Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz E All-Terrain: Stuttgartský allroad se představuje (+video)

Mercedes-Benz se podobně jako konkurent z Ingolstadtu snaží zaplnit každou skulinu ve své nabídce a proto odhaluje novinku, která jde stejným směrem jako Audi A6 allroad quattro.
Zpět na článek
21. 9. 2016 09:39
21. 9. 2016 10:56
21. 9. 2016 11:39
21. 9. 2016 16:02
21. 9. 2016 16:07
21. 9. 2016 16:23
21. 9. 2016 16:53
21. 9. 2016 17:23
21. 9. 2016 17:32
21. 9. 2016 17:39
21. 9. 2016 19:31
21. 9. 2016 21:05
22. 9. 2016 06:59
21. 9. 2016 17:35
21. 9. 2016 17:41
21. 9. 2016 19:25
21. 9. 2016 19:59
22. 9. 2016 07:02
22. 9. 2016 21:30
21. 9. 2016 21:15
21. 9. 2016 21:28
21. 9. 2016 23:03
21. 9. 2016 23:08
21. 9. 2016 23:52
22. 9. 2016 05:02
22. 9. 2016 21:43
Avatar - Zappa
21. 9. 2016 09:22
all - road all terrain
už od Audi ( a Volva) to bol dobrý nápad a aj som sa chytil, len žial ja som mal este ten dost nepodareny motor 2.5 TDI s automatom.
Pre ludi, čo maju radi vyhody kombi a nechcu do SUV ale pritom jazdia na hory ci k vode to bude priťažlive riešenie.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - maxi!
21. 9. 2016 09:50
Re: all - road all terrain
ano, to Audi sme mali v redakcii - motor zozral aj travu pri ceste, ale inak to bolo fajn auto, urobili sme chybu, ze sme to zamenili na Q7
Ale tento Medved sa mi paci uz ako normal E ( ten interier je krasny, a Burmeister...)
za mna ano!
:-!
21. 9. 2016 09:26
Úkol zněl jasně...
...A6 Allroad a V90CC nesmí přežít. Odhlédnu-li od stabilní klientely M-B, pak designově je E jednoznačně nejméně povedené z trojice. Vypadá spíš jako aftermarket tuning než tovární verze.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - maxi!
21. 9. 2016 09:44
Re: Úkol zněl jasně...
si myslim, ze Audi aj Volvo su skor take prakticke riesenia ( aj ked cena Allroad je vysoka!), ale all terrain na mna posoby ako ked vysla X6 - trochu nepatricne, nepotrebne, ale kua ved ja vobec nepotrebujem kombik - ale ked na toto pozeram, tak by som to normalne chcel!
Urcite vela ludi to zoberie radsej ako ML ( GLE ) a predsa len to bude jazdit ako osobak - pockame na ceny ( viac menej aj tak idem do E klasse ) a uvidim.... :-!
Avatar - 3_diamanty
21. 9. 2016 10:01
Re: Úkol zněl jasně...
suhlas.. inak tie predne partie tohto MB vyzeraju akosi smutne... akoby to auto samo davalo vyzorom najavo ze takto vyzerat nechcem ;-\ ... takisto tie plastove lemy okolo blatnikov su hodne "hrube" a nepasuju mi ani farbou ... urcite by elegancii pomohlo keby boli robene s vacsim citom ... mne sa tu paci snad len maska .. ta ozaj vyzera outdoorovo a stylovo .... zbytok ale akoby uz podlahol mode... zase tu vidim istu gycovost ale tak... nechcem uz nic hovorit lebo zase bude zle ... kazdopadne allroad od audi je proste uplne iny level ... uz na pohlad to auto ma viac outdoorovej drsnosti a zaroven akejsi vizualnej prirodzenosti a normalnej nenutenej elegancie ... fakt tento MB mi pride akoby nebol vo svojej kozi .... a ten smutny face to jasne dava najavo ;-\ ... zlate A6 allroad od audi :yes:
Avatar - Dinar
21. 9. 2016 10:14
Re: Úkol zněl jasně...
