Diskuse

BMW řady 3 se oficiálně představuje ve své nové generaci

2.10.2018

BMW na svém stánku v Paříži představuje řadu novinek. Nejzásadnější z nich má představovat nová generace řady 3. Ta zde má světovou premiéru jako tradiční čtyřdveřový sedan.

 

  • 10 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 02.10.  11:20

    Video

    Tu je detailné video-predstavenie novej 3ky: [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto lyon667

      lyon667 02.10.  12:20

      « Re: Video

      Pár záběrů v pohybu zde:
      [odkaz]

      Až na nějaké drobnosti to vypadá nakonec celkem k světu. Nic, co by nespravil facelift :-)
      • 30 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 02.10.  12:26

        « Re: Re: Video

        Byls rychlejší. ;-)
        Ano, v zásadě je problém jen ten docela překombinovaný přední nárazník Mpaketu.
    • 20 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 02.10.  12:25

      « Re: Video

      [odkaz]
      [odkaz]
      Další videa.
      Naštěstí to je v reálu mnohem lepší, než to vypadalo na těch včerejších omalovánkách, ale jak píšeš níž, pár detailů bych taky vynechal, typicky ty plastové/chromové - podle verze, pičičinky kolem odrazek a mlhovek.
      Interier je naopak naprostý top, zachování špičkové ergonomie, zjednodušení designu a vylepšení materiálů, paráda. Volanty jsou shodné s pětkou, určo lepší než v F30, otáčkoměr fulldigi verze přístrojovky se mi taky nelíbí, ale v základu je parádní polodigi přístrojovka s kulatými 3D rámečky, bmw klasika. ;-)
  • 40 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 02.10.  11:37

    Prvé dojmy

    Tak prvé dojmy z exteriéru sú zatiaľ zmiešané. Na jednej strane je tu klasická bavorácka silueta, dlhý predok, hmota kabíny posunutá dozadu, Hofmeisterova linka zachovaná, základné línie auta pôsobia tak, ako má vyzerať športový sedan. Na druhej strane si nie som úplne istý tou prednou časťou a viacerými detailami. U mňa to bolo vždy tak, že BMW potrebuje M paket, aby vyzeralo k svetu, osobitne odchádzajúca 3er F30. Tu je to asi prvýkrát, kde M Sport nevyzerá lepšie. Je to z môjho pohľadu už dosť prekombinované, asi sa tam naozaj dajú vidieť nejaké línie Lexusu. Maska je tiež dosť mohutná, ale to je trend všetkých nových BMW. Svetlá sú zato fajn, najmä v laserovej verzii. Tie adaptívne LED už vyzerajú menej zaujímavo, tie denné ledky sú také skromné, to bolo pri súčasnej generácii lepšie a základné neadaptívne LED vraj majú mať len také jednoduché pásiky (ale aspoň už budú sériovo LED). Teda s tým M paketom je to diskutabilné, tá jedoduchšia biela verzia (tuším sportline) vyzerá možno i lepšie. Tam mi ale zase vadia tie kladivovité plastové vsuvky (Téčka), rovnako tak vzadu. Zozadu je ale fajn, že aj 30i konečne dostala dvojitú koncovku výfuku po stranách a nie je to žiadny fake, ako u Audi.
    Interiér je ale veľký krok vpred, ako sa dalo čakať. Psobí to hodnotnejšie, vypracovaním i materiálovo. Ale i tu sú detaily, ktoré mi vadia, napr. Mkový volant nevyzerá tak dobre, ako v F30, takisto sú mi proti srsti "ručičky" točiace sa k sebe (teda opačný otáčkomer), tiež neviem, prečo treba vymýšľať koleso a dať tie dráhy nie kruhové, ale nepravidelné.
    Páči sa mi integrovanie panelu autoklímy do priestoru medzi výduchy, je to priestorovo úsporné a efektné (aj keď by som radšej prijal otočné ovládače než tlačítka, ale zase chvalabohu, že to nie je dotykové). Celkovo ale stredový panel pôsobí štíhlo a čisto, to je fajn. Podľa videa je aj vnútri o niečo viac miesta, čo poteší.
    Najviac som ale zvedavý na M340i, jednak na hodnotu výkonu, jednak na konečne normálne (teda ako bežný príplatok) dostupný samosvor.
    • 00 Reagovat !

