Diskuse

Opel Insignia GSi: Nástupce OPC je tady, šestiválec bohužel nemá

19.7.2017

Šestiválcového motoru se očekávaná sportovní verze nové Insignie nedočkala. Pod její kapotou bije čtyřválcové srdce.

 

  • 50 Reagovat !

    foto maxi-

    maxi! 19.07.  17:17

    GSi

    ked Opel oznacoval svoje sportaky ako GSi, tak to bola vtedy raketa ( v tej modnej vlne bol Kadet vyborna volba a chvilu bol dokonca lepsia volba ako GTi Golf )
    Drzim palce novym autam od Opla, a Insignia sa celkom podarila.
    Hm. Len z nostalgie si spominam, ze v dobe GSi vznikali v triede golfikov auta s sest valcovimi motormi cez 3 litre objemu- a dnes daju do auta velkosti vtedajsieho sedmickoveho bavoraka aj motor okolo jedneho lira objemu....?
    A vtedy bol napriklad Golf velkosti ako je cca dnes Polo
    :-!
    • 12 Reagovat !

      foto comper

      comper 19.07.  18:19

      « Re: GSi

      No lenze v dobe kadetu bolo 150 koni v kompakte ozaj raketovych. Dnes 260 v strednej je vlazny nadpriemer, ved aj minula asta opc mala viac. Toto je velky fail.
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 19.07.  22:33

        « Re: Re: GSi

        ono taky srovnatelně velká auta dnes váží o 300-500 kg víc jak před 15-20 lety. Takže je super, že maj místo těch 150-200 hp ted 250-350, ale ted kolik koní sežere 300-500 kg, aby to jelo stejně :-)
        • 10 Reagovat !

          foto maxi-

          maxi! 20.07.  05:03

          « Re: Re: Re: GSi

          tie ostre hothatch auticka boli ovela lahsie ako 1500 kg
          moje prve GTI ( este 1.6 motor 110 koni) nemal ani 800 kg! a trojkovy bavorak mal iba okolo 1000 kg) :-!
        • 01 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 20.07.  08:52

          « Re: Re: Re: GSi

          Tak já jsem tu astru gsi před pětadvaceti lety měl, tehdy střela, ale s dnešními HH se dynamikou nemůže porovnávat, 150k na 1100 kg, golf gti má dnes 230k na 1280 kg, to je prostě jinde, nemluvě o tom, že při podobné váze je tu x dalších HH s ještě podstatně vyšším výkonem.
          • 00 Reagovat !

            foto maxi-

            maxi! 20.07.  10:08

            « Re: Re: Re: Re: GSi

            ja som mal dva krat GTi Golfa a tak som chcel to GSi
            stovku to malo pod 8 a to vtedy bol rekord triedy!
            neskor sa mi podarilo presadnut do Scirocco ( Corrado) G60, heh, to boli casy, ked sme nahanali kazdu desatinku sekundy! :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Mino21

          Mino21 20.07.  12:14

          « Re: Re: Re: GSi

          Srovnatelně velká auta váží pořád skoro stejně, 300-500 kg navíc je nesmysl, jsou to spíše desítky kilogramů, ale ne stovky. Je nutné si uvědomit akorát ten fakt, že srovnatelně velké auto dnes není ta samá třída. Při stejných rozměrech se ale hmotnost tehdy a dnes až tak zásadně nemění.
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 19.07.  22:37

        « Re: Re: GSi

        A celý to zachranují akorát moderjní automaty.

        Si představ, že máš 20 let starou káru s 4st. automatem co má 200 koní a váží 1500 kg a ted máš novou káru s 300 konmi a váží 1850 kg. A má taky 4st. automat. Schválně jak moc velkej by byl rozdíl ve zrychlení a spotřebě, hehe
        • 00 Reagovat !

          foto comper

          comper 20.07.  08:49

          « Re: Re: Re: GSi

          Obaja ste silno chapavi, ved co som pisal - 150 koni v dobe kadetu nie je 150 koni dnes. Dnes tomu zodpoveda cca 300 koni. A to su kompakty, pre sportovu Insigniu by bolo adekvatnych aspon 350. Nie, toto rozhodne nemoze byt nastupca OPC verzie, jedine ak toho normalneho 2.8T co mal rovnaky vykon. Iba ze by to bola taka francuzska rezignacia na silnu verziu ala povieme ze p508 nahradza nielen p407 ale aj p607 nech nemusime trapne priznat ze sme opustili vyssiu strednu. Ak budu takto s Oplom bacovat skonci to riadnym pruserom.
  • 51 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 19.07.  17:22

    Evropa - ekošíleci

    Stejné jako u Mondea. Mají vyvinutý 6 válec, ale v Evropě ho nenasadí. Ne, že bychom byli chudší než ostatní trhy, ale v Evropě - ráji ekofašistů - nejspíš nejsou pořádné motory společensky přijatelné. Takže se musíme spokojit se 4 válcem, pravděpodobně pak v ceně těch 6 válců v USA a Austrálii. Ani Opel tedy nepřekročil tento zelený stín 8-s.
    • 22 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 19.07.  17:28

      « Re: Evropa - ekošíleci

      Je to tak, ale je fakt, ze byly doby, kdy se sestivalce davaly skoro do vseho a stejne to nikdo nekupoval.
    • 15 Reagovat !

      foto Tiburon

      Tiburon 19.07.  17:38

      « Re: Evropa - ekošíleci

      nevím, šestiválec by mi v běžném autě rozhodně nechyběl....
      • 40 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 19.07.  17:46

        « Re: Re: Evropa - ekošíleci

        Pokud vím, má se jednat o vrcholnou verzi, která nahrazuje OPC. Evropa je ale automobilově degenerovaná, rozhodují tady o autech lidé bez koulí.
        • 11 Reagovat !

