Diskuse

Oliver Stefani, nový designér Škody: Naše auta budou emotivnější!

6.3.2018

V Ženevě jsme si mohli poprvé popovídat s novým designérem Škody Auto, Oliverem Stefanim. Dozvěděli jsme se třeba i to, jaká Škodovka se mu nejvíc líbí.

 

  • 43 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 06.03.  16:30

    Tak to celý čtu a na konci BOMBA

    frajer je podepsanej pod bezpohlavními Golfem, Polem a Tiguanem!
    Tak to už o emotivnost škodovek v budoucnu nemám strach!
    To se může i Alfa jít zahrabat.
    Každej jeden model bude úplnej rajc na čtyřech kolech!

    >:-[] >:-[] >:-[]
    :no: :no: :no:
    • 46 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 06.03.  17:18

      « Re: Tak to celý čtu a na konci BOMBA

      A jak si představuješ pohlavní mainstreamové auto? Mě teda takovej Tiguan v hezké konfiguraci přijde nadstandardně pohlavní. Golf i Polo taky. Že to někdo maluje jinak a jezdí toho po silnici míň, neznamená, že je to pohlavnější.
      • 51 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 06.03.  17:33

        « Re: Re: Tak to celý čtu a na konci BOMBA

        No já bych tyhle auta bral za etalony třídy a znám je v hodně hustejch konfiguracích.
        Ale prostě podle mě to emotivní auta nejsou.
        Ale uznávám, že udělat funkční mainstream co by byl designová ikona je těžký.
        Co třeba před asi tisícem let, když vyjel P206? tak něco takovýho myslím.
        Zkrátka VW o emocích není a škodovka tuplem ne.
        Kupujou se pro jiný věci.
        Na tomhle webu ovšem toto nelze psát.
        Smečka japanofilních bykupců tě rozsápe na kusy!
        Jsme oba mrtví.
        Tys napsal že jsou nadstandardně pohlavní a já v podstatě že dobrý.
        Bůh ochraňuj naše duše.

        >:D >:D >:D
        • 51 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 06.03.  17:48

          « Re: Re: Re: Tak to celý čtu a na konci BOMBA

          Ok, to je o vkusu každýho soudruha.
          Ty seš na ty japonce nějak vysazenej, na to, že seš ajatoláh všech aut! >:D
          • 03 Reagovat !

            foto fostek

            fostek 06.03.  18:14

            « Re: Re: Re: Re: Tak to celý čtu a na konci BOMBA

            Na japonce ani tak ne.
            I jsem nedávno jednoho koupil.
            Ale spíš na jejich slepé obdivovatele. >:D >:D >:D
            • 21 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 06.03.  18:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak to celý čtu a na konci BOMBA

              Pick-upy se nepočítají. Tím nikoho nepřesvědčíš >:-[]
        • 12 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 07.03.  00:08

          « Re: Re: Re: Tak to celý čtu a na konci BOMBA

          Celkem bych souhlasil a je to i logické. Na emoce je přece v koncernu mnohem víc než škoda vysazený Seat! :-) :yes:
    • 31 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 06.03.  17:56

      « Re: Tak to celý čtu a na konci BOMBA

      No vidíš... a už jsi nas... štvanej. A pak rozesmátej.
      Kdo ostatně řekl, že ty emoce budou vždycky jen pozitivní? ;-)
  • 40 Reagovat !

    foto Hittman

    Hittman 06.03.  16:35

    No

    poslední emotivní škodovka byla 110R, a to už uteklo času .... ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 06.03.  16:52

      « Naštěstí českej vidlák nehází flintu do žita! :D

      [odkaz] >:D
      • 20 Reagovat !

        foto JirkaX

        JirkaX 06.03.  17:53

        « Re: Naštěstí českej vidlák nehází flintu do žita! :D

        Proč vidlák? Navíc, vidím slovenský registračky.
  • 00 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 06.03.  17:53

    Uvidíme

    No... dobrá zpráva je, že se mu nejvíc líbí Superb a ne třeba Kodiaq.

