Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulia Veloce: 280 koní pro civilnější alternativu čtyřlístku

Alfa přiveze do Paříže pár novinek, týkajících se modelu Giulia. Tou nejzajímavější jsou bezpochyby sportovně laděné verze Veloce.
Zpět na článek
21. 9. 2016 12:59
21. 9. 2016 13:23
21. 9. 2016 14:01
21. 9. 2016 14:37
21. 9. 2016 16:36
21. 9. 2016 13:28
21. 9. 2016 13:29
21. 9. 2016 13:39
21. 9. 2016 13:50
21. 9. 2016 13:54
21. 9. 2016 15:19
21. 9. 2016 19:27
21. 9. 2016 20:00
21. 9. 2016 13:42
21. 9. 2016 13:54
21. 9. 2016 14:12
21. 9. 2016 14:00
21. 9. 2016 14:04
21. 9. 2016 14:24
22. 9. 2016 05:42
21. 9. 2016 15:20
21. 9. 2016 13:22
21. 9. 2016 19:53
21. 9. 2016 20:14
22. 9. 2016 16:41
Avatar - Emel
21. 9. 2016 12:59
Vida
No vida, teď ještě ten kombík a manuál... ne, dělám si legraci, ten benzín vypadá dobře :yes: . Verze na 16" bude asi peklo...
Rozbalit vlákno
20
21. 9. 2016 13:23
Re: Vida
Dle poslední fotky to vypadá, že by ty eko-šestnáctky mohly mít téměř celoplošný retro vzhled. Něco jako toto [odkaz]
Nemuselo by to možná vypadat úplně špatně = lacině.
Avatar - Emel
21. 9. 2016 14:01
Re: Vida
Nojo, jenže... Alfa potřebuje ke svému designu velká kola, to zaprvé... a zadruhé, profil 60 je už docela hodně.
21. 9. 2016 14:37
Re: Vida
Každé auto potřebuje velká kola aby dobře vypadalo. u Giulie vidím naopak výhodu, že má velký rozchod kol a netrpí zapadlými kolečky jako například základní F30.
Žádný skvost to asi nebude, ale třeba překvapí... ;-)
Avatar - Plautus
21. 9. 2016 16:36
Re: Vida
Kolesá robia auto, resp. výrazne vylepšujú celkový dojem z dizajnu. To je stará pravda a osobne by som asi v prípade Giulie nepodliezal pod 18", no o tom sme sa už v minulosti bavili, že pre strednú triedu je to v dnešnej dobe ideál. Ale zase profil 60 z 205-ky gumy nebude žiadna katastrofa. Nebude to podľa mňa vyzerať príliš balónovite. Nie je to zo šírky 255 nebodaj 305 :-) Ako príklad si vezmi, že donedávna boli (síce) v nižšej strednej triede štandardom gumy 205/55 R16. Giulia nemá prehnane veľké výrezy kolies a o 5% vyšší profil v nich nebude taký badateľný. Samozrejme keď človek vedľa postaví totožné auto na 18-kach/19-kach, tak tá balónovitosť viditeľná bude. Videl som už na nej implementovaný opačný extrém, kde borci použili ráfiky R20 a bočný profil gumy bol extrémne nízky...
21. 9. 2016 13:28
Re: Vida
Ted ještě civilnější verzi V6 a hurá do světa! ;-)
Avatar - 3_diamanty
21. 9. 2016 13:29
Re: Vida
a v kombiku este by to chcelo :-) .. ale nie vazne.. sedany moc dnes uz v eu nefrcia :-(
21. 9. 2016 13:39
Re: Vida
Spíš bych řekl, že kombíky jsou vytlačovány SUV ;-)

