Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi Aicon: Luxusní fastback bez volantu a pedálů

Audi ukazuje ve Frankfurtu vizi možná nepříliš vzdálené autonomní budoucnosti. Nebo bude trvat několik dekád, než nás taková auta začnou vozit?
Zpět na článek
Avatar - jenik1
12. 9. 2017 08:14
Možnost řídit auto
Pořád nechápu proč chtějí lidem sebrat možnost řídit auto rukama pomocí volantu. Nedává mi to smysl.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
12. 9. 2017 08:40
Re: Možnost řídit auto
Nemyslel bych, že to řeknu, ale zlaté BMW. To zatím nemá potřebu transformovat své modely na nudné, emocí prosté taxi bez možnosti jakékoli interakce. ;-\
Avatar - ludeco
15. 9. 2017 16:40
Re: Možnost řídit auto
A já nechápu, jak to může někdo korunovat tím, že "nepředpokládá nehodu". Člověk bude mít na sebelepším počítačem vždycky navrch, sice ne v reakční době, ale v možnostech předvídání. Běžící srnu uvidím už když poběží po poli. Padající strom už ve chvíli, kdy do něj praští blesk. Z fleku se dá vymyslet deset dalších situací kdy je lepší řídit si auto sám. Autonomní řízení je super věc, ale umím si to představit jen na dálnici, resp. na komunikaci uzavřené pro vše ostatní kromě aut.
12. 9. 2017 08:59
Kotoučové brzdy umějí rekuperovat...
Citace: " ...Samozřejmostí je doplňování akumulátorů při jízdě, kotoučové brzdy umějí rekuperovat. Navíc je nenajdeme za koly, nýbrž až u pohonného ústrojí. Odpadá tedy chlazení vzduchem...."

Mohl by nám prosím autor článku objasnit alespoň základní princip jakým způsobem kotoučová brzda rekuperuje ?
A stejně tak by mě zajímalo v čem spočívá výhoda brzd nechlazených proudícím vzduchem
Rozbalit vlákno
2
12. 9. 2017 12:04
Re: Kotoučové brzdy umějí rekuperovat...
:yes: >:D Inboard brzdy mají výhodu v neodpružených hmotách. A bude tam nějaká aerodynamická výhoda. Co se týče rekuperace, leda by se snažili využít teplo generované brzdami. Ale to je snad mnohem lepší prostě rekuperovat elektromotorem.

Bude to tak, že funkci provozních brzd plní v první řadě elektromotory a klasické brzdy budou v podstatě zálohou, kterou tak není třeba nějak zvlášť chladit.

To je tak, když člověk autům ani technice nerozumí a asi ani neumí pořádně anglicky/ německy. :-) Případně ho to vůbec nezajímá.
12. 9. 2017 14:51
Re: Kotoučové brzdy umějí rekuperovat...
a to jeste nevis jak si Ales nabiji tuzkove baterky, normalne je vezme mezi dva prsty na ruce (nekdy i na nohou) pocka 1 minutu a baterka je nabita :yes: a dela to tak, ze pri tom zvyka v puse tistenou verzi auto.cz a jak zvejka, tak to vytvari elektrinu kterou to rovnou skrz jeho prsty posila do tech baterek :yes: denne takhle dokaze nabit i 2 Tesly po 100 kWh, pekne jeden clanek po druhem :yes:

ps> matematicky to nesedi, ale on to proste zvladne
Avatar - AUDIRS6
12. 9. 2017 12:16
Aleši !!!!!!!!!!
Začínaš ma *** vážne ßrať !!!
Najskôr cocotina 350 Nm pri V6 TDi v Q7 e-trone a teraz tieto nezmysly o rekuperácii...
J€b na to, zbal si fidlatka a šlahaj domov ! Tie tvoje dristy sa dnes nedajú čítať !
Ak ťa táto robota nebaví, nájdi si inú. Mňa nebaví čítať tvoje nezmysly ! :-! :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Brumbal
12. 9. 2017 13:01
Re: Aleši !!!!!!!!!!
Bacha Ales je spici drak >:D