Kua, začínám nějak zapomínat, za co mám tu Hondu vlastně rád?
Mám takovou spikleneckou teorii, že designéři z Toyoty jsou mizerně placení a chodí proto dělat večer fušky do Hondy.
A mě se nova generace vzhledově docela pozdava , jen přimy pohled zepředu mě zatim nepřesvědčil. Ale u Civicu bude potřeba vic než u jinych , vidět na vlastni oči. Spiš jsem zvědavy , jestli se potvrdi to , že civic ma dostat viceprvek a nadrž bude konečně tam kde patři , i když na ukor magic seat. Určitě vitam schopnějši turbomotory a jsem zvědavy jak je naladi pro evropsky trh. Co mě však zaraži je delka a to 4.5m , což pozitivně nevnimam.
Předek ujde, ale zadek- no, mě se u Hond zadky líbí málokdy.
Nádrž pod sedadly mi problém nedělala (na rozdíl od zadní nápravy ufa).
Na motory jsem docela zvědavej.
No je to těžke , civic je od 8g designově svebytny a zrovna 8g se mi hodně libila , zejmena po FL , ktera odstarnila to lacinně pusobici plexi na předni masce. Když jsem viděl 9g na prvnich obrazcich tak jsem si řikal co je to za šilenost. Realně je to sice lepši , ale prostě nelibi se mi. U teto generace to muže byt naopak.
Co se nadrže pod sedadly tyče , tak jsem četl , že diky tomu je vzadu nepřirozeny posaz a navic je malo mista pro nohy pod přednimy sedaky , psali o tom i někteři majitele. Osobně však vyzkoušeno nemam. Navic si myslim že magic seat neni zrovna něco co by zakaznici u kompaktu v nižši středni ocenili.
Jinak jak jsem psal , hodně jsem zvědavy na to jestli přijde viceprvek a na nove turbomotory od hondy jsem samozřejmě taky velice zvědav.
Jo, i mě se 8g líbila. Kromě komfortu povedený auto. A 9g stejně jako tobě-taky ne. U nás jezdí vzadu jen děti, já ne, tak je mi menší mezera na nohy pod sedadlem fuk. ;-)
Zanm zase majitele, kteri Megic seats zrovna ocenuji a to i u Jazzu. neprisrozeny posez je nesmysl. U chodidel mas trosku prizvedle spicky, coz je naopak pohodlne, pekne to chodidla podepira. Je to stejne, jak kdyz bys psal ze operka pro levou ridocovu nohu je spatna, pritom ta je sklonena mnohem mnohem vice.
Na ten stisněnějši prostor pro chodidla poukazoval i nějaky majidel zde na mojeauto. Jinak netvrdim , že se magic seat nebude některym zamlouvat , jen mi to u kompaktu v nižši středni nepřijde jako něco co by ty auta nutně musela mit. Variabilita interieru patři spiš do jinych kategorii aut.
Ma to i trochu vyhodu, ze si muzes nohy soupat pod sedacku, protoze je tam volno. Vyzkousene nemam, ale teoreticky se da s nohama mnohem vice hledat idealni posez a ten menit nez sedet jen s nohama dopredu jako tady [odkaz]
Za me si myslim, ze se automobilka snazila vyuzit vsechen prostor a ne jen sidit vyrobu jak se dnes vsude deje. Vzdyt jak je jednoduche udelat zavesenio s torzkou a pevna zadni sedadla a k tomu nejak dokurv.t operadla, ktera jsou sklopna jen napul.
Honda žádné designéry nemá. Jejich výtvory vznikají tak, že vedení Hondy vyhlásí celonárodní soutěž pro mateřské školy o nejhezčí kresbu a vítězný obrázek, který nejvíc připomíná auto, se stane podkladem pro nový model. Autor za odměnu dostane 5 pokémonů do mobilu.
