Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz Generation EQ: Elektrické SUV s 300 kW ujede 500 kilometrů

Mercedes-Benz představil v Paříži koncept SUV, které předznamenává elektrickou ofenzivu značky v příštích letech. Je prakticky bezpilotní a umí komunikovat s ostatními auty i infrastrukturou.
Zpět na článek
29. 9. 2016 16:07
29. 9. 2016 18:46
29. 9. 2016 18:50
29. 9. 2016 19:12
29. 9. 2016 19:36
29. 9. 2016 21:27
30. 9. 2016 09:04
30. 9. 2016 09:02
29. 9. 2016 19:56
Avatar - Pixla
29. 9. 2016 16:07
GLE po FL
Dejte to na trh hned s cenou GLE a klidně si to koupím.
Rozbalit vlákno
0
29. 9. 2016 17:06
bezdrátové nabíjení
Na fotkách je vidět že řeší koncept bezdrátového nabíjení. Nikde o tom (i v jiných článcích) není ani čárka.. superparadox - bezdrátové nabíjení je podle mého názoru klíčový prvek k rozvoji budoucnosti elektomobility!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pixla
29. 9. 2016 17:10
Re: bezdrátové nabíjení
On Brum Brum dnes už řeší i domácí výměnu baterií. Domácí úložiště např. ze solárů a přehazování baterií podle potřeby. Na webu mají dost info, opravdu smysluplné využití, ale hudba budoucnosti :-)
30. 9. 2016 08:55
Re: bezdrátové nabíjení
prehazovani baterek je prilis slozita cinnost, to skrachovalo jiz davno a je nesmysl se k tomu vracet, zaprve drahe a zadruhe je to "spinava" cinnost navic, ukoncil to Renault, Tesla i Nissan, jejich vymenne stanice vyuzivalo minimum lidi, a dovede si nekdo predstavit ze si takovej nesmysl poridi za ty prachy domu? domaci backup baterie beru jako rozumne reseni pro ekosystem domu, ale mnohem lepsi je proste jen pripojit kabl a dostat z nich stavu do baterky v aute takto pohodlne, nez resit nejake vymenovani baterek co vazi X set kilo, jo kdyby baterka byla velka jak plechovka od piva a vazila max par kilo tak ok, ale ona je jeaksi velka jak podlaha auta a vazi X set kilo

