Diskuse

Honda Civic X odkrývá technická data. Co nabídnou nové turbomotory?

19.9.2016

Desátá generace civicu bude na evropských trzích dostupná výhradně s přeplňovanými motory. Mezi nimi budou i nové turbobenziny.

 

  • 32 Reagovat !

    foto Loptos

    Loptos 19.09.2016  15:21

    Nuz..

    Interier vyzera fantasticky, exterier sa asi nebude pacit kazdemu, ale myslim ze je to horuci kandidat na buduci rok :-) Ta 1.5 by mohla byt obstojna motorizacia pre bezne jazdenie. :yes:
    • 31 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 19.09.2016  16:20

      « Re: Nuz..

      No ja nevim... Ta 1.5 se zatim jevi jako motorizace spickova (trochu uchylny CTR nebudu pocitat) a pro bezne jezdeni by mela byt OK ta litrovka.
  • 20 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 19.09.2016  15:39

    Konečně civic který má koule

    a není to je designové Ufo. Interiér i exteriér super. Patřím sice do mezi konzervy v automobilovém designu ale tohle stojí za to. Strašně mu prospělo klasické uspořádání přístrojovky, žádné zdvojování displejů ale při tom je avangardní i bez loga jasně rozpoznatelný civic. Ta 1,5 turbo bude určitě velmi zajímavá motorizace. Jen škoda že tam jako alternativu neponechali i atmo VTEC. Ale za to můžou spíš emise.
    • 11 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 19.09.2016  16:22

      « Re: Konečně civic který má koule

      Nemuzou, za to muze fakt, ze s atmo VTECem by ten turbomotor vytrel podlahu v 99% jizdnich rezimu (pokud tedy mas na mysli podobne vykonny atmo VTEC).
      • 21 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 19.09.2016  17:08

        « Re: Re: Konečně civic který má koule

        Pokud máš na mysli opravdu podobně výkonné motory, ne objem, tak v tom případě si turbo s atmem nic nevytírá, u dvoulitru mazdy 3 bych řekl, že je to spíš naopak.
      • 00 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 19.09.2016  20:11

        « Re: Re: Konečně civic který má koule

        Pro běžného uživatele to platí na 100%. Ale pro majitele Hondy je tento typ motorů ikona. Pokud to splní euro 6 tak nevidím důvod proč by si zákazník nemohl vybrat mezi základním 1,0 Turbo a 1,8 Vtec. Podobný výkon, i krouťák ale charakteristika naprosto odlišná. A stále ho spolu s 2,0 skyactive řadím mezi nejlepší běžné atmo benzíny na trhu.
        • 01 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 19.09.2016  21:00

          « Re: Re: Re: Konečně civic který má koule

          Asi to bude tým, že zo skalných fanúšikov, ktorí prevažne kupujú Civic 6G proste Honda nevyžije. Tým samozrejme nechcem ani naznačiť že patríš medzi nich.
          • 00 Reagovat !

            foto Verny-2013

            Verny_2013 19.09.2016  22:53

            « Re: Re: Re: Re: Konečně civic který má koule

            Máš pravdu skalní fanoušek Hondy opravdu nejsem, ale tento kousek bych si v garáži představit dovedl. Hodnotím samozřejmě design a papírové hodnoty. Pocit z auta in natura, jízda a cena jsou o něčem jiném.
            • 00 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 20.09.2016  08:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konečně civic který má koule

              Reagoval som skôr na atmo motorizácie, ktoré v podstate Honda zčasti odpískala aj za oceánom pokiaľ sa nemýlim. Mne sa ten nový Civic rovnako pozdáva z designovej stránky, uvidíme ako bude jazdiť.
    • 00 Reagovat !

      foto michal-t

      michal.t 20.09.2016  00:11

      « Re: Konečně civic který má koule

      Přístrojovka je fakt otázkou vkusu a zvyku, pro mě je ta v 9. gen teda docela návyková záležitost, stejně jako ergonomie celkově. Jinak souhlasím, že odchod 1.8 iVTEC je z pohledu zákazníka opravdu mínus, málo který motor, který se vyrábí "pouze" něco málo přes deset let má takovou pověst, co se spolehlivosti a trvanlivosti týče. A o zábavnosti ani nemluvím.
      Jinak papírové parametry hondího litříku vypadají alespoň líp než u konkurence, tak uvidíme co praxe.
  • 20 Reagovat !

