Ja myslel, ze predkus bude "pejsek das si fofolu" a ono nic. Camry je vyborne auto ve vetsine generaci, skoda ze je v Evrope dlouhodobe prehlizena. Kde jsou ty casy Camry/Legend/Xedos/Maxima.
To auto určitě bude stát minimálně za vyzkoušení, technika je slibná, prostor a velikost taky, ale :
Vím, že mne tu Hamunna bude přesvědčovat o opaku a z koncernu vidí rudě, ale Superb je prostě o dost hezčí. Tohle auto není úplně ošklivé (třeba jako i40 ,nebo Avensis), ale tu bych mu vytkl něco, tu mi něco opticky neladí.. jako celek ok, ale nejsem z toho u vytržení, kdežto Superb, třeba ve verzi Sportline, prostě působí jako sexy velké auto, byť mu třeba technicky do Toyoty něco chybí. Stejně tak jiná konkurence, Mondeo ( mne se prostě líbí ), Insignia, nebo pěkný, vybavený Passat, či nádherná Mazda 6 a P508 (má li toto být konkurence). Mluvím čistě o vzhledu, né technice, či zpracování....
Pro Evropu tomu bude chybět kombík, protože hodně aut této třídy jezdí jako kombi, nevím, jestli bude 4x4 (což je v této třídě také dnes standart nabídnout) a jestli bude mít větší nabídku motorizací. Umím si to představit jako volbu rozumu, do firmy, jako hotelové taxi, ale k tomuto :
Myslím, že Andyho, jakožto místního zástupce taxikářů, by Toyota od koncernu nepřesvědčila >:-[] No schválně, co on na to...
Ale v ČR Superb nepřeválcuje, to nezvládne žádné auto a v Evropě... taky bych si na to nevsadil.
Za chvíli se dozvíš, že není dobrý, ale nejlepší...
Jo zadek není zlej, jenže když kupuješ auto, které stojí okolo milionu, chceš dělat kompromisy ? Já bych chtěl i auto, co se mi bude líbit.... jakože každé ráno, když kolem něj projdu, tak se zastavím a budu mít radost, že vypadá fakt dobře.. je jako se zastavit a čučet na pěknou holku :-) To prostě za mne tahle Toyota neumí... nebo z fotek tak nepůsobí.
Rozhodně! Nedomnívám se, že je Camry nějak materiálově ochuzena, a zejména ve srovnání se Superbem (zmíněno panem Burešem), má určitě navrch jak materiály (viz kůže či slushskin na přístrojovce), tak designem. Ne, Superb má možná podobné rozměry, ale není to sedan, jen přerostlý hatchback s nekvalitním odhlučněním, nepohodlnými předními sedadly, ubohou přístrojovou deskou a drncajícím podvozkem. Ve všem tomto je Camry lepší, včetně toho, že je to opravdový sedan s dobře odhlučněnou z. nápravou.
Hovorím o tom, že to jednak navodzuje negatívny dojem a tiež to, že fotky dokážu podať realitu horšie, než aká je. Je mi jasné, že v podmienkach autosalónu nie je jednoduché fotiť a pracovať so svetlom, ale to čo sa tu publikuje, to je dosť veľká amatérčina.
Jj. Auta s vysokým ohledem na spolehlivost jsem si kupoval, když bylo hluboko do kapsy. Jinak je to jen bonus, určitě ne priorita. Krasavec to teda není. A nějak si aktuálně nevybavuju, co z japonců pro mě aktuálně krasavec je - s výjimkou Mazdy.
Spolehlivost nemá moc souvislost s kapsou = možná u nějakejch letitejch ojetin
Zopakuju smrtící ránu co tuhle zveřejnil Vaculík = ve třídě místo Pašíka doporučuje C5 >:D
Znám jí s 3ma různejma motorama = a snad víc o čem mluví. Pár km sem s ní najezdil včetně cest do Mnichova nebo Frankfurtu = a na na německejch dálnicích i v maximální rychlosti pohoda
Krasavec mě taky nenapadá = včetně M6 = ta dostává palec nahoru a aktuální facelift docela dobrý = ale krasavec = snad nic = samozřejmě krom [odkaz]
Já jsem tedy názoru, že ve střední třídě je designový souboj hodně těsný. Camry není špatná, ale ten brutální gril si mohli odpustit. Hlavně je otázka, jak zákazníci přijmou jedinou motorizaci.