      foto boost-

      boost. 02.10.  11:59

      « Re: Prvé dojmy

      Ja sem jen v rychlosti přeletnul info, ale psali, že M Sport diff je jen pro 330i RWD M Sport. M340i bude jen s xDrive a 8AT.
      • 10 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 02.10.  12:01

        « Re: Re: Prvé dojmy

        tak pro mě asi nejřidičtější verze, navíc to auto bude o sto kilo lehčí, takže zase o něco mrštnější...
        • 20 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 02.10.  12:34

          « Re: Re: Re: Prvé dojmy

          Ale schudnú všetky verzie, teda aj šesťvalcová, ktorej naviac výrazne narastie výkon, takže tipujem, že ten medzigeneračný rozdiel bude u (M)340i citeľnejší, ako pri 330i.
          Inak pamätám si jeden pekný test 340i, kde testér hovoril, že všetky verzie 3er, ktoré jazdil, sú o podvozku, agilite, riadení a pod., ale v 40i všetko prebíja ten famózny šesťvalec. Len škoda, že M340i bude povinne s automatom a AWD. Uvidéme ešte, či 30i bude mať manuál, ale po Z4 (ktorá má v 30i len automat) som skeptický.
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 02.10.  13:09

            « Re: Re: Re: Re: Prvé dojmy

            Já vidím jako hlavní důvod odklonu od M/T potřebu automobilky plnit emisní normy. Jako druhotní důvod vidím cost saving na reklamačkách u M/T, proti kterému se (asi marně) automobilka snažila bojovat automatickými meziplyny.
            Nesmí se také zapomínat, že díky zvyšující se poptávce po A/T, automobilka přestala investovat do vývoje a do vylepšování stávající M/T (která zdaleka nepatří ke špičce), což následně zvyšovalo poptávku po A/T, které se mezitím po všech stránkách značně vylepšily. Výsledkem bylo i snížení spotřeby paliva, což mělo také podstatný vliv na "odliv" od M/T.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 02.10.  13:50

          « Re: Re: Re: Prvé dojmy

          A ešte drobná oprava: nová 3er má byť "až do 55 kíl" ľahšia, takže nie stovka, ako píšeš. Ale pri celkovom náraste rozmerov je aj to slušné.
          • 02 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 02.10.  14:02

            « Re: Re: Re: Re: Prvé dojmy

            A eště důležitá oprava = jinde se píše o snížení těžiště až o 10mm = na ACZ to odbyli jen vágnim "nízko položené těžiště" >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 02.10.  14:40

            « Re: Re: Re: Re: Prvé dojmy

            všude psali metrák... asi optimisti:) zdálo se mi to hodně, protože už předchozí generace citelně zhubnula...
    • 01 Reagovat !

      foto LORASI

      LORASI 02.10.  12:29

      « Re: Prvé dojmy

      Osobne v podstate suhlasim. Interier vyzera dobre, az na niektore detaily ... mne osobne napriklad vadia "pokovovane" tlacitka - strieborne. Nechapem, preco to robia a ked uz, tak by mohli byt shopni ich"pokovovat" ciernym kovom, nie striebornym. Grafika je na druhu stranu vyborna, pride mi vyrazne krajsia ako v Audi, alebo MB..celkovo vyzera interier velmi velmi dobre. Exterier je ina otazka ... z profilu velmi pekne, zo zadu podobne, ale ten predok mi pride velmi prekombinovany. Ono, pre posledne modely BMW je asi bezne, ze to nikdy nie je "laska na prvy pohlad", ale casom si clovek dizajn oblubi. S vyberom noveho auta som cakal prave na novu trojku, ale ak mam byt uprimny, dokonala kombinacia ( pre mna ) by bola exterier a interier volva S60 s technikou od BMW - motorom 330ix / 335ix, 8st automatom a ich vybornym podvozkom. Tadeto ale cesta zial nevedie :-)
    • 10 Reagovat !

      foto MrBeranek

      MrBeranek 02.10.  12:47

      « Prvé dojmy

      Určitě lepší než na těch včerejších renderech. Předek je OK, jen ta zadní světla mi přijdou trochu málo výrazná, ale počkám si na dojmy naživo. Interiér vypadá pěkně. :yes:

      Já jsem nejvíc zvědavý na Alpinu B3 a hlavně na M3. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 02.10.  12:50

