Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Autosalon Lipsko: Fiat Linea - evropská premiéra

Po loňské světové premiéře v Istanbulu se sedan Linea vydal také do kontinentální Evropy.
Zpět na článek
23. 4. 2007 11:46
neregistrovaný "mates"
23. 4. 2007 18:23
neregistrovaný "FX"
23. 4. 2007 18:48
neregistrovaný "mates"
23. 4. 2007 21:12
neregistrovaný "FX"
24. 4. 2007 19:33
anonym
23. 4. 2007 11:50
23. 4. 2007 12:07
23. 4. 2007 19:35
neregistrovaný "Anndy"
23. 4. 2007 16:52
neregistrovaný "sys"
23. 4. 2007 17:23
23. 4. 2007 20:11
neregistrovaný "MiraTDi"
23. 4. 2007 12:12
neregistrovaný "Desoň"
23. 4. 2007 12:23
neregistrovaný "Odborník"
23. 4. 2007 12:32
23. 4. 2007 12:35
23. 4. 2007 13:20
23. 4. 2007 13:44
23. 4. 2007 15:41
neregistrovaný "assasin-cz"
23. 4. 2007 15:50
23. 4. 2007 18:07
23. 4. 2007 13:35
neregistrovaný "M.K."
23. 4. 2007 13:49
anonym
23. 4. 2007 13:54
neregistrovaný "karim"
23. 4. 2007 15:41
neregistrovaný "Tony"
23. 4. 2007 16:45
neregistrovaný "FiestaS"
24. 4. 2007 18:41
neregistrovaný "mikes"
23. 4. 2007 17:30
neregistrovaný "ja"
23. 4. 2007 17:34
23. 4. 2007 17:41
neregistrovaný "Milý stydlín"
23. 4. 2007 17:42
neregistrovaný "Milý stydlín"
23. 4. 2007 17:50
23. 4. 2007 18:02
neregistrovaný "Milý stydlín"
23. 4. 2007 18:02
23. 4. 2007 18:09
23. 4. 2007 18:55
anonym
24. 4. 2007 08:15
neregistrovaný "Tony"
23. 4. 2007 18:31
neregistrovaný "FX"
23. 4. 2007 18:58
neregistrovaný "mates"
23. 4. 2007 19:53
neregistrovaný "FX"
23. 4. 2007 21:32
neregistrovaný "Milý stydlín"
23. 4. 2007 21:54
neregistrovaný "FX"
23. 4. 2007 21:59
neregistrovaný "Milý stydlín"
23. 4. 2007 22:06
23. 4. 2007 23:25
neregistrovaný "Milý stydlín"
23. 4. 2007 18:53
neregistrovaný "Paja"
23. 4. 2007 19:09
neregistrovaný "Alessio"
23. 4. 2007 20:10
neregistrovaný "Milý stydlín"
19. 6. 2007 00:00
neregistrovaný "Fulbo"
23. 4. 2007 19:19
neregistrovaný "david"
23. 4. 2007 21:46
anonym
23. 4. 2007 22:06
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
24. 4. 2007 14:17
neregistrovaný "saco1"
2. 5. 2007 21:30
neregistrovaný "ja"
neregistrovaný "mates"
23. 4. 2007 11:46
skvělý design
osobně se mi poslední fiaty dost líbí, design co chytne za srdce, hned bych vyměnil oktávku za nové Bravo ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "FX"
23. 4. 2007 18:23
Re: skvělý design
No kdo by neviměnil 10 let starou hujdu za nový auto, to mi pověz. >:D
neregistrovaný "mates"
23. 4. 2007 18:48
Re: skvělý design
má 5 roků a je v super kondici, a výměna by neproběhla za , jak ty říkáš "nový auto" ale za NOVÝ BRAVO jestli to chápeš ;-)
neregistrovaný "FX"
23. 4. 2007 21:12
Re: skvělý design
To se v diskuzi pod Fiatem dá tušit ;-)
anonym
24. 4. 2007 19:33
Re: skvělý design
Pekné auto, len som zvedavý na cenu!
23. 4. 2007 11:50
...
Chybí zásadní fotka a to celkový tříčtvrteční pohled. Takhle podle detailů nelze dobře soudit. Každopádně na první pohled dobrý dojem, ve FIATU bouchly saze a neustále nás zásobuje přijemnými překvapeními, Grande Puntík, Bravo, F500 a teď tento sympatický sedan, vše vypadá sympaticky ... :yes:
Rozbalit vlákno
5
23. 4. 2007 12:07
Re: ...