A tam díru zaplácne Stelvio.
21. 9. 2016 13:50
Re: Vida
SUV stále rostou, o tom není pochyb, nicméně Giulia i celá AR se snaží cílit na movitější zákazníky a náročnější trhy, což je například Německo a Británie... v Německu se v této třídě prodá 80% kombíků. Postavit tak skvělé auto a ustřihnout mu křídla nesmyslným rozhodnutím, že kombík nebude je OPĚT docela tristní.
Navíc Stelvio se jeví jako o třídu výš než Giulia, takže jako plnohodnotnou náhradu kombíku ho příliš (nejen cenově) nevidím.
21. 9. 2016 13:54
Re: Vida
Beru dle příkladu Jaguaru...ačkoliv údajně XF kombík přijde, nemá šance dosáhnout prodejů F-Pace.
Avatar - Plautus
21. 9. 2016 15:19
Re: Vida
Stelvio by malo byť SUV strednej triedy, t.j. konkurent pre X3/X4, ako Giulia pre BMW3. Aj zo spy fotiek sa auto nejaví, že by malo cieliť vyššie. Neskôr "by mal" pribudnúť sedan vyššej strednej triedy (Alfetta, plán predstavenia 2018) a následne SUV od neho... V 2018 by mala prísť nová Giulietta, ktorá by mala byť aj vo verzii kombi. 2019 by mal byť predstavený Spider a 2020 Brera (názvy treba tiež vnímať orientačne :-) ).
Všetko je to v rovine "mal/-o by byť", ťažko pri Alfe povedať, či reálne bude a či nebudú posuny v termínoch. Každopádne Veloce bolo avizované pre autosalón v Paríži, a bude. Aj keď sa jedná "len" o výbavový stupeň Giulie. Nutno podotknúť zaujímavá verzia, takmer ideálna, aj keď by bolo fajn mať ten výkon radšej zo 6-valca.
Avatar - twistedTSD
21. 9. 2016 19:27
Re: Vida
Kurňa, klidně mě nazvěte bychařem, ale u Alfy argument s SUV neberu. Když chci dynamické řidičské kombi z Itálie, nenechám se uchlácholit "gazíkem".
Avatar - Plautus
21. 9. 2016 20:00
Re: Vida
Prečo "bychařem"? To kombi by si želali viacerí, a európsky trh ako taký by ho prijal lepšie ako sedan, takže je to na škodu samotnej automobilky osekať ponuku modelovej rady na sedan a SUV. Staršie plány hovorili aj o kombi a kupé od Giulie. Teraz je ticho po pěšině.
21. 9. 2016 13:54
Re: Vida
Ahoj, příští víkend ;-)
21. 9. 2016 14:12
Re: Vida
ze bych se na tebe prijel podivat? :-)
Avatar - Emel
21. 9. 2016 14:00
Re: Vida
Pro nás plebs úplně stačí ten dvoulitr ;-)
21. 9. 2016 14:04
Re: Vida
To asi stačí 95% uživatelů a výkonové parametry jsou lákavé, ale ten šestihrnek by byl super! ;-)
Avatar - boost.
21. 9. 2016 14:24
Re: Vida
V6 nafta asi nebude, že jo?

P.S.: Co antiPS party? Vzpomínal jsem. :-)
Avatar - Emel
21. 9. 2016 15:20
Re: Vida
To záleží za kolik...
21. 9. 2016 13:22
Spravne
Toto Giulii chybalo, civilnejsia sport verzia. Nafta sice do takeho vozu nepatri, ale spravny tah s jej zaradenim, v Eu sa jej urcite (zial) preda viac, a AR musi mysliet aj na ekonomicku stranku veci, inak to ma spocitane.
Rozbalit vlákno
2
21. 9. 2016 13:36
Re: Spravne
Konečně!!! Auto ideál
Avatar - Dzakobo
21. 9. 2016 19:53
Re: Spravne
Sport verze a přitom nestačí ani na 340i, to neni dobrý. Je vidět, že civilní Giulia zřejmě nedostane žádný V6.

