Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo uvádí novou generaci XC60 jako luxusní SUV (+video)

Volvo nás před Ženevou napínalo ohledně vzhledu druhé generace XC60 a nyní je představuje v celé jeho kráse. Novinka opět posouvá bezpečnost i styl typický pro švédskou značku na novou úroveň.
Zpět na článek
7. 3. 2017 12:15
7. 3. 2017 12:29
7. 3. 2017 12:47
7. 3. 2017 13:28
7. 3. 2017 14:14
7. 3. 2017 15:42
7. 3. 2017 16:56
7. 3. 2017 17:30
7. 3. 2017 18:24
7. 3. 2017 12:21
7. 3. 2017 15:43
7. 3. 2017 15:48
7. 3. 2017 12:47
7. 3. 2017 13:05
7. 3. 2017 15:45
7. 3. 2017 13:33
7. 3. 2017 15:46
7. 3. 2017 17:32
7. 3. 2017 16:46
8. 3. 2017 18:56
Avatar - Barry Lyndon
7. 3. 2017 12:14
prahy v barvě karoserie
designově zabijí jakékoliv SUV.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
7. 3. 2017 12:15
Dizajn
Vyzerá to veľmi dobre, najmä v tej modrej. Všímam si ale, že Volvo sa ako keby bálo trendu hrán. Napríklad keď vidím tie kľučky a tvar spätných zrkadiel, tak mi to akosi nekorešponduje s modernými svetlami a pôsobí to na mňa trochu nejednotne, ako auto po facelifte. Na druhej strane, niektorí to už s hranami preháňajú a Volvo je dlhodobo považované za konzervatívnu značku, tak to asi netreba hrotiť.
Rozbalit vlákno
8
7. 3. 2017 12:29
Re: Dizajn
Dizajn je podla ocakavania, najma interier akoby xc90 z okna vypadol. Ale naco menit co sa skvele predava. Co ma prekvapuje su rovnake motorizacie ako pri o triedu vacsej xc90ke, cakal by som nejaky odstup, takto hrozi ze odlaka klientelu ktora sa zameriava na silne motory, predsa len v mensej kasni pojdu lepsie (najma nafta ktoru takmer vsetci oznacuju v xc90 ako nedostatocnu).
Avatar - praděda7
7. 3. 2017 12:47
Re: Dizajn
Ano, tady mělo Volvo výhodu stejného motorového prostoru a mohlo použít všechny motorizace s většího modelu. Ano, jen aby xc60 k vůli tomu nekanibalizovalo prodeje xc90.
Avatar - kari.laz
7. 3. 2017 13:28
Re: Dizajn
Pro XC60 jsou ty motory v pohodě, ikdyž i tak by se tam jako vrchol hodil spíše "víceválec" , ale pro XC90 je čtyřválcový dvoulitr jako vrchol celkem bída. Výkonově by to i stačilo, ale z jiného motoru. Jak vidno, i tak se to prodává dobře, nicméně věřím, že se šestiválcem by se to prodávalo ještě lépe.
7. 3. 2017 14:14
Re: Dizajn
Nemyslim si, predaje xc90 ukazuju, ze drvivej vacsine kupcov je uplne jedno kolko valcov je pod kapotou. Dovolim si tvrdit, ze vacsina o tom ani nevie. Jasne, par fajnsmekrov si volvo urcite odplasilo, ale ten pocet by ani zdaleka nestacil na zaplatenie vyvoja nejakeho modularneho sestvalca. Netesi ma to, ale je to tak, a co je horsie, uspech volva budu urcite nasledovat dalsi (resp. uz nasleduju, ziadna francuzska znacka uz neponuka viac nez stvorvalec).
Avatar - Jaros71
7. 3. 2017 15:42
Re: Dizajn
Volvo není a nebyla nikdy prémie..a u levné značky absence šestiválce tak moc nebolí..
Jen nějak ty ceny zapoměli podělit dvěma >:D
Avatar - fOE
7. 3. 2017 16:56
Re: Dizajn
Debata furt dokola, kterou rozsekne jedine zakaznik. Pokud nekdo dokaze prodavat za premiove ceny, jednoduse je premie. ;-)
Avatar - Sumi2000
7. 3. 2017 17:30
Re: Dizajn
Tak ono to Volvo prodává hlavně v Číně ;-)
Na prémii si jen hraje...cenou.
Avatar - fOE
7. 3. 2017 18:24
Re: Dizajn
Hlouposti, jedno i druhe.
Avatar - praděda7
7. 3. 2017 12:21
Tož,
na Číňana dobré....... ;-) Chybí 6ti válec........ ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
7. 3. 2017 15:43
Re: Tož,
Na Ford Kuga by to mohlo stačit.. ;-)
Avatar - praděda7
7. 3. 2017 12:28
Pokuty a škodu
Pro nové Volvo XC60 bude na přání k dispozici i asistent pro jízdu v kolonách a semiautonomní řízení Pilot Assist II. generace, které se při jízdě rychlostí do 130 km/h postará o řízení, akceleraci a brzdění.

