mne sa kusok zda divny ten kukuc Gecka. bud pomer velkosti svetiel k logu aj ich vzajomna poloha je nejaka "ina" ale kazdopane ten kukuc je divny... predosle Gecko posobilo tak nejak normalne.. toto ale vyzera kusok "vystrasene" a "zakriknuto"
to AMG je tiez fajn..stinger to sice nie je no jo .. ale inak celkom ujde >:D:yes:
Já Vám nevím, fostku. Lépe řečeno, jsem na rozpacích. Totiž podle mého názoru přestavený design novinky jde až příliš vstříc preferencím Arabským zákazníkům z Blízkého východu (a možná i Číny, ale to si nejsem tak jist). Důsledkem je to, že nová generace je sice technicky na výši, interiér je esteticky na výši, ale vnější design zaostal za tím, co by (myslím) preferovali i zákazníci z amerického a evropského kontinentu. Pro vysvětlení zde uvedu tyto odkazy: [odkaz] [odkaz] [odkaz] (B-čko přikládám jako další příklad podobného pojetí designu).
Tyto "návrhy" zpracované kvalifikovanými a informovanými insidery jsou mi velmi, velmi sympatické. Mnohem více, než nyní představené pojetí. Do takovéhoto G-čka bych se také zamiloval. Ale do toho nyní představeného ne: to je fakt verze pro "staromilce". Sorry....
Proč to kazí, co je na tom špatnýho?
Mercedesu, jakožto autům pro kolotočáře a taxikáře, žádná velká ztráta know-how rozhodně nehrozí.. spíš chudáci Číňani.
Mno, keďže sú to akcie, mohol ich kúpiť či poskupovať hocikto. Stále je to len 10 %, podobných transakcií sa deje denne kopa. Možno ich o nejaký ten rok so ziskom predá, ktohovie čo pan nový majitel zamýšlí >:D
V Německém systému je 10% už opravdu hodně a ty přináší značné pravomoce ve výkonných a dozorčích funkcích. Svět je stále více globální (majitelé Mercedesu nejsou jen z německy mluvících zemí, ale hlavně z Arabských zemí a nyní i z Číny). Ale to neznamená, že je to tak v pořádku. Touto cestou se globální svět příliš rychle mění v Čínský svět. Je to tak v pořádku?
Ano, "pragmatismus" vítězí i na zcela technickém poli. Bohužel, výrobci aut z celého světa si o tohle sami koledovalí: tím, že akceptovali podmínky stanovené KSČ pro zahraniční investory v Číně. To byl první krok, jímž si akcionáři podřezali pod sebou své větvě :-) . Dalším bylo to, že se nechali vtáhnout do hry, v níž kopírování svých produktů ponechali bez trestu s nadějí, že jejich náskok v technické a technologické oblasti a možnosti jejich dalšího technického vývoje zůstanou Číňanům nedosažitelné po velmi dlouhou dobu. Bylo to velmi naivní.
No co, tak jednou bude Daimler Čínskou firmou... Zboří se svět? Asi ne úplně, jen zaměstnanci Daimleru budou čučet na to, jaká je čínská firemní kultura! Ta se totiž nezmění...
Tak ono ne úplně nechali = spousta firem z mnoha oborů včetně gigantů se zkusila soudit [odkaz] zrovna tohle je výjímka která nakonec dopadla opačně ale těch případů sou tisíce a tisíce
Na Čínu dojely i český firmy
Bohužel miliardovej čínskej trh v kombinaci s neuvěřitelně levnou pracovní silou = skoro doslova za hrstku rýže = byl obřim lákadlem. Že nebudou dodržovat dohody = v podobnym stylu jako ohledně investic u nás [odkaz] to asi nikoho nenapadlo. Nebo aspoň rozsah krádeží kopírování atd.
Já na to jen upozornil díky absurditě že dnešní největší akcionář Daimleru = na jeho akcie vydělal kopírovánim = výrobků Daimleru :yes::-)
Povedal by som ze ich do vselijakych partnerstiev sikovne donutila ist cinska vlada. Ked chceli v cine predavat a zarabat, tak museli zapojit aj domacich. Urcite im bolo jasne ze naveky to takto neostane a autorske prava su v cine neznamy pojem. Ale pokym sa to tyka ciny samotnej tak to proste neriesia, lebo zisky ocividne prevazia.
...ale AMG 4d coupé se mi nelíbí snad z žádného úhlu pohledu. Prapodivná hra s "devětsetjedenáctkovou" zádí působí na snímcích obludně nebo přitrouble. Godzilí obličej to zcela jistě nespraví a tak jen zbývá útěcha v hezkém interiéru.
Mnohem víc se mi líbí naopak mnohými kritizovaná studie 8GC, která i přes prapodivnou hru s barevnými prvky má klasicky hezké proporce a snad jen C sloupek není tím, co bych od BMW očekával.
Dobrý večer, webpájo. Vaše vyjádření mě pobavilo, ale myslím to opravdu v dobrém. To pobavení u mě vychází z toho, že přímo fyzicky cítím, jak Vaše pocity vylézají z Vašeho těla prostřednictvím prstů na klávesnici a sice s odporem, ale celkem snadno nalézají vhodná slova k vyjádření... :-):-)
Protože mně se AMG opravdu líbí, pobavila mě představa, jaké by to bylo, pokud bychom se potkali každý se svým favoritem někde na "neutrální půdě" a oba bychom byli překvapeni, jak dobře ve skutečnosti působí vůz, jemuž jsme dali podle fotografií mínus. Chci tím říci, že Vaše vyjádření ohledně AMG respektuji (a vůbec mi nevadí :yes: ).
MB G je liga kde je len MB G a ziadne ine auto mu tu nekonkuruje...je to len o statuse a individualizme majitelov ktori si to este davaju upravit a cena alebo to ze je to auto maximalne neprakticke na jazdu po mestach kde travy vacsinu casu tu nehra ziadnu a absolutne ziadnu ulohu. Necakajme z auta vyvynuteho pre armadne uceli nej jemny Ital design to ze tam dali tablet a presivanu kozu je uz povinnost doby. G cko je proste samostatna liga a hra si tam len sam so sebou a parketaci od BMW a Audi len smutne pozeraju ze tam nemaju svoje zastupenie >:D