        « Re: Prvé dojmy

        Bez debaty lepšie než tie včerajšie obrázky z konfigurátora. A možno si časom zvyknem aj na ten výrazný predok M paketu, uvidíme naživo. Takto mi ale príde, že neemkový predok je lepší, rovnako tak klasické budíky a priplácanie za digi displej si môžeme odpustiť.
        • 02 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 02.10.  13:13

          « Re: Re: Prvé dojmy

          Bočný profil perfekt,zadok pekný ale z toho (hlavne) M predku som taký rozpačitý,treba vidieť naživo. S budíkami súhlas,asi radšej klasické budíky ako tieto displeje.
          Interier mi jednoduchosťou dosť pripomína Giuliu.
    • 30 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 02.10.  13:00

      « Re: Prvé dojmy

      U mě jednoznačně vítězí základní verze bez jakýchkoli zbytečných pláství a vulgárností. Ta se povedla. :yes: Souhlas s těmi budíky, proti nim jsou i ty pežoťácké konzervativní. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto 99matthew99

      99matthew99 02.10.  15:42

      « Re: Prvé dojmy

      Davam velky palec hore za nepouzitie lesklych ciernych plastov v interieri a len jeden displej.
  • 21 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 02.10.  11:53

    Paráda

    Já jsem za sebe vysloveně nadšenej, hlavně interiér vypadá neuvěřitelně útulné.

    Akorát koukám, že klima asi opět nemá SYNC, tak snad půjde objednat jednozonová. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto scadar

      scadar 02.10.  13:46

      « Re: Paráda

      Vim, ze F3x to nema, ale treba to jeste neni ztracene - u nekterych aut, vcetne meho, na to take neni zadne zvlast tlacitko a synchronizace se zapina podrzenim tlacitka "Auto" a pak to funguje do doby, nez si spolujezdec upravi teplotu na svy strane. :-)
  • 20 Reagovat !

    foto HaroldKytka

    HaroldKytka 02.10.  11:54

    Skoda zadnich svetel, jinak super

    aaaa, tech zadnich svetel je skoda, dnes poznam BMW na dalku, takhle budu premyslet jestli to je Lexus, Audi A6 nebo BMW, pro me trochu skoda.

    Ale jinak rozhodne :yes: :yes: :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 02.10.  12:37

      « Re: Skoda zadnich svetel, jinak super

      Nebudeš, světelnou "hokejku" mají bmw u zadních světel už druhou generaci, tohle je to samé s přídavkem 3D v samotném světlometu.
      • 10 Reagovat !

        foto HaroldKytka

        HaroldKytka 02.10.  14:28

        « Re: Re: Skoda zadnich svetel, jinak super

        Mrkni na tuhle fotku A6:
        [odkaz]

        , mne to prijde az moc podobny, ale uvidime nazivo, treba jen zbytecne predbiham ;)

        • 12 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 02.10.  14:57

          « Re: Re: Re: Skoda zadnich svetel, jinak super

          To zas tak dramatický neni [odkaz] vs [odkaz]

          Když si vytáh A6 = zajímavější je srovnávačka s 50TDI s 530d

          Tuhle se tu pár lidem hodně nelíbilo pořadí šestiválcovejch naft = zdravim Karla&spol = tak si kup AutoTip = papírovejch 15kW Audi navíc znamená přesně to co si zpochybňoval
          1) horší sladění převodovky s motorem
          2) horší dynamiku
          3) horší pružnost
          4) horší spotřebu
          5) horší emise
          6) horší kulturu běhu motoru
          7) horší točivost/reakce na plyn
          8) z toho výše vyplývající o 200km horší dojezd na plnou

          I celkově horší auto = ale hlavně ten motor a převodovka
          • 10 Reagovat !

            foto HaroldKytka

            HaroldKytka 02.10.  15:29

            « Re: Re: Re: Re: Skoda zadnich svetel, jinak super

            Jak rikam, uvidime jak to bude vypadat na silnici ;-)

            A tohle co pises: papírovejch 15kW Audi navíc znamená přesně to co si zpochybňoval

            To plati pro me ? Moc si nevzpominam, ze bych neco takovyho resil. Mozna chvilkovej vypadek, ale fakt si nevzpominam.
  • 30 Reagovat !

    foto boost-

    boost. 02.10.  11:57

    .

