Diskuse

Paříž 2018 živě: Toyota Corolla Touring Sports je výrazný kombík nabízející dvě hybridní verze

2.10.2018

Přídomek Touring Sports není u kombi verzi nové Corolly jen marketingová vějička. Tenhle kombík vypadá vážně výrazně.

 

  • 20 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 02.10.  11:27

    Dobré

    Ten tablet je jak pěst na oko a stoupencem masky chladiče přes celý předek taky nejsem, ale celkově se mi Auris líbí. :yes:
  • 53 Reagovat !

    foto efreeti

    efreeti 02.10.  11:35

    Super!

    Takto z fotek to vypada super. Rekl bych nejhezci kombik v nizsi stredni. Dokonce bych rekl ze ten zadek vypada lip nez corolla hatch. Asi bych si nevybral bilou pristrojovku a sedacky, ale jinak nemam vyhrad. Urcite si to zajdu prohlidnout na salon.
    • 25 Reagovat !

      foto kaa

      kaa 02.10.  11:38

      « Re: Super!

      Jenomže, pokud nechci hybrid, není kam sáhnout. Škoda.
      • 21 Reagovat !

        foto unicorn64

        unicorn64 02.10.  13:03

        « Re: Re: Super!

        Ponuka aj benzin 1.2T (116k)
        • 33 Reagovat !

          foto kari-laz

          kari.laz 02.10.  13:27

          « Re: Re: Re: Super!

          No právě, ten ať si strčí... Kdyby vyhodili baterky a elektromotor a nechali jen ten dvoulitr, tak je to super.
          • 10 Reagovat !

            foto unicorn64

            unicorn64 02.10.  13:44

            « Re: Re: Re: Re: Super!

            Lexus UX ponuka benzin aj hybrid 180k, ale vacsina novinarov po prvych jazdach odporucala hybrid (dynamickejsi +200Nm elektro, celkovo komfortnejsi, plus packy na manualne radenie su pod volantom). Sme na EU trhu ...
  • 42 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 02.10.  11:48

    Střelba mimo terč

    Design považuji za ucházející pouze z boku, naopak vyskouslý tvar světlometů i zadních svítilen je hodně ujetý. Na přístrojové desce mi hodně vadí ten nevkusně vystrčený tablet uprostřed, je tam daný jak pěst na oko. No a pak tu máme nevyhovující motorizaci - zoufale chybí výkonnný čtyřválcový turbobenzín cca 1,4 l (tak kolem 110 kW a 250 N.m) v kombinaci se šestistupňovým manuálem. Takže za mě nula bodů... :-O :no:
    • 42 Reagovat !

      foto db

      db 02.10.  12:16

      « Re: Střelba mimo terč

      Tak ten 2.0 hybrid je rozhodne výkonnejší než spomínaný 1,4T. Nemá síce manuál, ale automat (lebo je to hybrid, všakže) - čo ale na druhej strane má aj svoje výhody. Na druhej strane nemá turbo, spojku, dvojhmotu, filter pevných častíc a podobné rizikové časti.
      • 20 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 02.10.  12:28

        « Re: Re: Střelba mimo terč

        Ale cena taky zrovna do půl milionu nebude.
      • 10 Reagovat !

        foto xpaja

        xpaja 02.10.  12:46

        « Re: Re: Střelba mimo terč

        zapomněl si na absenci převodovky u hybridu, místo toho má jen planetový diferák, který je nezničitelný.
        • 10 Reagovat !

          foto db

          db 02.10.  13:18

          « Re: Re: Re: Střelba mimo terč

          Ano ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 02.10.  16:25

          « Re: Re: Re: Střelba mimo terč

          a bude tady jeste za milion let, tak neznicitelny je :-!
  • 10 Reagovat !

    foto MariAchi

    MariAchi 02.10.  12:06

    Design palubni desky...

    ...se od roku 1981 moc nepohnul, ze?

    [odkaz]

    • 20 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 02.10.  12:09

      « Re: Design palubni desky...

      Hele, ale... na Toyotu to je docela ještě ucházející auto.. sice mu do Evropského standartu lecos chybí, třeba silnější benzíny a nafty, 4x4, nebo manuál v kombinaci >:-[] Ale snaží se kluci šikmoocí...

      Taky ten interiér mohl vypadat třeba takhle:

      [odkaz]
      • 10 Reagovat !

        foto MariAchi

        MariAchi 02.10.  12:48

        « Re: Re: Design palubni desky...

        Ale jo, na japoncika to nevypada spatne :-)
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 02.10.  19:26

        « Re: Re: Design palubni desky...