          foto XTad

          XTad 19.07.  17:54

          « Re: Re: Re: Evropa - ekošíleci

          OPC nenahrazuje. Minula insignia mela nejdriv 2.8 turbo 260 koni (nad nim jeste OPC s 325) ktere bylo nahrazeno uz v minule generaci dvoulitrem.
        • 02 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 19.07.  19:29

          « Re: Re: Re: Evropa - ekošíleci

          Degenerovaný si tu zjavne len ty, pozri sa historicky na predaje tychto vrcholnych motorizacii a porozmyslaj. Mozno sa s tym automobilke ani neoplati zaoberat
          • 00 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 20.07.  12:09

            « Re: Re: Re: Re: Evropa - ekošíleci

            Copak u Mercedesu AMG tvoří nějaký významný podíl? Ne, ale je tam. Opelu se to vyplatí v USA i Austrálii, ale my zase ostrouháme...díky názorům podobných impotentních názorů.
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 20.07.  12:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Evropa - ekošíleci

              v USA ani Austrálii se žádnej Opel neprodává, jenom Buick a Holden >:D

              Což už sou dnes značky jiného koncernu :-)
  • 52 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 19.07.  17:51

    Podlehli evropskému ekofašismu

    U Opělu bohužel nemají dostatečné koule, aby pro sportovní Insignii nabídli opravdu charakterní motor. A bohužel ani k tomu čtyřválci nenabízejí manuální převodovku. Hanba! :'-( :no:
    • 10 Reagovat !

      foto Tiburon

      Tiburon 19.07.  18:00

      « Re: Podlehli evropskému ekofašismu

      Velkej a těžkej motor není zrovna moc sportovní.
      • 30 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 19.07.  18:02

        « Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

        Co je na 3,6 litrovém V6 s výkonem 340 HP těžkékýho? >:D >:D A to je atmoverze, jako Twinturbo v ATS-V má výkon 464 HP ;-) :-)

        To je sportovní naprosto pekelně amigo
        • 11 Reagovat !

          foto Tiburon

          Tiburon 19.07.  18:57

          « Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

          Tak proti dvoulitru čtyřválci turbo asi ten V6 3.6 těžkej bude...
          • 10 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 19.07.  19:07

            « Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

            nech ma o 50kg viac koho to trapi v aute akom je insignia ? velky razvor, dlzka, rozlozenie hmotnosti... ale aspon nejake gule, toto je kastracia ala Heineken, europske hov.no...

            dalsia nudna prefukana r4ka vo velkom aute, ktora bude tahat v strednom pasme a na okrajoch nic len trapenie bez charakteru...
            • 02 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 19.07.  19:28

              « Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

              šestiválec napříč s prioritním pohonem předních kol není zase taková výhra, jak si hoši představujete. Ani Opel Insignia OPC nebyl tak moc sporťák:)
              • 10 Reagovat !

                foto lamal

                lamal 19.07.  20:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                dnes ta 4x4 dokaze posielat aspon v obluku viac toho na zadok, kazdopadne ja by som si z insignie sportak nikdy neidealizoval, iba vravim ze by to malo aspon nejaky zmysel take auto... GSI bude len tuctovka s fukanym 2litrom nevravim ze to nebude jazdit rychlo, ale stale to je na vrchol slabe hlavne ked za mlakou maju poriadny motor

                ked sa ten opel svojimi moznostami vybavy tlaci pomaly na premiu ale motormi na to mat nebude no...
                • 14 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 19.07.  21:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                  Impreza s "totálně nudným čtyřválcem" navíc přeplňovaným, zato s bezchybným pohonem všech kol upřednostňujícím ty kola, která si navolíš, je sportovní náčiní prověřené několika generacemi. Haldexová Insignia OPC se na ni, ačkoliv měla šestiválec, vůbec nechytala.
                  • 10 Reagovat !

                    foto twistedTSD

                    twistedTSD 19.07.  21:09

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                    Insignii OPC by mě nenapadlo označovat za vysloveně sportovní auto. Na rozdíl od Imprezy.
                  • 00 Reagovat !

                    foto lamal

                    lamal 19.07.  21:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                    jak mozes porovnavat japonske auto s plochym motorom ktore je mensie, lahsie s insigniou ? a hlavne je zameranim uplne inde...

                    OPC by bola konkurencia nejakych 535i, E350, A6 3,0TFSI so sport paketmi ..
                    • 01 Reagovat !

                      foto Mig-35

                      Mig_35 19.07.  21:16

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                      protože jsi psal, že tuctovka s foukaným dvoulitrem. asi proto. potom je Impreza taky tuctovka ne?
                      • 00 Reagovat !

                        foto lamal

                        lamal 19.07.  21:19

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                        tuctove je velke a tazsie auto s malym fukanym motorom... maly fukany motor v aute spravnej velkosti je OK a funguje...

                        a hlavne to neporovnavaj hned s ikonami ako EVO, WRX/STi to ma od tuctovych aut fakt moc daleko a nie je to len 2litrami turbami, alebo ano? to je jedine cim su tie auta vynimocne ??
                        • 01 Reagovat !

                          foto Mig-35

                          Mig_35 19.07.  21:36

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                          tak popořádku.
                          tobě vadilo, že to auto ztratí šestiválec. a že bude nahrazen nudným foukaným čtyřválcem. to auto nebylo nijak zvlášť dobré ani předtím, a jestli přijde o šestiválec nemusí být nijak zásadní ztráta. měli jsme tu Passat CC s motorem 3.6 a bylo tady Volvo S60 a spousta dalších haldexových "sporťáků". které reálně nestály vlastně za nic...
                          • 20 Reagovat !