Souhlas, ty přidané plasty bochánku vůbec nesluší, ani super červená to nezachrání. :no:
Avatar - boost.
21. 9. 2016 10:18
Re: Úkol zněl jasně...
Tak. Celkem nevkus, ostatní by se měli učit od Lolva, jak se dělá elegantní nakopnutý kombik. :-!
Avatar - Pekelná Micinka
22. 9. 2016 04:29
Re: Úkol zněl jasně...
Počkejme naživo. Třeba GLA vypadá lépe, než jen A. Neříkám, že to bude pohlednější než standartní éčko, ale zlé mi to nepřijde.
Avatar - Machýrek
22. 9. 2016 08:40
Re: Úkol zněl jasně...
Jsem zvedavy, jestli BMW s novou petkou taky neprijde s nejakou outdoor verzi.
22. 9. 2016 10:00
Re: Úkol zněl jasně...
ja jsem slysel, ze nova petka oproti predpokladum nebude vyuzivat carbonovou konstrukci a tudiz uspora hmotnosti nebude tak vyrazna. to by podle meho nazoru znamenalo, ze s tim jsou v 7er problemy.
kazdopadne designovy posun bude nula a falesne vydechy za prednimi koly budou ze 7er prevzaty...
zacinam se netesit
Avatar - Dinar
22. 9. 2016 10:51
Re: Úkol zněl jasně...
To myslíš opravdu vážně, že na základě zkušenosti s provozem 7er by změnili celou konstrukci 5er? To auto je tři roky hotové...
22. 9. 2016 13:38
Re: Úkol zněl jasně...
tak doslova asi ne, ale psalo se o tom, ze ostatni rady budou nasledovat. pokud nejdulezitejsi modelova rada bude stat mimo, pak neco neni ok...
21. 9. 2016 09:39
svetla vyska
121mm-156mm?? neni to malo Antone Pavlovici??
Rozbalit vlákno
6
Avatar - AUDIRS6
21. 9. 2016 10:00
Re: svetla vyska
Presne toto ma napadlo ako prva vytka po precitani clanku. :-|
Ved to ma hadam hocijaky obycajny koncernovy voz, ked zaskrtnes "paket pre špatné cesty" >:D
Druha - motorizacie ;-\ Aspon vidno, ako si nakadili do hniezda, ked dlho zanedbavali vyvoj novych 6-valcovych naftakov a teraz cakaju na tie nove R6-ky... :-!
Avatar - 3_diamanty
21. 9. 2016 10:07
Re: svetla vyska
to auto sa len hra na "terenak".. v praxi tu vidim hru modnych plastov s megaprevismi.... nic viac.. aj bezne sandero ( nemusi byt ani stepway ) bude vacsim terenakom to je uplne jasne ... pritom je to docela skoda lebo MB ma na viac... ovela viac... ale bohuzial az prilis podlahol mode ... za mna je to hodne slabe... take audi A6 allroad je uz na pohlad akoby uplne ina liga... jemu ten dizajn proste sekne a vyzera praveze este lepsie ako klasicka A6tka... ale tu v pripade MB je to take akesi... hm ... proste neladi to .. vidim tu uz vela lacnej vizualnej mody na ukor nekomplikovanej a cistej elegancie
Avatar - Zappa
21. 9. 2016 10:56
Re: svetla vyska
nie, nehrá sa tereňák! >:-[]
je to presne auto do terénu, ako aj X6, X4, GLE coupe,
každy to bude kupovať do terenu...
veď už nežartujme - je to štýlovka, ktorá sa módne vezie na vlne drsných badass boys, a badgirls
Je jasne, že za horších podmienok to bude mať výhody a prevezie ťa to k horskej chate, v zime lepsia trakcia a stalé si v pohodlnom a krasnom aute.
Nechceme to asi zrovnavat s dusterom alebo?