    Kromě vnějšího vzhledu vypadaji změny celkem nadějně. Kvalita interiéru, odhlučnění a standardní řízení byly pro mě největší slabiny f30, tak snad se pochlapili tak jako u g30.

    330i s optional LSD se jeví jako nejridictejsi verze prozatim.

    Jen škoda, že trojku zas zvětšili a udělali z ní takový trochu přeplácaný fluidní tovar
    • 00 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 02.10.  12:01

      « Re: .

      Jestli má o sto kilo míň, tak ať je klidně větší...
    • 20 Reagovat !

      foto rokyta-p

      rokyta.p 02.10.  14:35

      « Re: .

      jo super, ale je jak 7ka :-)
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 02.10.  16:36

      « Re: .

      Možná se tím zvětšováním "připravují" na 2er sedan.... ;-) Jinak si to stálé zvětšování nedovedu vysvětlit.
  • 00 Reagovat !

    foto MariAchi

    MariAchi 02.10.  11:58

    Koncepty BMW...

    ...jsou posledni dobou tak hnusne, az nad timto vyrobcem pomalu lamu hool, no v realu predvedou vzdey neco, cim se naprosto vykoupi. Tahle trojka je pecka hned ze startu, jak jsem byl z F30 zezacatku trosku rozcarovany - hlavne z prekombinovane pride M, tak tady jsem hned ze startu nadseny. Silueta klasicka na jednicku s dvema hvezdickami, nekompromisni "pohled" pride a hlavne naprosto paradni interier. Jestli bude i jezdit tak, jak slibuji, tak to mozna bude prvni BMW, kde nebude nutne cekat az na facelift :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 02.10.  12:00

      « Re: Koncepty BMW...

      taky mi to přijde o třídu výš, než aktuální model. vypadá to dobře a není potřeba ani M-paket. i běžné verze vypadají velmi dobře. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Machyrek

        Machýrek 02.10.  12:11

        « Re: Re: Koncepty BMW...

        Vidim to podobne, je to pecka. S trojkama jsem skoncil u E9x, protoze F30 a jeji derivaty se mi nikdy nelibily vcetne vnitrku. Tady na fotkach vidim neco, co by me do trojky dokazalo vratit a ani to nemusi mit M paket.
        • 20 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 02.10.  12:39

          « Re: Re: Re: Koncepty BMW...

          Spíš líp, když to nebude mít empaket. A vidím to podobně, jestli to auto bude odhlučněné na úrovni pětky, tak verze se šestiválcem bude asi lepší varianta než 5er, místa akorát, pořád ne zbytečně velké auto, no, těším se na svezení.
          • 20 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 02.10.  12:46

            « Re: Re: Re: Re: Koncepty BMW...

            Presne, bez M paketu je to azda aj krajšie. A pri náraste rozmerov to môže sčasti suplovať aj 5er, hlavne pre toho, kto to nemá ako rodinné auto (ostatne 5er tiež neexceluje vo vnútri, takže priestorové rozdiely asi budú zanedbateľné) a ocení viac obratnejšie auto s menšími vonkajšími rozmermi.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 02.10.  12:43

      « Re: Koncepty BMW...

      Minulá 3er v M pakete bola prekombinovaná a toto je OK? Zvláštny náhľad. ;-)
      Pre porovnanie: [odkaz]
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto MariAchi

        MariAchi 02.10.  12:55

        « Re: Re: Koncepty BMW...

        Ne Mpaket, myslel jsem M model.
        Ten Mpaket je OK, must have.
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 02.10.  14:22

        « Re: Koncepty BMW...

        Je třeba si na to zvyknout chvilku, fakt je ten, že M-paket býval většinou o jednoduchých, strohých liniích, zato velmi efektně působících. Tohle už je trochu víc "cingrlátkové", něco jako byl předtím M-performance...
        Ale celkově se mi líbí na první dobrou :yes:
      • 12 Reagovat !

        foto white-label

        white label 02.10.  14:41

        « Re: Re: Koncepty BMW...

        No, zepředu, 10:0 pro předchůdce, tím spíš v mé veleoblíbené Champagne Quartz! :yes:
        Asi se chtějí také zalíbit v Číně.
      • 00 Reagovat !

        foto Market

        Market 02.10.  21:15

        « Re: Re: Koncepty BMW...

