Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nafta ještě není mrtvá. Mercedes-Benz bude mít dieselové plug-in hybridy

Do Ženevy přivezl Daimler dva plug-in hybridy na základě tříd C a E, Zatím se jedná o předprodukční kusy, ale oba kombinují vznětové pohonné jednotky s elektromotorem.
Zpět na článek
6. 3. 2018 08:47
6. 3. 2018 10:27
6. 3. 2018 10:56
6. 3. 2018 11:03
6. 3. 2018 11:06
6. 3. 2018 08:47
Pěkné
Technicky to všecho vypadá krásně. Mít k dispozici nějakých 50 km jen na elektro a pak na dlouhé cesty klasický silný motor o výkonu nějakých 143 kW nebo kolik bude v této variantě mít, samozřejmě ale s výhodami rekuperace. Co si přát více, dalo by se zvolat. Jenže, a to je ta klasická otázka, jaká bude ekonomická rozvaha takového auta? Bude mít smysl i jinde než v Norsku?
O kombinaci diesel a hybrid už bylo napsáno mnoho, snad to bude mít Mercedes vymyšlené dobře. Nafťákům totiž start-stop režim opravdu nesvědčí, potřebují se pěkně prohřát.
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2018 10:27
kdys je to bavi
kdys je to v Mercedesu bavi, tak at si hrajou, at se ale za 10-15 let nedivej, ze jejich auta nebudou mit do nekterych mest moznost vjizdet i presto ze to budou plug-in hybridy, nektera mesta totiz vazuji zakaz ciste toho kde je vznetova motorizace, a je jedno jistli s hybridem nebo s plug-in hybridem

da se rict ze Daimler totalne prohral ono pomyslne viteztvi kdys prodal akcie Tesly (jen tak do placu kdys prodal Arabum prvnich 40% co meli v drzeni (9% Tesly) tak ke dnesnimu dni se cena akcii Tesly zvedla 17x, kdys pak prodali zbylej podil tak kdnesnimu dni stouply ty akcie o dalsich 54%) , jejich pocin ktery pro ne Tesla udelal v podobe elektrickeho Mercedesu B pohrbili tim, ze tomu autu nakonec nedali rychlonabijeni (puvodni koncept pocital dokonce s moznosti nabijeni na Superchargerech) a dnes ty drobne co za ty akcie ziskali (asi $800 milionu, ano znasobili svoji investici asi 16x) cpou do vyvoje hybridnich dieselu ktere to maji v horizontu rekneme 10-15 let nahnute :yes:

PS> jedinej kdo je mrtvej je seriozni auto-novinar na auto.cz, protoze tu proste zadnej takovej seriaoni novinar nezustal :-!
Rozbalit vlákno
3
6. 3. 2018 16:21
Re: kdys je to bavi
Po pravdě, kdyby to zvládli úspěšně prodávat 10 let, tak je to skvělý výsledek. Motory se předělávají každou chvíli. U nového návrhu se určitě počítá s delší životností, tedy s několika modernizacemi, ale bez úprav vydrží možná tři roky. A modernizace motorů jsou miliardová záležitost.