Doufám, že si dělají legraci, přece všichni ví, že tentokrát se designem lišit nebude, což je už z první extratajemné fotky jasné >:D
Stačilo by jen říct (s citem a marketérsky), že Evropa pro ně není tak důležitá a některá již prodávaná auta se podívají do Evropy se zpozděním roku až dvou...
ale co zaklad? ono tych 94 kw mi pride ako zaklad v eu docela sila ... jak vykonom tak mozno aj cenou to nebude uz pre kazdeho .... pritom ta 1,5 atmo z HR-V by mi do civica ako zaklad pasovala perfektne a zaroven by tento motor nasiel svoje sirsie pouzitie ... kedze ponukat ho len v HR-V je v casoch setrenia nakladov kusok luxus... ale ved necham sa prekvapit.... nechce sa mi ozaj verit zeby honda civic v eu neponukla zrazu ani jedinu atmo ... pritom v nich roky kralovala ... obzvlast ked aj oturbena konkurencia ma ako zaklady stale este aj nejake tie atmosfery ktore vo vysledku tiez robia slusne predaje ( astra, megane, focus, P308, ceed, i30 )
Asi není otázka, zda-li Honda chtěla investovat do nijak jednoduchého systému á la Mazda, nebo zda pro ní nebylo jednodušší použít přeplňování.
pokud se Honda obecně vrátí k naturelu sportovněji laděných modelů a pohraje si se špičkou, vyhladí turbodíru...pak nevidím důvod k nepoužití přeplňovaných jednotek.
No vsak prave o EURO7 jde, ne? Dalsi generace Civicu tady taky bude cca 5 let. Je logicke, ze pouziji neco, co uz pouzivaji v Asii i za oceanem (oturbena 1,5). Ja osobne to vitam, i kdyz jsem jinak priznivec atmosfery. A jsem rad, ze pouziji neco, co jinde mohli vyzouset a tak bude Honda (zrejme) opet sazkou na spolehlivost.
Jo kamaráde, Mazda postavila úplně nové motory a to ji také skoro finančně zničilo. Mazda je odborník na drahé nápady. Wankel ji také téměř zlomil vaz. Nebýt v tu dobu Fordu, tak by tu už nebyla.
Tak ono si treba uvedomiť, že s vysokou pravdepodobnosťou je na fotkách vozidlo v najvyššej výbave, so všetkými okresnými cingrlátkami a spojleríkmi. Bohvie, čo z toho všetkého bude v základe či v strednej výbave, čo celkový dizajn rozhodne ovplyvní. Dodnes si napríklad pamätám v základe chýbajúce trojuholníkové koncovky výfukov, ktoré vo vyšších verziách predchádzajúcich ročníkov civicov tak dobre vyzerali.
Za mňa je ten nový civic hodne preplácaný, tak ako pri novom priuse či miurai. Taký "pagoda" štýl z architektúry.
Vypadá to, že do marketingu v EU přijali někoho ze škodováků. Celkově se nic evidentně měnit nebude, proto mi to přijde zcela zbytečné.
Aby to nedopadlo jako s NSX, kterou při premiéře zcela zastínil Ford GT...nikdo o něm předtím nemluvil a jednoduše ho vystavili.
Prsil jsem se a nebyl schopný napsat ani řádek. Pracovně mi ty dva dny chybí a doháním te'd co se dá. To chce ranní pohodu.
Bohužel nás nenechali řádit ani na 50%. Nejostřeji jsme jezdili s F-Pace a pak už to šlo s výkonovým nárůstem k horšímu. Nedivím se, podmínky byly špatné...
Koukam ze asi znalec, ale nybyly ty koncovky dle motoru? 1,4 je nemela, protoze mela mensi vyfuk, takze ne dle vybavy. Tak se zde prosim neohanej nejakym koncernovym vykuchanym holobytem, tady je rec o Honde kdy je zaklad srovnatelny se stredem konkurence, zvcenku nepoznas nic. Zadne cerne narazniky necekej, ale spise neco jako rozpoznavani znacek a podobne priplatkove vybavy jiz v zakladu >:-[];-)
Tak v porovnani s tema remrandovanyma prezvejkanejma koncernovyma autama je to jiste zajimavejsi. Zadek se presne nevi a motory take ne. Interier rovnez neni na jedno kopyto.
prekvapilo ma frflanie na diskusii. Mne sa veľmi páči. Ak niekto povie, že je bizarná, súhlasím, že je preplácaná súhlasím, ale všetko sedí a zapadá, takže celok sa mi páči. Ono sú obrazy, kde je jedna bodka a sú super, sú obrazy, kde je spleť čiar a sú super, takže v tom to nie je. Ja by som ju bral hneď.
