Diskuse

Koncernový večírek VW: Dobře už bylo! Auta nikoho nezajímají

5.3.2018

Jako každý rok jsme si nejdůležitější novinky koncernu VW prohlédli v předvečer samotného ženevského autosalonu. Bylo to depresivní.

 

  • 83 Reagovat !

    foto gil54

    gil54 05.03.  22:24

    Pane Machalo, ....

    ..... beru zpět své jízlivosti k videím a k "Top Gearům v Bělé pod Bezdězem". ;-)

    Tento příspěvek je petrolheadský a mluví mi z duše. A ani není tendenční, možná, snad nejste úplně ztracen. :-)

    Dnes :yes: a za sebe děkuji. Tak to má být, podle mě.
  • 33 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 05.03.  22:46

    Zlý, zlý Volkswagen!

    Myslím, že VW by měl od téhle sebemrskačské, hipsterské rétoriky zase upustit, jinak se obrátí proti němu. Po vypuknutí dieselgate možná nebylo úplně na místě si (opět) pronajmout půl Ženevy a s úsměvem představit 400koňový Golf, ale nyní už by si někdo mohl myslet, že všechny ty vzletné fráze o elektrifikaci, autonomii a redukování počtu aut ve městech (opravdu?!) myslí vážně.

    A Sedrik už zavřít do depozitu, přikrýt plachtou a ponechat osudu!
    • 21 Reagovat !

      foto Columbo

      Columbo 05.03.  23:22

      « Re: Zlý, zlý Volkswagen!

      Doba je jaká je, duši automobilistovu nepohladí, ale zase na druhou stranu, pokud vyžene vraky ze silnic, jenom dobře.

      VW nejsou troškaři, takže když je evidnentní, že s dieselem už do světa díru neudělají, tak logicky vrhnou všechny síly tam, kam se branže sune. Nemůžou si dovolit nechat ujet vlak. Pokud chtějí být nejlepší, tak to tam musí hrnout co to dá.

      Ohledně těch vizí o socializaci a car sharingu, tady se nepotkáme, auto nepůjčuju. V tomto nejsem zástupcem potenciálního trhu.

      Elektroauto, pokud bude stát maximálně tolik, jako stejný auto se spalovacím motorem, bude mít stejnej dojezd, a nabíjení nebude trvat dýl, než tankování, si klidně pořídím.
      • 50 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 05.03.  23:50

        « Re: Re: Zlý, zlý Volkswagen!

        K takovému elektroautu má Volkswagen s předraženým E-Golfem velmi daleko. Ale pro mě za mě, pokud myslí, že to dovedou změnit, tak do toho. Jejich "sharingové" vize jsou však těžce mimo, jak říkáš.
        • 00 Reagovat !

          foto Bubaq

          Bubáq 06.03.  10:52

          « Re: Re: Re: Zlý, zlý Volkswagen!

          Tak jako tak, cena aut roste naprosto nesmyslným způsobem. Když uvážíme, že podíl dobře vydělávajících lidí (rodin s průměrným a nadprůměrným příjmem podle Německého trhu) se neustále snižuje, že klesá schopnost cílových skupin pořizovat nové auto každé dva nebo tři roky, pak jsou současné trendy v autoprůmyslu vážně zcela mimo reálné možnosti. Bezpečnost a e-mobilita stojí tolik, že v konečném důsledku zvyšují tlak na prodlužování doby obměny auta. Nehledě na tlaky způsobené neustále se zkracující life-cyklem jednotlivých modelů. Takže se opravdu musí stát něco podstatného, co dá trh zase do rovnováhy. A je dobře, že vznikají cílené (a doufejme, že také dobře připravené) pracovní skupiny. Osobně bych ale rád věděl, jak moc efektivně tyhle skupiny pracují. Mám silný dojem, že doba hluboce vzdělaných a vztahem k technice motivovaných lidí v autoprůmyslu už je překonaná. Povrchní hippsteři a mlátičky prázdných frází vítězí na všech frontách.
          Tak snad příště, Ženevo.
      • 30 Reagovat !

        foto hittman

        hittman 06.03.  07:22

        « Re: Re: Zlý, zlý Volkswagen!