Avatar - 3_diamanty
21. 9. 2016 11:17
Re: svetla vyska
ono kedysi allroad od audi zvladol aj daleko viac ako tie kdejake dnesne terenaky ale uz sa to zmenilo.....dnesne zvysene kombiky uz ozaj nie su moc do terenu... podla mna sa toto Ecko bude pacit uz mozno aj viac zenam ako muzom ... ma uz skor taky ten zensky smrnc ... a mnohym damam k ich kabelkam urcte zapasuje dokonale :yes: tu to fakt ladi... ;-)

za ma ale radsej A6 allroad od audi... ;-)
Avatar - Londonbridge
21. 9. 2016 11:42
Re: svetla vyska
Zrovnavat s Dusterom... >:D to ma dostalo... To nie, auto zhruba za 60 000 Euri chcem vidiet toho majitela co to bude honit po terene a potom zbierat plasty a narazniky kazdy po 3000 Euri a potom to este prejde ruzovymi zahonmi aby ten cerveny lak nabral drsny vzhlad ... Je to dalsia modna taska aj ked mozno nie ital design . Hviezda na kapote je tam a to nebude robit hanbu na ziadnom parkovisku. je to nieco ako pozrite mam na E cko este som si priplatil za nezmyselnu svetelnu vysku 4 matic a dalsie extry za 10 000 Euri... Ano Duster urcite posluzi v terene a Vodohospodarom ovela lepsie ale tak aj bude vyzerat na kazdom parkovisku...
Avatar - Magister
21. 9. 2016 10:13
Audi...ne Mercedes Allroad
Podle mě vzhledem k pěknému designu, eleganci a důstojnosti, která z třídy E vždy čišela, se toto provedení vůbec nehodí!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
21. 9. 2016 10:16
Re: Audi...ne Mercedes Allroad
Souhlas, v kombíku éčko nepřipomíná bochník jako v sedanu, je to zdaleka největší elegán mezi všemi akt. mercedesy, oplastování tu eleganci ničí.
Avatar - Magister
21. 9. 2016 11:07
Re: Audi...ne Mercedes Allroad
Já tedy dávám přednost klasickýmu sedanu s klasickou maskou, ale tahle verze, to fakt ne. Určitě maj dost tvůrčích lidí, aby nemuseli takto okatě kopírovat.
Avatar - Zappa
21. 9. 2016 16:09
Re: Audi...ne Mercedes Allroad
akože koho kopírujú s tou maskou?
podla mňa ten predok je najlepší, som už teraz zvedavý live!
21. 9. 2016 11:39
Audi
Za tohle Mercedes nechválím, ale vzhledem k elegantnímu designu výchozí nové E jsem čekal, že to bude spíš změna k horšímu. Aktuálně je nová V90 CC zdaleka designově nejpovedenější. Budoucí Allroad bude skvělý, pokud oproti studii Prologue opustí bezrámovky a mírně rozšíří oplastování. O techniku nemám strach u MB a Audi, Volvo se vzduchem jen na zadní nápravě a čtyřválci je na tom hůř. Za mne stále AUDI. :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 9. 2016 11:50
jak mucha na citróne
súčasnému dizajnu mb tieto verzie nesvedčia. Audi a volvo sú inde, majú na to stavaný základný hranatý dizajn, mb chápem, že si chce ukrojiť, ale z tohto koláča sa veľa nenaje.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - wakantanka
21. 9. 2016 15:55
Re: jak mucha na citróne
Aby si nebol prekvapeny jak ja tym ze kolko ludi si kupilo FII Scout :-)
22. 9. 2016 09:07
Re: jak mucha na citróne
možno budem, je to len ciťák, tieto meďáky sú elegantné, nesvedčí im plast, ak chce niekto mb svaly, kúpi suv
21. 9. 2016 12:39
ozdobné lišty
Je naprosto správné, že dva celé odstavce jsou věnovány speciálním ozdobám z plastu, hliníku a nerezovým pedálům, ale o provedení pohonu všech kol není v celém článku ani zmínka. Taky koho by to dnes u auta nazvaného All-Terrain vůbec ještě zajímalo, že ? ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - boost.
21. 9. 2016 14:30
Re: ozdobné lišty
Tohle máš z press releasu. Překládat to nebudu.