Jestli přijdou i s kombíkem, tak všechna čest......
neregistrovaný "Anndy"
23. 4. 2007 19:35
Re: ...
Na autosalone v BA zastupci fiatu pri novm brave tvrdili, ze sa chysta aj kombik.
neregistrovaný "sys"
23. 4. 2007 16:52
Re: ...
souhlas co se tyce fotek (a i toho ostatniho)....osobne me az tolik nezajima usporadani svetlometu....nebo aspon ne primarne :)
23. 4. 2007 17:23
Re: ...
rekl bych...stejne jako u vsech cc a tehle hatchsedanu, chyby pohled z boku. Skratka, primo na tu hruzu.
neregistrovaný "MiraTDi"
23. 4. 2007 20:11
Re: ...
Opravdu blběji to auto už nafotit ani nešlo
neregistrovaný "Desoň"
23. 4. 2007 12:12
Jo
Fiatu fandím - zasloužil by si vyhrabat se ze své špatné pověsti, která už není poslední roky odpovídající. Ad fotky jo: chtělo by to normální pořádné fotky z normální vzdálenosti a normálního úhlu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Odborník"
23. 4. 2007 12:23
!
FIAT rulešššššššššššš!!!! :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ricardo
23. 4. 2007 12:32
Re: !
Odproník takííí!!! :yes:
Avatar - Ricardo
23. 4. 2007 12:35
Re: !
Ups, já myslel Otporníka, samozřejmě. Nějak se mě přeházely písmenka
Avatar - Ricardo
23. 4. 2007 12:26
Lineovské linie
Volkswagen se svojí poslední Jettou ukázal ,že sedan odvozený z hatchbacku nemusí zákonitě být parodií na původní model ani nemusí být přehlídkou tvarové imponetnce (v rámci možností designérů VW >:-[] ). Fiat správně naskočil na tuto vlnu a jde ještě dál. Podle fotek to vypadá, že Linea nebude jen docela pěkná, ale i zajímavá a atraktivní :yes:
Rozbalit vlákno
1
23. 4. 2007 12:40
Re: Lineovské linie
... jj už dlouho se mezi evropskými sedany nižší střední neobjevil nový vítr
23. 4. 2007 13:20
BRAVO, LAJNA
Klid, nejásám. Tedy, abych se přiznal, měl jsem cukání tu "lajnu" ještě trochu poupravit... ;-) ale tak krutý zase být nehodlám. Překvapuje mě ta diskuzní netěšenost na sedany z nižší střední, když všichni víme, že radost pohledět na sedan nastává až od střední třídy výš. Nejlépe dopadá v nižší střední třídě samozřejmě "mezitřídní" Octavia, a Megane a přestože nemáme zatím k dispozici více snímků Fiatu, už dnes je zřejmé, že to bude více auto "pro celý svět" než-li auto pro evropského býčka, hýčkaného druhou generací Octavie a velmi silně působícím Meganem a Astrou v mutaci sedan. Problém totiž je, že bez členitostí ploch karoserie, bez hran, dnes jako bys nebyl. Podívej se na Astru, podívej se na kdejakou evropskou novinku (i z jiných segmentů) jak "hraní" Takže já jsem z dosavadních snímků velmi rozčarovaný. Zejména záď se mi jeví nefiatovská, neoriginální... Tak snad jen ten pokus okouknutej u AUDI s přední maskou vypadá k světu... ovšem co ta světla? A co se týče Česka? Není šance. Octavia těží z dokonalé praktičnosti otevíracích pátých dveří a z velmi dobrého image. Sedan, pokud Fiat neudělá Liftback je v této kategorii nejméně lákavou variantou. Myslím, že Bravo jasně vymezí, kde je v Evropě místo pro Lineu... dovedu si ovšem představit například úspěch v domovském Turecku. Do takovýchto lokalit jistě i Fiat míří. Tak uvidíme, jak to nalajnuje v EU.
Rozbalit vlákno
7
23. 4. 2007 13:25
Re: BRAVO, LAJNA
dobře položené otázky, netroufl bych si ale ani odhadnou odpovědi, čas ukáže. Každopádně jako sedan nižší střední to nebude mít lehké, tady má svou strategickou pozici Octávka ... s tím autem "pro celý svět" ... mám z toho podobný dojem ... ale jak říkám uvidíme co ukáže čas, cena, celkový dojem ...