Na tomhle zase není tolik co k vývoji. Pokud jsou trochu kompetentní, je to jen modulární skládačka. Tak trochu co dům dal. Stejný systém můžou mít k zážehovým motorům. A deset let nejspíš ve výrobě ani nevydrží, nahradí ho něco novějšího.
Avatar - twistedTSD
6. 3. 2018 21:52
Re: kdys je to bavi
A to teď kvůli pár levičáckým elitám na magistrátech, které možná někdy za 10 let zakážou nebo nezakážou plug-in diesel, přestaneme vyrábět diesely?
Avatar - CHerokee
6. 3. 2018 23:18
Re: kdys je to bavi
Mnoho do toho investovali, mají kvalitní diesely, tak se není co divit. Třeba za pár let už nebudou u kormila zelenorudé ekofašistické mozky a bude zase klid pro rozvoj evropského automobilového průmyslu bez hysterie.
Avatar - fOE
6. 3. 2018 10:56
Znacka ideal
Auto co bude ve meste schopno jezdit ciste na elektriku a za mestem, kde to spis nevadi, klidne smradit na dalnici 160kmph za 7L? To nejlepsi z obou svetu. Ted k tomu pod kapotu dat vic nez jen 4 valec a sup s tim do prodeje.
Konecne i u Mercedesu zacinaji uvazovat progresivne, jak to uz leta delaji u Lexusu. :yes:
Rozbalit vlákno
1
6. 3. 2018 11:03
Re: Znacka ideal
u Lexusu paruji hybridy s atmosferickym benzinem 4 a 6 valcu
6. 3. 2018 11:03
A co města
Za mě je to supr nápad, ale obávám se aby těmhle svým provozem ekologicky šetrným vozům zelený debílci nezakázali vjezd do měst. To by byl docela gól >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
6. 3. 2018 11:06
Re: A co města
zakazou, protoze nikde neni napsano ze to auto musi jezdit v tom meste jen na elektrinu, predpoklad u takoveho auta je, ze si ho proste koupi nekdo kdo ho nikdy nenabije z externiho zdroje a v tom meste bude dal jezdit jen jako s hybridnim dieselem, nic ho totiz nenuti to na tu nabijecnu napojit a vyuzivat tedy toho "cistsiho" pohonu ;-) plug-in hybrid funguje jen v rukou nekoho kdo ma ochotu to proste na tu nabijecku zapojit, a ze u plug-inu je to docela casta cinnost

je to obdobne jako kdys si do Londyna tamni elity koupili Range Rover SDV6 Hybrid, tedy auto ktere v hybridnim rezimu funguje relativne stejne jako ciste naftova verze, ale u te hybridni maj nizsi poplatky v Londyne >:D aneb demagogie na svem vrcholu :yes:
6. 3. 2018 11:35
Takovej pokus o taxík..
Moc té kombinaci nerozumím. Protože už stávající 4 válcové diesely v C a E jezdily skoro zadarmo, zajímalo by mě, jaká bude úspora. Protože jestli to bude v celkových nákladech jezdit za 4 nebo 6l dle mého nikoho fakt nezajímá. A za to daň v podobně několika set kg balastu a cena k tomu.
Spíš si myslím, že PHEV má smysl tak jak to nastavili u Panamery. Protože u krajních variant (V8 PHEV) bude úspora velká a k tomu špičková dynamika. Navíc auto v téhle ceně snese příplatek za PHEV.
Ale co vím tak MB bude mít i V8 s PHEV. Akorát nevím jak v další generaci dopadne 500e/550e (V6 PHEV).
Každopádně za tuhle kombinaci palce dolu, nevidím jediný důvod kupovat dieselový PHEV.
Rozbalit vlákno
4
6. 3. 2018 12:04
Re: Takovej pokus o taxík..
Pokiaľ by rozdiel v spotrebe nikoho nezaujímal, tak by neexistovala ani samotná nafta v osobákoch ;)
6. 3. 2018 16:12
Re: Takovej pokus o taxík..
Zajímavé to může být třeba tam, kde to bude daňově/ poplatkově výhodné. Nebo až třeba někoho napadne, že s obyčejným spalovacím motorem do města nesmíš; minimálně plug-in hybrid, když už ne plný elektromobil. Také tě to může ochránit před zpřísňujícími se požadavky pro nízkoemisní zóny. Sice nemají kontrolu nad tím, jestli skutečně budeš jezdit na elektřinu, ale vůbec by mě to nepřekvapilo.
6. 3. 2018 16:29
Re: Takovej pokus o taxík..
no prave tohle se stalo v Londyne, a jiz bylo avizovane ze se to zmeni a casem jim to zatrhnou a cokoliv kde bude diesel bude mit utrum, tedy i plug-in hybrid s dieselem

ukazalo se to na hynridnim Range roveru, ktery je hybridem jen na papire a realna uspora emisi je nula nula prd, pritom v Londyne se z toho stalo desne oblibene auto kvuli vyhodnejsim poplatkum za vjezd
6. 3. 2018 18:41
Re: Takovej pokus o taxík..
Range však plug-in nebyl. S tím přišli myslím až loni (koncem roku).
Avatar - KANKUNEN
6. 3. 2018 15:09
Skupina zelených CO2 tahá nyní za kratší konec a
Do útoku přechází skupina NOx. Bohužel elektroauta zatím bez dotací konkurenceschopná nejsou a deset let nebudou, protože momentálně není technologie, která by udělala v bateriích převrat.
Rozbalit vlákno
0