        Okrem koncernu kto v tejto triede ponuka 4x4 ? Mam taky pocit ze nikto :-)
        • 01 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 02.10.  20:29

          « Re: Re: Re: Design palubni desky...

          Ford

          Ale možná jsem to zle pochopil, nemá být také Corolla spíše i nástupcem Avensisu, který měl končit v EU ?
          • 00 Reagovat !

            foto jirin

            jirin 02.10.  21:00

            « Re: Re: Re: Re: Design palubni desky...

            Aurisu
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 03.10.  08:12

            « Re: Re: Re: Re: Design palubni desky...

            Ne. Ale nová generace je samozřejmě zase trochu větší = takže když to tak chceš vidět = zdola je náhrada Avensisu tak trochu vzdáleně = Corolla kombi a shora Camry >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 03.10.  08:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Design palubni desky...

              Na Camry jsem zvědav, ale peníze na to, že se bude v ČR dobře prodávat, bych si nevsadil.

              A Avensis tedy končí, nebo ne ?
    • 00 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 02.10.  16:45

      « Re: Design palubni desky...

      >:D
  • 10 Reagovat !

    foto db

    db 02.10.  12:21

    mätúce výkonové parametre

    Tie výkonové parametre sú uvedené dosť mätúco.
    Výkon uvádzate ako celkový výkon celej hybridnej sústavy ale točivý moment je iba točivý moment spaľováku. Chýba tam točivý moment elektromotora.
    Už na pohľad to vyzerá divne, k 132kW že by patrilo 192 Nm, to musí udrieť do oka každému súdnemu človeku, že tu niečo nesedí...
  • 11 Reagovat !

    foto bonzour

    bonzour 02.10.  13:19

    Problem asi bude hlučnost

    Podle australskych recenzi hatchbacku je novej auris jezdi velmi dobře ale je pomerně hlučnej od povozku, na dalnici pri celkem neprijemne. Pochybuju, ze evropska verze bude jina. Skoda, zrovna kdyz bude souperit s novym focusem kterej je pry enorme tichej a novej ceed pry ma pry taky velmi povedene odhlucneni.
    • 12 Reagovat !

      foto unicorn64

      unicorn64 02.10.  13:33

      « Re: Problem asi bude hlučnost

      Pochybujem, Lexus aj Toyota pouzivaju rovnaku platformu TNGA GA-C (pozn. Lexus ma viac zvarov s pevnejsim sasi a viac tlmenia hluku). Novy Lexus UX je velmi dobre odhlucneny, podobne by mala byt aj nova Corolla.
      Toyota priamo pise o redukcii NVH (hluk/vibracia): "The GA-C platform itself contributes to the suppression of transmission vibration."
      • 40 Reagovat !

        foto bonzour

        bonzour 02.10.  13:42

        « Re: Re: Problem asi bude hlučnost

        Jasne ze lexus je dobre ohlucnenej, za to preci platis kdyz si kupujes lexus. A je to i videt na vaze lexusu oproti odpovidajicim Toyotam.
        Jenze proste vsechny testy noveho aurisu co jsem cetl rikaji ze je to vevnitr hlucne od kol hlavne pri vyssich rychlostech.
        • 00 Reagovat !

          foto unicorn64

          unicorn64 02.10.  13:49

          « Re: Re: Re: Problem asi bude hlučnost

          Novinarske testy beriem s rezervou, treba skusobnu jazdu.
    • 10 Reagovat !

      foto db

      db 02.10.  14:02

      « Re: Problem asi bude hlučnost

      Z môjho pohľadu hlučnosť je jediná vec, ktorá môže byť kritická v prípade tohto auta, inak to vyzerá byť celkovo veľmi vydarené (veľkosť, jazdné vlastnosti, spoľahlivosť...). Je tu istá nádej v tom, že Toyota prezentuje tento kombík ako samostatný model vyvíjaný v Belgicku. Takže oproti hatchbacku tu môžu byť okrem dlhšieho rázvoru a väčších zadných dverí aj iné odlišnosti - nie je vylúčené, že aj hlučnosť bude nižšia. To to sú však len hypotézy. Musíme počkať na reálne testy, resp. skúšobné jazdy.
      • 02 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 02.10.  14:17

        « Re: Re: Problem asi bude hlučnost

        Současná verze má celkem přijatelný odhlučnění = horší to snad nebude
        Jestli to fakt někde v předsériový verzi nebylo eště to pravý = běžná produkce snad spíš bude ok
        • 00 Reagovat !