                            foto lamal

                            lamal 19.07.  21:41

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                            ale aspon ten motor by stal za nieco a lepsie tak naplnal podstatu nie ´´sportoveho´´ modelu, ale kvazi GT s poriadnym engine ...

                            tak ako 535i, E350, A6 3,0 TFSI comu nechapes ?
                            • 02 Reagovat !

                              foto -Karel-

                              _Karel_ 19.07.  21:53

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                              Pořád do toho motáš o třídu větší prémiovky začínající na cca 1,5mio. Jako jo, bylo by hezký mít ve všech autech střední třídy možnost šestiválce, ale "nikdo" je nechce/nekupuje, námi nevolení politici je znevýhodňují, takže opět otázka - proč a pro koho je vlastně vyrábět?
                              • 10 Reagovat !

                                foto lamal

                                lamal 19.07.  22:26

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                                ja suhlasim, ale OPC je podla oplu niekde na pol cesty k vyssej triede je aj miesto omegy... ja viem ze to 6val mat nebude, ale OPC by sa zisiel... kazdopadne OPC nebude ten predajny nepotencial chapem, ale i tak...

                            • 02 Reagovat !

                              foto Mig-35

                              Mig_35 19.07.  22:01

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                              Kolik jsi těch OPC Insignií na cestě potkal?
                              • 00 Reagovat !

                                foto lamal

                                lamal 19.07.  22:28

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                                o tomto rec nebola, pred chvilou si to porovnaval so subaru impreza, ked to neuspelo tak vytiahnes nejake predaje atd... kolko E AMG si na ceste stretol ?? a jak to, ze sa super B s V6 predaval a nie tak malo ?

                                zbytocna debata
                                • 01 Reagovat !

                                  foto Mig-35

                                  Mig_35 19.07.  22:39

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                                  tak znova.
                                  jak vidno u Imprezy, čtyřválec /nudný/ nemusí být zase takový problém, pokud je auto celkově dobré. OPC moc dobrá nebyla ani se šestiválcem a ani ten motor nebyl žádný zázrak. Dejme tomu, 3.6 u VW Passat byl zajímavý motor. Abys měl šestiválec jen pro šestiválec to taky není žádný terno.
                                  Passat míval dokonce osmiválec. a brečí po něm dneska někdo?

                                  • 00 Reagovat !

                                    foto lamal

                                    lamal 19.07.  22:42

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                                    ako vies ze insignia by nemohla davat zmysel ako passat 3.6 R ?????
                                    • 01 Reagovat !

                                      foto Mig-35

                                      Mig_35 20.07.  07:31

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                                      Napsal jsem, ze to byl zajímavý motor, ne ze mi dává smysl. V téhle třídě je šestiválec zajímavý, nikoliv nutný. Když ho nikdo nebude kupovat (OPC moc nejezdí), potom dává smysl ho nahradit stejně výkonným přeplňovaným čtyřválcem.
            • 11 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 19.07.  20:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

              Šestiválec nemá nikdo z konkurence, odhaduji, že prodejní trhák to nikdy nebyl (potkávám jich poskrovnu), takže proč ho dělat? Abychom je v diskuzích pochválili?
              • 10 Reagovat !

                foto lamal

                lamal 19.07.  20:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                ktora vrcholna verzia s najvacsim poctom valcov je predajny trhak ? a kde ?
                • 00 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 19.07.  20:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                  V mainstreamu ? Co je největší poočet válců? 4 nebo 4? ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto lamal

                    lamal 19.07.  21:01

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                    tazko povedat kam dat insigniu, od opla to je zastupca nizsej strednej aj strednej triedy... ale je fakt, ze tam sa uz dnes 6valcov nenosi a v EU uz vobec...
                    • 00 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 19.07.  21:04

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                      Jak to myslíš s tou nižší střední? Co Astra? :-O
                      • 00 Reagovat !

                        foto lamal

                        lamal 19.07.  21:09

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                        no podla info insignia je vectra a omega tj nizsia a stredna kedysi... to ze je tam astra asi bol dovod preco nie je vectra...
                        • 00 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 19.07.  21:13

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                          Nemáš to o třídu posunutý? Omega spíš vyšší střední, Vectra střední, Insignia zcela jasná střední, Astra zcela jasný kompakt :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto lamal

                            lamal 19.07.  21:17

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                            omega vyssia stredna ? podla mna nie... ale to je jedno nie som uplny odbornik na ´´triedne´´ debaty
                            • 00 Reagovat !

                              foto adamzprahy

                              adamzprahy 19.07.  22:02

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                              Lamale 90. léta už skončila... Ta analogie tříd je pořád vidět např. na Toyotě: Corolla -> Avensis -> Camry.
                              • 00 Reagovat !

                                foto lamal

                                lamal 19.07.  22:34

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                                asi ano.. ako som spominal nie som v tom ziaden odbornik, skor ma zaujima technika a jazdenie, kazdopadne OPC s 6valom mi ako uplna blbost nepride, rozhodne by to auto davalo vacsi zmysel a predajnost v EU je vec druha, to mas to iste ako prave M, alebo AMG... okrajovky ale je fakt ze v premii...