    foto esenbe

    esenbe 19.09.2016  15:50

    Tak kde bude chyba

    Nakonec musím přiznat, že se mi nová honda líbí. Dizajn se povedl. Hlavně interiér je super. Motory jsou podle mě TOP.
    Tak co hondo ? Čím to zabiješ tentokrát ? ... já vsázím na cenu >:D
    • 00 Reagovat !

      foto efreeti

      efreeti 19.09.2016  16:12

      « Re: Tak kde bude chyba

      Já sazím že to honda podělá vysokou cenou, nesmyslně nakombinovanýma výbavama a tragickým "fungováním" te dotykové obrazovky s androidem...ale rád bych se mýlil
      • 00 Reagovat !

        foto esenbe

        esenbe 19.09.2016  16:16

        « Re: Re: Tak kde bude chyba

        Ta je v celku dobrá a konfigurace mi taky nevadí. Pokud by to dali za ty ceny co je nyní odcházející model, takto půjde jako po másle. Jenže oni to dají tak od 499,000 ... jak je znám. plus čekačku 8 měsíců >:D
        • 01 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 19.09.2016  16:22

          « Re: Re: Re: Tak kde bude chyba

          Takze co ted? Honda, nebo Fiat? >:D
      • 00 Reagovat !

        foto El-Senor

        El_Senor 19.09.2016  17:58

        « Re: Tak kde bude chyba

        Tak vybavy se mi jevi u Hondy vzdy ok, narozdil o pochybnych paketu kde se priplaci i cast vybavy kterou nepotrebuji a ve vysledku je to drazsi nez Hondacke stupnovani vybav. Dle toho, ze je Civic auto roku v USA, tak predppkladam, ze i infotainment bude slapat OK. Bude ro jiste TOP auto.
    • 00 Reagovat !

      foto sport1

      sport1 19.09.2016  16:20

      « Re: Tak kde bude chyba

      cena bude klasicky konkurenceschopna. S turbolitrem to bude pod 400 s rozumnou vybavou. Jen tam nebude klasicky model, na kterem se dela reklama "Cena od ...". Tzn, nebudou 16 kola, nebude manualni klima, svihadla na oknech, chybejici operka, petistupnova prevodovka apod.
    • 01 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 19.09.2016  19:43

      « Re: Tak kde bude chyba

      Opravdu je to velký posun dopředu! Jen ten zadek pořád designuje ten samý chlapík.....dostal po posledním modelu sice ťafku, ale asi moc nesedla.... ;-)
  • 01 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 19.09.2016  16:23

    Musím se smát,

    když čtu jak Civic super, hlavně ten nový interiér v klasickém stylu, jak mu prý prospěl. Vždyť to byl největší tahák a devíza civicu, vnitřek lodi entrprájz, interier pro individualisti, žádná německá nuda, no a najednou je pryč a rychle zapomenut? Tak jak je to?

    Jinak velké plus za multilink vzadu a velké mínus za cvt, ještě že má honda ty výborné manuály. ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto prezdivany-alias

    přezdívaný alias 19.09.2016  17:05

    1.5

    S tou 1.5 to bude lítat jako kráva. S šestistupňovým manuálem to bude jistě hezké svezení. :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto alesvladik

    alesvladik 19.09.2016  18:10

    Výborné

    Auto jako celek se mi líbí, rozhodně víc než minulá a předminulá generace, ale ten 1.0 VTEC....no uvidíme ;)
  • 20 Reagovat !

    foto Ham-

    Ham. 19.09.2016  18:26

    Lepší přiznat chyby pozdě než nikdy.

    Takže magic seats vzadu a sezení vpředu jako na kozlíku/na bandě s palivem s hlavou narvanou na horní hranu předního okna už se nenosí?
    Atmosférické motory jsou najednou fuj a všechno bude mít turbo?
    Litrový tříválec tak zuřivě tepaný u konkurence bude nejednou TOP motor a nejprodávanější motorizace v Civicu?
    Torzka vzadu už není nejlepší řešení pod sluncem a pokorně se vracíme k multilinku?
    Crazy interiér už se nenosí, takže přecházíme na interiér ala Golf?

    Tolik sebekritičnosti a schopnosti odstranit omyly minulosti jsem nečekal, navíc s adaptivním podvozkem to začíná vypadat na konkurenceschopné auto.
    :-)
    • 10 Reagovat !

      foto Karlll

      Karlll 19.09.2016  22:28

      « Re: Lepší přiznat chyby pozdě než nikdy.