Na druhou stranu, když se prožene dvoulitr, tak se určitě snáz zbaví úsad než šestiválec, který se bude pomaleji prohřívat (víme jak dopadal motor z 335i ;-\ ). Zkrátka v reáliích běžného provozování si myslím, že větší životnost bude mít R4 než V6, holt daň za přímý vstřik. Jinak u BMW bych stejně víc věřil R6. R4 je krám už z výroby.
Avatar - KANKUNEN
21. 9. 2016 13:51
Doporučuji všem nedočkavcům si počkat,
jak bude Alfa fungovat a teprve za tři roky kupovat. Riziko neustálých poruch je u Alfy vysoké.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - boost.
21. 9. 2016 14:23
Re: Doporučuji všem nedočkavcům si počkat,
Tak, a Alfisti si přišli zapalcovat. >:-[]
21. 9. 2016 14:40
Re: Doporučuji všem nedočkavcům si počkat,
Spíš tu už všichni ví, že si Kankunen v minulém tisíciletí koupil 156ku, rozbila se mu, a stále nám to tu musí vyplakávat . :-)
Avatar - Ja Prvni 123
23. 9. 2016 20:56
Re: Doporučuji všem nedočkavcům si počkat,
Nedal jsem mínus, bo to nestoí za to... ale je to děsná kravina.

Kazícíma se autama aspoň tři roky se proslavil německý koncern... takže tenhle výkřik je jen "dýmovnice".
Aby ten německej šlendrián nebyl tak vidět.
Avatar - Plautus
21. 9. 2016 15:27
Re: Doporučuji všem nedočkavcům si počkat,
To, čo píšeš, platí všeobecne, a dnes v autách plných elektroniky o to viac, pre všetky značky. Ideálne aspoň rok-dva počkať, ale niekto chce jazdiť novinku...
Avatar - Emel
21. 9. 2016 15:52
Re: Doporučuji všem nedočkavcům si počkat,
Bavil jsem se s kolegou ve Švýcarsku a tam je to prý skoro národní sport, mít nějaké auto mezi prvními... :-)
Avatar - Plautus
21. 9. 2016 16:20
Re: Doporučuji všem nedočkavcům si počkat,
Žijem prevažne v našom hlavnom meste, a mám pocit, že u nás sa to stalo už tiež národným športom :-) Ľudia chcú byť "in", byť prví a videní. A ako ideálny prostriedok na to považujú práve auto. Na druhej strane, niekto nám tie novinky "odskúšať" musí... >:D
Avatar - lamal
21. 9. 2016 20:13
Re: Doporučuji všem nedočkavcům si počkat,
povedz to na rovinu, vo svajci je to preto ze na to maju a na slovensku si hasia komplexy, zeby narodny sport ? snad nie >:D
Avatar - Plautus
21. 9. 2016 21:07
Re: Doporučuji všem nedočkavcům si počkat,
To nepopieram... A tak, zakomplexovane, to potom často vyzerá aj na tunajších cestách...kde si Lolek z Nitry dokazuje s Bolkom z Bratislavy, kto má väčšie...ego... ;-\
Veď to zrejme sám dobre poznáš...
Avatar - lamal
21. 9. 2016 21:47
Re: Doporučuji všem nedočkavcům si počkat,
poznam i ja som sa rad nechal strhnut ale skor to bolo o sutazivosti ako o egu u mna... a o pozitku :-)
21. 9. 2016 16:35
Tak ještě ten manuál...
Tento nadupaný dvoulitr bude ideální motorizace, ovšem až v okamžiku, když k benzinovým dvoulitrům nabídnou taky šestistupňový manuál. To teprve bude to pravé auto pro Alfisty! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - praděda7
24. 9. 2016 20:23
Re: Tak ještě ten manuál...
Přesně! Sporťák bez manuálu je jak sex přes sklo... ;-)
Avatar - lamal
21. 9. 2016 20:14
Alf
Bravó ... velmi vydarene rozsirenie ponuky, alf to mysli vazne zda sa.
Rozbalit vlákno
0
22. 9. 2016 16:41
kombi
Sakra ten kombík fakt chybí :-(
Čekal jsem na Giulii protože moje 159 už má 8 let a těšil jsem se na nástupce ale já prostě potřebuju kombi. Ač nerad, musím ke konkurenci :'-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
23. 9. 2016 20:57
Jak vypadá nízkotlaký EGR ventil se součinitelem odporu vzdu
Jsem si myslel, že o autech něco vím... ale člověk se pořád učí.
:-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petr164
26. 9. 2016 21:25
Modrá není dobrá
Je dobrá pro Maserati, ale Alfa v tomto modrém kabátě vypadá divně. Kdyby alespoň tmavší modrá... Jinak Veloce vypadá jako skvělá varianta.
Rozbalit vlákno
0