                                cele to zacalo s tym, ze s 2,0t to bude len tuctovka, to je cele a velky motor by to posunul niekam kde to ma zmysel... to len MIG 35 sa snazi naznacit, ze aj keby to bolo realne mozne, ze to je zbytocne lebo insignia nie je ziaden sportak a taky motor by jej nesvedcal, a ja vravim ze ano ! thats it and thats all
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Mig-35

                                  Mig_35 19.07.  22:41

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                                  Já jsem Insignii OPC potkal asi dvakrát v životě na cestě. Takže jim dává asi daleko větší smysl mít turbo čtyřválec ve více výkonových verzích, než mít zcela samostatný motor do auta, které reálně nikdo nekoupí...
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto lamal

                                    lamal 19.07.  22:47

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                                    mna az tak nezaujima v tejto debate tvoj odhad toho co si kto realne kupi, na to su odbornici a ani ti to uplne neuhadnu ale budis, ja som pisal, ze 6val by insignii OPC pristal, daval by zmysel a urcite to bolo lepsie auto ako s tym vysavacom ...

                                    dalej sa budem len opakovat, bavime sa furt o tom istom a uz fakt mi hlava neberie ako mozes napisat, ze Passat 3,6R daval zmysel ale Insignia by ho urcite nedavala... fakt zlé
                                    • 01 Reagovat !

                                      foto Mig-35

                                      Mig_35 20.07.  07:41

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                                      Nebere ti to, protože jsem to nenapsal.
                                      Mám vyzkoušeno po sobě stejné auto, jednou s šestiválcem, jednou s čtyřválcem, naladěným na výkon toho R6. R6 - lepší zvuk, bez debat. Ale taky horší ovladatelnost, mrštnost, při rychlém přejezdu retardéru rána od tlumičů, motor skoro na zemi. Kila navíc jsou poznat.
                                  • 10 Reagovat !

                                    foto iudex

                                    iudex 20.07.  09:22

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

                                    Len k tej minulej Insignii OPC: ja ju u nás stretávam prekvapivo často, sám som sa divil. Ale pri cenovej politike Ola si viem predstaviť, že tam bola super cena a niekto si povedal, že šesťvalec za cenu konkurencie s R4...
      • 40 Reagovat !

        foto Neurotic

        Neurotic 19.07.  20:27

        « Re: Re: Podlehli evropskému ekofašismu

        A co teprve taková V12 v nějakém supersportu to je teprve nesportovní motor, tam by měl být maximálně dvouválec, aby to nebylo moc těžký >:D
  • 21 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 19.07.  18:00

    ATS-V ho má

    Cadillac rulezz >:D :yes: :yes: :yes:

    464 HP 3,6 V6 TwinTurbo.
    • 01 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 19.07.  18:13

      « ATS-V ho má

      Mercedes 476 HP 4.0 V8 TwinTurbo >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 19.07.  18:26

        « Re: ATS-V ho má

        Super, ale to ATS-V je za 1,8 mega. Kolik stojí ten tvůj Mercedes? ;-)
    • 01 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 19.07.  19:29

      « Re: ATS-V ho má

      ATS-V stojí dvojku, podstatná informace u článku o Opelu Insignia:)
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 19.07.  19:59

        « Re: Re: ATS-V ho má

        kolik myslíš že by stála V6 Insignia OPC ve shodné výbavě s ATS-V? že by tak -1,3-1,4 mega? Šílený rozdíl vid proti výkonějšímu ATS-V :-)
        • 10 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 19.07.  20:46

          « Re: Re: Re: ATS-V ho má

          Pouhých 600-700 tisíc? To není rozdíl. Zase ale když přidáš ještě 4 míče, můžeš koupit Ferrari, tak nevím - má to cenu, kupovat ATS?
          • 00 Reagovat !

            foto lamal

            lamal 19.07.  20:51

            « Re: Re: Re: Re: ATS-V ho má

            911 turbo
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 19.07.  21:05

            « Re: Re: Re: Re: ATS-V ho má

            a už je to tady zase >:D
            700 tisíc je naprosto zanedbatelný rozdíl, vlastně je to prakticky totéž:)
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 19.07.  21:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: ATS-V ho má

              Přece když máš 1,3, rozbiješ prasátko a můžeš koupit klidně za 2. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 19.07.  21:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATS-V ho má

                v nejhorším nekoupíš dvakrát letní gumy:)
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 19.07.  22:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: ATS-V ho má

              1,3 a 1,4 vs 1,8 je 600-700 tis jo. hmm....nás ve škole učili že 400-500. Kdo má 1,5 mega už nemá 300 tis, jasně. Akorá rozbil prasátko a našel v něm 1 499 000,- kč a dál už nemá kačku. Hahaha
              • 00 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 19.07.  22:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATS-V ho má

                sorry přehlíd jsem se. každopádně 500 tisíc je docela dost značný rozdíl. za ty peníze koupíš ještě slušný auto manželce.
                • 10 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 20.07.  09:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATS-V ho má

                  Tak 500 tisíc? Co to je pro Barika.... sice v téhle cenové kupuje ty svoje olítaný Kadilaky a jiné prémiovky po důchodcích z Němec, ale přihodit na dvě M mu nedělá zásadní problém >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 20.07.  12:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATS-V ho má

                    Haha, sme se zasmáli vid. Těch 300 tis v cenové kategorii auto 1,5 mega-2 mega je asi jako si přihodit 100 litrů v cenové katerogii 400-500.

                    A věř že bych si je klidně přihodil a u CTS sem si je tehdá dokonce i přihodil proti horšímu kusu.

                    Jinak ATS-V má u nás např. Michal David
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 20.07.  13:03

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATS-V ho má

                      Bys... kdybys je měl... já "bych" si taky přihodil radši dvě mega na nějaký supersport, co to je viď ? Pár korun...
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 20.07.  13:51

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATS-V ho má

                        Přesně, drobný.