Je to věc osobního názoru. Mně se nelíbí. Od osmé generace jen horší a horší. Hovořím výhradně o designu, ne o konstrukci, technice a užitečnosti.
Celý design je zvláštní, podle mě neurovnaný a nevyvážený s prvky, které na sebe - tak nějak - nenavazují a spolu nekorespondují. Jako nejhorší detail považuji tu zbytečnou barokní rozteklou ozdůbku na céčkových sloupcích. A to ani nemluvím o těch obřích falešných pseudovýdeších pod zadními světly. Jako kdyby to mělo motor vzadu se sedmi sty koní.
Akože nepozná emotívny dizajn? Jemu sa civic nepáči a to emócia je.
Podľa mňa neemotívny dizajn má povedzme Tiguan či Alhambra a tak podobne. Civic je takto ako je na fotke škaredý. Ale to neznamená, že naživo a v inej výbave neopeknie. Len nech mu tam nenaskrutkujú dozadu spojler ako lešenie na zateplovaný kostol.
>:D ...a jsem někdy docela rád, že to tak mám rozdaný. Protože mě až tak moc neznáš, chápu, že to tak může vypadat. ;-)
¨
Krabice mě však neberou, sice teď jezdím nakonec v němečkovi krabice to však není, ale přitahují mě nejvíc itálci celý život a ještě možná sem tam ňákej amík nebo anglán, ale vše už téměř většinou z kategorie veterán nebo spíš classic. Samozřejmě jen nějací. Třeba hodně AR 33 Stradale už od doby jejího vzniku až dodnes, ale na ní jsem už asi moc starej a hlavně chudej. :-)
Je mi prostě sympatický, když si nikdo nehraje na něco, co není, ať je to člověk nebo třeba i auto.
když predstavili koncept, tak sem to nejdřív těžko rozdýchával. Potom co sem viděl 10+ recenzi sedanu na Youtube, se mi začíná líbit nový Civic čím dál tím víc. Rozhodně mě to oslovuje mnohem víc než například i30. Jestli budu za rok dva vybírat nahradu za Golfa, tak tohle bude určitě kandidát.
ale jo, není to špatné. Jen mi to místy připomíná zbrkle oškrábanou bramboru. Nicméně je o 100% hezčí, než současný Civic. A především je to Honda (čímž nepřímo vyjadřuji podporu tvé myšlence nahradit Golfa).
Co presne se ti nelibi nebo nesedi. Predek je naprosto vyborny a zadek se spodnim kridlem a delenym oknem rovnez zajimavy. Je to neokoukane reseni. Auto vypada dynamicky a ne jen ocucane na deset zpusobu.
ani slovem jsem nenaznačil, že se mi nelíbí. Že mi to asociovalo zrovna zbrkle oškrábanou bramboru nenaznačuje žádnou negaci.
Já jsem příznivcem trochu "ocucaného, nepřímočarého designu - )Ford, Mazda, Aston,Alfa Romeo, apod.)
Co se týká techniky, výrazně se přikláním k japonské technice... čili nic neneguji, neboj
To je škoda. Spolehlivé nezničitelné hondí atmosféry mi budou moc chybět. Sice se povídá, že hondí turba mají být odolná, odolnější než u konkurence, takže se není čeho bát, ale spojení atmosféra a Honda mám příliš hluboko v sobě.
Jj, jsem na tom podobně. Měl jsem tři různé dvoulitry VTEC ve třech různých autech (Prelude, Accord Coupe a Stream) a nedám na ně dopustit. Ale holt doba a ekoteroristi atmosférám nepřejou, takže další Honda bude další značka co bude mít jen turbomotory :-( Asi nám zbude jen ta Mazda ...
Já ochranu atmosféry chápu. Jak před NOx (rakovina), tak CO2. Porovnání ledovců v Alpách dnes a před 20 lety ukazuje, že se opravdu něco děje.
Atmosférické motory by mohl ybýt dále, ale spotřebitelé chtějí dynamiku, výkon. Takže turbo.