Tohle auto miri, presne jak jsem rikal daleko spise do vod 4c...
Z nkterych uhlu mi prijde vic girly nez tt...
Ale je to svezi dilo, skoda te prevodovky. Sem patri manual a kdyz uz nutne automat, tak tlacitka fakt neee...
padla jsou dnes tim nejlepsim co si k automatu muzeme prat, automat je vhodnej jak pro klidne ridice, tak pro ty kteri chteji na okruhu drtit casy, manual je vhodnej jen pro uzkou skupinu nadsencu kteri stejne vymiraj, u takovehoto modelu se v tehle cenove relaci se tedy moc nevyplaci vyvyjet a testovat vice druhu prevodovek, to si muzou dovolit treba u porsche za 4 mice kde to zaplati 20 prodanych kousku, ne Alpina za puldruheho mice kde by jich museli prodat par tisic
Nakoniec máš pravdu, je to o triedu menšie ako Cayman a motoricky, veľkostne a hmotnostne je mu najbližším súperom 4C.
Predajne to aj má logiku, lebo súperiť s Caymanom predajne nemá šancu, kým prekonať slabučké čísla Alfy by sa malo dať. Aj keď pri tej avizovanej cene to bude ťažké (pôvodne sa avizovalo 55t eur, aktuálnych 58500 je dosť odrádzajúcich).
..tak Alfu si kúpi fajnšmerker, kdežto za Renault dat rovnake peniaze s tým, že to stále nemá výraz vyslovene športiaku a technika je bežná-komisná....tak to si nechám zajít.. Alfa 4c jednoznačne.
Jestli chtějí pro jedno auto udělat vlastní showroom, vlastní servis, tak to jim fandím. 8-s
Nevim zdali se v Renaultu... pardon v Alpině koukali po konkurenci, ale v muší váze taková Alfa 4C není zrovna prodejní hit. V ČR se prodá pár desítek kusů, v Evropě pár stovek kusů.
Levnější řidičská zábava v podobě GT86 / BRZ na tom není o moc lépe, a to stojí polovic a jsou dostupná víceméně pro každého.
Všechno to jsou úžasná řidičská auta, jenže fronty se na to evidentně nestojí. Bohužel ;-\
No na "v podstatě" Renault za 1.6mil Kč se ani fronty stát opravdu nebudou. Tahle cena je doooost sebevědomá. Lepší počkat na Megane R.S. za polovinu ;-)
Klidně se vsadím, že to budou prodávat normálně v Renaultu.
Navíc logika autora článku je poněkud na hlavu, citace:
" Podle informací Jitky Skaličkové, tiskové mluvčí Renault Group pro Českou republiku, je Alpine od 1. března součástí skupiny a tedy svébytnou značkou. Nelze proto očekávat, že by prodej vozů probíhal například v dealerstvích Renault."
Nechápu kde přišel autor článku na to, že když bude Alpine svébytnou značkou, tak se nemůže prodávat ve stejném showroomu s Renaulty. Dacie se taky prodávají spolu s Renaulty, maximálně mají jiný vchod a to ještě ne všude...
Tiez sa stavim ze to bude stat medzi rendlikmi a daciami ako imagemaker, ved to je aj hlavny dovod vyroby tohto auta. To si len tunajsi kindernovinari spravili zle zavery. Kto by zaplatil showroom v ktorom sa preda jedno auto mesacne?
Trošku reality by nezaškodilo. Ako si predstavuješ "predaj mimo Renault"? Ak to znamená, že Alpine bude v salóne o kúsok ďalej od bežných Renaultov, povedzme nejak vizuálne oddelená, potom OK. Ale ak si predstavuješ samostatné salóny, tak potom... sladké sny. ;-)
Tak reči sa hovoria a chlieb sa je; vybudovať samostatnú predajnú sieť pre jediné auto, pri ktorom je diskutabilné, či sa na seba predajmi vôbec zarobí, je ekonomická samovražda. A išlo by to aj proti predajným plánom, pretože ak som trebárs zo Zlína a salón Renaultu mám za rohom v meste, je pravdepodobnejšie, že sa na auto pôjdem pozrieť a kúpim ho, než keby bola jediná predajňa a servis v Prahe.
