docela velkej ;-)
                              • 22 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 12.09.  20:12

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                Prostě Hamuna..., na Hamunu a Halinu je vždycky spolehnutí. >:-[]
                                • 12 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 12.09.  20:18

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                  Už si přešel k blábolení tak to ukončíme = Golf R je dle všech zdrojů krom Bureše a podobnejch horší HH než FoFo RS a hlavně než Leon a než Type R

                                  To dáš = jednou. Možná. Snad :-)
                          • 22 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 12.09.  20:02

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                            Pro méně bystré (u některých to opět zjevně stejně nepomohlo) píše TG jasně o nejlepších všestranných! hh, nikoli o nejrychlejších.
                            U všestranně zaměřeného hh logicky není čas na okruhu celkově rozhodujícím parametrem.
                            • 12 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 12.09.  20:05

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                              Prosim tě = nepoužívej logiku = a nejdřív si tu srovnávačku přečti >:-[]

                              R je naopak docela rychlej = tam problém neni ;-)
                              • 21 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 12.09.  20:10

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                Jaká srovnávačka, to není citace ze srovnávačky, to je aspoň vidět jak si mimo... >:-[]
                                Víš o tom, že TopGear je časopis, který se dá koupit a následně číst. ;-)
                                • 11 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 12.09.  20:13

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                  Tak tentokrát mám pocit že to mimoňství nehraješ :yes: >:D >:-[]

                                  TG je žvást = milej ale žvást. Dobře = poslední srovnávačku osmi rychlejch HH kde Golf R skončil přes svou cenu předposlední = si teda snad radši nečti ;-)
                                  • 11 Reagovat !

                                    foto white-label

                                    white label 12.09.  20:20

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                    TG netvrdí, že GTI a R jsou nejrychlehší hh, ale nejlepší všestranné! hh, viz citace.
                                    Kdybys nebyl tak natvrdlý, možná bys ten rozdíl pochopil.
                                    Na honění času na NS byl (rychle vyprodaný) GTI CSS.
                                    • 12 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 12.09.  20:23

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                      Neskutečný :yes: >:D

                                      Nikdo netrvdí že sou nejrychlejší = protože nejsou :-)

                                      Hromada zdrojů tvrdí že R je dneska hluboko v poli poražených. A taky že GTI je lepší HH

                                      Například v poslední srovnávačce která dopadla podobně jako mnoho jiných = krom Bureše a TG = byl nejrychlejší Mercedes AMG A45 = skvělej motor :yes:

                                      Ale komplexně = když bereš trochu v potaz i cenu = tak je Golf R furt na chvostu dnešní nabídky. Na vrcholu je to AMG ale to je drahý = takže když bereš i tu cenu tak Leon :yes: a Type R :yes: :yes: :yes:

                                      Tak co = už si to pochopil bystrouši? ;-)
                                    • 11 Reagovat !

                                      foto iudex

                                      iudex 13.09.  08:43

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                      wl: zbytočne kŕmiš trolla. Vieš, že na každý Tvoj príspevok bude reagovať, či už má argumenty, alebo nemá (čo je drvivá väčšina prípadov). Diskusia s ním je strata času. :-!
                                      • 12 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 13.09.  09:47

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                        Drtivá většina je naopak = zrovna jako tady = což WL ví = takže fakt jen troluje :-)

                                        Jj vim že na většinu mejch příspěvků odkazů na test apod = reaguje podobnou kravinou = co naděláš :-|
                                      • 01 Reagovat !

                                        foto white-label

                                        white label 14.09.  02:22

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                        Jj, je to tak a ne jinak...
                                        • 10 Reagovat !

                                          foto Hammunasakra

                                          Hammunasakra 14.09.  08:25

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                          Jj viz ty dnes 0:06 pod MB X poprvé naživo = to si do O2:22 zapomněl = stáří má i svý plusy koukám >:-[]
            • 20 Reagovat !

              foto Simpanz

              Šimpanz 12.09.  20:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Král

              Jj, Clubsport je současný benchmark.
              [odkaz]
              • 11 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 12.09.  20:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                Jj to bych zapomněl = GTI je lepší HH než Golf R :-)
                • 10 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 12.09.  20:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                  Dal ti odkaz na GGTI CSS, to je auto výrazně jinde, než běžný GGTI.
                  • 10 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 12.09.  20:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                    Já vím = a to hodnocení že sou lepší než R = platí dokonce i pro GTI ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto white-label

                white label 12.09.  20:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                Souhlas, kdyby měl aspoň o jedno sedadlo víc, už bych ho měl zřejmě v garáži... ;-)
        • 13 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 12.09.  13:12

          « Re: Re: Re: Král

          Určitě je fajn že Megane RS se bude nabizet ve vice variantach, což je pro zakaznika určitě plus. Fajn je i to že nabidne manual, ale snad bude použitelny a ne to co předvadi u běžnych verzi, kde ty manualy jsou dost špatne. Navic u Meganu mam jeden docela zasadni problem a to je prostor vzadu. To, že je ho tam skromněji ve všech směrech je věc jedna, ale tak malo mista pod sedadly jsem ještě nikde nezažil. Ja měl předni sedak vypumpovany na 4 tahy pakou od podlahy a svoje nohy č.9 jsem tam dostal sotva par cm. da se řict pouze špičku.
          • 00 Reagovat !