Druhý odstavec - otázka pohledu. důležité je, jaký mezi nimi bude rozdíl v praxi a zda bude ES odpovídat prémiovým zvyklostem. Nebo aspoň nasadí dobrou cenu.
No ked sa ram nema co pokazit, nepotrebujes servis. :-) Tot logika niektorych. :-) A aby si urobil pravidelny servis, tak si spravis celodenny vylet. :-)
A to Lex oproti Camry nenabízí? Omlouvám se, fakt se o tyhle automobilky moc nezajímám, tak se radši ptám :-) Pokud ne, pak je Camry asi lepší a hlavně i pro mne asi zkousnutelnější volba :-)
A4 stojí na odlišné platformě s podélně uloženými motorizacemi, včetně několika V6. To se s Camry a ES úplně srovnávat nedá, tuším i ta (ne)nabídka motorizací bude stejná. Ačkoli proslýchá se, že katování kostů zvítězí a příští A4 už možná převlečený Pašík bude.
Přesně.! Opravdu nevím kam na ty nápady s grily Toyota/Lexus chodí....asi jim šéf stylingu nařídil, že to musí být něco, co s každým šlehne o zem.... ;-)
Hele, nečekaně rozumný příspěvek a pod to se podepíšu... Jen je škoda, že tu léta toto lidi tvrdí a ty si to přiznal až teď. Ale máš u mne body, až tě prostě potkám, tak zatroubim >:D
Vzhledem k tomu že posloucháš furt jen sebe = a rozhod ses že já sem na tý 4tý fotce opírám o dveře [odkaz] jo ta v popředí je Špotáková = tak to bude možná zajímavý >:D
Už si taky vymyslel = že sem neteta a s Toyotama sem si docela pohoršil >:-[]
Manželku nevim = to bude chtít asi nějaký další kritéria = to se možná teprve uvidí. Holku = tam sou kritéria jasný = nejsem purista = proti mírnejm doúpravám nic nenamítám :-)
Chodil sem s holkou co měla laserem všechny chlupy po těle pryč = prej to stálo 100 litrů = velmi dobře vyhozený prachy :yes: >:-[]
Jsou holky, které se mi líbí a jiné zase ne a o tom mluvím. A tady bych dobrovolně vzal druhou kategorii jen kvůli tomu, že umí realtivně dobře vařit? ;-)
No tak to je snad jasný ne? Ale když krásná holka od přírody = je navíc třeba bez chloupků = věř mi že to něco do sebe má = tak trochu ti to evokuje tu 12ku kterou si zmínil >:D
Jdi se bodnout s tím, co někdo někde řekl. Nic jinýho neumíš. Zkus najít nějaký tabletky na sebevědomí, aby ses pořád nemusel odvolávat na Vaculíky a Freye.
Vzhledem k tvému vkusu na auta mne udivuje, že ty ženy mají vše na svém místě.... jo ale do mého vkusu si se trefil, od tebe bych čekal spíš něco takového
V minulej generácií insignie som išiel len pár km ale tam mi pripadal dvojlitrvý dízel dosť hrubiansky. V C5 som pojazdil kúsok viac a tam mi pripadalo to ticho tichšie :-) . S tým tankerom súhlas
Neopakuj Vaculíka, hoď sem, kde to ta prodejná novinářská liška doporučuje. Jak ho znám, tak to bude jedna verze proti jedné a zrovna nejneprodávanější verzi pašíka.
Glorifikuješ tu auto, které zaujme leda podvozkem, co není bezproblémový. Jinak těžké auto, ale levné auto.
Tohle nebejvá v běžnym tisku = a furt to samý to nebude na webu. Musíš si kupovat Speciál TECHNIKA = ale to už sem ti doporučoval :-)
O technice s názvem TECHNIKA = bejvá 3x do roka = to se dá ;-)
Viz první věta a odpověď Karlovi = tou se mi vybavil Vaculík a jeho 18 nej aut napříč kategoriema
A když Karel = vybaví se mi jeho posměch srovnání Turbo vs atmosféra = motory Mustangu. Že každej ví jak to dopadne. No ale sou lidi, který chtěj těch zbylejch 99% informací = je to jako vědět jak dopadne Plzeň v Římě. Karlovi stačí výsledek >:-[]
Je to dost o motorech = málo keců žvástů a plytkýho povídání a tlachů o designu a tak = jen měření a fakta. Takže chápu že to Karla nebaví :-)
Nejsem na ojetiny = a neglorifikuju = cituju českýho odborníka na tuhle problematiku. Od tý doby co odešel Machala a přišel Vaculík = se docela zlepšil i Svět motorů >:D
Vaculík v SM pracuje už drahná leta, nekupoval jsem ho za Machyho a ani teď. Občas mám zacukání si ho prolistovat, ale vždy narazím na ty samé nešvary jako dřív. Pro mě nečitatelné, stejně jako Autotip.
