Diskuse

Peugeot 508 poprvé naživo: Je vážně nádherný! Našli jsme nějaká slabá místa?

5.3.2018

Francouzská novinka nás na prvních fotografiích doslova uchvátila, tudíž jsme se na první pečlivé prozkoumání hodně těšili. Trochu překvapivě jsme se dočkali už dnes.

 

  • 611 Reagovat !

    foto AntonioKekelli

    AntonioKekelli 05.03.  16:59

    Exteriér/Interiér

    Ten interiér vypadá hrozně, ale exteriéru tohoto vozu to sluší, to se musí nechat. :-)
    • 27 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 05.03.  17:21

      « Re: Exteriér/Interiér

      A z čeho jste to poznal? Z fotografií přiložených k článku? Pak máte nadpřirozené schopnosti... Pokud je autorem fotografií pan Kolman, pak musím konstatovat, že má výjimečný talent na záběry, které nic neříkají.
      Snad jen z toho záběru naprosto stupidní trestné lavice, která má pravděpodobně být sedadly ve druhé řadě automobilu, lze zodpovědně usoudit, že něco takového nepatří do auta připraveného pro trh roku 2018. To jen na vysvětlenou, proč na tímto P 508 nehýkám nadšením...
      • 75 Reagovat !

        foto AntonioKekelli

        AntonioKekelli 05.03.  19:22

        « Re: Re: Exteriér/Interiér

        Tak, snad jsem to měl napsat přesněji, co se mi zejména nelíbí, je vzhled přístrojové desky. A zcela na rovinu říkám že ani sedačky nepobraly příliš krásy..
        • 62 Reagovat !

          foto Hittman

          Hittman 05.03.  21:03

          « Re: Re: Re: Exteriér/Interiér

          Tak u řidiče nevím, zda člověk bude sedět nízko a nevidět přes budíky a nebo výš a volat ho bude tlačit v rozkroku (má výška 2m). Exteriér brzo soudit, jsem zvědav na ten zadek, z foto mi nesedl...
  • 86 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 05.03.  17:00

    Hezký

    Hezké, takhle se mi to líbí, opticky nízké a široké auto, nízká světla... trošičku mi to připomíná Optimu zepředu. A ten lift zadek je taky fajn...

    Ještě že to má i-Cock-pit, jinak mě mohlo začít hlodat podezření, jestli jsem neměl s výběrem nového auta ještě pár měsíců počkat :-)
    • 16 Reagovat !

      foto nalimer

      nalimer 05.03.  17:03

      « Re: Hezký

      Práve i-cocpit mi do strednej triedy moc nepasuje. Mám rád klasiku - budíky. Pri SUV či coupe mi to vôbec nevadí. Ale to je len vec zvyku.
      • 71 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 05.03.  17:22

        « Re: Re: Hezký

        Proboha víš, co je to Peugeot i-Cocpit? Ty si myslíš, že displej, že jo...
        • 55 Reagovat !

          foto Hittman

          Hittman 05.03.  21:05

          « Re: Re: Re: Hezký

          Ne, je to slátanina všeho dohromady, ve výsledku na dvě věci. Nízko volant, ve výhledu na budíky, které jsou vysoko, dále ovládání všeho přes proklikávání se až pomalu na základy OS.. ;-\
    • 87 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 05.03.  17:09

      « Re: Hezký

      V dnešní době, kdy se nám týden co týden představuje nová neforemná hrouda plechu na chůdách, je 508 opravdu zjevení. Tohle je prosím atraktivní design.
    • 116 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 05.03.  17:13

      « Re: Hezký

      Tak krásné auto a nekoupitelné. Ty budíky jsou ergonomický zkrat a navíc to blbě vypadá. Interiér jako z pod lisu, budíky i volant jsou nějak přimáčklé.
      • 43 Reagovat !

        foto Bubaq

        Bubáq 05.03.  17:26

        « Re: Re: Hezký

        Já si do sedadla u i-kokpitu sedl, a zjistil jsem, že to docela ujde. Žádná ergonomická katastrofa se nekonala. PSA jen ukazuje, že HUD je nadbytečný a potenciálně poruchový bazmek za hromadu peněz.
        U P 508 oceňuji skvěle kolmou pozici volantu, tak to má správně být. Naproti tomu ten tvar věnce volantu je strašná pí..vina, ale třeba to tak moc vadit nebude.
      • 47 Reagovat !

        foto Reco

        Reco 05.03.  18:32

        « Re: Hezký

        Vymysli si uz konecne nieco ine, stale len papagajujes rovnake sracky.
        • 43 Reagovat !

          foto KANKUNEN

          KANKUNEN 05.03.  20:00

          « Re: Re: Hezký

          Moje vina to není, pouze neměním názor. Je jen otázka času kdy dojde ke změně.
          • 05 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 05.03.  21:34