Avatar - Ricardo
23. 4. 2007 13:48
Re: BRAVO, LAJNA
Jistě všechna auta jsou dobrá, pokud jsou z Evropy a nejsou zároveň Fiat >:D Tahle Linea to v Evropě nalajnuje jako ostatní sedany v C a D, nebude bestsellerem ale bude nedílnou součástí nabídky. A co se týče Česka? Tady nemá šanci spousta aut, v Evropě se už zase liftbacky tolik nenosí jako v 80. letech ;-)
neregistrovaný "assasin-cz"
23. 4. 2007 15:41
Re: BRAVO, LAJNA
octavia není sedan,ale lift-back...a to jsem myslel že máš přehled :-)
23. 4. 2007 15:50
Re: BRAVO, LAJNA
Když tak mě prosím alespoň dočti a pak reaguj...
23. 4. 2007 17:30
Re: BRAVO, LAJNA
Mno, je pravda, ze jiste tvary daji vyniknout velikosti...ale myslim ze v nizsi stredni se sem tam udeje neco moc hezkeho. OCtavia je jednoznacne :yes:, ale to nikdy nebyl pravoplatny hatch nizsi stredni. Ale co takhle Mazda 3. Absolutne proporcne. A krasne. Proc? Protoze nevychazel z hatche, protoze je to jednolity celek, a nejen naroubovani batohu. :yes:
23. 4. 2007 18:07
Re: BRAVO, LAJNA
Crazy, já velmi upřímně píši, že Mazda 3 mi do voka tedy nepadla... právě ona mi připadá příliš jaksi krátká, taková přifouklá... technicky bezpochyby auto na vrcholu doby, ale mě její vizualita nebere. Já jak nevidím dokonalej kukuč zpředu... pak auto nemá šanci.
neregistrovaný "M.K."
23. 4. 2007 13:35
Audi
Keby spojili tie 2 casti prednej masky do jedneho celku, tak mame z toho krasne Audi. ;-)
Rozbalit vlákno
2
anonym
23. 4. 2007 13:49
Re: Audi
...a kdyby chyběly zadní 2 páry dveří je z toho audina A5 ne??? :-) máš docela bujnou fantazii, auta se dělají (a krásný!) hlavně v Itálii !!!
neregistrovaný "karim"
23. 4. 2007 13:54
Re: Audi
a zadek mi nevím proč připomíná mondeo - jinak je to pěkný ale sedan bych si stejně nekoupil. to bravo mě jinak hicuje a co teprve až přijde kombík :-!
neregistrovaný "Tony"
23. 4. 2007 15:41
Co takhle fotku z profilu?
Z tech fotek nejde vubec poznat jak to auto vypada, jak je vyvazene z profilu.....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ricardo
23. 4. 2007 15:50
Re: Co takhle fotku z profilu?
Fotka profilu byla ve starším článku ke světové premiéře
neregistrovaný "FiestaS"
23. 4. 2007 16:45
Re: Co takhle fotku z profilu?
Spravne, a taky tam bylo, ze je na bazi Grande Punta. Tak si nejsem jistej, jestli je opravdu namiste srovnavat tuhle Lineu s Jettou, Astrou a spol.
23. 4. 2007 16:27
VELICE VKUSNY VUZ
U v predeslem vydani z Turecka jsem byl velice prijemne prekvapen nad vkusnosti Fiatu Linea. Dokonce vypada mnohem vyvazeneji nez nektere sedany o tridu vys. Pravem se rika, ze nejkrasnejsi auta se kresli v Italii. I kdyz svym vkusem mirim spise na sever evropy, Italove se v posledni dobe prekonavaji. Osobne zasadne nesouhlasim s merenim kvality aut podle pristupu do kufru a jeho velikosti. Sedany jsou designove nejvyvazenejsi koncepty (nepocitam do nich puvodni hatchbacky). Fiat dokazal vyrobit sedan (i kdyz o z hatchbacku), ktery muze byt predloha pro konkurenci. V teto tride neni zadny (ZADNY) tak povedeny. LINEA bude souperit se spickou teto tridy a verim, ze uspesne.
Rozbalit vlákno
3
23. 4. 2007 18:14
Re: VELICE VKUSNY VUZ
Marianku, slovo koncept znamená jaksi - návrh, první návrh... náčrt, tedy řekněme studii... ty to slovo zde opakovaně užíváš nevhodně, pokud píšeš, že sedany jsou nejlepší koncepty... Asi jsi chtěl napsat, že mají nejlepší koncepci, ale to je významově jiné slovo. Ano, tenhle fiat je zatím koncept. Jakmile vyjede, už to nebude koncept, nýbrž finální verze určená k prodeji. P.S. To, že poměřovaní přístupu do kufru tě nezajímá znamená jen jedno - zatím si v autě nic neodvážel. Proč myslíš, že v nižší střední kralují hatchbacky, případně liftbacky... no právě pro svou praktičnost. Až od vyšších tříd se tato kategorie odsouvá do pozadí, protože ta vozidla slouží nikoliv jako "auto pro všechno" nýbrž jako klasické dopravní prostředky pro osoby - manažery. Přesto i tam se sleduje velikost otvoru do kufru.