          foto Toky1

          Toky1 03.10.  09:51

          « Re: Re: Re: Problem asi bude hlučnost

          Ale kdeže, nemá. Pri jazde po normálnom povrchu je síce v pohode ale ak je na ňom kamienkový posyp (u nás typicky celú zimnú sezónu) tak sú prejazdy ním sprevádzané neuveriteľným rachotom odspodu. Je to ako keď som sa pri airsofte skryl za plot z vlnitého plechu a súper do neho pálil samopalom ako besný. Paradoxne keď prší odspodu je to v pohode. Celý problém spočíva v tom že predné podbehy sú odhlučnené len kusmy tvrdého plastu, aj to nie všade. Pomerne rozsiahle plochy podbehov sú holý plech. Na otcove staré 12 ročné picasso sa odhlučnenie corolly absolútne nechytá.
          ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto xpaja

            xpaja 05.10.  15:02

            « Re: Re: Re: Problem asi bude hlučnost

            Nesrovnával bych novou Corollu s tou současnou, ale spíš s Aurisem. Ten do faceliftu nestál za moc, ale facelift odhlučnění hodně zlepšil.
  • 10 Reagovat !

    foto unicorn64

    unicorn64 02.10.  13:19

    Spotreba 90kW = 130kW = 4-5 l/100km (kombi/mesto)

    Hlavna vyhoda je zachovanie nizkej spotreby na urovni Prius 4G (90kW, realne 4.0-4.7l vratane mesta) pre obidva hybridy, 90kW aj 130 kW.
    Napr. crossover Toyota C-HR 90kW ma WLTP spotrebu 3.9 l (realne okolo 5 l) versus
    o 100kg tazsi crossover Lexus UX ma WLTP spotrebu 4.1 l.
  • 00 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubáq 02.10.  15:24

    Nechtěl jsem, ale musím....

    Už to vypadá, že jsem si na pana Bureše zasedl, ale tak to není ;-) . Tentokráte nevidím důvod ke chvále kvality materiálů a jejich zpracování v interiéru kvůli zjevně otřesnému zpracování zadních stran předních sedadel viditelnému zde: [odkaz] . V tomto případě bych se styděl posadit někoho na zadní sedadla, kvůli materiálu i kvůli zpracování té "koženky" na předních opěradlech.
    Jinak auto vypadá pěkně, s výjimkou předních světel. jak píše Arese nahoře. Co myslíte, pomůže návrat ke jménu Corolla zvýšit popularitu tohoto auta v Evropě? V Americe i v Asii se Corolla pořád prodává skvěle :-) .
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 02.10.  17:02

      « Re: Nechtěl jsem, ale musím....

      Sedačky mi nepřijdou tak strašlivý.

      S Corollou to v Evropě podle mě udělali snad nejhůř jak mohli. V roce 2006-7 zahodili jméno s tradicí devíti generací, následně ho použili pro lowend-sedan... a teď se k němu vrací - po více než deseti letech?
  • 01 Reagovat !

    foto Dejwik

    Dejwik 05.10.  19:07

    Malé

    Hodně malý kombik. Kombik má mít pořádný kufr ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z vajec, banánů i piva

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z…

Letošní letní a podzimní měsíce byly nádherné a plné slunce. Kvůli slunečnímu záření, chlorované vodě z bazenu a…

Google+ končí. Někdejší rival Facebooku měl tajné bezpečnostní problémy

Google+ končí. Někdejší rival Facebooku měl tajné…

Google končí se svou někdejší odpovědí na Facebook. Sociální síť Google+ se do roka odmlčí, důvody jsou přitom…

 

iSport.cz

Boss Boleslavi o odvolání Kýhose i proč by hráče poslal do továrny

Boss Boleslavi o odvolání Kýhose i proč by hráče…

Třeba se vás plachej? Ne, to nehrozí. Ačkoli jde o klub, jehož vedení bylo dlouho a přehnaně shovívavé k…

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova cesta, Dočkal je bingo

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova…

Větší disciplína, zodpovědnost v plnění úkolů, lepší klima v kabině. „Je to prudká, markantní změna,“ porovnává…

 

Reflex.cz

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na Ukrajině je ve službě už 70 let

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na…

„Zaposlouchej se do toho ticha! Nejlepší je to stejně v zimě. Žádné zvuky, je slyšet jenom stromy, moře a vítr.…

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když menšina tyranizuje většinu a říká tomu pokrok

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když…

Někdy si říkám, že politici vážně z celé duše musí nenávidět řidiče. Vždyť neustále přemýšlejí, jak jim udělat…