            foto Ada-je-zase-tady

            Ada je zase tady 17.09.  18:08

            « Re: Re: Re: Re: Král

            Mysleli jsme, že je to auto a on je to jen rendlík... :no:

            Stále má MTBF jen 12 dnů? >:-[]
  • 22 Reagovat !

    foto comper

    comper 12.09.  12:13

    Hmm

    Vyzera velmi zaujimavo, aj ten vyber verzii je velmi pozitivny, na tych 18kach by mohol byt aj v pohode pouzitelny na bezny den. Renaultu sa dari posledne roky.
  • 22 Reagovat !

    foto skyactive-for-everybody

    skyactive for everybody 12.09.  12:23

    Pěkná hračka

    ba dokonce jsem sdílel i nadšení pisatele článku (především technika vzbudila nadšení - s jedinou výjimkou; 4Control mne při projížďce verzí GT nikterak nenadchnul).
    Vypadá opravdu dobře. Říkal jsem si, jestli bude interiér červeně podsvícenej (když jsem byl zklamán příliš modrou atmosférou GT). A on ten interiér i exteriér vypadá celkově moc dobře.
    Tak snad bude tenhle následovník ještě lepší, než předchůdce.
    Jak už někdo napsal výše, Renault se minimálně po designové stránce znovu nadechl.
    • 14 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 12.09.  12:29

      « Re: Pěkná hračka

      Jo, povedlo se... design, barva, ten zadní difuzor, sedačky... manuál... v té prostřední verzi by to mohlo být super auto.

      4WS mám taky svoje pochybnosti, přece jen ta logika že do 60 tak a od 60 naopak mi přijde dost tupá.
      • 11 Reagovat !

        foto skyactive-for-everybody

        skyactive for everybody 12.09.  12:38

        « Re: Re: Pěkná hračka

        přední mlhovky jsou hodně netradiční, ale parádně sedly do celkové koncepce. Zadní difuzor je fakt parádnický.
        se 4WS to bude nejspíš o zvyku, ale já to pocitově "na první dobrou" nedal. Ač v Xedoxu jsem si na to zvykl hned, u Renaultu jsem se musel "soustředit". Ale u Xedoxu to bylo navrženo trochu jinak
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 12.09.  12:45

          « Re: Re: Re: Pěkná hračka

          Hlavně je to u Renaultu (pokud vím tak i u Clia) fakt difuzor a ne jen nárazník emulující difuzor.

          Mlhovky... tam jsem ještě nepochopil ten obrázek s kombinací dálkových a mlhovek, skoro to vypadá, že dosvit mlhovek je podstatně delší než u dálkových světel... což je asi blbost... a ta "oranžová" plocha jakože osvícená běžnými světly je dost mrňavá... holt to asi bude "schématické vyjádření" toho, že nejlíp to svítí na dálkové s mlhovkama.
          [odkaz]
          • 10 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 12.09.  12:47

            « Re: Re: Re: Re: Pěkná hračka

            no jo, zajímavá poznámka. Já v tom viděl RS prapor >:D
            • 20 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 12.09.  14:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná hračka

              Ale tak to každopádně, RS prapor tam je a je to hlavně designová záležitost... ale zajímalo by mě, jestli jsou ty LED třeba nějak různě nasměrované a tak.
          • 10 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 12.09.  15:04

            « Re: Re: Re: Re: Pěkná hračka

            Z toho jsem teda taky jelen. Nemělo by to zelené být low beams?
            • 20 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 12.09.  15:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná hračka

              Vidíš, to by dávalo smysl... můžeš jim poslat připomínku, třeba dostaneš hrneček s logem >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto twistedTSD

                twistedTSD 12.09.  15:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná hračka

                A ten žlutý výřez uprostřed asi patří k mlhovkám, což je možná odpověď na tvůj dotaz na nasměrování jednotlivých diod. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 12.09.  16:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná hračka

                  Jo, to sedí. Odpověď je to ale jen částečná. Pořád je víc možností, jak by to mohlo fungovat - např. mlhovky svítí standardně dvěma diodama dopředu, při zatáčení se zapíná třetí do strany kam se zatáčí. Pokud jsou mlhovky vypnuté a cornering zapnutý, pak pouze přisvěcuje ta třetí dioda do zatáčky.

                  PS: možná v tom hledáme vědu, která v tom vůbec není... a ty mlhovky fungují jako jedno světlo on/off :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto twistedTSD

                    twistedTSD 12.09.  16:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná hračka

                    Já bych tipoval on/off s tím, že cornering bez mlhovek svítí jen "bočními" diodami. Anebo čistě on/off, kdoví. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 12.09.  15:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná hračka

              To by sice dávalo smysl (že by tam někde měly být), ale na potkávačky to má špatný tvar (a nevysvětluje to, proč je modrá dálkové s mlhovkami). Napadá mě jen, že se se zapnutými mlhovkami přepnou dálkové do nějakého jiného režimu. Ale nevím, k čemu by to bylo dobré (svítit v mlze víc do dálky). Chápu, že nechceš svítit nahoru, abys před sebou neměl bílou zeď.
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 12.09.  16:01