23. 4. 2007 21:14
Re: VELICE VKUSNY VUZ
Slovo koncept (concept) take znamena pojeti, navrh, koncepce, zpusob, popr. system. Zde je dobry priklad neohebnosti ceskeho jazyka. Zvlaste jeho nejhorsi vlastnosti a to moznosti pocestovani. Do cestiny se prevedlo ocividne jen jedno vysvetleni slova concept i kdyz prekladu je jak vidis hodne. Ja pouzivam slovo koncept (concept) ve vsech jeho prekladech a jak jsem ti uz jednou napsal, nebudu to nijak zjednodusovat abys tomu rozumel. Takze vez, ze auto je konceptem (concept) po celou delku jeho "zivota". Ne jenom jako vykres, jeho plastikovy model, prototyp, ale i ta Fabia s kterou jezdis je a bude konceptem.
neregistrovaný "mikes"
24. 4. 2007 18:41
Re: VELICE VKUSNY VUZ
Dost dobre nechapu to jasani nad designem, to vam to auto fakt prijde zajimave? Zadek jako od korejce a predek, skoda mluvit. 0% originality. Italove umi skvely design, ale dukazem je spis kterakoliv Alfa nez neco takoveho....
neregistrovaný "ja"
23. 4. 2007 17:30
fotky???
to jsou ale blby fotky, aspon jedna z profilu by opravdu nevadila ;-\
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Milý stydlín"
23. 4. 2007 17:41
Re: Odkaz na další fotky
Pár dalších aktuálních fotek z Lipska je tady:([odkaz] Vypadá to dobře, ale mám strach z Turků u montáže auta, ať už je to u nich doma nebo v Německu... >:D >:D
neregistrovaný "Milý stydlín"
23. 4. 2007 17:42
Re: Odkaz na další fotky
Zahrnulo to do odkazu i závorku, teď už to snad bude funkční: [odkaz]
Avatar - Ricardo
23. 4. 2007 17:50
Re: Krása
Tak to se povedlo, dokonce bych se nebál říct, že u žádného jiného sedanu ve sférách kolem 4,5 metru se tak dobře nepovedlo zpracovat rovnou linii u C-sloupku. Díky za tu fotku :yes: PS: z Turků u montážních linek bych velké obavy neměl. V Turecku vyráběné Transity zatím drží, VW ani Opely vyráběné německými Turky taky zásadní problémy nemají.
neregistrovaný "Milý stydlín"
23. 4. 2007 18:02
Re: Krása
Rádo se stalo. ;-) Popravdě se mi to líbí tak, že bych snad opustil i hatchbacky, na které si potrpím. Asi to s těmi Turky bude jen předsudek, který je čas opustit, ještě před pár lety bych také nevěřil, že budu někdy jezdit Italem... :-)
23. 4. 2007 18:02
Re: Krása
Neni nahodou i Toyota Corolla vyrobena v Turecku?? Mozna se pletu, nikde jsem to nehledal a jen me to napadlo.
Avatar - Ricardo
23. 4. 2007 18:09
Re: Krása
Je to možné. Co já vím, tak se v Turecku pro EU vyrábí určitě Transity a Honda City
anonym
23. 4. 2007 18:55
Re: Krása
Taky se tam vyrábí renaulty, myslím Megane, Clio, taky Logan
neregistrovaný "Tony"
24. 4. 2007 08:15
Re: Krása
Taky je mimochodem fakt, že Turci vyrábí BMW, ne v Turecku ale v Mnichově. Jako student jsem tam byl na letní brigádě. Jedinej echt němec byl mistr :))).
neregistrovaný "FX"
23. 4. 2007 18:31
Motor
No základní motorizace v podobě 1,4 8V 57kW mi vyvolává úsměv na rtech. Není zde na místě prohlásit něco o tom, že HTP je žihadlo a kdyžtak, tak není mezi mrzkou motorizací samo? >:D
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "mates"
23. 4. 2007 18:58
Re: Motor
HTP je ve fabce, tj. o třídu menší auto!! každopádně Fiat motory umí a nebojím se že to bude ňakej vyloženej lenoch..