            « Re: Re: Re: Hezký

            Doufám, že u Peugeotu stejně jako u tebe - nikdy.
        • 02 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 06.03.  08:03

          « Re: Re: Hezký

          A ty už jsi vymyslel něco jiného než "vysokonávykový" volant ? ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Reco

            Reco 06.03.  10:04

            « Re: Re: Re: Hezký

            Ad1. Nepcham to do kazdej diskusie o pezote a nepotrebujem neustale niekoho presviedcat o tom, ze je to lepsie. Rovnako to nerobim v opacnom garde pod kazdy iny clanok o lubovolnom aute.
            Ad2. Nepotrebujem si nic vymyslat i-cockpit s volantom je presne pochopenie celej ergonomickej filozofie, kedy clovek ma aj prehlad aj sa to dobre ovlada. Co len vravim ako realny pouzivatel, nie kecy od stola spoza monitora.
            Ale to sa tu a v podobych diskusiach nenosi, lebo realny pouzivatel mat jednoducho pravdu nemoze a uz vobec aby mu to aj dokonca vyhovovalo, to by sa vyznamne narusilo videnie sveta u niektorych jedincov - vid kankunen a jeho silna potreba tuto temu vzdy komentovat a presviedcat vsetkych dookola ako je to nahovno - v priamom rozpore s rastucim predajom u PSA.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 06.03.  11:32

              « Re: Re: Re: Re: Hezký

              Čísla jsou ošidná. Peugeot sice od roku 2013 roste, ale na druhou stranu je za 2016 i 2017 poprvé pod 6% tržního podílu v Evropě - od roku 1990 (starší data nemám, pravděpodobně ještě mnohem déle).

              Ale jasně, třeba úspěch 3008 znamená, že se najde dost kupců, kterým iC minimálně zásadně nevadí.
    • 63 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 05.03.  17:50

      « Re: Hezký

      Ten celny pohlad u bieleho kusu mi pripada trochu ako Alfa 159 v novom sate. Parada. Konecne nadherny Peugeot.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 05.03.  22:36

      « Re: Hezký

      s optimou to bude pekny suboj ;-) :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 06.03.  08:07

        « Re: Re: Hezký

        Jo to bude. Jen aby se jim do toho nezamíchal Eclipse Cross. To by bylo po souboji a klasická střední třída by zase utřela hubu. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 06.03.  08:27

      « Re: Hezký

      Jj, Peugeot nám to tím vnitřkem usnadňuje. ;-) Jinak ovšem povedené. S tím Jelikožem vepředu (pro neznalé Emanuel Frynta/Petr Skoumal) si zase malinko zapřeháněli, ale celkově :yes:

      Když už cpe Peugeot do Opelů svá "sofistikovaná řešení poplatná době a trhu" >:-[] , docela mě zaujala představa 1.6T 169kW v Insi. Ale toho zřejmě bohdá nebude.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 06.03.  08:46

        « Re: Re: Hezký

        Veru, 1,6T v Insignii, to by bola značka ideál. Ale tiež tomu neverím.
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 06.03.  09:24

          « Re: Re: Re: Hezký

          Tebe to trápit určitě nemusí. ;-) :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 06.03.  10:59

            « Re: Re: Re: Re: Hezký

            Výkon ani nie ;-) , ale liftback mi bude dosť chýbať, opäť som sa o tom presvedčil na lyžovačke.
            • 00 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 06.03.  11:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hezký

              Hele, dáš rakev a frčíš na hory. Když to jde s legendární Fabií 1.0 MPI.... ;-) >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 06.03.  12:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Hezký

                Jj, rakva poberie mnohé, od lyží až po... woodyho (pamätáme). ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 06.03.  10:03

          « Re: Re: Re: Hezký

          To je spíš o výkonu než o objemu, ne? Jestli tam je 1.5 nebo 1.6 už je jedno.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 06.03.  10:56

            « Re: Re: Re: Re: Hezký

            Jasne, je to o výkone, každopádne 1,5T 121 kW a 1,6T 169 kW je značný rozdiel.
            • 00 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 06.03.  11:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hezký

              A těch 50 Nm navíc se taky hodí. Určitě je to jak psal Emel, i s tou 1.5T se dá žít, ona je taky o 200 kg lehčí než ten jeho dostavník...ale měl jsem z ní intenzivní pocit, že bych se zase musel s něčím smiřovat. A to se mi moc nechce.
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 06.03.  11:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký

                Spíš jsem si říkal, jestli by to Opel nemohl trošku poladit, někam k 200k třeba... jako mají tu 1.6.
                • 00 Reagovat !