        Vraky vyženeš tak, že lidé na ty auta budou mít. Pokud na ně nebudou mít, vždy je ekonomické řešení si koupit jetý vůz, který neztratí hodnotu tím, že opustí brány salonu. Ne každý si to může dovolit. A rozkazovat lidem, že buď nový a nebo nic je total kravina a vracíme se o 50let zpět..
      • 41 Reagovat !

        foto mbrzda

        mbrzda 06.03.  08:07

        « Re: Re: Zlý, zlý Volkswagen!

        Jo, jenže všichni víme, že takové elektroauto je v nedohlednu. A nechci znovu otevírat diskuzi o ekologičnosti výroby energie a problémech s jejím transportem (už dnes nám hrozí čím dál častější blackouty).
        Stále rostoucí letecká doprava a nákladní lodě spalující naprosto cokoliv co teče při rozvážení čínských blbostí po celém světě jsou pro ovzduší možná horší zátěží než moderní diesel, který chtějí ti eurohujeři němci zakázat. Politika by měla tlačit na minimalizaci přesouvání zboží sem tam a podporovat místní zdroje (místní zemědělce, místní služby, místní výrobu). Je to ale složitější cesta, než zakázat škrtem tužky diesel a nutit všechny ke koupi nových elektroaut, jejichž vývoj je ale v podstatě v plenkách (tedy hlavně vývoj přenosu a uchování el. energie).
        VW jde ode zdi ke zdi - jednou ve velkém vyrábí jedomety, které ještě šidí při měření a pak by všude nacpal baterky. Ale když si koupíte eGolf, tak vám jednou ročně půjčí na dovolenou ten na fosilní palivo - schyzofrenie nejhrubšího zrna :-)
        • 20 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 06.03.  08:10

          « Re: Re: Re: Zlý, zlý Volkswagen!

          Na minimalizaci přesouvání nemůže tlačit politika, ale spotřebitel. Lidi sami jsou ti, kdo chtějí mít olomoucké máslo v Praze a španělské papriky za každého ročního období.
          • 30 Reagovat !

            foto hittman

            hittman 06.03.  08:21

            « Re: Re: Re: Re: Zlý, zlý Volkswagen!

            V tom máš pravdu. Je to stejné, jako když nadávají, že potraviny jsou šroty a sami je kupují. Dokud bude poptávka, to zboží se sem bude vozit. Až začnou více kupovat potraviny z okolí, tak se tomu přizpůsobí i obchodníci. Bohužel regionální potraviny jsou dnes trend stejně jako farmářské, takže obchodníci na nich mají větší marži než je nutné a tím pádem i brání jejímu většímu rozvoji..
            • 10 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 06.03.  08:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zlý, zlý Volkswagen!

              Jo, na první pohled jsou dražší. Ale zase jich nemusím sníst tolik, abych měl pocit nasycení, což člověk taky brzy pozná. Navíc déle vydrží, takže se daleko méně zkaženého vyhodí. Sám jsem to zkusil, poslední rok. A kupodivu, na celkové náklady mě to vyjde nastejno. Jídlo je přitom chutnější, výživnější...
              • 40 Reagovat !

                foto hittman

                hittman 06.03.  08:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlý, zlý Volkswagen!

                Ano, platí i to pořekadlo "Nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci", jelikož ony levné věci bývají 2x zaplaceny :-)
                Ono samo sebou je s podivem, jak měli politici hubu plnou keců o podpoře drobného podnikání, ale skutek utek. Byrokratická zátěž je obrovská, podpora je akorát mezinárodních konglomerátů (daňové odpustky, dotované prům. zóny, atd.) a pak se všichni diví, že se k nám vyplatí vozit dotované vepřové z Polska a zelenina z Afriky. Myslím že dobře to mají rozvrženo dole v Rakousku, tam jsou prostě soukromé farmy a produkují velkou a pestrou nabídku všeho. U nás jsou mamutí podniky, které ždímají půdu na maximální zisk s tím, že co bude s vysílenou půdou za pár let nikoho nezajímá. To nejsou farmáři.
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 06.03.  08:35

            « Re: Re: Re: Re: Zlý, zlý Volkswagen!

            :yes: :yes: :-!
      • 00 Reagovat !

        foto kari-laz

        kari.laz 06.03.  09:29

        « Re: Zlý, zlý Volkswagen!