      Jaky sezeni na kozliku a nekde narvanou hlavou? Ty si dobreh chytrak. Kolil si v tech autech najezdil, kolik meris? Mam 185 a par km jsem v tom stravil a posez ke bezny. Jen ta palubka je nizko a neni nutne si zvedat sedacku az buhvi kam, abys vubec neco videl.
      Jaky trivalec o 1.0l je TOP? Je to zaklad a dle paremetru slusny. Ze si to papirove emise zadabi za to Honda nemuze, janak by to byly mrtvoly s extra dlouhou prevodovkou.
      Kde se kdy psalo, ze je torzka nej reseni po sluncem? Asi u tech dle kterych to Honda okoukla, protoze videla, ze je to zakaznikum vlastne jedno. Jen se ted vraci ke svym podvozkum.
      Interier si dela dle svych predstav, je to globalni model.
      Ty tve omyly minulosti patrili u 8G k nejprodavanejsim modelum v evrope, takze bud sebekriticky a proznej se, ze jen blbe zvanis. Tohle auto bude TOP
      • 20 Reagovat !

        foto Ham-

        Ham. 19.09.2016  22:57

        « Re: Re: Lepší přiznat chyby pozdě než nikdy.

        ad. posed
        Já mám 191 a když jsem se posadil a seřídil sedačku tak abych měl všechno jak má být, tak jsem měl hlavu u stropu a horní rám skla jsem měl místo stínítka, prostě moc vysoký posed. A níž sedačka dát nešla. Navíc jsem si při nastupování a vystupování obouchal koleno o ten chytrý výstupek palubky resp. kus trčícího plastu na otevřených dveřích. A nastupování na přední sedačky je proti konkurenci nepohodlné, protože vysoký člověk musí hodně sklonit hlavu kvůli futru dveří a vysoké pozici sedadel. Asi není náhodou, že se Honda chlubí u teto nové generace tím, že sedačky šly dolů. Klidně se podepíšu pod to co je napsáno ve všech podrobnějších testech
        There’s plenty of legroom in the front and the back, but headroom is disappointing. If you’re six-feet tall you’ll probably find your head brushes the ceiling
        [odkaz]
        ad. tříválec
        1.0 bude top v prodejích, 134kW varianta bude těžko nejprodávanější.

        ad. torzka
        to tu tvrdil celý Honda klub, stačí si projít staré diskuze

        ad. prodeje
        Civic se naposledy slušně prodával v Evropě někdy v letech 1995-1998 (Mk 5-6) to bylo auto podle evropského vkusu, od té doby Honda experimentuje s evropským zákazníkem a prodeje šly zu grund (z nějakých 150 tisíc na 44 vloni). A příčinou jsou podle mě právě experimenty které jsem vyjmenoval (a které právě teď Honda velice rozumně opouští). Z významného hráče v Evropě v kategorii subkompaktů se stal bezvýznamný (nějaké 13 místo v prodejích) kdy jej přeskákal kde kdo, naposledy třeba oba Korejci. Myslím, že s touto generací se to může zlepšit.
      • 13 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 19.09.2016  23:18

        « Re: Re: Lepší přiznat chyby pozdě než nikdy.

        Když jsem si loni koncem roku vybíral nové auto, tak jsem si do Civicu taky sednul (jen tak pro zajímavost, jinak to auto pro mě bylo zvenčí i zevnitř designově zcela nepřijatelné) a ten posaz za volantem (měřím 188 cm) byl opravdu tragicky vysoký a čelo jsem měl málem nalepené na slunečních clonách. A místo pro nohy zadních pasažérů bylo také mizené... :'-( :no:
        Nová generace je ovšem nejen koukatelnější (i když to auto pořád vypadá hodně kýčovitě) , ale napravuje takřka všechny hříchy svého předchůdce - vzhledem k razantnímu nárůstu vnějších rozměrů bude jistě podstatně prostornější, díky správné poloze palivové nádrže pod zadním sedadlem bude umístění předních sedadel O.K. a taky přístrojová deska už vypadá použitelně. A jako lahůdka návrat k víceprvkové zadní nápravě! Chvála bohu, že se Japonci chytli za no a uznali, že s minulými dvěma generacemi totálně šlápli vedle a učinili nápravu! :-) :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto michal-t

          michal.t 19.09.2016  23:59

          « Re: Re: Re: Lepší přiznat chyby pozdě než nikdy.