Mne celá táto teória o osobitných salónoch pre exkluzívny model príde ako sen marketérov, ktorý ani nie je potrebný. Ako znižuje image takého GT-R za 100t eur, ak je v salóne vedľa Micry za 9t? Nijako. A rovnako to neublíži ani Alpine.
tohle auto není pro velký? Nebo jak si mám vyložit poznámku autora o tom, že ho nepustili dovnitř kvůli jeho rozměrům?
A co ten volant se sklonem jako v dodávce? To má být retro i v tomhle?
Napadá mne jeden aspekt, co myslím mohla Alpine proti 4C změnit a sice manuální převodovka. Tyto super malé a lehké vozy jsou určeny pro naprosto jedinečný zážitek z jízdy a propojení řidiče s vozem... Právě proto ale pro mne 4C měla ten automat, co jsem myslel, že by manuál mohl být lepší. Právě to jediné chybělo 4C k naprostému spojení s řidičem. Navíc to stejně není vozidlo na každodenní ježdění, ve městě hodně trpí a tedy jeden z aspektů automatu, co by byl velkou pomocí odpadá, ve 4C trpíte hodně mimo okresky a mimo akci ;-);-)
Nevíme samo jaká Alpine bude, ale myslím, že se mohla pokusit tímto lehce odlišit a přinést volbu nebo rovnou manuál. Uvidíme co bude.
Ono to s tou technikou mozna bude vselijak. Pockejme jak budc jezdit. 250 koni taky neni prilis, i kdyz hmotnost respektuji, s pribyvajici rychlosti pak bude vykonu malo a okruhove casy budou horsi...
Zase zavisi od typu okruhu. Na Brno alebo NS to nebute to prave orechove, ale v technickejsom okruhu hmotnost pomoze. Uz v Moste si viem predstavit, ze to bude fungovat vyborne vdaka neskoremu brzdeniu a rychlejsim prejazdom zakrut.
Přeju Alpine lepší život než 4C. Alfu člověk prakticky nepotká. Je hezká, ale malá, drahá a co jsem četl, tak je tak tvrdá, že se s ní u nás jezdí velmi špatně.
Základním předpokladem bude ale dealerská síť a pokud pude mimo renault, tak u nás bude max jedno místo a to je na bzum. A pak samo cena, přes 1,5 milionu je přece jen trochu moc.
Jj, tá hmotnosť je fantastická. Ale pre istotu by som ešte počkal na potvrdenie, že sa jedná naozaj o pohotovostnú hmotnosť s vodičom. Lebo aj Alfa avizovala u 4C hmotnosť 895 kg a ukázalo sa, že to bola suchá hmotnosť, teda s náplňami a vodičom to bolo podstatne viac.
k nakonec to nemá ani LS diferencial... to je spis konkurence pro TT nez 4c
michelin pilot sport 4... pouze...
auto je pry pro entuziasts, ale jaksi mi tam chybi ty dulezity věci - převodovka, vykon a LSD
Problém je, že to není vždy jasně oddělené. Například v němčině mají pro obojí jeden výraz, Leergewicht. Doslova prázdná hmotnost. Dokonce může být i suchá (i když by člověk spíš čekal Trockengewicht, tedy suchá hmotnost, ale může). Dá se v tom snadno udělat bordel. I hmotnost "dle DIN" je podle mne nešťastná formulace, protože DIN 70020 tam toho řidiče myslím má (dříve to tak asi nebylo, ale časy se mění).
Pomer hmotnosti a vykonu motora je uzasny. Skoda trochu toho manualu. Ale ta cena :-O
Mozno nechcu asociovat tento model s mainstreamovym Renaultom a jeho image. Preto idea samostatnej znacky. Inak ist k dealerovy Renault a kupit jeden za vyse 50 tisic euri >:D