            « Re: Re: Re: Re: Pěkná hračka

            Oranžová nejsou "běžná světla". Ty dvě po stranách budou přísvit do zatáček a ta uprostřed budou mlhovky.
          • 10 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 12.09.  22:01

            « Re: Re: Re: Re: Pěkná hračka

            Víš to správně. I u Clia. ;-)
            [odkaz]
            :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 12.09.  15:45

        « Re: Re: Pěkná hračka

        Funkce systémů řízení všech kol se tak popisuje snad vždy. Ale to neznamená, že je to ve skutečnosti tak jednoduché a že to skutečně vystihuje, co ten systém dělá. Mívá dva protichůdné úkoly. Musí se tedy za určitých podmínek chovat tak a za jiných onak. Jak se chová v přechodu mezi těmito dvěma režimy, jak přesně probíhá zatáčení, jestli se kolo třeba po dosažení určité rotace nesrovnává, to se nebudou snažit vysvětlit laikům.

        Původně to ani nebylo o nějakém zatáčení zadními koly, byla to v podstatě aktivní geometrie. Takový systém dokázal upravit sbíhavost. Uložení zavěšení je totiž poddajné. V důsledku působení sil se může zadní kolo v zatáčce otočit. A tomu takový systém bránil; udržoval kolo tam, kde ho chtěli mít.
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 12.09.  17:05

          « Re: Re: Re: Pěkná hračka

          Ale jo. Pokud si vzpomínám, někde u GT jsem četl, že jízda v režimu Sport posouvá tu hranici snad na 80km/h. I tak mi to ale přijde trošku zvláštní... ty rychlosti 60-80, to se zatáčky na okreskách poměrně často jezdí... a neumím si moc představit, že by bylo správné, aby se kola natáčela v rámci třeba 10km/h jednou tak a jednou naopak... když už, tak by tam měl být nějaký plynulý přechod.

          V každém případě myslím, že kdyby tam místo 4C dali víceprvek, udělali by líp.
          • 20 Reagovat !

            foto NoLimitBoy

            NoLimitBoy 14.09.  08:27

            « Re: Re: Re: Re: Pěkná hračka

            Ten prechod je tak plynuly, ze nemas sancu ho zaregistrovat. Do 60 sa nataca naopak pre lahsie manevrovanie a nizsi polomer otacania, na 60 v rovnakom smere pre lepsiu stabilitu. Potlaca to nedotacavost a zostruje, zrychluje riadenie. A celkovo zrychluje auto. Ja som si 4WS osvojiel hned, doslova ma nadchol. Mal som niekolko Prelude s 4WS aj bez. A tak vam poviem, v aute kde je moznost ho mat by som ho chcel mat na 100%.
            • 02 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 14.09.  09:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná hračka

              Pokud je přechod plynulý, pak bych předpokládal, že při 60km/h se nenatáčí vůbec, protože to je ta hranice. I tak... nejsem přesvědčený, že je správně, když ostře projetá zatáčka při 55km/h platí jiná logika, než ostře projetá zatáčka s mírně větším poloměrem při 65km/h.

              Nějaké pasivní natáčení zadní nápravy má i RX-7, ale tam ten efekt není nijak pozorovatelný.
              • 11 Reagovat !

                foto NoLimitBoy

                NoLimitBoy 14.09.  09:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná hračka

                Pozorovatelny nieje ani pri 4WS ci 4 control. Skutocne. Ono to pouzivalo vela automobiliek v silnych autach, Nissan GTR, 300ZX, BMW, momentalne to na rovnakom principe pouzivaju tie najostrejsie verzie Porsche. Q7 tiez jazdi tak neskutocne na velke SUV aj vdaka 4WS. Odkedy to vymyslela Honda, to funguje vsade v podstate rovnako doteraz. A o logike nemusis mat ziadne pochybnosti. Je to uplne intuitivne a moze sa ti v ostrej zatacke 4WS aj pokazit a zablokovat, v podtate si to ani nevsimnes.
                O Megane napr. Rasto Chavala napisal:
                ,,Systém 4Control robí z Renaultu Mégane v zákrutách o triedu lepšie auto. Natáčanie zadnej nápravy robí v zákrutách doslova divy."
                • 00 Reagovat !

                  foto Ada-je-zase-tady

                  Ada je zase tady 17.09.  18:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná hračka

                  no, divy to opravdu dělá. Další důvod, proč si ten francouzský střep už nikdy nekoupit!
        • 10 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 16.09.  18:48

          « Re: Re: Re: Pěkná hračka

          4WS systém měla Honda Prelude již v roce 1989 a fungoval senzačně. Divím se, že ho nepouživali i na jiných modelech a až do dnešní doby. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 12.09.  17:45

      « Re: Pěkná hračka

      Jo pěkná hračka, dokonce i s manuálem, za což je třeba Renault pochválit. Co mě ale pořád ruší jsou ty hnusný LED hokejky pod světly. Nicméně verzi RS bych je asi dokázal odpustit ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 16.09.  18:54

        « Re: Re: Pěkná hračka

        Zatím tu nikdo nezmínil ten 1.8l motor. Parametry na 1.8l více než slušné, ale pokud vím, tak "pisálkové" očekávali......co očekávali...oni ani nepřipouštěli, že by to mohlo být něco jiného než dvoulitr... :-!
        Manuál... :yes:
  • 16 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 12.09.  12:39

    ???