          Hříchy minulosti... to mě fakt pobavilo ... já bych tyhle atributy 9. gen. nazval spíš prozíravým osvícenstvím. Měřím o pouhé 3 cm méně než Ty, a nad hlavou mám místo na zaťatou pěst na stojato... Nádrž pod předními sedadly je fakt geniální, pod zadní sedadla nacpu spoustu menších tašek, v zimě se navíc kapka adhezní hmotnosti vpředu vždy hodí a s množstvím benzinu se nemění těžiště.... Nesedí se ani vysoko, další mýtus - např. oktávka má sedadlo v nejnižší poloze o pouhé 3 cm níže než C9G, ale tak nízko se v oktávce se s mými185 cm stejně sedět nedá - abych viděl ven bez periskopu, musím výš, takže rozdíl výšek od země jsem naměřil pouhý 1cm při stejně pohodlném nastavení sedadla.
          No a zadní víceprvek... osobně se přikláním k heslu (které není mým výmyslem), že raději dobře odlaďěná torzka, než průměrně naladěný víceprvek... Zkusli jste už někdo "urvat" zadek civicu?
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 20.09.2016  11:16

            « Re: Re: Re: Re: Lepší přiznat chyby pozdě než nikdy.

            Samozřejmě, že jsem se i do Civicu za volant vešel, ale prostě mi ta poloha řidiče nepřišla přírozená - a to i ikdyž jsem měl sedačku řidiče maximálně sníženou a volant co nejvíce vytažený směrem k sobě. Pořád jsem měl pocit, že mám kolem hlavy málo volného místa a za sebe jsem si sednul jen s koleny zaraženými do opěradla. Nádrž pod předními sedadly považuji za nevhodné řešení už jen kvůli tomu, že když jí máš plnou, a zadní sedadla neobsazená a kufr prázdnější, tak ještě zhoršuje nerovnoměrné zatížení náprav (přední je ještě více přetížená) a navíc nehodně stoupala podlaha, což zmenšovalo prostor pro chodidla zadních pasažérů. No a o designu karoserie a přístrojové desky se snad ani nemá cenu bavit, to byla fakt katastrofa. Ovšem to, že nová generace prakticky všechny tyto nedostatky odstraňuje jen potvrzuje, že tyto excesy vadily většině potenciálních zákazníků. Marketing Hondy to evidentně zjistil a konstruktéři nové generace sjednali nápravu! :-) :yes: Však ono se stačilo podívat, jak šly prodeje Civicu v Evropě v posledních letech totálně do kopru...
            P.S. Nový Civik považuji za velký skok vpřed, jen tu el. P brzdu si teda mohli odpustit! :-(
        • 00 Reagovat !

          foto sport1

          sport1 20.09.2016  06:45

          « Re: Re: Re: Lepší přiznat chyby pozdě než nikdy.

          Heh, a vis o tom, ze to ma i nastavitelny volant? :-!
  • 00 Reagovat !

    foto roMANIAC

    roMANIAC 19.09.2016  23:47

    X

    Chvalim design po C stlpik. Ten zadok neviem prekusnut aj napriek tomu, ze pri 9G som si zvykol na divne zadne svetla, no tu tie tuningove plastove diely pod svetlami a dve kridla kazia celkovo podarene auto. Verim, ze civilna verzia bude mat zadok umiernenejsi.

    Za 1.5 Turbo :yes: Atmosfery mam rad, ale sprevodovanie v 9G jej zobralo takmer vsetko "perie z kridel", ktore jej davali rozlet. Smerom ako Mazda sa nevydali, takze turbo je logicky krok.

    Multilink :yes: :yes:

    Nizsie ukotvenie sedadla :yes: Mam 187 a po case citim, ze by to chcelo nizsie sedenie. Presadal som z SX4, takze mi to trvalo nejakych 15tis km kym som si to uvedomil >:D Dufam, ze aj volant bude mat vacsi rozsah nastavenia..neuskodilo by.

