Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Paříž 2018 živě: Prohlédli jsme si hlavní hvězdu výstavy, nové BMW řady 3

Sedmou generaci BMW řady 3 obklopují na pařížském autosalonu davy lidí. Je totiž největší hvězdou letošní výstavy.
Zpět na článek
3. 10. 2018 10:07
4. 10. 2018 10:06
3. 10. 2018 10:07
Dost bylo BMW
Už 4. článek z autosalonu o BMW. Zatím ani jediný o jiné evropské premiéře: Honda CR-V Hybrid.
Rozbalit vlákno
9
3. 10. 2018 10:15
Re: Dost bylo BMW
Dobrý den, o hybridním CR-V jsme psali již před autosalonem: [odkaz]

Navíc s novým CR-V jsme už jeli (byť tedy nehybridem), [odkaz] a tak jsme tentokrát dali přednost novinkám, které jsme ještě naživo neviděli.
Avatar - iudex
3. 10. 2018 10:30
Re: Dost bylo BMW
Tak 3er bola (nielen podľa ACZ, ale väčšiny médií) najväčšia a najvýznamnejšia novinka autosalónu, takže pozornosť jej venovaná je logická a väčšinu to asi zaujíma, určite násobne viac, ako nejaké japonské hybridné SUV.
Avatar - wakantanka
3. 10. 2018 15:36
Re: Dost bylo BMW
Aka premiera? Ved podla clanku na ACZ bude premiera az na jar, ci na jesen o rok. :-) :-) :-)
Avatar - white label
4. 10. 2018 00:34
Re: Dost bylo BMW
Takže tu jeseň měli nakonec správně, popletli jenom rok... >:D ;-)
3. 10. 2018 10:52
Re: Dost bylo BMW
A hned naproti je stanek Tesly :-)
Avatar - Ozzman
3. 10. 2018 13:20
Re: Dost bylo BMW
Jo, prodává tam žárovky a baterky >:-[]
Avatar - white label
4. 10. 2018 00:32
Re: Dost bylo BMW
A taky třeba tonery a inkousty do tiskáren... ;-)
[odkaz]
Avatar - Ozzman
4. 10. 2018 08:05
Re: Dost bylo BMW
To sem neznal! Ale je to hodnotnější informace, než o modelu 3....:D
Avatar - Bubáq
3. 10. 2018 10:36
Není hvězda jako hvězda...
... ale trojka jí určitě je. Čím více prohlížím dostupné informace a fotografie, tím více si mi líbí a tím větší mám chuť se s ní osobně seznámit. Možná bude tím příštím kamarádem na cesty, po hóóódně dlouhé době nikoliv kombík a nikoliv diesel?! Asi ano...
Vypadá jako přesně moje volba: konstruktéři a designéři s nimi si dali práci, aby vytvořili auto, které každému opravdovému řidiči způsobí nepojmenovanou, tichou, ale o to intenzivnější radost pokaždé, když do něj usedne. A nemám na mysli jen akceleraci a zatáčení, mám na mysli také pocit z dokonale řidičského interiéru, pocit dokonalé techniky a vzájemného porozumění.
O tlačítkách jsem mluvil už včera a tak se jen svěřím, že tuhle nedokonalost u nové trojky spolknu.
Moje zadnice i záda jsou po 39 letech častého šoférování velmi náročná, tedy sedadla a naladění pérování rozhodnou. Ale dávám tomu šanci ;-) .
Rozbalit vlákno
7
3. 10. 2018 10:49
Re: Není hvězda jako hvězda...
To je ironie, ne? Záda si odpočinou pravděpodobně více v CR-V, než v trojkovém BMW, kam polezete jako do tanku... Myslím si, že hybridní CR-V je v našich končinách svojí technikou revoluční (že jezdí už nějaký pátek v Číně, to se ví). Ona ta 1.5 turbo se mi stejně zdá, jako dočasné řešení pro tak velké auto. BMW má zvládnutou reklamu, ale stejnou péči, jako věnuje mřížce chladiče, či světlům, jistě věnují i ostatní automobilky. Technicky je to stále starý dobrý spalovací motor, který, podle všech vyjádření, už v roce 2025 nebude většina automobilek vůbec vyrábět. Jistě to bude hezké svezení, za dost peněz, ale slepá vývojová větev. BMW úspěch přeju, musí si teď rychle vydělat na nové modely s elektrikou.
Avatar - Bubáq
3. 10. 2018 11:02
Re: Není hvězda jako hvězda...
Rozumím Vašemu sdělení velmi dobře... Ale já si užíval SUV a MPV ještě v devadesátkách a na začátku tohoto století. Už 7 let se ohýbám :-) při každém nastupování, to mi problém nedělá. Ale vystupování, to ano... Jenže já chci při šoférování sedět u země. Ne moc (audi), ne málo (mercedes).
Co se EV týká, ty u mě mají ještě nějaký rok čas. Kvůli nevýhodám, výhody totiž nejsou zatím dost přesvědčivé (alespoň při zohlednění mých potřeb). Ale rozhodně je neodmítám,. Těším se na dobu, kdy zásobníky energie budou o velikosti nynější palivové nádrže a váhu max. 60 kg, kdy dobíjení nebude vyžadovat kabely ani totemy se speciálně pro každého výrobce uzpůsobenými zástrčkami, kdy EV budou mít dojezd 1000 km bez dobíjení a bez výrazného vlivu nízkých teplot či počtu zapojených "spotřebičů" na tento dojezd. Když už mám vynaložit opravdu značné peníze (značnou hodnotu vynaložené práce) na auto, dávám přednost tomu, které plní svou funkci bez kompromisů a které má špičkový motor z hlediska spotřeby a tedy i exhalací. Tak to je přesně BMW.... které se zároveň velmi angažuje v EV a pracuje tedy na tom, abych mohl být jejich zákazníkem, až přivedou na svět opravdu plnohodnotný elektromobil. Hybridy Honda jsou určitě dobré, dokonce v porovnání s konkurencí skvělé, ale nikoliv pro mě. Snad se na mne nebudete zlobit... Nekupuji pití ani jídlo v plastu! A přispívám každý měsíc pravidelnou částkou organizaci Save Our Oceans.
Avatar - iudex
3. 10. 2018 11:14
Re: Není hvězda jako hvězda...
To je prehnaný optimizmus v štýle "čím vzdialenejšia budúcnosť, tým ružovejšie vyzerá". Reálne ale už máme predstavené autá modelového roku 2019, životnosť modelu je priemerne 6-7 rokov, pričom podľa Tvojej teórie by už nástupcovia (vrátane budúcej 3er) mali byť všetko hybridy či full elektro. A to je úplne jasne nereálne. Starý dobrý spaľovací motor tu s nami bude ešte desaťročia, notabene keď ani jeho vývoj nestojí na mieste.
A to nehovorím o technických a logistických prekážkach rozvoja EV/PHEV (od nabíjacích staníc až po výrazný nárast spotreby elektriny, ktorú bude treba niekde vyrobiť).
Avatar - Bubáq
3. 10. 2018 12:55
Re: Není hvězda jako hvězda...
Všechno se neobyčejně zrychluje, o tom není sporu: technický i technologický vývoj má takové obrátky, že jsme si to před pouhými 10 lety nedovedli ani trochu představit. Ne všechno nyní vyvíjené je pozitivní (nemusí se mi líbit), ale hlavní trendy jsou už nezpochybnitelné. A proto výrobci vrhají hromady peněz do urychlení vývoje a kdo ví, mohou i překvapit. Pak budou všechny současné předpovědi nepřesné, alespoň co se rychlosti týká.
Ano, jsem optimista. Věřím, že chemie a nanotechnologie pomohou výrobcům baterií a aut vyřešit současné neduhy EV, a navrch přidají i řešení ohledně výroby elektřiny. A třeba jí nebudeme potřebovat tolik, jak to z dnešního pohledu vypadá.
Mimochodem, elektricky napájený hyperloop odstraní jednoho z největších spotřebitelů ropy a znečišťovatelů ovzduší- dopravu letadly. Ne hned, ale než umřu, první efekty se dostaví. Nenávidím současnou leteckou dopravu....
Avatar - Ham.
3. 10. 2018 14:30
Re: Není hvězda jako hvězda...
Na tom, že CR-V má hybrid není nic revolučního, hybridy jsou tady už druhé století. A pokud na to přijde, tak 3er má hybrid také (330e) a myslím, že o dost schopnější než CR-V (daleko dynamičtější, s daleko lepším dojezdem na elektřinu).
Avatar - woody-alien
3. 10. 2018 22:50
Re: Není hvězda jako hvězda...
"Teď bych si dal přece jenom něco k pití...."
"No, máme tady výborný koláčky."