....bude platit kdo, když systém "jaksi" vynechá......? ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - ericho33
7. 3. 2017 21:53
Re: Pokuty a škodu
Ten, kto bude tvrdiť, že nedobrzdil, lebo mu zlýhalo ABS, že v zákrute vyletel z cesty, lebo mu zlýhalo ESP...
Avatar - praděda7
8. 3. 2017 15:19
Re: Pokuty a škodu
Tož bacha! Autonomní řízení je přesně to co stojí v názvu...autonomní. Což značí, že kontrolu všech funkcí pohybujícího se vozidla přebírá elektronika a tudíž je zodpovědna i za případnou nehodu. Samozřejmě že bude k dispozici záznam z černé skříňky potvrzující, že vozidlo bylo v době nehody řízeno autonomně. To samé bude platit v případě dopravních přestupků. Právě takové legální věci budou muset být plně vyřešeny, než se autonomní vozy objeví na silnicích.
Avatar - vabis
7. 3. 2017 12:37
<b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Interiery mi moc nejdou, ale exterier je hezky :yes: (stejne jako minula XC60 nebo soucasna XC90).
Rozbalit vlákno
4
Avatar - praděda7
7. 3. 2017 12:42
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Styling mi připomíná, a to hodně X1. BMW v X1 (jejich škoda), ale nenabízí dostatečný výběr motorizací. :-!
7. 3. 2017 13:13
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Já myslím, že nabídka motorů u X1 je plně dostačující. Naopak u Volva mi chybí motor typu 20i. Ty vyhnané čtyřválce s min. 254 koňmi žerou skoro jako 2,5 od Subaru :-)
7. 3. 2017 13:24
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Presne, T3 by na pokojne jazdenie stacil a ma ovela lepsi prebeh vykonu a momentu.
7. 3. 2017 13:30
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
určitě časem bude...
7. 3. 2017 12:47
motory
skoda, ze nenabizi o neco slabsi benzin....
Rozbalit vlákno
0
7. 3. 2017 12:49
Interier/exterier/motory
Vnitřek se mi nelíbí v XC90 ani v S90, nová XC60 jde v pouze změnšené kopii. Na tabletové ovládání si asi nikdy nezvyknu :-/

Exterier krásný, asi to nebude takový mastodont, jako XC90, za mne plus.

Motory: D5 umí i s XC90 hezky hýbnout, ovšem na servise se řeší pár závad, vyvažováky a další. T6 s S90 umělo hezky zamávat i v rychlostech nad 100km/h samozřejmě za patřičný příděl paliva. 2.0 čtyrválce jsou akceptovatelné u téhle kategorii, u XC90,S/V90 nikoliv.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
7. 3. 2017 15:44
Re: Interier/exterier/motory
Naprostý souhlas. :yes:
7. 3. 2017 13:05
Ok
Celkom pekne,

Exterier aj interier az na ten tablet pekny......motory no hmmm....tu mi az tak nevadia stvorvalce...ten D5 s tym pohne slusne aj benzin.....v S/V/X 90 je to na facku.....Q5, GLC, Macan, X3 maju sestvalce v nafte (okrem GLC ale bude novy R6) aj benzine.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
7. 3. 2017 15:45
Re: Ok
Nemůžeš tohoto čínského borce měřit s německou prémií.. :-)
7. 3. 2017 13:33
Jo!
XC60 je podle mého názoru model, na který současný směr, jakým se Volvo ubírá, sedí nejvíce. Design z kvarteta S90/V90/XC90/XC60 asi nejpovedenější, pocit, že tu chybí 6válec, nejmenší (aneb u XC90, jakkoliv je krásná, bych stejně vzal radši Q7/X5 za stejnou cenu s pořádným motorem).... Já ho fakt chci!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
7. 3. 2017 15:46
Re: Jo!
X60 bych asi zkousnul..za cenu Yetiho ?
Avatar - Sumi2000
7. 3. 2017 17:32
Re: Jo!
Za cenu BMW, AUDI či Mercedesu by si to koupil jen blázen nebo fanatik do značky.
Tedy čínský podnikatel... :-)
Avatar - _Karel_
7. 3. 2017 16:46
Konečně!!!
Konečně článek o autu, co se nefasuje, o autu co si kupuje dobytek holden za svoje zdaněný peníze.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Warrual
7. 3. 2017 17:28
Homosexuálové v reklamě?
To už genderová "vyváženost" přez filmy s homosexuály, černochy a ostatními skupinami přechází i do reklam? Jsme pomalu více a více diskriminováni pozitivní diskriminací. ;-\