        Jenže s těmi vraky to je dost zavádějící. Aktuálně o tom hovořit můžeme, ale co za 10-20 let? V salonu si koupíš elektrický, nebo alespoň z půlky elektrický samohyb, do které sedněš jak znuděná opice, budeš koukat jak vyoraný krtek před sebe a koukat co si auto dělá. Ale co ti, co tohle nechtějí, co chtějí "řídit" co jim ta představa leze krkem už teď a to ani ta doba ještě nenastala.
        Lidé, co budou chtít řídit, sami řadit, sami si přidávat a jet podle toho jak oni chtějí. Ti si pak budou své "vraky" držet do poslední chvíle.
    • 03 Reagovat !

      foto hittman

      hittman 06.03.  07:21

      « Re: Zlý, zlý Volkswagen!

      Prostě je potřeba vlézt někomu do zádele...víme komu, je to modré a na tom spousta žlutých hvězdiček...
      • 00 Reagovat !

        foto Bubaq

        Bubáq 06.03.  10:57

        « Re: Re: Zlý, zlý Volkswagen!

        Do zádele lezeou jen ti, co jsou za to placení.
        Kolik voličů kontaktuje svého europoslance v době mezi volbami?
        I zde platí: spíš tak, jak si sám usteleš.
        Kritizovat europoslance za to, že v zájmu vysoce nadstandardních příjmů konají tak, jak je vedení jejich skupiny vede, je hloupé.
        Jedině správné je vytvořit tlak. Já se o to dlouhodobě snažím.
  • 40 Reagovat !

    foto ericn

    ericn 05.03.  22:54

    Na to se dá napsat jediné...

    To nechceš :no:
    • 40 Reagovat !

      foto Columbo

      Columbo 05.03.  23:26

      « Re: Na to se dá napsat jediné...

      Dívej se na to pozitivněji, když nasdílíš auto nějakýmu fešákovi, tak on ti třeba na oplátku nasdílí přítelkyni. Socializace v praxi.
      • 11 Reagovat !

        foto hittman

        hittman 06.03.  07:24

        « Re: Re: Na to se dá napsat jediné...

        Jo, sdílení manželek je teď IN v Německu, Francii a ve Švédsku, chlapy jsou tam z toho nadšení (jak ti nově příchozí, tak domorodci) >:D
        • 01 Reagovat !

          foto Bubaq

          Bubáq 06.03.  11:01

          « Re: Re: Re: Na to se dá napsat jediné...

          Chlapi! Ne chlapy. Chlap bez chlapa jako pán bez pána. Životný rod. Páni = chlapi. Chlapi jsou z toho nadšení.
          S Vámi nechci sdílet vůbec nic. Naučte se prosím česky. Pak možná... snad....
  • 14 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 05.03.  23:16

    autosalony uz netiahnu

    a auta ako take uz vobec ..... takze comu sa cudujeme .... k tomu je to cele robene skor z povinnosti uz..... tak nech to mame uz za sebou.... par dni riadeneho chaosu a zase bude vsetko po starom :yes:
    • 41 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 05.03.  23:55

      « Re: autosalony uz netiahnu

      není pravda, že autosalony už netáhnou.
      • 00 Reagovat !

        foto Bubaq

        Bubáq 06.03.  11:05

        « Re: Re: autosalony uz netiahnu

        Autosalony nemohou za to, že se výrobci rozhodli pracovat na projektech, které značnou část trhu vůbec nezajímají. Výrobci by měli více přemýšlet, než se rozhodnou. Zdá se mi, že čím více odborníků automobilky zaměstnávají, tím horší rozhodnutí činí. Protože i v této nanejvýš odborné auto-oblasti se čím dál více "prosazuje" hloupá ultra-korektnost.
        Výrobci televizí a domácí elektroniky narazili na rozpor s potřebami trhu už dávno. Teď to čeká výrobce toho, co jsme ještě docela nedávno láskyplně nazývali auty.
  • 33 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 06.03.  00:21

    Automobilová sebevražda

    Tak tento článek musím jedině pochválit (byť nás informuje o příšerném vývoji). Jsem mile překvapen, že autor článku na rovinu řekl, že vedení VW si nechalo kompletně vymýt mozek burselskými ekoteroristickými neomarxisty. Pán bůh s námi, západoevropští ekolevičáci už nepokrytě útočí na samou podstatu individuální automobility, která je jedním z pilířů liberální demokratické společnosti! :-O :'-( 8-s :no: :no: :no:
    • 13 Reagovat !

      foto hittman

      hittman 06.03.  07:25

      « Re: Automobilová sebevražda

      Nejenom na to, obdivuji lidi, co si stále dnes myslí, že jsou svobodní a máme demokracii ;-)
    • 31 Reagovat !