indukce dava smysl do budoucna s ohledem na OLEV, tedy napajeni primo za jizdy
Avatar - twistedTSD
29. 9. 2016 18:46
What
Na Mercedes nezvykle jednoduchý a čistý design, karoserie prakticky bez prolisů. Vůbec by mi nevadilo, kdyby se tímto směrem vydali...Ale otázkou je, zda cílem není o to více upozornit na supermoderní technologie.
Rozbalit vlákno
0
29. 9. 2016 18:50
Neskoro
MB prezentuje koncepty, ktore Tesla ma uz teraz v predaji. Nezmyselne NEC hodnoty dojazdu, 70 kWh akumulator zvladne tak max 350 km bezneho jazdenia. Na 500 km by potreboval min 100 kWh bateriu. Bohuzial stale je to len koncept, pri predstaveni serioveho modelu bude mat Tesla min 5 rocny naskok :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Pixla
29. 9. 2016 19:12
Re: Neskoro
Ale no tak, Tesla nemá náskok už ani dnes. když čtu recenze sokolíka, stále vidím jen "zavřít oči před detaily" apod.., to si myslím M-B vychytá raz dva. Ta praxe v seriové výrobě se někde ukázat musí. Ono zase není tolik lidí, kteří uvěří nové automobilce se zázračným zrychlením, když proti tomu postavíte zavedenou značku. teslu bych si do baráku nevzal, ale toto ano. Servis za rohem, dnes už našlápnuto k využití přebytků z léta. Super. za mě :yes: a pro teslu :no:
29. 9. 2016 19:22
Re: Neskoro
Bohuzial MB chyba to najdolezitejsie - infrastruktura dobijacich stanic a niekolko rocna skusenost z realnej prevadzky elektromobilov. MB nicim takym nedisponuje.
Zaujimave, ze kazdy tu pise o nespolahlivosti a nekvalite Tesly, avsak na Tesla forach majitelia nemaju zasadne problemy s nespolahlivostou a nekvalitou.
So spolahlivostou MB to taktiez nie je ziadna slava, staci sa spytat mechanikov pracujucich pre MB
Avatar - Pixla
29. 9. 2016 19:36
Re: Neskoro
Nechybí, Daimler vlastnil kus tesly dost dlouho aby dnes mohl u každého dealera udělat nabíječku. Zjednoduše řečeno, až dozraje čas, a ted jen sosám od M-B z webu, koupím auto, náhradní baterii a s pocitem že zachranuji planetu to napojím na své FV panely. Bude to můj Brum Brum, ne americká tesla >:D A do spolehlivosti M-B nemluv, žena s tím točí opravdu hodně a bez problému, dokonce i na servis si to auto berou od nás ze dvora. Tady se M-B zastat musím. Dnes už není špatných aut, jen ty kterým to odpustíme....
29. 9. 2016 20:10
Re: Neskoro
Nuz ja by som to otocil, dnes uz sa poriadne auta nevyrabaju, len spotrebaky na 5 rokov a jedno ci je to auto za 10 alebo 100.000 euro ;-)
Avatar - Pixla
29. 9. 2016 21:27
Re: Neskoro
Ještě včera bych souhlasil bez námitek, ale dnes už mohu oponovat. Objednal sem si auto, opravdu kus železa, viz. Moje auto, a nemůžu se dočkat, až ho budu moc prezentovat. Omlouvám se za nadšení a jakoukoliv sebereflexi, ale viděl sem, projel sem se a musel sem :-) Řidičské nebe.
30. 9. 2016 09:04
Re: Neskoro
vsimni si ze posledni rok v EU nevznikl zadny SC kde by zaroven nebyli i stojany pro ostatni elektromobily, je to z toho duvodu ze EK Tesla zamitla dalsi vystavby SC pokud tam nebudou zaroven i nabijeci mista pro ostatni EV, mimochodem spekuluje se ze Tesla zpristupni SC pomoci creditu i elektromobilum ostatnich znacek ;-)
30. 9. 2016 09:02
Re: Neskoro
naskok Tesly se zhrouti velice rychle, ve chvili kdy "premiove" automobilky usoudi ze jiz nastal cas teda nejaka ta lepsi EV pustit na trh a opravdu je pusti, tak Tesle zustanou jen 2 vyhody, prvni bude GigaFactory kde bude dostatecna kapacita na vyrobu baterek (puvodni plany pocitali prave s tim ze budou prodavat baterky i dalsim automobilkam, zmenili je az s velkym zajmem registraci na model 3, ovsem ten muze pohasnout, ostatne kdy naposled se Tesla pochlubila s tim kolik maj rezervaci, a maji nejakou statistiku toho kolik lidi si pak skutecne model 3 objedna? ja jim tech 1000 eur taky poslal, ale az dojde na objednavani modelu 3 a tedy zavaznou objednavku, tak to zrusim a tisicovku me poslou zpet, kolik takovich kdo jim jen pujcil asi tak mezi tema lidma bude?) a druhou vyhodou je sit Superchargeru, jenze tam je problem v tom ze zdarma je a bude jen pro ty co zaplati vetsi sumy, zadarmo to neni vpodstate ani u S a X, je o to navysena prodejni cena auta, mojitele modelu 3 to budou mit bud take navysene a nebo formou creditu ktere si budou kupovat, a vykony SC se do 4-5 let smaznou, v testovaci fazi a pro nasazeni od roku 2018 je standard nabijeni 150kW a pro rok 2020 se pocita s 300kW standardem, v tu chvili budou mit Tesly vpodstate zastarale pomale nabijeni

Tesla od zacatku a tak to i Musk celou dobu zdeloval je automobilka co mela rozhejbat trh s EV, a to se jim dari
30. 9. 2016 20:29
Re: Neskoro
"Premiove znacky" by som neprecenoval. Postojom a studiami, ktore predstavuju su na urovni roku 2012, kedy Tesla predstavila model S.
Rezervacii na Model 3 maju dostatok, aj po zruseni urciteho poctu rezervacii budu predavat viac elektromobilov ako vsetky ostatne znacky dokopy. Vyrobcovia z EU zatial nepredstavili ani jeden seriovy konkurencieschopny elektromobil.
Avatar - Ondore
29. 9. 2016 19:56
Malůvky
MB má úžasné štúdie, ktoré ma berú už mnoho rokov. Fakt super veci, Vision Tokyo, IAA, Gran Turismo, F015, F125, F700, Biome, SF1 a mohol by som pokračovať, ale keby len 50 % z toho čo je v ich concept cars priniesli do reality, už dnes by sme jazdili v neuveriteľných strojoch.
Chlapi rozbehnite EQ sériu do 2020 a všetky tieto resty budú zmazané, deal? ;-)
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2016 07:37
celkový výkon
"...V útrobách EQ se skrývají dva elektromotory s výkonem až 300 kW a točivým momentem 700 N.m. ..."

U takhle napsané věty nejde poznat jestli těch 300 kW a 700 Nm má každý z obou elektromtorů, nebo jde o nějaký součet.
Z nadpisu článku sice vyplývá že u výkonu by mělo jít o součet, u momentu to už ale logicky součet být nemůže, takže není jasné co ty čísla vlastně znamenají
Rozbalit vlákno
0