Zdá se, že autoři Samotářů čerpali inspiraci na auto.cz >:-[]
Avatar - white label
4. 10. 2018 00:39
Re: Není hvězda jako hvězda...
:yes: >:-[]
Avatar - Bubáq
3. 10. 2018 13:10
Dodatečné informace z jiných webů
Novináři jiných webů se zeptali na to, co čtenáře zajímá, a co ACZ v příspěvcích neuvedlo (neptali se?). 1) Pan Kabaň měl na design této trojky jen velmi malý vliv, nehlásí se k ní. 2) Auto je opravdu tvarováno příkladně z hlediska aerodynamiky, má cX 0,23 (proto se svým celkovým tvarem a proporcí tolik přiblížilo Mercedesům).
Copak nám pan Kabaň ukáže příští rok???
Rozbalit vlákno
2
3. 10. 2018 14:47
Re: Dodatečné informace z jiných webů
To mě moc nepřekvapuje, že se k ní Kabaň nehlásí, oproti čistému a jednoduchému stylu F30 je to asijská vopičárna. Fakt doufám, že Kabaň předvede něco lepšího než zběsile zprohýbaný nárazník a zmršená světla:-)
3. 10. 2018 17:32
Re: Dodatečné informace z jiných webů
Ano tahle nízká Cx (ne až tak - cca 0,25) uvádí i MB. Ale kde se to vezme? Věř tomu nebo nevěř, člověče, ověřit si to stejně nemůžeš. A já - bídný hříšník - to v tom tvaru nevidím - a nevěřím.
3. 10. 2018 17:41
Nutné šikmé výstuhy v motor. prostoru
Jde o výstuhy k vrchům hrnců pružin k přepážce motor-kabina a k čelu před motor.
Ty zadní jsou určitě skryty pod krajními "trojúhelníkovými" kryty před a pod čelním sklem, ale ty přední tu nejsou.

Posunutí motoru vzad je už tradičně z části až pod čelní sklo.
Rozbalit vlákno
0
4. 10. 2018 10:06
Manual
bude brzo minulost.
Rozbalit vlákno
0