    Cirát
    Nový Renault Mégane R.S. je zdá se obdařen vším, co může i ten nejnáročnější uživatel vozů této třídy hledat.

    4x4?
    • 30 Reagovat !

      foto skyactive-for-everybody

      skyactive for everybody 12.09.  12:41

      « Re: ???

      nedělaj žádný ciráty >:D
      • 12 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 12.09.  12:46

        « Re: Re: ???

        Já se divím, že některé honoraci vůbec stojí za to rozklikávat diskuze a články o podřadných značkách.... vždy jsem myslel, že tito lidé jsou nad věcí......... >:-[] >:D
      • 10 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 12.09.  12:56

        « Re: Re: ???

        Strašný - překlep. Půjdu si rozpárat pupek katanou. 8-s
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 12.09.  16:45

          « Re: Re: Re: ???

          Seppuku se normálně provádělo dýkou (tantó) nebo krátkým mečem (wakizaši, což je záložní zbraň a typicky stálý společník samuraje, který se, na rozdíl od katany, neodkládá). ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 12.09.  16:49

            « Re: Re: Re: Re: ???

            [odkaz] :-)
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 12.09.  16:56

            « Re: Re: Re: Re: ???

            Jj, katana je na to príliš dlhá. A väčšinou po seppuku nasledovalo sťatie hlavy asistentom, aby sa samovrah dlho netrápil.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 12.09.  17:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: ???

              Viz já 16:49 36.-37. vteřina :-)

              Teda 48má ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 12.09.  18:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: ???

              Dá se použít i delší meč. Držel se stejně za čepel (obalenou látkou). Ono záleží, o jakém období mluvíme. Ne vždy tam byl druhý. Mohl sám svou smrt urychlit propíchnutím srdce nebo hrdla. Také záleželo, kdo to byl - dospělý muž, mladík, žena. Nejtěžší část toho rituálu byla, že musel zemřít důstojně. Což bylo obzvláště důležité, když měl obnovit svou čest a zachránit tak svou rodinu, kdy to byl plánovaný, veřejný rituál (na rozdíl od situace, kdy se snažil zabránit svému zajetí, kdy na stylu tolik nezáleželo). Různilo se, kdy přišla smrtící rána (tedy jak dlouho trpěl). K samotnému řezu ani nemuselo dojít, mohlo to být pouze symbolické (člověk také mohl být tak nebezpečný, že by mu nemohli svěřit ani perořízek :-) pak šlo v podstatě o popravu; stejná metoda se však používala i u mladých lidí, kde nečekali stejnou úroveň disciplíny).

              V té nejvyšší formě žádná rychlá smrt nebyla; očekávalo se, že v tichosti vykrvácí, což mohlo trvat tak půl hodiny. Poslední zaznamenaný případ je, pokud vím, přes sto let starý. Provedl to generál, aby následoval svého císaře ve smrti.
              • 10 Reagovat !

                foto skyactive-for-everybody

                skyactive for everybody 12.09.  20:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???

                Jo, Japonsko bejvalo dost hustý...
                • 10 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 13.09.  13:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???

                  To ano. U válečníků to ještě bylo pochopitelné, hlavně v té staré praxi, než to opravdu ritualizovali. Už se tolik nemluví o tom, že sebevražda byla také formou protestu. Neposlušnost se nenosila. Zajímavá byla také praxe u žen. Některé následovaly své muže. Jiné tak chtěly předejít znásilnění nepřátelskými vojáky. Byly tu samozřejmě i válečnice.

                  Člověk také nesmí zapomínat, že věřili ve znovuzrození. Pokud tomu skutečně věříš, hned to vypadá jinak.
    • 41 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 12.09.  12:41

      « Re: ???

      Kategorie Hothatchů, do které patří, byla většinou FWD už od prvních průkopníků.
      • 21 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 12.09.  12:51

        « Re: Re: ???

        A teď není a jak čteš v cirátu :-) jedná se o nejáročnější uživatele a taky o všechno, co by mohli hledat. tak jsem se vyjádřil. Jsem náročný uživatel HH a mluvím normálně k věci. Napsal jsem svůj názor, za kterým si stojím.
        Má cenu se rozepisovat, že dříve motory byly mnohem slabší a tak i FWD přeneslo docela v poho výkon? Nebo o celoroční použitelnosti? nebo ti mám napsat, že si to prostě myslím, aniž by ses do mě trapně navážel?
        Je nějaký způsob, jak vyjádřit svůj názor v diskusi, abys na mě nezaútočil?
        • 31 Reagovat !

          foto Johnnn

          Johnnn 12.09.  13:02

          « Re: Re: Re: ???

          4x4 se podle mě automaticky nepojí s náročnými požadavky zájemců. R.S. 275 Trophy-R s trakcí problémy nemá. Na sněhu a vodě tě 4x4 nespasí (v případě řádění na okruhu)
          • 20 Reagovat !

            foto fostek

            fostek 12.09.  13:10

            « Re: Re: Re: Re: ???

            Co by "Mohl hledat"
            Nemusel - to jsi ty
            ale mohl - to jsem já.
          • 20 Reagovat !

            foto fostek

            fostek 12.09.  13:14

            « Re: Re: Re: Re: ???