                  foto woody-alien

                  woody-alien 06.03.  11:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezký

                  To by se ale museli trochu snažit. Protože konkrétně ta opelácká 1.6T mi přišla docela mdlá. A to myslím ve srovnání s konkurencí ve stejné třídě - tedy 1.6 THP v 308 GT a 1.6 TCe v Meganu GT.
  • 34 Reagovat !

    foto nalimer

    nalimer 05.03.  17:02

    rozhodnuté

    Pred sviatkami mením 508SW za klasické 508, najskôr Allure s 1,6 automat s 130kW (mne to postačuje). Zaskočuje ma skôr pohodlie na zadných sedadlách.
    Akurát sa usmievam nad tými "kombikovanými spotrebami" - 5,4l. Tak 7,0 je reál...
    (jediné, čo môže ohroziť nákup je cenovka. kde pri síce sesterskej Insígnií viem mať rozhodne lepšie cenové zvýhodnenie).
    • 21 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 05.03.  17:12

      « Re: rozhodnuté

      Tak nevím, toto je nový model.
      Ten by měl mít snad uváděnou spotřebu dle WLTP. Tedy realističtější.
      Ale souhlasím s tebou, vypadá to ne NEDC. "Nový" evropský měřící cyklus - rozuměj beznadějně ZASTARALÝ. Ale chtělo by si to ověřit.
      • 16 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 05.03.  18:11

        « Re: Re: rozhodnuté

        Od září by pro nově homologovaná auta mělo platit jen WLTP, nebo by ho minimálně měli uvádět prioritně. Když se podíváš na stávající generaci 508, ta má uvedeno 4,2 litru u obou verzí 2.0 HDi (automat i manuál). Vzhledem ke zmenšení, odlehčení a aerodynamicky příznivějšímu tvaru ten nárůst odpovídá spíš nové metodice. Tak velký nárůst, který si od ní původně mnozí slibovali, totiž nepřináší.
    • 61 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 05.03.  18:18

      « Re: rozhodnuté

      Myslíš 1.6THP s automatem? Jestli ano, tak spotřeba 5.4l je utopie, 7l z říše snů, realita je 8l okresky, 9-10l město a dálnice ;-)

      Jinak podle fotek je exteriér za 1. - v té modré obzvlášť. Interiér opět samá cingrlátka a tuze široký střední panel až k loketce, to asi pohodlné moc nebude, ale chce to vyzkoušet. Vnitřek nic moc ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto Jenik3

        Jenik3 06.03.  07:52

        « Re: Re: rozhodnuté

        Benzínové verze jsou vybaveny 8st.automatem. To by mohlo vycházet na papíře. Ten motor se při rovnoměrné jízdě bude točit málo.
  • 58 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 05.03.  17:13

    Střešní

    okna bych snad i zakázal... A nebo by měli na salóny vozit i auta bez nich, aby reálný kupec viděl skutečné prostorové možnosti.
    Jinak... dávám jedenáct bodů z deseti.
    • 52 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 05.03.  17:21

      « Re: Střešní

      ja v rodiných autách kupujem iba so strešnými oknami. Skrátka mám to rád a deti tak isto.
      U predajcu budeš mať auto aj bez "strešáku" tak tam môžeš testovať priestor.
  • 56 Reagovat !

    foto Dolby

    Dolby 05.03.  17:16

    zastaralý design

    Mně se nelíbí ani z venku ani zevnitř
    • 37 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 05.03.  17:22

      « Re: zastaralý design

      Vítám návštěvníka z roku 2040 v minulosti...
    • 01 Reagovat !

      foto 718

      718 06.03.  09:10

      « Re: zastaralý design

      asi suhlas...a ta clenita doska bude riadne skripat...cca po 2-3 rokoch urcite....
  • 49 Reagovat !

    foto traveldrive

    traveldrive 05.03.  19:16

    Čo je na tom nádherné?

    Ten predok je dokonale hnusný. Dizajnér asi predtým robil kosačky na trávu. [odkaz] Lišta nad prednou maskou a svetlometmi vôbc nesedí na styku s prednými blatníkmi, ten detail je ohyzdný, ako na čínskom aute. A čo tie zvislé denne LED-svetlá? Sú akoby dolepené z iného auta, úplne pochovali akú-takú harmóniu prednej časti.
    O interiéri ani nehovorím. Dokonalá ukážka zúfalstva a nevkusu, snaha zaujať za každú cenu. Kam sa podela francúzska elegancia a zmysel pre krásu?
    • 33 Reagovat !

      foto St-

      St. 05.03.  19:24

      « Re: Čo je na tom nádherné?

      Souhlasím s denními svislými světly, to je totální úlet.
    • 42 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 05.03.  19:33

      « Re: Čo je na tom nádherné?

      Tak pořád to vypadá lépe než hokejky na Meganu a Talismanu ;-)
      • 31 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 05.03.  20:39

        « Re: Re: Čo je na tom nádherné?