XC60 je zvenčí hezká. Pomohlo vypuštění asijsky protažených předních světel v kombinaci s opuštěnou a dopředu vystouplou maskou co má velká devadesátka.
Světla z konceptů 40.1 a 40.2 napojená na jinou masku tu sedí. Škoda totožného interiéru. V XC90 jsem seděl a přez luxusně a kvalitně vyhlížejicí materiály mi stávajicí šedesátky připadají uvnitř tak nějak lepší. Asi jsem příliš konzervativní.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - _Karel_
7. 3. 2017 17:36
Re: Homosexuálové v reklamě?
Jako že v té reklamě, dlouhé 140 sekund, tě diskriminuje cca 1sekundu dlouhý pohled na dva homosexuály? :-O
Avatar - Warrual
7. 3. 2017 17:54
Re: Homosexuálové v reklamě?
Toto konkrétně ne. >:D Ale vadí mi jak politické, mediální a komediantské "elity" vytvářejí dojem, že být obyčejný heterosexuál je skoro špatně. Filmy, do kterých jsou protlačováni černoši nebo město Brusel, které se nejvíce zajimá o genderové pojmenování svých ulic a podobně, mě vytvářejí alergii.
Avatar - _Karel_
7. 3. 2017 18:10
Re: Homosexuálové v reklamě?
Jj, ale za to si asi můžeme sami. Včera jsem četl, že jakási firma nějaký textilní výrobek kvalitněji zašila a opatřila sloganem "maminkám to ušetří práci". A našli se nějací dem.entní tatínci, které to urazilo, protože i oni doma zašívají a zřejmě i háčkují.
Podobné, jako kritika básničky opěvující maminky - určitě jsi zaznamenal. "Tatínci" se bouří, asi je ještě bolí frnda z porodu.
Ale u téhle reklamy bych řekl, že střílíš vedle.
Avatar - Warrual
7. 3. 2017 18:43
Re: Homosexuálové v reklamě?
Jasně, básničku a hysterické komentáře na ni jsem četl. Nemyslím že si za to můžeme "sami". Normálně myslíci člověk se nad takovou básničkou, navíc pěknou ani nezastaví. Rozruch dělají skupiny trollů, často z neziskovek, jejichž nějvětší a nejdůležitější práce je prosadit WC bez rozdělení na dámské a pánské....A proto (máš asi pravdu) jsem možná příliš citlivý.
7. 3. 2017 19:24
Re: Homosexuálové v reklamě?
Když odbočíme od tématu XC60, tak s Warrualem souhlasím, podobné protěžování, bšech skupin mi způsobuje alergii na tyhle skupiny.
Avatar - _Karel_
7. 3. 2017 19:42
Re: Homosexuálové v reklamě?
Protěžování podobné čemu? Té reklamě, kde se kromě rodin s dětmi na 1 sekundu ukáže párek chlapů v objetí? To je protěžování? Spíš ti způsobuje alergii zmínka o těchto skupinách.
8. 3. 2017 07:58
Re: Homosexuálové v reklamě?
Byl to Marks & Spencer a rozhodne se nebourili tatinci ale nejaky chlupaty feministicky doroty ....
Avatar - _Karel_
8. 3. 2017 08:47
Re: Homosexuálové v reklamě?
"Matt O'Connor z organizace Fathers 4 Justice, jež hájí rovná práva rodičů, slova na etiketě označil za nepřijatelný projev sexismu. Podle něj má řetězec použít slova "mámy a tátové", případně "rodiče". O'Connor má ale výhrady i vůči názvu společnosti Mothercare, která se specializuje na těhotenské výrobky a dětské zboží. "A kde je Fathercare?" ptá se aktivista."

I.diot to je, feministka si ne. Doufám, že brzy budou tihle inteligenti demonstrovat, že chtějí taky rodit, a že by ženský měly pracovat taky v dolech.
Avatar - Blue Sun
8. 3. 2017 08:52
Re: Homosexuálové v reklamě?
Jo, blahobyt je svinstvo...
Kdyby pan Matt měl makat denně dvanáct hodin ve fabrice, na podobné kraviny by neměl ani pomyšlení. Zjevně je to ale jen pijavice, která sosá peníze za nic.
8. 3. 2017 09:54
Re: Homosexuálové v reklamě?
Oops - takze nejen chlupate feministky

Zase je pan dobrym pripadem genderove vyvazenosti - pitomci se najdou na obou stranach !
Avatar - salamoon
8. 3. 2017 18:56
nie
exterier je fajn, velmi pomaha krasna modra metaliza a 22! disky.....
...ale ten interier, konkretnejsie leskla cierna na vsetkych ovladacoch a iba tabletove ovladanie.... :no: nikdy! by som si take auto nekupil, nech je akokolvek dobre...

xc60 by mala byt lahsia ako xc90 a tak tie stvrovalce nebudu tak namahane, a snad aj dlhsie vydrzia...
Rozbalit vlákno
0