                        Když tu kolenovrti řešíte furt penízky, tak mě první dvě auta na pořizovačce nestály korunu, to mi zaplatil stát, který má ve všem borčus a díky jeho pochybením sem ušetřil 200 litrů na neplatných smlouvách a dalších věcech. Tedy provoz prvního auta co se týče paliv a ND a servisu sem si zaplatil z prodeje starých dílů z těch aut co sem měl a z kšeftů kolem aut (kde bych ty prachy nemít ameriky nevydělal)

                        Takže mě Koupě a provoz 2 aut za 6 let stál asi 70 000 Kč.
                        To jde ne.

                        První auto který sem si koupil za svoje tak bylo až 300C

                        Kdo umí a má štěstí :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 20.07.  14:03

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATS-V ho má

                          Jezisi, me je to jedno, i kdyby si ty auta ukradl >:D Jen se mi líbí, jak tu řešíš, že 500 tisíc je nic... takhle na to nekoukají ani ti, kteří tahle auta kupují a mají na ně s přehledem.... A věř, že tu takoví mezi námi jsou....
                    • 00 Reagovat !

                      foto Joab

                      Joab 20.07.  16:12

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATS-V ho má

                      Hahá, to je přesný, Michal David jezdí Cadillacem. Jo, čéče, sedí to. Hele, hned mám hezčí den >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 20.07.  17:54

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATS-V ho má

                        vono tím jezdí víc ledí, možná by ses divil. Escalade měla třeba manželka Ujfalušiho a vím o dalších lidech...
    • 10 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 19.07.  21:12

      « Re: ATS-V ho má

      Nějak nerozumím, co tím chceš říct. Insignia ho má taky, na jiném trhu. ATS-V se v Evropě nenabízí, nebo ano?

      EDIT: tak asi ano, překvapuje mě to...nicméně Cadillac je taky prémie, tam se dá V6 hravě najít i u evropské produkce.
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 19.07.  22:26

        « Re: ATS-V ho má

        Nabízí, můžeš si ho koupit ofiko v EU verzi se zárukou u ofiko dealerů GM Europe. Samo jde to i přes šedý dovoz či individuálně tak o 200 litrů levněji.....
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 20.07.  08:56

          « Re: Re: ATS-V ho má

          Cadillac je konkurentem opelu? Tak ano, caddy má celkově problémy se s premiíí popasovat, ale že zrovna ty ho vidíš jako konkurenci ke klasickému mainstreamu, hmm.
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 20.07.  12:42

            « Re: Re: Re: ATS-V ho má

            ATS-V a CTS-V sou sportovní modely GM pro Evropu, logicky tedy asi nemá zájem GM dodávat PSA svoje vlastní, americké motory aby mu dělaly konkureci.

  • 20 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 19.07.  18:01

    Škoda, jinak vypadá parádně...

    Ještě jsem chtěl dodat, že výše uvedené nedostatky (absence šestiválce a verze s manuální převodkou) mě u nové Insignie GSI moc mrzí, protože podle mého názoru je to moc pěkné auto a velice oceňuji i její výrazné mezigenerační odlehčení a zvětšení vnitřního prostoru. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 19.07.  18:03

    Škoda, jinak vypadá parádně...

    Jestlipak Insignia GSI později dorazí i jako kombík?
  • 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 19.07.  18:07

    Mylná očekávání

    proč by GM dávalo svoje motory frantíkům(kterým Opel prodali) aby si dělali konkurenci vlastní značce?

    GM sportovní modely v Evropě má, jsou to šestiválcový Cadillac ATS-V a osmiválcový CTS-V :-)

    Takže musíte akorát navštívit jiný salon >:D

    [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 19.07.  18:15

      « Re: Mylná očekávání

      Protoze v Buicku Regal, ktery je insignia s jinym znakem, je 3.6 V6.
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 19.07.  18:25

        « Re: Re: Mylná očekávání

        jo ale to je motor GM >:D Stejný maj Cadillacy.

        Proč ho dávat frantíkům a dělat si konkurenci. Frantíci maj kulový a ne benzínovej šestiválec, tak tam nic sami dát nemůžou >:D
        • 00 Reagovat !

          foto XTad

          XTad 19.07.  18:28

          « Re: Re: Re: Mylná očekávání

          Ja myslim, ze zatim to jeste patri GM, ne?
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 19.07.  18:36

            « Re: Re: Re: Re: Mylná očekávání

            Prodej už byl schválen nějakým EU úřadem, takže už jim to podle mě začínaj předávat. Ta 3,6 v US Regalu je Cadillačí 3,6 atmo, akorát podladěná na 310 HP (místo 340 v CTS). Do Evropy se bohužel tenhle motor vozí jen v SUV XT5. Jinak v ničem.

            A je to další vývojový stupen motoru, který mam v CTS já (3,6 V6 LLT 311 HP)
  • 00 Reagovat !

    foto Jethro

    Jethro 19.07.  18:56

    GSi vs. OPC

    Tohle OPC nenahrazuje ale je to pouze předskokan. V dnešním průmyslu se u nástupců výkon nesnižuje. Pravověrné OPC určitě bude.
    • 00 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 19.07.  19:09

      « Re: GSi vs. OPC

      to nie je zla poznamka pokial by OPC bolo...ak ano snad bude OPC plnotucne ako vzdy
    • 10 Reagovat !

      foto Daffy-Duck

      Daffy Duck 19.07.  19:27

      « Re: GSi vs. OPC

      Opc nebude. Nikto to nekupoval. Dupľom teraz keď patria psa, tak aký motor tam asi tak dajú?
    • 00 Reagovat !

      foto Neurotic

      Neurotic 19.07.  20:31

      « Re: GSi vs. OPC

      PSA má použitelný akorát 2,0HDI, takže jestli Opel nemá v šuplíku, který nepatří GM schovanou V6 tak těžko
    • 30 Reagovat !

      foto qwerty99

      qwerty99 19.07.  22:28

      « Re: GSi vs. OPC

      bohuzel OPC nebude, s prodejem francouzum zanikla divize opel performance center :-(
      a onen zminovany 3,6 V6 je opravdu super motor (pouziva se v kadilakach, buickach hodlenech a chevroletech jako treba v camaru :-) )

      qwerty
  • 00 Reagovat !

    foto roubicek25

    roubicek25 19.07.  23:19

    ....