      foto frite

      frite 06.03.  08:03

      « Re: Automobilová sebevražda

      Jeste ti tam chybi NWO, Soros a Merkelova a budes mit prispevek komplet.
      • 00 Reagovat !

        foto Bubaq

        Bubáq 06.03.  11:07

        « Re: Re: Automobilová sebevražda

        :-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 06.03.  12:50

        « Re: Re: Automobilová sebevražda

        Soros mu tam nechybi, ten ted zaskakuje na Slovensku. >:D
  • 62 Reagovat !

    foto BRoy

    BRoy 06.03.  00:23

    Bravo, bravo, bravo

    Konečně čtu na auto.cz článek, který mi mluví z duše, je pravdivý a ještě k tomu vtipný. Kéž by to, aspoň v novinařině, znamenalo obrat k lepšímu. Když už ten automobilový průmysl směřuje do pr...opasti. Evropa pod vedením multikulti-eko-sociál-fašistů už je tak socialistická, že by z toho Kája Marxů dostal vyrážku. Kdo nesdílí vozidlo je zločinec? Ts, ts, ts....
    • 12 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 06.03.  01:32

      « Re: Bravo, bravo, bravo

      Neboj, ráno se Machala probudí a zase bude normální. Ono mu totiž dojde, že ty prachy od Škodovky bude Auto.cz letos potřebovat víc než kdy předtím.
    • 12 Reagovat !

      foto hittman

      hittman 06.03.  07:26

      « Re: Bravo, bravo, bravo

      Ano, a pokud to nepůjde po dobrém, půjde to po zlém (Eu na to vymyslí zákon a nebo nařízení a nebo těm, co nechtějí, život podle toho zpříjemní).
  • 06 Reagovat !

    foto Googlit

    Googlit 06.03.  06:25

    Blesk

    Zprávy jako z blesku nebo z tv noha napsané po čtyřech pivech, to je to co místní chytráci žerou. Jen tak dál auto.cz >:D
  • 11 Reagovat !

    foto hittman

    hittman 06.03.  07:20

    Z

    takového světa se mi chce zvracet. Takže současné auto budu muset asi pořádně opečovávat, jelikož mne už za pár let nic jako auto nečeká.. ;-\
  • 20 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 06.03.  07:20

    Chtěl

    jsem taky něco napsat, ale... radši bez komentáře. Stejně by to nemělo smysl.
    Snad jen: doprava ve městech je momentálně problémem pro systémové řešení, ne pro nějaký pláč nad smrtí aut. Všichni se ohání tím, jak je pro ně čas drahý, jak potřebují čas na sebe, rodinu, práci... cokoli. Ale klidně obětují hodiny postávání v kolonách ve městech...
    • 30 Reagovat !

      foto hittman

      hittman 06.03.  07:28

      « Re: Chtěl

      Ano, je to chyba v koncepci dopravy. Chybí hlavní tahy, obchvaty, návaznost hromady, atd. Ano, jednodušší je něco zakázat, než to řešit. Ono není náhodou, že velká obchodní centra se staví tam, kde je dobrá dostupnost jak hromadou, tak autem. Kdyby tam cesta autem byla na hodiny a nervy, nikdo by tam autem nejel nakoupit.
      • 10 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 06.03.  07:37

        « Re: Re: Chtěl

        Samozřejmě, že je to jednodušší. Zákaz funguje hned, koncepce vzniká roky a ještě déle se přetváří do praxe. A pak ti přijde nové vedení města, které má jiné nápady, a všechno zruší. Nedobereš se nikdy nikam. A to není jen problém českých měst, s tím bojují všude.
        Další věcí je neustálý růst měst, na který doprava zvládá reagovat s velkým zpožděním, protože dovést velkokapacitní MHD do odlehlých částí je práce nejméně na dekádu. Jenže v současné době, naprosto urvané ze řetězů, nějaké omezení výstavby působí ještě hůř, než omezení aut.
        • 02 Reagovat !

          foto hittman

          hittman 06.03.  07:48

          « Re: Re: Re: Chtěl

          No, tam se toho dá docela dost udělat. Developer chce stavět satelit? Ano, ale je potřeba, aby své náklady vytvořil i funkční městkou hromadu v daném místě a kvalitní napojení na silniční síť, parkoviště, atd. To vše lze dát do projektu, bez toho mu to město nemusí povolit.
          • 10 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 06.03.  08:08

