Bez krásných hostesek by to nebyl ten správný autosalon. V Ženevě jsou jich mraky, proto jsme se vydali přímo k výstavnímu stánku a pár slečen vyzpovídali.
Jakmile dojdou skladovky dvouoké, tak prodeje poletí jen a jen vzhůru.
Každopádně až teďka mi došlo, co myslel mistr Kodym tímhle textíkem z premiéry:
"A jestliže maskování dávalo přídi podobu menšího a levného Rapidu, ve skutečnosti je od něj na míle daleko a klidně ji lze měřit s BMW řady 3."
Škoda, že šlo o E30...
Já musím ale říct, že na autosalonu v Bratislavě jsem byl dost překvapen když mi jedna hosteska u Mazdy začala vyprávět co to všechno umí >:D včetně technických dat, který jsem před tím nastudovány neměl.
Podobně tak před lety v Ženevě u Jeepa Wranglera. Byl to ale výklad francouzsky tak jsem z toho moc nepochytil.
Hele, kdy se objeví nějaké další informace k tomuto: VW a TATA navazují technickou a technologickou spolupráci?!
[odkaz]
Ještě větší bomba, než koupě Opelu pé-es-áčkem... Obrovský potenciál dalšího ovládnutí čínského trhu koncernem.
Co na to borci z VW a TATA na autosalónu?
Tak povodne som chcel napisat, ze nic moc. Ale nastastie to holky zo Skodovky zachranili. Nie som fanusikom skody ale ten dizajn je fakt uplne niekde inde >:D Najma slecna z fotky c. 63 ;-)
Hostesky majú predsa na autosalónoch rozpisy služieb, väčšinou sa striedajú po 2 hodinách. Okrem nejakých mini firmičiek, kde ako hostesku zoberú sekretárku z firmy alebo študentku na inzerát. Slečny vo videu tvrdia že si 10 hodín denne odstoja na stánku? Tak nech zmenia ďaľší rok značku.. to asi len škodovka ich teda drží nonstop?!