The All-Terrain has DYNAMIC SELECT as a standard feature. This enables five driving programmes to be selected with different engine, transmission, ESP® and steering characteristics. A special model-specific feature is the AllTerrain driving programme, which offers settings for off-road driving and was derived from the GLE. The even more comfortable suspension configuration and the large wheels with higher sidewalls noticeably further increase ride comfort on rough roads compared with the EC lass.

Selecting the All-Terrain driving programme with the driving programme switch raises the chassis in conjunction with the standard AIR BODY CONTROL by +20 mm up to a speed of 35 km/h. The thresholds for ESP®, active yaw control and acceleration skid control (ASR) are adjusted accordingly. The AllTerrain driving programme has a special indicator in the vehicle display. Information displayed there includes the steering angle, the vehicle level (position of the air suspension), the angle of slope and the angle of inclination, the accelerator/brake position and a compass.

Thanks to air suspension three levels from 0 to +35 mm are possible. Independent of the driving programme the highest level can also be selected manually with the level button on the centre console. The EClass AllTerrain is 29 millimetres higher than the EClass Estate – 14 mm are ascribed to the tyres with a larger height/width ratio and 15 mm to the normal driving level of the air suspension. The ground clearance is 121 to 156 mm.
21. 9. 2016 17:03
Re: ozdobné lišty
No já myslel jestli třeba někam nedali samosvor aby to pořádně jelo.
Special indicator in the vehicle display tomu moc nepomůže.
Avatar - maxi!
21. 9. 2016 16:02
huh!
clovek ked si tak tu precita tie nazory na nove Mercedesy S klasse alebo E ci aj C a ich rozne derivaty, tak je uplne jasne, ze tie 100 tisice ludi, co ich maju pred vilkou na celom svete asi nie su pisatelia na tomto Fore!? :-!

(Londonbridge a zopar vynimiek)
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Zappa
21. 9. 2016 16:07
Re: huh!
tak asi kupec na S klasse ( a klony) nesedi cely den pri počitači ako ja!!!
ale sú to krasne luxusne auta s úžasným interierom!
Avatar - Londonbridge
21. 9. 2016 16:23
Re: huh!
Suhlas a dik. Sedim sice dost u pocitaca ale to ma slusne zivy... Este mam 2 roky s mojim E ckom ale uz pozeram po novych modeloch... Mna ta hviezda na kapote docela dostala aj ked viem ze to nie je bez chyb a zrejme Lexus ma navrch v spolahlivosti... je to trosku na hlavu vobec to nema logiku ze najazdim na 6 valcovom dieslaku 10 000 km rocne a vacsinu po Londyne kde ti uplne staci aj Smart alebo moped. Su veci v zivote ktore nemusime robit racionalne ved to poznas... Povedane jednoduche mam velku radost vyvazat sa na MB a ziadne komentare to nezmenia. pokial budu dukaty a zdravie je dobre sa previest z bodu A do bodu B na MB... >:D
Avatar - CHerokee
21. 9. 2016 16:53
Re: huh!
Ono to nemusí být o mercedesu. Mercedes toho dnes dělá moc. A zdaleka vše není vkusné. Měl by být více svůj a nekopírovat ohavnosti jako je BMW X6 - tedy GLE Coupé....a v tomto případě ošklivé, ale u nás kdysi úspěšné Audi Allroad....teď tím, že oplastují klasický sedan.
Avatar - white label
21. 9. 2016 17:23
Re: huh!
..., že oplastují klasický !sedan!?
Audi Allroad je ošklivé?
Avatar - Pixla
21. 9. 2016 17:32
Re: huh!
Tak daleko nepůjde ani M-B, sedan neoplastují. Problém je v tom, že dnes už nejde o kvalitu, ale kvantitu. Kdo z D3 vyrobí víc aut, a hlavně, který akcionář bude jásat nad dividendou. Uplně slyším prodejce: Máte chalupu? Pak All terrain je jasnou volbou. Čuflík a jste nahoře, ani pampeliška to neodskáče a zimní posyp odrazí plasty. Bla bla bla, přidaná hodnota.... Podtrženo sečteno, svého kupce si to najde a třeba to budu tahat na rybách ze zmoklé louky na asfalt, jako sem tahal už i schopnější SUV, na krásných, širokých, nízkoprofilových gumách.....