            Jasně že se automaticky nepojí.
            S mými požadavky se zase nepojí řádit s hatchbackem na okruhu. nonsens. Nezájem.
            • 20 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 12.09.  13:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: ???

              Tak na okruh je jedině Superb 1,6Tdi....
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 12.09.  13:06

          « Re: Re: Re: ???

          Pokud tohle bereš jako útok, tak se ti omlouvám, jen kategorii klasických HH vnímám jako silné FWD hatche především mainstreamové produkce, tak i vznikli a tak se i dnes prezentují. Že Ford a VW dělá 4x4 je spíše už taková nadstavba, protože HH v nabídce stále má v té stejné koncepci.

          Ale pokud hledáš sakra rychlý kompakt, pak tě to neomezuje jen na mnou výše zmíněnou kategorii a vstupují do hry různé 4x4 či jak tu někdo i upřednostil i RWD BMW za podobné peníze :-)
          • 00 Reagovat !

            foto fostek

            fostek 12.09.  13:12

            « Re: Re: Re: Re: ???

            OK. Ale ta předokola je fakt hrabací. Poslední jsem zkoušel GTI Clubsport - jel stejně jako R, ale na vodpich se zakopal. A v zimě je lepší 4x4. Beru to na denní ježdění. Nemám potřebu z toho ždímat maximum a ani bych to nedokázal.
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 12.09.  13:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: ???

              Jasné, potom máš ale trochu jinou cílovku :-)
            • 50 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 12.09.  13:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: ???

              Clubsport je ale určený pre okruhy, tam na neho nemá ani R napriek vyššiemu výkonu (pri suchom asfalte nie je pohon 4x4 výhodou, skôr príťažou kvôli hmotnosti). Samozrejme na bežnej ceste, kde nie je ideálna trakcia (vlhkosť, štrk atp.) má R navrch.
        • 10 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 16.09.  19:06

          « Re: Re: Re: ???

          Fostek. Souhlas s 4x4. Jakmile se u HH koně přehoupnou přes cca 250, tak ze zkušeností vím, že 4x4 pak už dává smysl. Ale ono to také hodně záleží na jízdním stylu. Já osobně bych také preferoval 4x4 u mojí M140i i když je zadokolka. Ale bohužel neni s MT v nabídce.
  • 30 Reagovat !

    foto johnnby

    johnnby 12.09.  12:58

    Redakcny test GT nebude?

    som sklamany, ze doteraz si redakcia nenasla cas otestovat ani Megane GT v klasickom redakcnom teste, a to ste ho slubovali... kedy sa dockame? hlavne, ze porovnavacku Golf R vs. Focus RS sme tu mali nedavno (a to Golf dostal len facelift)
  • 20 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 12.09.  13:56

    Nadšenie, ale jedno ale...

    Tiež sa v zásade pripájam k nadšeným prvým reakciám, ako na výzor, tak i na techniku. Ako písal Ozzman, už bežné GT vyzerá naživo veľmi dobre, takže RS bude iste paráda. Kvitujem výraznú farbu, pekne trafená (nie ostrá žltá ako u Swiftu) a podľa tohto obrázku sa zdá, že sú tie výrazné farby až dve: oranžová a žltá, obe fajn: [odkaz]
    Zvnútra tiež nemám výhrady, volant vyzerá parádne, sedačky pekne hlboké, tablet síce v športovom aute nemusel byť, ale to je žiaľ trend.
    Na rozdiel od väčšiny ale mám jednu zásadnú výhraduu k technike: základ je bez samosvoru? To ako vážne, 206 kW na predok iba s otvoreným difom? Z toho pozerá zúrivé preklzovanie kolesa, resp. zúrivé selektívne pribrzďovanie. A neberiem argument, že je to základ a kto chce jazdiť na okruhu, kúpi si verziu so samosvorom. MRS nie je auto do mesta, tam sa s ostrými kolami na okreskách či okruhu musí počítať od základu, notabene keď má ten základ 280k.
    • 20 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 12.09.  14:01

      « Re: Nadšenie, ale jedno ale...

      Obě barvy mi příjdou neskutečně slušivé, hodně dlouho bych vybíral, kterou zvolit :-)
      • 20 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 12.09.  14:19

        « Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

        Jj, já taky... než bych objednal modrou ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 12.09.  14:21

          « Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

          >:-[]
        • 20 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 12.09.  22:08

          « Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

          >:D
          To bych od člověka, co by dokázal žít s C-TR, vážně nečekal. ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 12.09.  22:32

            « Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

            Ajaj, to jsem zase jednou něco prokecnul... ale mně se líbí mix vlastností - tak akorát velké, lift, tak akorát silné, s pořádným manuálem, s pořádným podvozkem (víceprvek, adaptivní tlumiče), hezké sedačky a tak.