    Ta snaha se za každou cenu lišit mi už tolik nevoní, i vč. toho komentu na adresu fl Octavie ve smyslu "hlavně že to je jiné". Ale asi rozhoduje zadání... viz třebas i ten G7.

    Z jeho děl se mi líbí třeba ID Buzz, ale i Golf nebo Tiguan. Naopak moc nemusím Atlas.
  • 00 Reagovat !

    foto aproximus

    aproximus 06.03.  21:40

    Móda

    to je nějaká nová móda mezi designéry nosit trvalou nebo to je jen diagnóza škoda ... >:-[]
    • 10 Reagovat !

      foto gil54

      gil54 07.03.  12:08

      « Re: Móda

      Jj, hezkej kluk, ;-) a to jistě drahý sako na té fotce vypadá jako kdyby v něm spal. Image možná trochu odkoukal od předchůdce. Nebo že by to byla koncepční práce nějakého škodastylisty ? :-)
  • 10 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubáq 06.03.  22:34

    Chtěl bych panu Stefanimu věřit

    ale mám vnitřní pochybnosti. Ne, že by si škodovka nezasloužila změnu v designu. Současné pojetí jejích vozů je opravdu až příliš jednoduché; krystalický design sice kupcům škodovek nijak nevadí, ale mám silný dojem, že ani prodeje zvlášť nepodporuje. Je až příliš bezemoční, což je nejlépe vidět nejen na Fabii, ale také na Kodiaqu a Karoqu. Myslím, že zejména SUVs sklízí kritiku designu oprávněně. Nicméně panu Stefanimu bude povoleno zvýšit emoční náboj škodováckého designu jen v mezích mírného pokroku, neboť taková je role škodovky v rámci koncernu. Snad nebude příliš demotivován...
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 07.03.  00:53

      « Chtěl bych panu Stefanimu věřit

      Já ti nevím, Karoq s Kodiaqem že sklízejí kritiku? Jejich design mi zrovna přijde tak akorát.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 07.03.  00:57

        « Re: Chtěl bych panu Stefanimu věřit

        Za mě se designově Kodiaq moc nepovedl, Karoq naopak docela ano.
      • 00 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 08.03.  08:36

        « Re: Chtěl bych panu Stefanimu věřit

        až na ten hmyzí ksicht ;-\ :no:
  • 30 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 07.03.  00:10

    Vtip

    "Před Škodovkou působil jako vedoucí exteriéru u Volkswagenu a je tedy podepsaný třeba pod aktuálním golfem, polem nebo tiguanem."

    No zrovna tyto 3 modely nejen, že těžko u nich hledat nějake emoce, ale ani povedene zrovana nejsou. Nove Polo jako čerstva novinka je spiš jak navrat do minulosti a tenhle pan chce pozvednout emoce. Proč VW neuvolnil třeba osobu, ktera měla na starost Arteon nebo T Roc. hm
    • 01 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 07.03.  07:30

      « Re: Vtip

      Tvůrce Arteonu neuvolní, protože potřebují, aby jim prvně předělal celou nabídku...
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 07.03.  08:51

      « Re: Vtip

      To je otázka názoru. Tiguan se mi líbí moc a jeho prodeje jsou působivé. Golf je pořád Golf, ale VII je pro mě docela posun proti VI. Zbývá Polo, které se nikam moc neposunulo... pořád zůstává v rámci třídy tím konzervativním autem.

      Že on chce pozvednout emoce ještě neznamená, že takové je zadání.
    • 00 Reagovat !

      foto DaewooMaster

      DaewooMaster 07.03.  16:35

      « Re: Vtip

      A zřejmě proto byl odsunut do Škodovky (= povýšení to asi nebylo). ;-)
  • 02 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 07.03.  07:30

    No jo,

    něco by s tím měli dělat...

    Když už Dacia je hodnotnější značka, než Škoda...

