Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz B: Nové MPV sází na osmistupňovou dvouspojkovou převodovku

Mercedes-Benz představuje v Paříži třetí generaci třídy B. Je hezčí, o něco větší, má digitální kokpit z áčka a výhradně dvouspojkové převodovky včetně nové osmistupňové.
Zpět na článek
2. 10. 2018 13:59
2. 10. 2018 14:10
2. 10. 2018 16:25
2. 10. 2018 14:30
2. 10. 2018 14:41
2. 10. 2018 14:43
2. 10. 2018 15:28
5. 10. 2018 20:43
2. 10. 2018 16:22
Avatar - karoque
2. 10. 2018 13:59
hmm
8st ano, ale dvouspojka s otazníkem
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2018 14:10
Jo, jo, jo
Nejhezčí B a dikybohu, že se MPV nevzdali ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - nalimer
2. 10. 2018 16:25
Re: Jo, jo, jo
Mal som 3 roky B-čko terajšej generácie. Bolo to def. mestské auto. Deti sme natrepali, parkovať sa dalo všade.
Na druhú stranu mi prišlo konštrukčne v detailoch nedotiahnuté. Možno som mal len ja šťastie na kazový model.
Je to taký praktický voz pre rodiny.
Avatar - Bubáq
2. 10. 2018 14:17
Zadní opěradla po sklopení
... na snímcích nevypadají, že by vytvářely rovnou plochu, jak je uvedeno v textu příspěvku.
U tohoto typu auta (městské MPV) se - myslím - digitální pojetí přístrojovky docela hodí. A v designu Mercedesu vypadá hezky.
Svěřím se vám s osobně neověřenou domněnkou: osvětlené průduchu klimatizace mi přijdou jako pouťový, a nadto nebezpečný prvek výbavy. Myslím, že se ty světelné pásky budou odrážet v předním i bočních sklech za každé denní i noční doby. Opravdu mi vstávají hrůzou vlasy na hlavě když si uvědomím, kolik zbytečností a hloupostí řeší stále více nabobtnávající designová oddělení automobilek... nejspíš kvůli Číňanům ;-\ .
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2018 14:30
Opravdu?
Opravdu? Ani jsem netušil, že jsou osmistupňové převodovky v osobních automobilech... >:D
Rozbalit vlákno
5
2. 10. 2018 14:41
Re: Opravdu?
Tak to si dost zaspal dobu >:D 8st. automaty uz robi (aplikuje) Opel, francuzi, premia samozrejme tam su uz nejaky piatok aj 9 stupnove prevodovky aj u Land rovera a Jeepu a dokonca aj 10 st. (Chevrolet, Lexus, Ford?) a to len co som si narychlo spomenul. :-!
Avatar - rokyta.p
2. 10. 2018 14:43
Re: Opravdu?
Mercedes 9G tronic, nebo Range Rover Evoque mají 9 st :-!
Avatar - Hammunasakra
2. 10. 2018 14:44
Re: Opravdu?
9Gtronic je vyšší liga = to spíš ta ZF9HP = a ta popravdě spíš nic moc
Avatar - rokyta.p
2. 10. 2018 15:28
Re: Opravdu?
Taky Medvěd je Medvěd a ne nějaké JLR ;-) I když mi ZF9HP neva, to spíše nemusím CVT :-|
5. 10. 2018 20:43
Re: Opravdu?
Buď v pohodě, v tomhle ohledu jsem taky zaspal dobu >:D
2. 10. 2018 16:22
Fuj
Tenhle medvědí design mi začíná připadat celkem ohraný, ba co víc v tomhle malém nafouklem autě přímo ošklivý. A to jsme se nedostali k exteriéru.. Nevím no... Za stejné peníze bude ten nové pežot... Asi bych měl vybráno. Ale říkám rovnou, nejsem cílovka. Jen tak premitam
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
2. 10. 2018 16:41
Konec dvojspojek
Jeden odborník s nickem znějícím jako egyptská mumie se tu oháněl koncem dvojspojek, a kupodivu na ně naopak dost automobilek přechází!?