            Design je přepálený, ale... neberu se tak vážně, abych to neustál.
            • 11 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 13.09.  07:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

              Máme doma po starším klukovi ještě pokémony, když je sbíráš, vezmu je příště na káry s sebou >:-[]
              • 10 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 13.09.  13:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

                :-)

                Já neříkám, že koupím Civic... jen že bych si to uměl představit. Z některých úhlů a fotek je to fakt katastrofa [odkaz] , jiné pohledy se mi celkem zamlouvají [odkaz] ... a konec konců, k JDM jsem měl vždycky blízko. Co se značky auta týče, asi bych byl víc happy s Hondou než s Renaultem.
                • 30 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 13.09.  14:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

                  Tie fotky si vybral výstižne. K čomu sú Ti pekné sedadlá, keď sa na to auto zvonku ako celok nedá pozerať? Keby sme mali 19 rokov a fičíš na Transformeroch, poviem OK, to sa ešte hodí. Ale ako človek povedzme okolo 40ky, s manželkou a deťmi v nejakom spoločenskom postavení, to by si skrátka nevysvetlil, že nemáš krízu stredného veku. Alebo potom parkovať trochu ďalej, tak, aby Ťa nevideli vystupovať z toho auta. >:-[]
                  MRS tiež nie je žiadny introvert, tiež v ňom nebudeš prehliadnuteľný, ale má to mieru, nikto sa Ti nebude smiať, skrátka tá správna miera expresívnosti bez výzoru Bertoňákovho tuzingového vyčíňania. :-)
                  • 20 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 13.09.  14:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

                    Po většinu času budu sedět vevnitř.

                    No dobře, to zní chabě... já přece vím co myslíš a souhlasím, že je ten design samoúčelně přehnaný, taky jsem obecně zastánce elegance a harmonie. Ale zase TypeR za tím křiklavým kabátkem má i tu techniku, není to jen prázdný tuzing, tak bych mu byl ochotný mu to odpustit.

                    To bys nevysvětlil že nemáš krizi středního věku - tam je právě moje pointa - neměl bych potřebu to někomu vysvětlovat, ať si myslí kdo chce co chce.

                    A některé úhly se mi líbí i zvenku [odkaz]
                    • 10 Reagovat !

                      foto iudex

                      iudex 13.09.  14:48

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

                      Áno, predný, resp. predobočný pohľad je ešte vcelku fajn, to by som v pohode akceptoval. Akonáhle ale pozeráš na auto zboku, nedajbože zozadu, je to des.
                      Btw. tu je krátke video MRS z autosalónu: [odkaz]
                      • 10 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 13.09.  15:19

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

                        No tak samozřejmě třeba ty nástavce prahů s křidýlkem před zadním kolem jsou vopičárna, detail napasování zadního blatníku na dveře je jako ze dvou různých aut (asi aby mohly být dveře stejné s normálním Civicem), křídlo je overkill... já to všechno vidím.

                        Jen si připravuju půdu... kdybych náhodou musel narychlo koupit nové auto a přijel do Dřevíče Civicem >:-[]
                      • 10 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 14.09.  02:21

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

                        Na tom videu už je to čalounění stropu v pořádku (tmavé), takže to snad byla jen nějaká chyba v matrixu. ;-)
                        P.S. Zadní partie z profilu připomíná aktuální CRS. Jsem zvědavý jaký bude reálný mezigenerační nárůst hmotnosti.
                    • 30 Reagovat !

                      foto woody-alien

                      woody-alien 14.09.  09:44

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

                      Emel: Mé povaze je strašně blízké to tvoje "ať si myslí kdo chce co chce". Život je moc krátkej na to odpírat si něco, co by se ti líbilo, jenom kvůli názoru okolí. :yes: Tolik teorie.

                      A teď praxe. Ty už tu historku znáš, ale zopakovat ji musím. To si tak přijede pán ve středním věku s konzervativním autem, které je nicméně i tak pro mnohé ikonou, na pumpu, natankuje Vervu a jde platit. Než to ovšem stihne, jeho auto obklopí skupina čtyř pěti příznivců, vlastníků téhož modelu (nikoli verze) v "malinko" pokročilejším stádiu rozkladu, zato s mohutnými spojlery, splittery, křídly, výfuky a koly, pro něž jsou blatníky směšně málo vystouplé. Čepice kšiltem dozadu, trička s nápisy něco jako Lovosice Racing Club :-) a věkově kopírující nedaleký vesnický mančaft z okresního přeboru (18 až 50). Přiznávám, že na případnou debatu ten pán prostě odvahu nemá, raději si objedná to, co na pumpě vydávají za kafe a v nestřežené chvíli se prakticky vyplíží ven a ujede. >:-[]

                      PS: I když pro mě pořád platí ten první odstavec, mám své hranice. V pohodě bych zvládnul kupátko typu Subota nebo Z-etko, nebo třeba Miatu...ale v případě C-TR bych i vzhledem k ceně utekl vyjednávat cenovou nabídku třeba na M140i. Nenápadná radost, o kterou pazdráti s kšiltovkama ani nezavadí. ;-)
                      • 01 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 14.09.  11:43

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

                        A to máš sedmičku, kam se mám v takovém případě schovat já s pětkou... >:-[]
                      • 10 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 14.09.  11:56

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

                        M140i se mi líbí, ale rodinné auto to není. CTR by mohla. Nebo taky ne, to by se muselo vyzkoušet, nakolik je schopná fungovat v tom běžném režimu.
                        • 20 Reagovat !

                          foto speedfred

                          speedfred 14.09.  12:26

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

                          objednáš čiernu a vsetko to tam zanikne. Keď pôjdeš kdesi na zraz,tak iba hodíš šiltovku troska zošikma :-)
                          • 10 Reagovat !