    [odkaz]
  • 11 Reagovat !

    foto Missouri

    Missouri 07.03.  14:50

    Whatever

    Emoce v automobilovém designu mohou být vyjádřeny různě podle toho, jakou emoci si autor přeje u publika vzbudit. Pan Stefani má zřejmě na mysli přestat při navrhování škodovek používat pravítko a ostré úhly.

    Poznávacím znakem škodovky je totiž rovná čára a zlom. Pan Stefani jedním dechem dodává, že inspirace krystalem, nebo českým křišťálem zůstane. Jenže krystal je souborem přímek a ostrých úhlů. Ostré úhly obvykle vyvolávají jiné emoce než měkké a oblé tvary připomínající ženské tělo. Takto ladné linie nacházíme často u francouzských aut, ale také italská auta jsou jimi proslulá. Z koncernových značek se jim dříve blížil Seat, původně příbuzný Fiatu.

    Osobně mám radši měkké sexy linie, proto se mi škodovky nelíbí. Pan Stefani možná mohl být konkrétnější, protože „více emocí“ může znamenat cokoli.

    ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 07.03.  16:10

      « Re: Whatever

      Oblé nebo ostré jsou ale spíš věc módy než země původu... a ani ty emoce na to nejsou úplně vázané.

      Ve své době tu byly ostře řezané Alfy (164, 159), Fiaty (Tipo, Uno), Citroeny (XM, Xantia), Peugeoty (405, 309), Renaulty (11, 25)... a zase naopak, byly i kulaté Škodovky (Felicia, Superb I).

      Já to mám v hlavě při příchodu Felicie - tehdy bylo zakulacené auto vnímané jako něco modernějšího, protože do té doby tu byly ty hranaté Š120 a Favority a Dacie... a dobová zahraniční auta byla kulatější. Ale totéž bylo i u zahraničních značek, třeba Renault přecházel z hranaté R9/R11 na kulatější R19 apod. Až s odstupem a při dnešní preferenci spíše těch ostřejších tvarů, se zase jeví Favorit jako lépe designované auto než Felda.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Muže v Plzni zabil zřejmě blesk. Bouřka zbrzdila i Zemanovo letadlo

Muže v Plzni zabil zřejmě blesk. Bouřka zbrzdila i…

Silné bouřky se v pátek večer začaly prohánět Českem. V Plzni dokonce udeřil blesk do muže, který na místě…

Žena měla ve vagině želvu. Našli ji v ní lékaři, když si stěžovala po pařbě na bolesti břicha

Žena měla ve vagině želvu. Našli ji v ní lékaři,…

Tohle byla zřejmě pařba jako žádná jiná. Nejmenovaná Britka (26) po ní skončila s ukrutnými bolestmi břicha. Ty…

 

iSport.cz

V Laver Cupu vede Evropa, hvězdný pár Djokovič - Federer ale neuspěl

V Laver Cupu vede Evropa, hvězdný pár Djokovič -…

Tým evropských tenistů úspěšně zahájil cestu za obhajobou Laver Cupu, když po prvním dnu vede 3:1 na zápasy.…

Boleslav dál rozdává dárky. Musíme se už kopnout do zadku, velí Klepiš

Boleslav dál rozdává dárky. Musíme se už kopnout do…

Nabušená sestava, povedená příprava, smělé cíle… Mladá Boleslav vstupovala do nové sezony Tipsport extraligy…

 

Reflex.cz

10 nejděsivějších hororů první dekády 21. století. Nepropásli jste je?

10 nejděsivějších hororů první dekády 21. století.…

Kruh a Saw jsou legendou a zná je asi každý. V minulém desetiletí ale vzniklo daleko víc hororů, které stojí za…

Připomeňte si legendární československý autobus z 50. let. Škoda 706 RTO v plné kráse

Připomeňte si legendární československý autobus z…

Škoda 706 RTO představuje nejpopulárnější československý autobus a jeho příznivci v letošním roce oslavují 60…