Rozbalit vlákno
1
3. 10. 2018 10:52
Re: Konec dvojspojek
Nechodia se podiskutovať, tu by sa dozvedeli čo nie je správwne >:D
2. 10. 2018 17:29
Fiat Croma (2) - srovnání
Mercedes B zavdává srovnání s Fiatem Croma (2). Kdo ho vyzkoušel, potvrdí špičkové pohodlí, na které MB B v první generaci až tak úplně nedosáhl. Jak to bude s druhou generací MB B? Jistě mi dáte za pravdu, že zrušení výroby Fiatu Croma (2) bez patřičné reklamy byla chyba. Jako ostatně mnoho dalších vozů skupiny Fiat té doby.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - wakantanka
2. 10. 2018 19:23
Re: Fiat Croma (2) - srovnání
Toto je ale 3 generacia B klasse. :-)
3. 10. 2018 08:49
Re: Fiat Croma (2) - srovnání
Jo jo, Promiňte.

A jako MPV už ve třetí generaci by se měla konečně postarat o třetí plnohonotné místo ve druhé řadě uprostřed.
Avatar - euro89
3. 10. 2018 11:39
Re: Fiat Croma (2) - srovnání
Promin, ale jsi uplne mimo. Za 1. Croma byla vuz stredni tridy a karoserii neslo o zadne MPV, ale spis o prerostly hatchback. V podstate jedinym primym konkurentem byl Opel Signum, teoreticky by nekdo mohl Cromu srovnavat jeste s o trodu vyssim Vel Satisem.
A v kazdem pripade slo o obrovsky preslap a zruseni vyroby bez nastupce bylo to nejlepsi, co mohl Fiat udelat. Ja mam velke Fiaty rad, ale Croma II mela vzniknout jako sedan ci liftback a pokud mozno bez spoluprace s GM. Pak by to auto melo sanci navazat na uspech puvodni Cromy. Hatchback ma smysl jen do nizsi stredni tridy, u vetsich aut je tahle karoserie blbost. Signum i Vel Satis prisli na trh jeste pred Cromou II a od pocatku meli mizerne prodeje, presto si tenkrat italove mysleli, ze oni na trhu s touhle podivnou karoserii uspeji.
B-Klasse je oproti tomu klasicke male MPV na podvozku A-Klasse. Prvni generace se dala prirovnat napriklad k Lancii Musa. Auto na zakladech stare A-Klasse W169 mozna nebylo nejpohodlnejsi, ale to ani jeho tehdejsi konkurence. Musa mela podvozek z Punta, Meriva z Corsy... Soucasna koncici druha generace je dle meho nazoru jedno z nejpohodlnejsich malych MPV.
3. 10. 2018 13:47
Re: Fiat Croma (2) - srovnání
Zvláštní platformy typu prvního a druhého A-čka, všech B-ček a Vanea až na B-čka zmizely. To samo o sobě je dost spodivem - slepá ulička vývoje?
Tady není využitelná celá výška karoserie, protože platforma má přeci dvojitou (krabicovitou) podlahu s poměrně velkou výškou (větší jak 100 mm). Proto bych byl s tím MPV trochu opatrný. Neboli: celé auto musí být o ní vyšší - a to nejde jen tak. To pro Cromu 2 neplatí.
Trochu podobnou platformu měl Fiat Multipla (2).
Jinak Croma 2 byla něco mezi větším hatchbackem a MPV - trochu ve stilu Opelu Signum, jak píšeš. Nemiluji však vyšší automobily, pokud to aspoň nepřinese větší prostor. Ale u Cromy 2 jsem uznal, že pohodlí tam bylo prvotřídní - něco za něco (v Signu jsem neseděl, ale věřím podle oplácké tradice v podobný výsledek).