neregistrovaný "FX"
23. 4. 2007 19:53
Re: Motor
Gratuluji, nepochopils podstatu mého příspěvku.
neregistrovaný "Milý stydlín"
23. 4. 2007 21:32
Re: Motor
Mno mrzkou základní motorizaci bohužel nabízí všechny automobilky. Oktávka, Golf, C4, Civic atd. V tom vidím jeden z projevů, že to bude levný turecký Fiat, už dnes je u italské automobilky v této třídě standardem 70 kW. ;-\
neregistrovaný "FX"
23. 4. 2007 21:54
Re: Motor
Ano, to jsem chtěl říct. :yes:
neregistrovaný "Milý stydlín"
23. 4. 2007 21:59
Re: Motor
Bude třeba model zařadit níž, než bude italský Ital Bravo s 66 kW, horší základní motorizace je jedním z vhodných prostředků. Nebo jsou si vědomi kvalitního designu a lepší základní motor nepovažují za nutný. To se ukáže časem, až bude více informací.
Avatar - Ricardo
23. 4. 2007 22:06
Re: Motor
Přesně tak, podobný základ mají všichni konkurenti. Nejnižší cenu to tlačí dolů, vyšší motorizace lehce prodraží, někteří zákazníci na něj jen díky tomu došáhnou... všichni jsou spokojeni :-)
neregistrovaný "Milý stydlín"
23. 4. 2007 23:25
Re: Motor
:-)
neregistrovaný "Paja"
23. 4. 2007 18:53
Jizni Ev+Am, Asie
Celosvetovy sedan, snad s cenou lehce nad urovni stejne (ne)vybaveneho Loganu. Produkce v Turecku jeste neznamena nizsi kvalitu, viz. Corolla Verso...u ni snad nikdo nepochybuje. Tohle auto bude zavisle na cene, nic vic, nic min. Co se tyce designu jsem mile prekvapen, jak se podarilo na zakladni koncept GP napasovat vyvazene linie sedanu. U nas mit na ruzich ustlano nikdy nebude, v Polsku, Turecku, Recku, v Asii a Jizni Americe zrejme vytlaci Palio. Takze jeste ta cena!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Alessio"
23. 4. 2007 19:09
Re: Jizni Ev+Am, Asie
podle mého je 99% aut závislých na ceně, alespoň ve třídách po střední. Jednou z výjimek je třeba Smart nebo Mini, které si může dovilit být o něco dražší než by se očekávalo na první pohled podle velikosti. Linea vypadá opravdu velice dobře :yes:
Avatar - Ricardo
23. 4. 2007 19:48
Re: Jizni Ev+Am, Asie
V zásadě je to pravda, ale když vyrobím auto, které bude mít nějakou "schopnost", kterou nikdo jiný nemá, můžu jít s cenou nahoru. Takže pak prodává i ta "schopnost", nejen cena.
neregistrovaný "Milý stydlín"
23. 4. 2007 20:10
Re: Jizni Ev+Am, Asie
Dovolím si malé upřesnění, toto není GP s kufrem, ale vychází z nového Brava, takže cena bude mnohem výš, než daký Logan a spol.
neregistrovaný "Fulbo"
19. 6. 2007 00:00
Re: Jizni Ev+Am, Asie
Dovolim si upresnit upresnenie. Jedna sa skutocne o PG s kufrom a predlzenym razvorom. Ten nieje az taky preblem natiahnut. Rozchod kolies je prakticky zhodny z GP. Dokonca aj na strankach Fiatu sa pise o tom ze je tot z GP. A cena bude cca. 15% na GP.
neregistrovaný "david"
23. 4. 2007 19:19
Maska = variacia grilu a la Audi, zadok Kia
Ale inak podarene. Fiat sa vezie na vlne Grande Punto, Brava, Linea. Len tak dalej.
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 4. 2007 21:46
bravo
Pekný dizajn okrem zadku-americký otrasný (kozmický alebo ako to nazvať) 80.rokov
Kde sú fotky interieru-neukázali sa ani pri istanbulskej premiere ;-\ !!!?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
23. 4. 2007 22:06
Re: bravo
Do automobilu nebylo možné přes téměř dokonale černá skla nahlédnout. Co jsem se díval, tak oficiální fotografie interiéru ještě nejsou.
neregistrovaný "saco1"
24. 4. 2007 14:17
Re: bravo
ako kombi by to bolo :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ja"
2. 5. 2007 21:30
super
:-) :-) FIAT IS KINGG :-) :-)
Rozbalit vlákno
0