Tak když vidím, jak super vypadaj nové Rencky a Citróny, tak právě tohle by mohla být kvalitní odpověď. Protože třeba novej Megan mě přijde jako úžasný a tohle je na stejné výši.
Je jasné, že je to koncept, jaká bude produkční verze, to se uvidí. U Stingeru produkční verze není tak moc odlišná od konceptu. Tak by to mohlo dopadnout vcelku dobře. Ale necháme se překvapit.
Přijde klasická očesávačka... 16" kola místo 20", tím se rázem trošku komplikují ty "svalnaté boky", protože to by na 16" vypadalo směšně. Ale třeba ten předek by mohl z větší části zůstat.
Ja tomu neverim ze taketo nieco podobne pride do serie. Staci mrknut na novu i30 nahodit na nu markanty Kie a je vymalovano. :-) Ale ob generaciu to moze byt real.
paci sa mi bocny profil.... ale je to len koncept.. seriovka fastback uz taka divoka isto nebude .. spomenme si aj na koncept sportspace z ktoreho vychadzala optima.. realita je potom uz proste o dost ina
zacina mi ten predok tohto konceptu pripominat face stingeru... len prave ta maska stingera mi na celom aute pride ako najslabsi clanok o com som uz neraz pisal ( pritom netvrdim ze je skareda len mozno ze by to slo uz aj kusok inak a lepsie (( podobny problem mam so seatom ateca a jeho uz prekonanou maskou )) ... inu architekturu masky by prave tu uz mozno chcelo ) ... ale mozno som uz ozaj detailista
si pozri starsie clanky o stingeri kde sme na jeho masku mali pripomienky viaceri.. nie je to len moj nazor... tym ale nadalej netvrdim ze je skareda.. len som cakal uz inu architekturu a nejaky vacsi pokrok... ano viem.. sportovemu autu sadne nizsia a sirsia maska ok... netvrdim ze mala byt taka robustna ako zo sorenta ani taka aku ma picanto to uz vobec..... len som cakal uz nieco ine a akoby nieco uz novsie a pokrokovejsie ... inak auto to bude urcite krasne.. stinger je momentalne vlastne take to moje auto snov ak to takto "gycovo" mozem nazvat ... takze uz sa tesim na jeho testik aj na porovnanie s arteonom ktory co som videl cez vikend v PO vyzera nazivo v podstate lepsie ako nejeden podobne velkostne posadeny premiant alebo radsej sa drzme zavedeneho pojmu drahsi voz... :yes:
Ale jo, vždyť nakonec trochu jo... vlastně se v designu až tak mnoho nemění, občas přibude nějaká ta vlnka, občas z krabice uděláš ještě větší krabici... občas karoserie vypadá jak čípek do pr....le (viz Ford EcoSport)... a občas se to staré ukáže jako nejdůmyslnější řešení...
Pokud bych chtel prakticke auto pro rodinu, nenalozim do nej detske hriste jako do kombiku a pokud bych chtel pohodlne auto, ktere nacpu vecer ve meste do male mezery, neni to tak kratke jako hatch. Takze za mne je to prakticnosti alternativa pro lidi kupujici sedan, ale tem se musi libit profil kupe ;-)
Ale chapy, prakticnost se u takove Panamery take neresi... no uvidime jak u Ceeedu
Sice nevím jistě, zda to má na svědomí Peter Schryer, ale ať už to zpracoval kdodkoli, znamená to jediné - zadní pohon a čistý proporčně vyvážený design a přitom poutavý styling. Všimli jste si té nízké přídě, která jde proti idiotskému diktátu údajné bezpěčnosti chodců při nárazu? Pokud se Evropa nevzpamatuje, tak do pěti let se budeme jezdit učit do Asie.