        Mne sa ten F30 M paket pacil asi viac. V tomto G20 sa mi zda, ze ta jedna linka k tym rozdelenym svetlam, je uz prilis moc. Ale uvidime nazivo. Ale mne asi najviac vadi, ze manual v 330i a 340i uz nebude.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 03.10.  09:04

          « Re: Re: Re: Koncepty BMW...

          Presne tak to vidím aj ja, tá línia v nárazníku smerujúca do stredu svetlometov je tam už navyše a je to prekombinované. No a ten manuál, to je veľká škoda. Notabene keď sa snažili spraviť verziu 30i ako jedinú "šoférsku", t.j. RWD s možnosťou samosvoru.
        • 00 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 03.10.  09:14

          « Re: Re: Re: Koncepty BMW...

          manuál nebude ani v 330i?????
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 03.10.  09:34

            « Re: Re: Re: Re: Koncepty BMW...

            Vyzerá to tak. 8-s BMW pokračuje v odbúravaní manuálov z celej modelovej ponuky, aktuálne z manuálu spravil iba verziu pre chudobných na zníženie ceny základných verzií, teda sa zdá, že manuály budú už len v trojvalcoch a slabších dvojlitroch (do 20i, resp. 20d). Tak to bude mať nielen 3er, ale aj Z4 a tipujem aj nová 1er.
  • 30 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 02.10.  12:02

    Tak vypadá dost líp než včerejší fotky

    s přeplácaným nárazníkem
    • 20 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 02.10.  12:03

      « Re: Tak vypadá dost líp než včerejší fotky

      Přesně, bez toho extrémního M-Packetu je mnohem stravitelnější. :-!
    • 20 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 02.10.  12:06

      « Re: Tak vypadá dost líp než včerejší fotky

      .. a má volič převodovky!
      • 20 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 02.10.  16:42

        « Re: Re: Tak vypadá dost líp než včerejší fotky

        Už sem psal někde jinde....tato nová hranatá ručka voliče převodovky byla potřeba jako rezavý hřebík do oka....předešlá byla podle mě dokonalá... :-!
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 02.10.  16:49

          « Re: Re: Re: Tak vypadá dost líp než včerejší fotky

          Souhlas.
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 03.10.  08:02

            « Re: Re: Re: Re: Tak vypadá dost líp než včerejší fotky

            Až tak nesouhlas ale = viz já včera 14:57

            Klasicky si zpochybňoval a během víkendu doplnil uráženim = tak tohle je z jinýho zdroje včetně měření = vyšlo a není to dobré :-) Na to že to je v zásadě jediná Audi motorizace = není to dobré >:-[]

            A teď vážnějš = tak jak je změřen zvážen posouzen a popsán rozdíl mezi R6BMW a V6TDI = tak podle Vaculíka a dalších = je větší, soustřeď se na slova jasně větší = rozdíl odstup náskok = novýho R6 MB

            To je všechno = buď to zpracuj = nebo zase zpochybňuj
            Tohle neni ze Speciálů SM, tohle je česká mutace německýho AutoBildu pondělní AutoTip
            Vtipný že opsání = nazýváš trolling, svý popírání = tomu řikáš jak? :-)

            Prostě když to tobě hlava nebere = neznamená to že to neni pravda. S tim bys už měl mít zkušenosti ne? :-! ;-)
  • 03 Reagovat !

    foto wolf66

    wolf66 02.10.  12:04

    To je poradnej paskvil ....

    I zisky a akcie BMW tomu tak nejak odpovidaji .... ale pro cinany stale dobre >:D
  • 10 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubáq 02.10.  12:14

    To hlavní jsme se zatím nedozvěděli:

    Jde už o práci (dohled) pana Kabaně??
    Připojuji se k těm, komu se nová 3 líbí: přednost zjevně dostala aerodynamika, ale na tradičním pojetí tvarů BMW se to nepodepsalo. Kontroverze, myslím, žádné, i ta náhrada (či moderní interpretace) za Hoffmeisterovu křivku je docela akceptovatelná. Celkové proporce skvěle dynamické, sportovní. Ani interiér nezklame, mám jen dojem, že designeři se rozhodli dokázat, že tlačítka nemají žádnou výhodu oproti dotykovým displejům; jak jinak si vysvětlit, že namísto logických, snadno ovladatelných kruhových ovladačů pro světla a klimu nasadili (a nejen zde u BMW) nesmyslnou řadu knoflíků, v níž se orientovat vyžaduje opět přesunutí pohledu ze silnice na klaviaturu! Stejně jako u dotykáčů. No, hlavně že to hezky (cit.: "uklizeně") vypadá...
    Co je však u BMW vždy podstatné a co značce zajišťuje náskok i dobré prodeje, jsou motory, převodovka a podvozek. Věřím tomu, že nová 3 bude příkladem ostatním autům okolo 4,7 m, a to jak s benzínovým, tak naftovým pohonem: nikdo neumí udělat motory s lepší kulturou běhu, lepším zátahem a nižší spotřebou... Už se těším na první testy!
    • 10 Reagovat !