Avatar - maxi!
21. 9. 2016 17:39
Re: huh!
to mas velku pravdu - ale logika kazdy by mal vediet, ze preco a na co auto potrebuje a bude pouzivat - a toto do rozmocenej krajiny nie je vhodne.
Ale za horsich podmienok ako dazd, sneh to na spevnenom podklade pomoze, ku chate sa to dostane a ked niekto nechce vyslovene SUV, tak si moze uzivat vylepsene kombi.
Vlastne vsetky kombi E by mali uz takto predavat!
:-!
21. 9. 2016 19:31
Re: huh!
Já ti nevím, těch necelých 16 cm světlé výšky mi přijde jako špatný vtip. Tak doufám, že alespoň přihodili ochranu pohonného ústrojí. Jinak si můžeš koupit standardní verzi.
Avatar - maxi!
21. 9. 2016 21:05
Re: huh!
no pisu tam rozdiel par centi oproti serii... uvidime nazivo. :-!
22. 9. 2016 06:59
Re: huh!
Toto nepomuze vubec nicemu. Je to stejne jako standardni kombi krom nastaveni protiprokluzu ci jinych asistentu. To nevyresi u tohoto auta nic. Ctyrkolku muzes mit v ecku stejnou...
Avatar - Londonbridge
21. 9. 2016 17:35
Re: huh!
Dnes to je sama globalizacia a kopirovanie. Automobilky rozoberaju do srobika konkurencne vozy . kazdy sa predbieha a vyvoj aut je v poslednych 10 rokoch bleskovy.Ano niektore modely sa podaria viac niektore menej a niektore vobec. Predosle A cko vyzeralo ako skarede kacatko a napr. Audi A 2 tiez nic moc atd...Vacsinou menime dnes auta kazde 3 - 4 roky nasi otcovia jazdili na jednom aute aj 15 rokov... Su to vo vacsine pripadov len spotrebne veci... Mercedes ma vyhodu ze je to a bude stale Mercedes a pre vacsinu ludi je to tym hlavnym dovodom preco si ho ludia stale kupia...
Avatar - Pixla
21. 9. 2016 17:41
Re: huh!
Přesně! Spotřební zboží. Kam to ale povede? FL bude za dva roky a nový model za tři? Asi ano, dříve nebo později bude díky emisím provoz starších aut zakázán, takže už budeme dělat jenom na stát nebo Lítačku >:D Kam ten svět spěje....
21. 9. 2016 19:25
Re: huh!
Každý má nějaký vkus. A kdo ví, proč si lidé kupují, co si kupují, když jsi zmínil Londonbridge, který se zdá být celkem fixovaný na to, co si o něm okolí myslí. Z mého pohledu má Mercedes mouchy, stejně jako všichni ostatní. Není moc pochyb, jestli bych radši Mercedes, nebo mainstream. Tedy s patřičným rozpočtem, holá prémie pro mne prostě není.
Avatar - Londonbridge
21. 9. 2016 19:59
Re: huh!
Samozrejme vsetky auta maji mouchy a ani MB nie je vynimka stale si myslim ze Japonci su od Nemcov s kvalitou mile vpredu... mal som pred tym mainstream auta je to vsetko v pohode len raz clovek zisti ze ma aj na MB a tiez nej roky tak je to fajn a mame si tiez robit v zivote radost zena nam ju malo kedy urobi ... Ano MB,BMW,Audi atd. maju dlhy priplatkovy list na to si treba davat pozor a skrtat extry velmi opatrne... ja tam mam dost zbytocnych extier ako napr TV v zadnych sedadlach syn to mal asi 2 x pustene a inak na to prdi... panor. strecha ta je uplne zbytocna, parktronic som pouzil raz a naposledy aj slepy zaparkuje rychlejsie...Nabuduce uz viem co mam skrtat a co nie.... >:D
22. 9. 2016 07:02
Re: huh!
