Cokoliv, co je v případě nového discovery vylepšeno oproti D4 je už jen dalším vylepšením řidičského nebe... Nejpřátelštější auto, jaké znám, přichází s designem, který si (skoro) každý hned zamiluje. Zlepšení údaje o maximální hloubce brodění mezigeneračně z 800 na 900 mm je jen malou třešinkou na dortu plném nejlahodnějších přísad. Ale co to pevné zasklení střechy?! Ještě že D5 nenásleduje stupidní downsizingovou módu...
Design chce být svěží, jenže to, co na Discovery Sport sedlo jak pr-del na hrnec, tady prostě nefunguje ani za mák. Tenhle pohled [odkaz] je jak z katalogu Ssangyongu...
Přitom už boční profil ukazuje na to, že harmonie pro každý den dostala od nového Discovery pořádně zahulit [odkaz] ... Zadní batoh je až příliš násilný, navíc umocněný masivním vpřed skloněným C-sloupkem a zadními bočními dveřmi s prosklením opticky posunutým vpřed.
Jistě, ústupky jdou na vrub praktičnosti. Jenže jestli tohle [odkaz] má být představa prémiové přepravy psa, tak takhle opravdu ne 8-s:no: Pes zavřený do temného stanu, který navíc totálně zabije prostor a není kam dát psí příslušenství 8-s8-s Zřejmě nemají v Land-Roveru psa...
Z druhé strany jsem rád, že je zde snaha o praktičnost, a naopak není 9st. automat. A zůstaly V6... Takže tak 50 :50. Když to ale srovnám s dosavadním Discovery, tak vidím spíš jeden krok vpřed a dva vzad :-!
Když Vy ve svém vyjadřování vždy uděláte jednu základní diskutérskou chybu... začínáte negací. A proto Vás čtu maximálně do prvního souvětí... zkuste třeba přehodit pořadí, když 50:50, a vyhnete se tím netradičně častým útokům trotlů.
Jinak s Vaší kritikou nesouhlasím. Land Rover je v současnosti nejspíš to nejlepší, co se na světě v dané kategorii vyrábí. Chcete-li mu vyčítat drobnosti, běžte si jej nejprve osahat... od shora až dolů.
ja s rohypňákom súhlasím a máme právo sa tu vyjadriť aj bez ošahania, hlavne keď sa momentálne dá ošahať až v paríži. Ja som tiež nikdy neprišiel na chuť dizajnu diskavery, ktoré mi vždy pripadalo jak s kontajnerom prilepeným na chrbte, nový je lepší, ale furt je to tam. Ale bavíme sa o ideále, bez problémov by som ho bral, ak by som mal záujem o suv.
Tvary byly jasné už od představení studie, ani nevím, zda se vůbec něco změnilo. Od Disco I se postupně zmenšuje optické nalepení batohu (spíš skleníku), tady určitě nejcitlivější přístup. Klidně bych snesl konzervativněkší řešení C sloupků, ale chápu snahu ukázat, že jde o úplnou novinku.
Interiér nepřekvapil, čekal jsem víc novinek, stejně tak v motorové paletě a nasazení benzínových R4 Ingenium.
Celkově tedy půl tuny dole, zachovány V6 včetně kompresoru, světlá výška skoro 300mm...jo, Disco se udrželo ve hře :yes:
Technicky ok, uvidíme jak cenově. Design, interier je na jedničku, použití ovladačů, volantu, atp. z Range naznačuje, že plnotučné disco bude skutečně o level nad disco sportem, nejen pro své rozměry.
Exterier ale úplně nezvládli, přední pohled ok, předoboční ok, zadní ok, ale zadoboční a profil odhalují přehnaný "batoh", auto je opticky těžké na zadek. Disco bude mít nejspíš bezkonkureční kufr, resp. místo pro dvě další sedačky, ale nevypadá to dobře. ;-)
Zad ma byt podle me moderni reminiscenci na predchudce. Co fungovalo s hranami tady kouzlo ztratilo. Jsem zvedavy na zivy dojem.
Prostor bude, technologie a motory taky. Jen podle konfig uz nebude fungovat jako levnejsi varianta RRS. Dostal jsem se na 2,5mio...
Je jen otázka zda V6 benzín bude i v ČR, aby to nebylo jako v předchozí generaci - v ČR nedostupné... a osobně taky tipuji, že se cena benzínového V6 bude blížit, nebude-lí výšší, 2 milionům...
Discovery si myslim touto radikalnou zmenou stratil na jedinecnosti. Predchadzajuce tvary posobili rozhodne robustnejsie, silovejsie, neuniformne. A tie zadne svetla pretiahnute az po zadne koleso? 8-s