      foto David-Bures-Auto-cz-

      David Bureš (Auto.cz) 02.10.  13:34

      « Re: To hlavní jsme se zatím nedozvěděli:

      Dobrý den,
      Kabaňova práce to ještě není. První dílo z jeho pera prý podle zástupců značky uvidíme v příštím roce.
  • 50 Reagovat !

    foto pajaas

    pajaas 02.10.  12:20

    Dojem

    Digitální budíky na tomto konkrétním BMW jsou pro mě asi nejošklivější co jsem zatím viděl.
    U designu si nejsem zatím moc jistý. Dokud auto neuvidím na vlastní oči, tak nebudu úplně kritický, ale zadek se mi moc nelíbí.
    Trochu nechápu technologii otevírání auta přiložením mobilu. Není trochu zbytečné vytahovat mobil spustit aplikaci a přiložit ke klice. Není jednodušší klasické bezklíčové otevíraní kdy vezmu jen za kliku? 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto LORASI

      LORASI 02.10.  12:33

      « Re: Dojem

      ... som sa dobre zasmial :-) ako sa hovori, dizajn je velmi specificka zalezitost a kazdemu sa paci nieco ine. vyssie som pisal, ze prave "budiky" a celkovo grafika sa mi paci najviac z premiovych znaciek a teraz naskocil pripsevok od Teba, ze su podla Teba asi najskaredsie ... vobec Ti neoponujem, len som sa pobavil na tom, ake mame my ludia doknale opacne nazory na mnohe veci :-) ale suhlasim s tym co pises ... uvidime ako bude nova 3 vyzera nazivo ...
      • 00 Reagovat !

        foto pajaas

        pajaas 02.10.  12:49

        « Re: Re: Dojem

        Přesně .A je to tak v pořádku, že se každému líbí něco jiného. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 02.10.  18:15

      « Re: Dojem

      Přesně tak, ten digitální přístrojový štít je neobyčejně nevkusný, určitě bych dal přednost klasickým kruhovým ukazatelům! :-!
  • 20 Reagovat !

    foto scadar

    scadar 02.10.  13:50

    Ano

    Kvituju, ze porad nechybi joystick na ovladani infotainmentu a nemusi clovek pouzivat dotykovej displej.

    Designove je to trochu prekombinovane, ale uvidime, F30 se mi taky zpocatku moc nelibila. Jsem zvedavej, jak bude vypadat touring, ale myslim, ze to bude horky kandidat na dalsi sluzebak. ;-)
  • 20 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 02.10.  15:01

    Studiová fota...

    ...stojí jako již tradičně u BMW za starou bačkoru. Naopak ty live, které dávají konkurenční nebo zahraniční weby jsou mnohem lepší. Modrá, oranžová nebo červená, M-Paket, příplatkové 20" a jsem spokojen. Mimochodem, 19-tky vidím jako první vizuálně použitelný rozměr. vzhledem k tomu jak fantasticky na nich našlapuje G30, tak u G20 nepředpokládám žádný problém.

    P.S.: nevidím tlačítko na odvětrávání zad, to by byl fail.
    • 00 Reagovat !

      foto lyon667

      lyon667 02.10.  15:31

      « Studiová fota...

      Větrané sedačky v 3er? To pokud je mi známo nemá ani Alpina.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 03.10.  04:41

        « Re: Studiová fota...

        No, ale v nové generaci by to mít měla ;-)

        Tak bohužel, dle konfigurátoru na bmw.de nejsou v nabídce.

        Btw, po O ;-) :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 03.10.  09:00

          « Re: Re: Studiová fota...