    Za co davam Honde :no: je display utopeny pod vyduchmi klimy, osobne sa mi viac paci styl Mazdy 3 alebo novej i30. Taktiez som marne dufal, ze pridaju manualne uzatvaranie/ nastavovanie priepustnosti strednych vyduchov klimy. Zda sa to ako blbost, ale za slnecneho pocasia v rezime Auto vacsinou prave tade prudi chladny vzduch a pri dlhych cestach to je neprijemne (co by som dal za determalne skla >:D ). Samozrejme clovek sa s tym moze hrat a nastavit smer a intenzitu prudenia tlacidlom. No ako vidim, aj tieto tlacidla schovali do menu LCD-cka, takze za jazdy to bude fun. Pritom by stacilo tak malo k zlepseniu komfortu... :-!
  • 00 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 20.09.2016  00:28

    Zatim fajn

    Papirově to zatim vypada opravdu slibně. Konečně Honda přišla po 2 generacich s viceprvkem. Tak snad bude konečně kvalita jizdy na urovni. Interier je fajn i u 9g a opět to vypada slibně.Tohle važně neni německe , ale je to jasně honda interier. Bohužel nějaka ta moderna v podobě ovladani některich funkci , jako např. prouděni vzduchu se dostala na dotykač. Konečně přišli na řadu turbobenziny a to včetně schopnějši 1.5T. Co je však škoda , tak to , že zrovna honda zvětšuje proporce , jen proto aby nahaněla centimetry v interieru. Od toho tu mame jine , např. korejce nebo škodovku. Tohle si važně mohla honda odpustit a ne lizat delku 4.5m u HB v nižši středni třidě a natahovat rozvor na 2.7m. Ještě by mohla přijit honda s lepči individualizaci vybav a udělat tak civic cenově dostupnějšim.
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 20.09.2016  08:10

    skoda len

    ze ako cenovo dostupny zaklad nepouzili tu atmo 1,5ku z HRV .... inak auto paradne len sa obavam ze aj zaklad ( takto vykonom vysoko posadeny ) uz bude hodne drahy .... predsa len sucasny civic v predajoch v eu tazil stale dost aj z toho sucasneho zakladu 1,4... sam kolega ho ma ( este predoslu 8 generaciu ) .... ako americky trh je iny ako nas a tak sa obavam ze u nas bude civicu predajne hodne chybat nejaka ta zakladna atmosfera s vykonom okolo 100-115 konikov.....

    auto ale inak paradne.. kto na neho bude mat tak si urcite pride na svoje... lebo toto je skutocny triedny premiant... tu uz citit tu skutocnu nefalsovanu charizmu a premiovost a styl na rozdiel od nejakych europskych "premiantov" s dizlami z dacie ci vw a kabelkovym pripadne skatulovym dizajnom... .. honda toto ozaj vie a vzdy vedela... vzdy bola v tomto nad ostatnymi ... za mna je novy civic ozaj nefalsovane premiovy a nadherny :yes: takto ma vyzerat charizma... premia.. styl.. moderna... za mna novy kral svojho segmentu :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

IKEA po smrti 8 dětí stahuje z trhu komody. Máte doma nábytek zajištěný?

IKEA po smrti 8 dětí stahuje z trhu komody. Máte…

Švédský nábytkářský řetězec IKEA stahuje ve Spojených státech a Kanadě z trhu 29 milionů prádelníků a komod,…

Ozbrojenci na Ukrajině obklíčili Luhansk. Chtějí prý sesadit ministra vnitra

Ozbrojenci na Ukrajině obklíčili Luhansk. Chtějí prý…

Ozbrojenci v úterý obklíčili centrum Luhanska, jednoho z center proruských separatistů v Donbasu na východě…

 

iSport.cz

Vydra se trefil podruhé za sebou, osmým gólem v sezoně načal výhru

Vydra se trefil podruhé za sebou, osmým gólem v…

Český útočník Matěj Vydra skóroval v druhé anglické lize ve druhém zápase za sebou. Tři dny poté, co pomohl…

VIDEO: Plzeň přestřílela Kometu, Indrák dal hattrick. Sparta prohrála

VIDEO: Plzeň přestřílela Kometu, Indrák dal…

SOUHRN | Extralize nadále vládne Plzeň. Ve šlágru 24. kola Škoda doma zvládla přestřelku s Kometou Brno a po…

 

Reflex.cz

Další protikuřácké tažení: Zakáže nám EU elektronické cigarety?

Další protikuřácké tažení: Zakáže nám EU…

Nenápadně a pozvolně nám aktivisté rozjíždějí, podobně jako rozjeli válku proti tabáku, válku proti…

Čína má poprvé více superpočítačů než USA. A daleko více než Japonsko, Německo a Británie dohromady

Čína má poprvé více superpočítačů než USA. A daleko…

Bouřlivě se rozvíjející Čína dosáhla dalšího milníku v nejmodernějších technologiích. Poprvé v historii má více…