Je to potvora tenhleten internet. Kazi a vlastne bere praci vystavovatelum. Internet by se mel zakakat.
Nejak takto by se na virtulani konkurenci mohli divat vystavovatele, protoze internet a webove konfiguratory s 3D nahledem jim opravdu berou praci. Po roce 2010 si staci sednou ke klavesnici a za hodinu ma zajemce nakonfigurovane minimalne tri vozy, aniz by vytahl paty z domu.
Finalni faze, tedy navsteva salonu se vetsinou nahradit neda, takze zas tak osklivy ten internet neni. Nicmene, muzou se objevit jedinci, kteri kliknou na zakladni model, vyberou barvu a do poznamky k objednavce napisou "az bude auto pripraveno k predani, tak mi zavolejte".
Technologie se posouvaji a nezamyslenym dusledkem muze byt napr. ruseni autosalonu. Neni koho vinit.
Na vině není internet ale kupodivu vlastníci výstavišť.
Taky chodíme na veletrhy (jako vystavovatelé) a náklady tak neskutečně rostou a podmínky se tak strašně zhoršují, že je to opravdu neúnosné. Obecně jdou marže stále níž a níž a na tohle už prostě nezbývají peníze.
Pro představu, stánek máme v Německu - 4 dny, 90 m2 - náklady cca 1,3 mil. CZK.
Přínos? Reálně minimální, obecně prestiž a povědomí o značce ale to je zase nepřiměřené nákladům...