          Tiež som sa už hral s konfigurátorom. Moja verzia (30i, RWD, samosvor, sunset orange + shadow pack, pár drobností typu vyhrievané sedadlá) bez zbytočných blbostí je cez 52t eur. Škoda len toho povinného automatu.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 03.10.  09:01

          « Re: Re: Studiová fota...

          Btw. zase trpíš obvyklou nespavosťou? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 02.10.  16:50

      « Re: Studiová fota...

      Pokud nebudou odvětrávané sedačky v nabídce, tak určitě přijdou o zákazníky. Ne každý se v této cenové kategorii spokojí s látkovým potahem.... :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 02.10.  19:52

        « Re: Re: Studiová fota...

        Dosud nebylz a nezdá se, že by to nějak vadilo... osobně se mi každý průvan na záda vrátí jako bumerang, takže to nějak neřeším, ale fakt je, že v létě se bez ručníku pod sebou neobejdu, látka s kůží je lepší volba...
  • 20 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 02.10.  15:28

    Pěkný

    Nelíbí: přední nárazník, digi kaplička přístrojů- šišaté mi k BMW nepasují.

    Parádní zadní světla, krásná silueta, daleko hezčí zapracování dvou displayů než u MB, celkově moc pěknej interiér.
    :yes:
    • 20 Reagovat !

      foto MariAchi

      MariAchi 02.10.  16:08

      « Re: Pěkný

      U tech budiku mi nesedi spis fakt, ze jsou rucicky proti sobe.
      Displejizace (na to slovo si dam patent) je trend, za chvili bude LCD/OLED palubovka i v Dacii, pri narocich na vyrobu displju vs budiku se ani nedivim.
      • 10 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 02.10.  16:33

        « Re: Re: Pěkný

        Hm, ty ručičky jsem si ani neuvědomil, další argument pro fandy ajkokpitů, že to po nich kopíruje už i BMW ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto GeekStar

      GeekStar 02.10.  18:56

      « Re: Pěkný

      Mě právě ty digibudíky děsně berou, tomu říkám grafička. :-) :yes:
  • 20 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 02.10.  18:39

    tomu tedy nějak nemůžu přijít na chuť. Přední světla s výkusem, nárazník M paketu... nesedí mi to. Boční silueta se mi zdá až příliš posunutá dozadu, ale naživo to může působit líp.
    Na rozdíl od ostatních se nesmiřuju ani s interiérem. Ovládání je fajn, design ne. A ten skvěle přetlačítkovaný panel ovládání světel, síla.
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 02.10.  19:45

      « Re: Já

      Silueta posunutá dozadu......myslím, že to tak bylo vždy. Je to dáno jednak řadovým šestiválcem a požadavkem na rozložení váhy 50:50.
      • 00 Reagovat !

        foto Market

        Market 02.10.  21:11

        « Re: Re: Já

        Presne tak.
      • 00 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 02.10.  22:45

        « Re: Re: Já

        U téhle generace mi to připadá posunuté víc. Nebo jen klamou ty fotky a naživo to třeba bude lepší, každopádně působí divně, opticky nevyváženě.
  • 00 Reagovat !

    foto prezdivka-nick-

    přezdívka (nick) 02.10.  22:45

    ...

    Tak ja neviem, ale to ten divný malý displej klímy s grafikou z 80tych rokov nikomu nevadí..? Úplne rozbíja stredový panel, divná grafika, samozrejme bude oranžový predpokladám... celé zle. Proste tam vôbec nemal byť a je tam a musel by som sa naň pozerať nonstop. Áno, je to detail, ale z času na čas sa takýto pre mňa zásadný detail vyskytne a toto je jeden z nich - nie, ďakujem.
    Preplácaný predok ani nepotrebuje komentár... škoda.
  • 00 Reagovat !

    foto Prasohlav

    Prasohlav 02.10.  23:07

    Bohudík...