Skrtnul bych i vsechny asistenty, ale oni to ty parchanti cpou do balicku a neda se tomu vyhnout
22. 9. 2016 21:30
Re: huh!
Tím patřičným rozpočtem jsem myslel, aby to nevypadalo jako u snědeného krámu. "Hlouposti" si užiji u půjčené předváděčky (vyblbnu se) a pak to většinou neobjednávám (i když se mi nevyužitá tlačítka v interiéru nelíbí).
Avatar - maxi!
21. 9. 2016 21:15
Re: huh!
mouchy maju vsetky auta, a casto prave tie drahe maju viac ako nejaka dacia, ktora nie je tak zlozita.
ja si ( zial?) tiez potrpim na detailoch, kopec penazi prejebkam na high end, optiku, auto-moto, hodinky, a este aj moje tlste brucho.... ale ako hovori London - kua zijeme len raz a uz som stary chnup, tak naco mi budu tie bubaky, rakva nema kapsy! :-!
Mne teraz medved najviac vyhovuje, aj ked tu citam negativne hodnotenia, tak neviem, co ine kupit....
Nova sedma je este hroznejsia ( exterier ) a etse pozriem novu 5 reihe - tam cakam zmeny v interiery, lebo doteraz to bolo slabota. Audi som mal A7 voll, iny model ma neoslovuje.
Tak co potom - nejaka rada, napad? :-!
Avatar - Pixla
21. 9. 2016 21:28
Re: huh!
Ale no tak... Takhle sem žil jako pražský Pepík, dnes už si chci auto užít. Žena tříská kilometry v eSku a já si užívám každý kilometr v hračce pro chlapy. Hodinky dávno nenosím, mobil má manželka a to není arogance, to si jen od jisté doby vážím svého času.... Nic neuteče tak rychle, jako vlastní život.
Avatar - maxi!
21. 9. 2016 23:08
Re: huh!
Pixia
hodinky nosim uz len ako casomieru, su velikeeee lebo uz zle vidim, a tie co mam v zbierke su nenositelne ( nechcem prist o ruku! ;-) )
a zial uz ani nemam ani auto ako hracku....
ach jo, starnem,no...! :-!
Avatar - Pixla
21. 9. 2016 23:52
Re: huh!
Ještě rok nebo dva a bude i to auto pro radost...., priority se mění dost rychle. Legrační je, že hračky stojí jen zlomek top třídy, mám Jeep viz Moje auto a čekám na Morgan Roadster. Není to Chiron, ale je to v mých očích nejvíc. I u Lídlu budou palce nahoru >:D
Avatar - maxi!
22. 9. 2016 05:02
Re: huh!
mal som uz davnejsie Wrangler 4.0, so snimatelnou pevnou strechou, pouzival som ho len na zabavu ( cafe racer) - velka spokojnost!
Morgan je super vyber, zial je to pre mna ay taka raritka, ze nemam s tym ziadnu skusenost, stretavam jediny kus v BA este model 8, ma ho Nikitin - zberatel veteranov.
Tak to ti drzim palce, aby sa ti to splnilo! :-!
22. 9. 2016 21:43
Re: huh!
Tak já jsem zvědavý, jaká bude Panamera se základním (zážehovým) motorem. A jestli bude konečně kupé. Záleží, kdo co chce. Já jsem na kupé. Ze střední by asi číslo jedna byla čtyřka BMW. O něco výš bych se určitě podíval na F-Type. Šestka už je postarší. SL. S Coupé také není k zahození (ale ty televize... pořád jsem si nezvykl). ;-)
Avatar - cechblog
22. 9. 2016 12:11
Moc chromu, málo agresivní nárazník v předu.
Ale špatné to není. Kde jsou ty časi překrásné první A6 Allroad.
Rozbalit vlákno
1
22. 9. 2016 16:23
Re: Moc chromu, málo agresivní nárazník v předu.
"kde jsou ty casi" vi malokdo...