    Bůh ví, jak to dopadne...když si vzpomenu na ty zaručené informace, jak bude v Mercedesu GLC jen 4 válec a podívejte dnes :-) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 20.07.  08:57

    Ve světle výkonu insignie gsi

    se vrcholná verze superbu bez přívlastku začíná jevit jako ještě zajímavější.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 20.07.  09:26

      « Re: Ve světle výkonu insignie gsi

      GSi sa týmto stala len ďalšou verziou výbavy s trochu športovejším lookom. V podstate presne tým, čím je u Škodovky Sportline. Takže Insignia GSi je priamy konkurent Superbu Sportline 2,0TSI. Oboje sú s technikou dostupnou i v bežných verziách, ale je tu naviac trochu športovejší look daný drobnými zmenami predného nárazníka, nejaký ten spoiler a nižší podvozok. GSi je ale predsalen "športovejšia" v tom, že naviac má aj výkonnejšie brzdy a lepivejšie gumy a je len s najvýkonnejším benzínom a štvorkolkou, kým Sportline môže mať človek aj so základnou 1,4TSI a FWD. Vyberať medzi nimi, rozhodoval by som sa fakt dlho, obe sú v daných verziách jedny z najkrajších áut segmentu.
      [odkaz]
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 20.07.  09:57

        « Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

        Po pár setkání s novou Insignií, pro mne zůstává zajímavou jen cenou. Kombik se mi vyloženě nelíbí, zvláště v nižší výbavě. Docela mne zklamal, sedan ujde, ale z tebou daných odkazů je Superb sportline větší fešák.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 20.07.  10:06

          « Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

          Ako som písal v blogu, Insignia na 18" pôsobí pomerne obyčajne, na ten look dravého nízkeho auta potrebuje 20ky. Kdežto Superb Sportline vyzerá dobre aj na 18". A pre mňa osobne má Sportline ešte spomínanú výhodu, že je k akémukoľvek motoru, osobne nepotrebujem v rodinnom aute dvojliter s 260 či 280 k, takže Sup s 1,8TSI 180k mi vychádza ako motorický ideál.
          Ale všetko to bude o cene, možno tá Insi GSi s dvojlitrom a lepšou výbavou na sériových 20kach bude lacnejšia, ako Sup Sportline 2,0TSI 4x4 DSG (40390 eur).
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 20.07.  10:17

            « Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

            Na Insignii měním názor, když jsem obhlédl skladovky, dá se sehnat, byť základní, tak auto střední třídy za 520 tisíc s 1.5Turbo... to vůbec není špatné :-) Tady je velká síla Insignie...

            Počkal bych si pár měsíců na skladovky, co se tam najde i v těch vyšších výbavách. Abych byl hodně upřímný, i když jezdím naftu, tak jak tak po očku pomalu pokukuji po nástupci Mondea, tak v poměru ceny mi ty turbomotory docela začínají dávat smysl. Do auta střední třídy mi 140-160 koní příjde dostačující.
            • 00 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 20.07.  10:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

              Ja stále tvrdím, že ten downsizing v rozumnej miere naozaj funguje. 1,6EB 160k je dostatočný motor pre väčšinu situácií, pre rodinné použitie výkon nikdy nechýba a pritom spotreba super, ja som aktuálne na dlhodobých 7,25 l, čo na 1,5t káru strednej triedy so 160k benzínom považujem za super, kvôli spotrebe naozaj pri nájazde do nejakých 20t km nemá zmysel uvažovať o nafte.
              O cenách Insignie som písal v blogu, netreba ani čakať na skladovku, do výroby u nás ponúkali 20,5%, čo je bezkonkurenčné (s ohľadom na úplnú novinku).
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 20.07.  10:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                :yes:

                Docela by bylo zajímavé srovnat tyto "základní" motorizace, protože nedůstojné rozhodně nejsou, jako v dobách, kdy Passatu bila pod kapotou jednašestka MPI, či podobně motorizované Mondeo.

                Insi 1.5T/Mondeo 1.5EB/ Passat 1.4TSI (nebo už se dává s 1.5?). Které auto by bylo nej? :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 20.07.  11:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                  Jj, takéto porovnanie by zaujímalo aj mňa. Mondeo 1,5EB 118 kW som jazdil a v zásade žiaden problém, dynamicky obdobné, ako minulé s 1,6EB. Insi 1,5T 103 kW som popísal v blogu, tam už mi to bolo slabé, ale aj tak konkurentom Mondea je tá silnejšia 121 kW verzia, chcelo by to skúsiť tú. Passat nemám s benzínom skúsenosť, tam je stále 1,4TSI, 1,5TSI je až v Arteone, do Passatu sa zrejme dostane pri facelifte. A tipujem, že aj tá 1,5ka bude dostatočná.
                  Inak tieto malé turbobenzíny sa už celkom predávajú, už som videl nejeden Superb s 1,4TSI a i predajca Oplu hovoril, že predajne síce stále vedie 2,0CDTi, ale 1,5turbo je hneď za ním.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 20.07.  11:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                    Přiznám se, že jsem 118kw verzi EB nezkoušel ani před modernizací, ani novou, ale 110Kw ano a tam mi přišla nová, menší jednapětka, trochu slabší. Přišla o funkci "overboost", která je docela přijemná při nutné akceleraci na dálnici/předjíždění. Možná to ale bylo i tím, že jsem srovnával zajetou 1.6 vs 1.5 s ccea 300km..