            « Re: Re: Re: Re: Chtěl

            To je nesmysl. Jednak developer nemůže zasahovat do systému, který řídí třetí strana (ta hromadná doprava). Jednak nemůže zasahovat do majetku státu (silniční síť). To je úkol pro celkovou koncepci města, ne pro developera. Bohužel, města dnes řídí lidi, kteří neuvažují koncepčně a takovéhle řízení je jim cizí.
            Nebo by každá čtvrť měla vlastního dopravce, který bude svážet lidi na nějaký bod, odkud budou přesedat na centrální městskou MHD? Kdo tím asi tak bude jezdit? Už nemluvím o tom, že developer asi sotva třeba postaví jen tak metro, bez návaznosti na celou síť. Totéž tramvaje.
            • 01 Reagovat !

              foto hittman

              hittman 06.03.  08:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Chtěl

              Může. Třeba bývalá zbrojovka brno, kde se bude bourat, stavět byty a kanceláře, bude mít dokonce svou tramvajovou linku a samozřejmě zastávky hromady, vzniknou nové cesty a bude se napojovat na okolní silniční síť po konzultaci s odborníky, aby byla doprava v nové výstavbě co nejideálnější. A je to plus i pro developera a při prodeji nemovitostí, že může argumentovat dopravní obslužností.
              Další příklad je Šantovka OL - vznik nové zastávky vlaku, nová silnice podél náhonu, přemostění do centra, atd.
              • 10 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 06.03.  08:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chtěl

                Jenže v té části je to práce města, které vytvoří podmínky, aby tam developer vůbec šel. Nikoli práce developera. Město samo musí zařídit připojení na zbytek sítě MHD, zapracovat tu část do systému jako takového. Takže zase je to o koncepčním řízení.
                • 01 Reagovat !

                  foto hittman

                  hittman 06.03.  08:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chtěl

                  Ano, ale tu infrastrukturu buduje developer uvnitř svého projektu v souladu s požadavky města.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Blue-Sun

                    Blue Sun 06.03.  12:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chtěl

                    Tím ale jen potvrzuješ, co říkám od počátku. Systém musí nastavit město, tedy koncepčně. To je strašně těžké.
            • 40 Reagovat !

              foto kalousek

              kalousek 06.03.  08:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: Chtěl

              Nejsem ekonom ale myslím že úplně zcestná je dlouhodobá koncepce že všeho potřebujeme furt víc a víc a pokud výroba náhodou poklesne, hned je všecho špatně a máme krizi. Není mi známo že bychom měli nějakého zboží nedostatek že se musí vyrábět furt víc. Jen přibývá lidí na světě, stěhují se do měst a města bobtnají (ale i vesnice) furt se zabírá víc půdy a lesů aby se mohly zastavět, je čím dál víc aut ale nejsou pro ně silnice ani parkování, drancujeme zdroje a zasíráme zeměkouli ...

              Nechci vypadat jako pesimista a tak bych rád kdyby mi někdo vysvětlil k čemu je to dobré a co je vlastně naším dlouhodobým cílem
              • 00 Reagovat !

                foto hittman

                hittman 06.03.  08:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chtěl

                K rychlejšímu zisku. Produkuje se větší množství zboží s kratší životností, aby se mohlo rychleji točit (prodávat), např. pračky, televize. Zároveň je nám vnucováno, že každý roku je potřeba mít nejnovější mobil, chytrou pračku, 4K televizi, atd.
                Ale je to na lidech, zda podlehnou a nebo prohlédnou.
                • 00 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 06.03.  12:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chtěl

                  Spíš k udržení zisku, nebo ještě lépe k udržení takového zisku, který zaručuje stále stejné postavení a životní úroveň. Jelikož s inflací klesá hodnota peněz, a zároveň klesá životnost výrobků, je i potřeba více peněz na to, abys vůbec udržel stávající stav životní úrovně. Natož se posunout někam více.
                  Chytrá pračka... to už existuje? Teda kromě té, co mám doma, ta je samozřejmě tak chytrá, jak chytrý jsem já, tedy naprosto geniální...
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 06.03.  15:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chtěl