                            foto Emel

                            Emel 14.09.  12:41

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

                            Ta šedá nevypadá úplně nejhůř... ale já obecně černé ani šedé moc nefandím. Modrá ale CTR nesluší.
                            • 10 Reagovat !

                              foto white-label

                              white label 14.09.  14:26

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

                              Tady jedna modrá jezdí a ta vypadá fakt divně, nejlíp vypadá v červené a pak v šedé.
                              • 10 Reagovat !

                                foto Emel

                                Emel 14.09.  15:11

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

                                Jo, viděl jsem teda jen fotky, ale ta modrá tomu vůbec nesedne. Uměl bych si představit i bílou, to je s červenými doplňky taková JDM klasika.
                                • 10 Reagovat !

                                  foto pradeda7

                                  praděda7 16.09.  19:55

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

                                  Jasný! Bílá! Není nad CW.... :yes:
                          • 10 Reagovat !

                            foto woody-alien

                            woody-alien 14.09.  13:05

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

                            Jestli on Suchý taky nejezdí C-TR. >:-[]
                            [odkaz]
                        • 10 Reagovat !

                          foto pradeda7

                          praděda7 16.09.  19:53

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

                          Emel. Hmmmm, proč si myslíš, že M140i 5DR nemůže být rodinným autem? Můžeš ji mít v MT, AT i s 4x4. Ano, uvnitř je trochu stísněné, ale není to nic, na co by se nedalo zvyknout i s tím žít.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Emel

                            Emel 18.09.  08:25

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

                            Na moji definici rodinného auta je to malé.
    • 20 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 12.09.  14:24

      « Re: Nadšenie, ale jedno ale...

      Proč ten argument nebereš? Víš, kolik má být příplatek za tu Cup verzi? Je to holt totéž jako GTI a GTI perf, ten argument si trefil přesně... kdo chce auto na okruh tak si vezme Cup a je po problému. Z mého pohledu naprosto ok, já bych si to bez svoru nekoupil, ale možnost volby je ideální... pokud k tomu nenabalí padesát nesmyslů, což zřejmě ne.
      • 01 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 12.09.  14:53

        « Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

        Ale GTI bolo donedávna so 162 kW, teraz 169 kW. To je o dosť menej ako 206 kW Meganu. Naviac GTI je svojím charakterom univerzál, žiadny kostitras, takže tam si v pohode viem predstaviť takého pokojnejšieho, staršieho majiteľa, ktorému nedostatok trakcie na limite nebude vadiť. Ale MRS je skôr boy-racer, na okruhoch sú asi najčastejšími hothečmi, celkovo je ladený ostrejšie, viac hot než hatch, plus ten vysoký výkon bude na otvorený dif podľa mňa príliš. Ja vnímam ako tú hranicu potrebnosti samosvoru 250 koní, napr. Focusu ST už veľmi chýba.
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 12.09.  15:35

          « Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

          Tak to ber jako normální GTI s pár koňma navíc, třeba je na nižší kvalty trošku zkrotí elektronika... a nebo prostě na verzi Sport zapomeň.

          Ať si je základní Mondeo s litrem, základní Superb s halogenama, top Insignia s manuální klimou... whatever, pokud se dá nakonfigurovat to co chci a nestojí to nesmysl, tak mi to nevadí a beru to spíš jako větší svobodu.
          • 10 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 12.09.  15:41

            « Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

            Ale jo, aspoň je výber. Za mňa zlatý stred, t.j. Cup so samosvorom a manuálom. Tá bude zrejme tvoriť gro predajov. Som preto zvedavý na ceny a na odstupy medzi verziami Sport-Cup-Trophy.
            • 10 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 12.09.  15:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

              Přesně tak, Cup s manuálem :yes: , bez extrémních kol... btw, zajímalo by mě, jestli se ten manuál nepodívá i do Alpiny.

              Uvidíme jestli v těch výbavách budou i nějaké další nuance typu brzdy, výfuk...
    • 02 Reagovat !

      foto white-label

      white label 12.09.  19:05

      « Re: Nadšenie, ale jedno ale...

      Vcelku souhlas, až na pár připomínek. V interiéru vidím fail, a tím je světle šedé čalounění stropu a sloupků, které nemá v hh (s jinak tmavým interiérem) co dělat, pokud to nepůjde nakonfigurovat jinak, je to pro mě zásadní nedostatek.
      [odkaz]
      Jinak je velká škoda, že opět zmizel další 3dv. hh, tím spíš, že zrovna v Meganu je vzadu i tak málo místa a 3dv. klaroserie byla pro MRS typická. Navíc jsou zadní dveře opticky hodně dlouhé, takže z profilu vypadá karoserie dost "rodinně". Ideálem by samozřejmě bylo nabízet jak 5dv., tak 3dv. karoserii. Na pochvalu je naopak fakt, že někdo další (i když, až téměř 15! let po VW) konečně v mainstreamu nabídne (pro hh!) volbu mezi manuálem a dvojspojkou. :yes:

      P.S. Hodnocení odstínů barev bych nechal až naživo (podle efektně nasvícených fotek je to zrádné), podívej se třeba na rozdíl "stejných" fotek č. 19 a 20.
      [odkaz]
      [odkaz]
      • 20 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 13.09.  08:51

        « Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

        S čiernym stropom súhlas, ten by ladil lepšie. Ale to je pre mňa detail, ktorý moc nezaváži, až taký fajnšmeker ako Ty nie som. :-)
        Naopak s 5-dverákom som úplne stotožnený, výhradne 3-dv. minulej generácie u mňa znamenal automaticky vylúčenie z výberu, proste pre mňa hotheč musí byť nielen športový, ale aj praktický a aj rodinne použiteľný, inak môžem ísť rovno do kupé. Ale máš pravdu v tom, že ideál by bolo mať na výber obe verzie, pre Teba aj pre mňa. >:D
        Dvojspojka + manuál, tak to má byť, nech má každý na výber.
        A tú farbu myslím, že už teraz môžem považovať za vydarenú, videl som už zopár videí a na nich za rôznych svetelných podmienok a uhlov vyzerá fantasticky. Len tipujem, že ako v minulosti táto farba bude nejaká špéci drahá (napr. trojvrstvová alebo tak, skrátka určite drahšia, ako štandardná metla).
      • 10 Reagovat !

        foto AutoKaCer

        AutoKaCer 14.09.  11:59

        « Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

        Podle mě jsou ty barvy jiné. Na jedné fotce je oranžová a na druhé žlutá/zlatá.
        • 10 Reagovat !

          foto white-label

          white label 14.09.  14:28

          « Re: Re: Re: Nadšenie, ale jedno ale...

          Těžko říct, viz i ta "dvoubarevná" titulka.
  • 30 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 12.09.  14:03

    Flíček

    Pro mě vizuální trefa.
  • 30 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 12.09.  18:22

    Nadšení s jedním (malým) otazníkem

    Tak vizuálně je nový Megoš RS parádní o tom žádná. A jeho silně stísněnou zadní polovinu interiéru bych u ostré verze snad také nějak toleroval, stejně jako mizerní výhled dozadu. Pak tu máme velkou pochvalu za verzi s manuální převodovkou (která má navíc i mechanickou ručku - bravo!!!!!). Pokud Renault cenu nevystřelí do oblak, zůstává mi zde zatím jediný otazník, a to nad standardní montáží aktivně řiditelné zadní nápravy. Ta by podle mě měla být nabízena pouze alternativně, protože určitě ně každému milovníku sportovní jizdy bude vyhovovat.... :-O
  • 11 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 12.09.  19:19

    Megane

    Nový Megane se mi od začátku líbí, kdyby žena netoužila po vysokým autě, byl by Megane favorit.
    Žlutá se mi na autech líbí a klidně bych ji na vhodné auto vybral.
    Ale tahle kombinace na mě (na rozdíl od minulé generace) vůbec nepůsobí patřičně agresivně nebo "sportovně", vidím v tom pěknej přátelskej žlutej bonbónek ;-\
    • 40 Reagovat !

      foto maxi-

      maxi! 12.09.  19:32

      « Re: Megane

      hehe, a uz by si kruzil okolo bonbonku ako vyhladnuta osa!
      vcelku aj ja to tak vnimam - mne sedia momentalne linie renaultu
      :-!
  • 11 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 12.09.  21:01

    dizajn

    Tak hlavne ten dizajn ze jo ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 17.09.  18:14

    no tak jsme se znovu pobavili

    Výrobky této polostátní firmy budou dávat smysl, až budou jen v muzeu a na skládce. :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Překvapení na premiéře muzikálu Iago Janka Ledeckého: Dcera Ester přivedla tajemného fešáka!

Překvapení na premiéře muzikálu Iago Janka…

Zpěvák Janek Ledecký se konečně dočkal premiéry svého muzikálu Iago. A jeho rodina ho v tom nenechala. Všichni…

Pořídili jste si koťátko? 6 rad, jak o něj pečovat

Pořídili jste si koťátko? 6 rad, jak o něj pečovat

Rozhodli jste se pořídit si koťátko? Na jeho příchod do rodiny se musíte řádně připravit. Poradíme, jak se o…

 

iSport.cz

ONLINE: Laver Cup v Praze začíná! Na úvod hrají Čilič s Tiafoem

ONLINE: Laver Cup v Praze začíná! Na úvod hrají…

Chorvat Marin Čilič a Američan Frances Tiafoe jsou prvními tenisty, kteří zahájí v pražské O2 areně premiérový…

Holek o Spartě: Je mi líto, že se nedaří. Nejlepší fotbal jsme hráli za Lavičky

Holek o Spartě: Je mi líto, že se nedaří. Nejlepší…

Vrátíte se z dovolené do práce a dozvíte se, že už vás nechtějí. Noční můra? Kdepak, přesně tohle letos před…

 

Reflex.cz

Islamizace Evropy: Turecko vsadilo na čas, který je teď jeho nejlepší zbraň

Islamizace Evropy: Turecko vsadilo na čas, který je…

Jakou má budoucnost Turecko proti budoucnosti naší Evropy? O tom jsem přemýšlel během své návštěvy Istanbulu,…

Peníze na zdravotnictví budou – zase – chybět. Chybět nebude pohodlnost a zbabělost politiků

Peníze na zdravotnictví budou – zase – chybět.…

Ty dvě stručné věty si zapamatujme: Letos to může být naposledy, kdy celý systém veřejného zdravotního pojištění…