V zásadě jsem po ukončení vydávání české verze Autocaru rezignoval na tiskoviny a jen občas si koupím Faster nebo Evo, ať mám co číst v letadle.
Hele já to jednou zase letos zkusil (byl jsem donucen zaměstnavatelem, což párkrát do roka stává), doletět někam a spolehnout se na místní infrastrukturu.... no byla tam stávka veškerý veřejný dopravy, takže terno...zlatý auto! >:-[]
Tak to teda nevím. I když jsem třeba starší a mám víc peněz než jsem míval jako mladý ucho, tak právě spolehlivost oceňuji čím dál více. Času je málo a nechci ho trávit po servisech.
A nezapomeň na to, že z křižovatky to vystřelí líp než Kawasaki Ninja H2R a díky nízkému těžišti kvůli baterkám to sedí tak, že má v zatáčce větší přetížení, než Formule 1. >:D
Ale já si taky nekupuju auto jen kvůli vzhledu, jen sem řekl, že mne Superb, s kterým srovnává autor článku novou Camry, je hezčí dle mého názoru. Tobě osobně se nelíbí? A jestli ne, prosím, napiš co se ti na něm nelíbí po dizajnove stránce. Bavíme se o vzhledu.
Samozrejme, dizajn je vec subjektívna a je zbytočné zazlievať, keď niekomu sa páči niečo iné.
Môj subjektívny názor (ktorý nikomu nevnucujem):
Camry má osobitý dizajn, trochu aj odvážny, a pre bežný európsky vkus je na prvý pohľad ťažšie stráviteľný (najmä predok je príliš agresívny, silueta a zadok sa mi páčia). Ale mne osobne, čím viac sa na to pozerám, tým viac sa mi začína páčiť. Zrejme sa tak rýchlo neopozerá.
Superb je veľmi jednoduchý, až nudný, trochu taký opatrný (až alibistický) dizajn, ktorý mi nič extra nedáva. Proporčne je vcelku vydarený, ale cieli na masový vkus vizuálne nenáročných ľudí.
Ok, díky za názor... Alespoň umíš popsat, jak to vnímáš, to jsem chtěl po Sakrovi. Klasický Superb taky už není nic extra, jezdí jich všude 12 do tuctu, ale třeba ten sportline je dle mne líbivý a nemůžu říct, že se musí stydět na parkovišti i vedle prémie
No, zrovna tebou předložená fotka Supa na mne nedýchá ani trochu krásou, jako spíš laciností... Mondeo je hrůza ze všech stran, Tlustá Berta.
Camry má ale proti zbytku asi jedinou výhodu, bude dostatečně jiná a vůči Toyotím SUV krásná.
Mondeo vypadá dobře, americky, mne se líbí, zrovna dnes jsem viděl jedno jak vjíždělo na parkoviště, modrý kombík a mezi konkurencí co tam stála to vypadalo parádně. Nesnese holt malá kola, ale tohle bylo Titanium.
Sup a laciností? Možná v interiéru, ale exteriér je velmi harmonický, co tedy z toho bys volil ty jako nejhezčí ?
Ozzi, nezlob. Mluvil jsem o té konkrétní fotce v nehezké červené barvě. Sup je jinak celkem fajn auto, i když můj styl to není.
Za sebe nejhezčí? Momentálně 508, ale zeptej se mě za rok. Je nová, je netradiční, je jiná. A když odhlédnu od oslnění novinkou, pak Insignii. Šestka mě nějak nebere, Passat je nuda, Mondeo už jsem zmínil.