                    Když se na to podívám z pohledu kupce a budu hledat nižší střední, solidně motorizovanou (tzn právě nějaký ten střední TSI/Turbo/Ecoboost), tak jsem stejně na +/- 500 tisících. Na výbavu si tolik nepotrpím a co je základ střední třídy, není takové holátko, jako základ nižší střední. Pak už i do soukromých rukou se dostává za cenu takové Oktávky 1.4TSI možnost koupit právě nějaký ten liftback - Insi/Mondeo.. a podobně :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 20.07.  12:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                7,25 litru z 1,6 čtyrválce a 1500 Kg, panečku, to je luxusní spotřeba.

                Já měl u stejně těžkého Sebringu s 2,7V6 spotřebu za 3 roky 8,8. A to měl 203 HP >:D >:D

                důkaz že downsizing NEFUNGUJE >:D >:D >:D

                Za 9,8 jezdí 20let starý Camaro s 3,8 V6, taky 200 HP a ještě OHV. Taky 1500 KG

                A von se tu chlubí se 7,3 v moderní plečce co má 40 koní méně, o dva válce, má všelikajaký moderní vychtávky a startstopy a hlavně má moderní převodvku atd >:D >:D >:D >:-[] :yes:
                • 10 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 20.07.  13:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                  No, to je viď... hlavně, že ta blbá jednašestka je na stovce o vteřinu rychleji, má vyšší Vmax a Sebringu ani ty dva válce a 40 koní navíc nepomůžou... a ještě, s tvou lehkou nohou, neboli důchodcovským stylem, jede za 9 litrů... to je teda paráda, to přesně chceš >:D

                  Ale líbí se mi, jak se chytneš vždycky toho A a neuvedeš potom to B >:D A ještě sis naběhl proti zdi, jelikož ta spotřeba je vyšší ;)

                  P.s. Dle spritmonitoru ty MondeaEB jezdí za 8, Sebringy 2.7 V6 za 10 , promiň, přesněji 9.94/100 ;)

                  To je to v JůEsEj pokrok, což? >:D
                  Sebring má sice větší motor, ale je pomalejší a užranější.... Nebo jsem to napsal špatně?

                  • 00 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 20.07.  13:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                    Ak u Teba 2 litre nie sú rozdiel, potom je debata ťažká, resp. zbytočná. ;-)
                    Pre Tvoju predstavu, 2 litre sú rozdiel medzi 318i so 136k trojvalcom a 340i s 3,0 šesťvalcom (7,56 vs. 9,54 l).
                    • 00 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 20.07.  13:43

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                      Z těch dvou litrů vám udělá litr moderní převodovka a půl litr starstop, přímý vstřik, vypínání válců atd.

                      Tak kde je přínos toho downsizingu?

                      NIKDE VID!!!!

                      a na těch zbývajících půl litru na 100 km ti se*e bílej tesák, to si milerád zaplatím za dva válce navíc a lepší zvuk a absenci turbodíry.

                      JENOM SI LZES do vlastní kapsy!!!!!!!!!!!!!!!!!
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 20.07.  13:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                        Lžeš tu ty >:D Vytáhl si do boje horší auto a argumentuješ, že je lepší a bylo by ještě lepší, mít tu moderní techniku, co má ten Ford.... Takže je vlastně horší a zastaralý ( jak sám přiznáváš), což všichni víme, jen ty tady tím víříš vodu >:D A to si ho ten Ford Ecoboost namaže na chleba...
                        • 00 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 20.07.  13:54

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                          Rešili ste tu downsizing. to se týká motoru.

                          Já tu řeším převodvku a elektroniku - čeho bys dosáhl navěsit to na ten původní V6.

                          Asi neumíš pochopit psanej text no.

                          Převodovka a elektronika nemá co do čeiněí s downsizingem. Já ti říkám, že 1500 kg Sebring by s naproste stejným původním motorem a moderní převodovkou jel tak za 7,9. S přidáním elektroniky tak za 7,3.

                          A to Camaro tak za 9 a s elektronikou za 8,4.

                          A zrychlení tak o 1-1,5 s lepší než původně.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 20.07.  14:05

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                            Asi bude lepší místo téhle fabulace nad ničím radši přiznat, že Mondeo 1.6EB je ve všech měřitelných parametrech lepším vozem, než ten Sebring, přestat se tu pořád ohánět nějakým "co kdyby", protože to tady můžem řešit, že kdyby uměli motoráři před II.sv to, co teď, tak ty 6/8/12 ti válce lítají jak letadla a nemají Vmax kolem 100km/h.....
                            • 00 Reagovat !

                              foto Barrichello

                              Barrichello 20.07.  17:59

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                              Tak to máš špatnej úhle pohledu.

                              Já to vím tak, že nebýt moderních převodovek a elektroniky, žere 1,6 4válec o litr méně jak 10-20 let starej šestiválec s vyšším výkonem a to je trochu trapný.

                              Abys tu mohl takhle výtězoslavně křepčit, musel by na tom mít kolega cifru tak 5,9 průměr.

                              PS: Ted se tu vedle mě řehtá kolega, co měl 5 let dvoulitrovýho Neona že měl spotřeba 7,2. V letech 04-09 s Neonem 2002. 150 HP.

                              Teeda faaaakt pokrok.

                              Mondeo mladší o 15 let má o 10 koní víc při objemu menší o 0,4 a žere víc. Hahaha.

