Renault si pro autosalon v Paříži připravil koncepční studii EZ-ULTIMO, jejímž prostřednictvím nabízí pohled do světa luxusních osobních vozidel s autonomním řízením.
že než utrácet peníze na vývoj autonomních aut, automobilky by si měly prvně ošetřit k jejich provozu potřebnou legislativu .... :-! Ono se totiž může lehce stát, že budou mít autonomní vůz, který nebude možno provozovat.... :-!
Aby bylo jasno. Nemám nic proti asistentům, kteří mě ulehčují řízení a ochrání mě pokud udělám chybu anebo něco nepostřehnu. Ale jinak jsem to já kdo řídí. Nechtěl bych být řidičem/pasažérem autonomního vozu, který zabije nevinou osobu, jak se už stalo... ;-\
Díky autům na silnici ročně umře na světě cca 1 milion osob, ale lidí je docela dost. Líto je mi zajetých zvířat, kterých zase tak až moc není.Taky už se pomalu na silnici začínám bát i v autě. Před 10 lety jsem prodal motorku a od té doby žádné zážitky z řízení nemám.
A ještě řekni, že mezi obcemi jezdíš radši 50-60 aby jsi jel bezpečně (co na tom, že se tě pak snaží předjet i auto s dlouhým dřívím, což je ohromě bezpečné) na dálnici radši 90 a pak se cítíš hrozně bezpečný a zodpovědný k bezpečí všech, včetně broučků a myší na silnici.
"úžasné" kryty kol až k zemi, ty nádherné řezačky na přední části krytů... Na uzavřený okruh dobré, do provozu nesmysl.
Interiér v duchu pokoje sedmdesátých let, to taky nemusím. Fakt nepěkné.