                  Nikdo tě nenutí si každý rok kupovat telefon. Výrobci nemůžou za to, že se někteří neumí ovládat a musí mít to nejnovější. Podobně s "chytrým" kde čím. Základní myšlenky jsou někdy zajímavé. Jo, bývá to na úrovni hraček. Ale spousta lidí si ráda hraje. Největším problémem těch "chytrých" nesmyslů bývá mizerná implementace. Tak chvátají, aby to dostali k zákazníkům, že vyprodukují zmetek. Nemluvě o fascinaci se sběrem informací. Sbírat nejlépe kdejakou blbost, nehledě na zákony, ono se to na serverech nezkazí a kdo ví, jestli někdy nepřijdeme na to, jak to zpeněžit.
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 06.03.  09:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chtěl

                :yes:
              • 10 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 06.03.  15:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chtěl

                Pochybuji, že máme nějaký vyšší cíl. V tomhle jsme pořád zvířata. Jsme dost chytří na to, abychom celkem úspěšně unikali přirozeným regulačním mechanismům. Ale ještě ne tak chytří, abychom se zvládali regulovat sami.
  • 31 Reagovat !

    foto Wolfalack

    Wolfalack 06.03.  07:57

    Zajděte si k

    Mazdě. Tam je vidět pokrok správným směrem ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 06.03.  11:10

      « Re: Zajděte si k

      Já Vaše nadšení chápu. Ale prosím vysvětlete mi, proč prodeje Mazdy pomalu, ale stále klesají?! Že by to bylo jenom točivým momentem? Tomu nevěřím...
  • 02 Reagovat !

    foto Josef-1

    Josef 1 06.03.  09:18

    Auta nás nezajímají ??? Jenom vyčkávám.

    Prostě vyčkávám, až ty baterky budou stát polovinu nebo raději třetinu.
  • 11 Reagovat !

    foto ljube

    ljube 06.03.  10:33

    ode zdi ke zdi

    evropské automobilky v čele s VAGinálním koncernem nám zasvinili evropu dýzly a teď mají plnou hubu ekologie a elektriky.
    co takhle navrhnout střízlivý jednoduchý auto s moderní úspornou benzínovou atmosférou, jak to uměj japonci?
  • 31 Reagovat !

    foto Missouri

    Missouri 06.03.  10:53

    Rudý bakelit

    Tak mi to připadá. Bezpohlavně korektní koncept jako vystřižený ze satirické parodie na "dokonalé" politické systémy a ideologie Sleeper (Spáč) Woodyho Allena.

    VW právě páchá rituální sebevraždu, z podvodníků se stali hyperkorektní socialističtí plánovači ze země, kde zítra již znamená včera. Ovšem tentokrát na západ od nás.

    No a opět, jako už tolikrát, jde o staré známé pokrytectví. Pro masy plánují car sharing, a pro privilegované vymazlené supersporty. Vyšší vrstvy je s plebsem jistě sdílet nebudou. To by tak hrálo! :*)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dabér Vinnetoua Stanislav Fišer: Vytrhali mu všechny zuby!

Dabér Vinnetoua Stanislav Fišer: Vytrhali mu všechny zuby!

Přesně před týdnem v rozhovoru pro Blesk přiznal, že jeho zdravotní stav není dobrý! A od té doby se českému…

Nejošklivějším psem světa se stala fenka: Nelichotivý titul získala buldočka Zsa Zsa

Nejošklivějším psem světa se stala fenka:…

Titul nejošklivějšího psa letošního roku má právo nosit devítiletá fenka anglického buldoka Zsa Zsa, která…

 

iSport.cz

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů, hrací dny, play off

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů,…

Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku nabídne od 14. června celkem 64 zápasů, ze kterých 8. července vzejde…

Radakovič i Bero do Sparty chtějí. Jak vypadá jednání a kdy mohou přijít?

Radakovič i Bero do Sparty chtějí. Jak vypadá…

Dvě posily už Sparta má, další dvě by mohla představit v nejbližších dnech. Podle informací deníku Sport vedení…

 

Reflex.cz

Postřiky nikdo netestuje. Hmyz vymírá a dává nám signál, v jak špatném prostředí žijeme, říká entomolog

Postřiky nikdo netestuje. Hmyz vymírá a dává nám…

Umíte si představit přírodu bez ptáků nebo květin? Pokud se naplní nejčernější scénáře, možná to bude realita.…

Imigrační systém USA nevpustil do země bývalého šéfa NATO, tvrdí španělský deník

Imigrační systém USA nevpustil do země bývalého šéfa…

Bývalý šéf diplomacie Evropské unie a někdejší generální tajemník NATO Javier Solana nedostal nedávno povolení…