                              Ale downsizing funguje super - na papíře vid :-) :-) :-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ozzman

                                Ozzman 21.07.  08:48

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                                Jojo, tak, že řehtajícího kolegu pozdravuju, a ať si radši dá pozor, když si s tím Ecoboostem bude poměřovat síly, protože ten, kdo se bude smát, bude zase řidič Fordu ;)

                                0-100 pomalejší, Vmax tristních 175..... to mu ujede i HTP >:-[]

                                P.s. takového Neona si povodí i slabší 110Kw EB v SUV... hlavně na dálnici :-)

                                P.P.S - Spritmonitor v průměru udává taky 9.98l/100 ;) Takže, kolega taky jezdí ekorally? >:D
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Barrichello

                                  Barrichello 21.07.  17:46

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                                  Jezdit za 10 litrů s Neonem, to chce být hodně velký jelito nebo mít hodně rohrkanou herku, jinak nesmysl.

                                  0-100 za 9,9 s ale to platí pro verzi SOHC s 133 HP, DOHC SE 150 to měla za méně. A maximálka 200 km/h

                                  Máš blbý údaje >:D

                                  A 1,6 Ecobost Mondeo 88 Kw to dělá za 9,3 s maximálkou 215. Hádám že ten Neon DOHC na tom bude velmi podobně >:D >:D
                • 10 Reagovat !

                  foto martin-dr

                  martin_dr 20.07.  13:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                  rozdiel je v tom, ze dynamika tych americkych sraciek je smiesna a navyse tu spotrebu mas len pri defenzivnej jazde. Keby si tak jazdil s tou 1.6 tak sa dostanes este nizsie, aj pod 7l.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 20.07.  13:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                    Dej si do tý 1,6 4.st HDM automat, vyhod z toho přímý vstřík, startstop atd a pojedeš za 8,5 >:D A budeš rád.

                    Tu dynamiku vám dělá fofrklacek nebo 6-9 st nový moderní automat a spotřebu startstopy, přímý vstřik atd.

                    Ne ta vydechlá ludra s fénem.

                    Aneb dej toho Sebringu 9.st automat, do Camara 8mi a pojede to o 1-1,5 s rychleji a bude to žrát o litr méně >:D >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 20.07.  13:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                      Jo, počkej... tak proč to teda srovnáváš? V čem je tedy ten Sebring lepší? Nejdříve vytáhneš, jakej je ten EB užranej, ale pak vlastně řekneš, že Sebring je horší a je to tím, jak je postavený (ubohý automat, technika z pravěku).... Jaký má vlastně poselství tvůj příspěvek? Uniká mi smysl....

                      Ve všech parametrech krom papírového výkonu je ten Ecoboost lepší... Nebo, co tím chceš říct ?
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 20.07.  13:57

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                        že tu spotřebu toho Mondea nedělá motor, ale elektronika a převodovka.

                        To nedokážeš pochopit?

                        V roce 1997 a 2001 8-9st. automaty nebyly ani startstopy a přímej vstřik, moloděc >:D >:D >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 20.07.  14:01

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                          Spotřebu dělá veškerá použitá technika... a proto je to pro většinu lidí lepší auto.... Co na tom nechápeš ty? K čemu dávat zbytečně velký, starý uchlastaný motor někam, kde to zvládne a lépe 1.6tka ? A to bojuješ se základní motorizací..
                          • 00 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 20.07.  17:52

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                            Pro mě je lepší auto rozhodně to s lepším motorem.

                            A tím 4,6 4hrnek faakt není, to si můžu koupit za 200 Ladu, ta má tu 1,6ku taky, a naštěstí v atmosféře ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto speedfred

                          speedfred 20.07.  17:41

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ve světle výkonu insignie gsi

                          barík ty si komediant ako aj ten M.David.
                          2L spotreba nie je vlastne žiadny rozdiel,za lepsie zrýchlenie môže prevodovka no a 1/2 mega Kč vlastne je tiež zanedbateľná čiastka....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Poslední rozloučení s legendárním Wabim Daňkem: Vdova prozradila datum a místo pohřbu

Poslední rozloučení s legendárním Wabim Daňkem:…

Poslední rozloučení s folkovým písničkářem Wabim Daňkem (†70) se uskuteční 23. listopadu od 12 hodin v Praze ve…

První lyžování v Krkonoších přilákalo asi 2500 lidí: Sjezdovka se znovu otevře ve středu

První lyžování v Krkonoších přilákalo asi 2500 lidí:…

První lyžování v Krkonoších v nové zimní sezoně si o prodlouženém víkendu vyzkoušelo asi 2500 lyžařů. Na Černé…

 

iSport.cz

Zelinka vzal dle komise Spartě penaltu. V jejím duelu chyboval už podruhé

Zelinka vzal dle komise Spartě penaltu. V jejím…

Sudí Miroslav Zelinka upřel fotbalistům Sparty Praha v závěru pátečního utkání 14. kola první ligy proti Jihlavě…

Rána pro český tenis! Zemřela vítězka Wimbledonu Jana Novotná (†49)

Rána pro český tenis! Zemřela vítězka Wimbledonu…

Smutná zpráva jako blesk z čistého nebe zasáhla nejen český tenis. V neděli po těžké nemoci zemřela legendární…

 

Reflex.cz

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která pomalu zabíjí své obyvatele

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která…

V řece Odaw, která protéká Accrou, hlavním městem Ghany, byste jakoukoliv rybu hledali jen marně. Břehy místní…

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují lidmi ve vlastní prospěch

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují…

Téměř každý majitel psa vám potvrdí, že ten jeho se umí smát, radovat, být smutný i naštvaný. Jenže proč výraz…