Ale kdepak Fobie... Viděl si ten předkus ?:D jen jsem narážel na titulek článku a srovnavacku se Superbem:) Osobně je mi to fuk, navíc některé Toyoty už začínají zas vypadat jako auta, včetně tohoto, ale já si Camry nejspis nekoupím.... Leda tu starou, s V6 >:D A pak budu všem říkat, jak je ten downsizing a diktát z EU strasnej >:D
Ty si mi mudrlant = i ta nová je s V6 3.5 = že by jí na kontinentu na kterym vládnou 3 válce a nejvwětší místní vwýrobce počítá že 1.0 bude jeho nejprodávanější motor nikdo nekupoval = to je jiná :-)
Viz Mondeo = víc lidí koupí do auta jeden R3 = než dva = kam ten svět spěje >:D
Camry neni pro tebe = ale takovej základní objem kufru 610 litrů [odkaz] >:-[]
Srovnávačka se Supem smysl má. Jsou to podobně velká auta, každý má jinou nabídku pohonů a po FL Supu přibude i hybrid, tedy pak to bude zcela relevantní.
A to byl tak nějak smysl mého prvního příspěvku :-)
P.s. nedávno jsme Sup sportline porovnávali s Mondeem a známý byl naštvaný, že Sup nemá směrovky, které když blikají, tak jakoby ty ledky postupně jezdí (jako to má Audi) >:D ... tam bylo krásně vidět, že koncern nedovolí, aby to bylo na stejné úrovni >:D
Víme jak prskají všichni odboráři pod praporem soudruha Středuly. Oni přivedou ČR do krize se vší slávou.
Obávám se, že VW se samo leklo ztvárnění a úspěchu Supu. Kromě FL se o nové generaci ani nemluví a spíš to vypadá, že Octa bude napříště už největším modelem vyjma SUV, aby se tolik nekradli zákazníci Passatu.
Jak dokázala kokta odstavit Jettu víme všichni.
Vidim že na údržbáře válcovacích tratí kterej kecá do makroekonomiky státu, důchodovýho systému i interních záležitostí soukromejch firem = máme stejnej názor :-)
Vlastně ani nevím, jestli žere prodeje Passatu nebo ostatním. Ale můžeme si udělat porovnávačku Sup (škodovka poslední v koncernu) - konkurence. Insignia - ok, trochu nemastná neslaná, Mondeo - tlustá Berta, Talisman - katastrofa pod kapotou, 508 - interiér naruby, zbytek světa zastupuje jen MZD6 - tam chybí ta 2,5 turbo i toho diesla mohli potáhnout na 200 koní.
Neviem odkiaľ to číslo pochádza, či to niekto "akože omylom" opísal z parametrov Corolly hatchback (alebo CH-R?), alebo čo? Lebo sa mi nechce veriť, že by špeciálne pre Európu dodávali inú karosériu, než do Ameriky (lebo tam sa pre hybrid udáva 37.6 palcov, čo je 95,5 cm).
a insignia dokonca len 920mm!!!! tak to je sila.... ja mam vzadu v malom aute 940mm nad sedadlom a to tam ozaj nie je miesta na rozdavanie..... tak neviem... auta su to krasne ale sediet vzadu v strednej triede pod uroven maleho auta? tak to je smutne zistenie a za dane prachy docela pruser
jedine superb z tejto trojice ma vzadu ozaj slusny flek hodny tejto triedy .. tam vidim ze praktickost je skutocne slusna :yes:
Klídek. Tých 930 mm v článku je asi omyl. Ja som to síce nemeral, ale americké zdroje uvádzajú 95,5 v hybride, pre Európu zrejme nerobia inú verziu karosérie (a podľa doterajších skúseností s týmto portálom ja mám jasno, čomu skôr uverím).
auto krasne aj mne sa pozdava... ale priestor nad zadnymi sedackami je mensi ako v cx-3 alebo v predoslom pole .. co je docela smutne :-( .... ako sa poznam.. tak vadilo by mi to keby vzadu musel sediet clovek "bez hlavy" pritom auto je hotovy parnik ( skoda nevyuziteho priestoroveho potencialu aky umoznuje dany podorys ) ... v tomto ma superb nadalej velku vyhodu ze je ozaj priestranny :yes:
Nevieme, odkiaľ ten údaj pochádza a ako to merali. Keď sa to meria kolmo (na cestu) nad sedákom, tak je to údaj nanič. Praktický význam to má merať paralelne s operadlom (ak má nastaviteľný sklon, tak asi v stredovej polohe, pretože tu zaváži aj klesanie strechy prípadne zadného okna). Je fakt, že v sedanoch je sklon operadla väčšinou iný než v SUV (aj preto sa v sedane sedí pohodlnejšie). Čo som videl vidotesty Camry, ako tam sedeli testeri, tak z toho vyzeralo, že tam je miesta celkom dosť.