    Bohudík, že jsem nezaváhal a stihnul ještě koupit 340i s manuálem a bez těhle designových úletů. Kromě toho podivného zubu ve světlech se mi dost nelíbí třeba ty ostré svislé linie v nárazníkách.
    A asi i jako jednomu z mála tady se mi moc nelíbí ani ta palubka, mám rád jednoduchost a ta prostřední část kolem klimatizace je je přeplácaná - ta verze s otočnejma knoflíkama ve stávající 3 vypadá líp. Celá ta jednoduše horizontálně rozdělená prostřední část ve stávající 3 vypadá líp.
    A fakt by mě zajímalo, proč vyhodili klasický ovladač světel...
    No, asi se budu muset o tu 340 hodně dobře starat, zřejmě poslední opravdu hezký auto ze starý školy:-(
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 03.10.  08:49

    pekne bawo.. konecne

    dizajn je nastastie stara dobra 3-ka .. ta bocna linia a celkove proporcie su za mna fajn... voci vacsej 5-tke je to daleko krajsie auto :yes:

    chvalim zadne svetla.. konecne mi tu pasuju ... lebo tie dve predosle generacie zozadu nic moc za dane prachy.... tentokrat ale klobuk dole... krasne to ladi aj predok aj zadok aj ta akasi tvarova "hranatoidnost" svetiel s kasnou :yes:

    taketo "kosrtbate" digi budiky nie su moja salka kavy a ani stredova konzola sa mi nezda krasna ( hoc ma bavoracku DNA ) ale aspon sa to nepodoba na dalsich 10 aut :yes:

    PS: nepride vam z fotiek ze ten predok je nejaky az moc "dlhy" a kabina velkostne akasi az moc "skromna"? ja viem ze bmw to takto malo vzdy ale ked pozeram na bmw z konca 90 rokov tak mam citak ze posobi "kompktnejsie" a nejak menej natiahnuto s lepsim pomerom kabiny k dlzke vozu.... ale real ukaze viac jasne ...
  • 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 03.10.  08:58

    Konfigurátor

    Tak na nemeckom webe už je k dispozícii aj konfigurátor:
    [odkaz]
    Zatiaľ len dva motory, 30i a 20d. Škoda, že aj dvojlitrový benzín má povinne automat, zato by to mala byť jediná verzia, kde sa bude dať priplatiť samosvor (za 1300 eur). Pribudli nejaké nové farby.
    Inak podľa Britov má mať M340i 380 koní (iné zdroje uvádzajú 354, t.j. rovnako, ako X3 M40i, čo sa mi zdá logickejšie).
    • 00 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 03.10.  09:16

      « Re: Konfigurátor

      tak to je epic fail... zdá se, že z manuálu se stane radost pro vyvolené...
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 03.10.  09:26

        « Re: Re: Konfigurátor

        Jj, vyzerá to, že manuál dostanú len nejaké základné motory (aktuálne len nafta 20d), tipujem 318i či 320i. Uvidíme pri M3, ale čo sa týka manuálu v bežných verziách, to nebude radosť, lebo tam bude chýbať výkon a tam, kde bude výkon, zase bude len automat. O to radšej som za moju R6 s M/T.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Stranger Things 3: Byly odhaleny názvy epizod

Stranger Things 3: Byly odhaleny názvy epizod

Netflix zveřejnil teaser video k třetí sérii sci-fi retro seriálu Stranger Things. Odhalil v něm názvy epizod,…

Pacienti s otravou krve z nemocnice ve Frýdlantu: Odškodné až stovky tisíc!

Pacienti s otravou krve z nemocnice ve Frýdlantu:…

Devět pacientů, u nichž v minulých dnech po operaci v soukromé Nemocnici Frýdlant došlo k otravě krve, by mělo…

 

iSport.cz

Nový Superlife už v úterý! Se Šárkou Strachovou i novým hávem aplikace

Nový Superlife už v úterý! Se Šárkou Strachovou i…

Už v úterý vychází v deníku Sport nové číslo magazínu Superlife! Hlavním tématem je velký rozhovor se Šárkou…

Luxusní stáje rostou u O2 areny. Koním staví i sprchy s teplou vodou

Luxusní stáje rostou u O2 areny. Koním staví i…

Pořadatelé parkurové soutěže Global Champions Prague PlayOffs 2018 svádějí boj s časem. Po florbalovém…

 

Reflex.cz

Fotograf šest let sledoval život veverek a výsledek je překvapující. Podívejte se na jedinečné snímky

Fotograf šest let sledoval život veverek a výsledek…

Geert Weggen je nizozemský fotograf zabývající se dokumentováním přírody. Za posledních šest let se však jeho…

Politizace práce tajných služeb. Co horšího si přát?

Politizace práce tajných služeb. Co horšího si přát?

Kontrarozvědce BIS se její výroční zprávou podařilo na týden rozvířit vody nikoliv ve zpravodajské komunitě, jak…