        To by som takto vopred netvrdil. Z dizajnu Renaultov tiež nie som nejak happy, ale postupne som si zvykol, pretože tie "hokejky" sú zakomponované ešte pomerne s citom a nekričí to jak svetielko z lacného kolotoča ako tu. Uvidíme naživo, ale počítam, že to oveľa lepšie nebude. Bodaj by som sa mýlil, radšej vidím na cestách pekné autá ako tie druhé, žiaľ, tých pekných si na cestách fakt veľa neužijeme, je to vymierajúci druh.
  • 30 Reagovat !

    foto St-

    St. 05.03.  19:20

    Barvy

    Modrá se hodně leskne, až to ruší tvary. Naopak bílá vypadá na některých fotkách jako matná.
  • 23 Reagovat !

    foto o-zdenek

    o.zdenek 05.03.  20:23

    A kufr?

    Zapomněli jste uvést veeeeeledůlezitý údaj; má větší nebo menší kufr jak vochcávka, he?
  • 53 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 05.03.  21:04

    pan z ministerstva pro mistni rozvoj

    Volant ma 30cm a stredovy tunel 50? A kdyz uz bylo hotovo, tak z ministerstva prisel stejny pan jako u Renaultu, co delal ty hokejky a fixou tam udelal to priserne denni sviceni ktere vypada jako odraz halogenove trubice na leskle fotografii nebo tabletu. Jinak jako celek dobry, jenom toho pana tam uz priste nepoustet.
  • 40 Reagovat !

    foto Hittman

    Hittman 05.03.  21:08

    Rozdíl

    ve dvou verzích 2.0 HDI je pouze 10kW a nic víc? Krouťák stejný, spotřeba téměř také, zrychlení.. tak proč?
    • 00 Reagovat !

      foto Jenik3

      Jenik3 06.03.  07:19

      « Re: Rozdíl

      Někteří jedinci posuzují auto podle poctu koni. Cokoliv nad 150hp vypadá poutavě.
    • 00 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 06.03.  13:37

      « Re: Rozdíl

      Už jsem psal dřív: podle mě jeden motor, akorát naladěný podle daňových podmínek různých zemí.
  • 43 Reagovat !

    foto chalan66

    chalan66 05.03.  22:39

    nie :-(

    Pekný ako pekný ! Mne príde na Peugeot až moc strohý a predná maska so svetlami mi nereže. Najhoršie ale je na tom palubovka ! Pripomína mi to Peugeot 405. Vrcholne nevkusne členitá. No nepraktická a udržiavať na tom čistotu, to aby si si kúpil kamion vlhčených utierok na prach . Za mňa premrhaná šanca. :no:
  • 42 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 05.03.  23:12

    Vedle těch ostatních zrůd je to pěkný

    Takový docela normální pěkný auto. Třeba jako 15 let starý Passat. Má to světlomety vpředu (ne u zrcátek, či na střeše), má je horizontálně uspořádané, prostě žádná ostuda. Ovšem to, co ti 4% estéti natropili uvnitř, to všechno převáží. Je to naprostá hrůza a důvod, proč si to normální člověk, který má alespoň trochu vkusu, nikdy nekoupí. A vysvětlí mi někdo, proč to u silnějších motorů nemá manuální převodovku? Aha, už vím... Evropské zmrdstvo, které je schopno si to i přes otřesný interiér koupit, se nikdy nenaučilo řadit... :no:
    • 34 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 06.03.  07:17

      « Re: Vedle těch ostatních zrůd je to pěkný

      A vkus, samozřejmě, stanovují pralidi jako ty, že?
      Jen tak na okraj, vysvětli mi, jak je možné, že Škoda má u Superba u nejsilnějších motorů taky jen automat? Nebo nová A6, ta už má jen automaty. I jejich řidiči jsou "zmrdstvo", jak píšeš? No, nemyslím si, že bys to dokázal řidičům prémiovek říci do očí.
  • 00 Reagovat !

    foto Delfin2

    Delfin2 06.03.  02:39

    Mulhouse

    Pred pár hodinami som ho videl naživo, vyzera velmi dobre.
  • 20 Reagovat !

    foto free78

    free78 06.03.  08:42

    obrácenej otáčkoměr

    Ten obrácenej otáčkoměr u Peugeotů je děs. To bych asi nedal.
  • 33 Reagovat !

    foto MrBeranek

    MrBeranek 06.03.  08:54

    Proč to nemá motor?

    Auto na úrovni vyšší střední a má to jako vrcholnou motorizaci půlmotor 1.6ku? Papírový maximální výkon (170 kW) sice vypadá na první pohled slušně, ale údaj o zrychlení dobře ukazuje, jak to bude líný. :no:
    • 20 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 06.03.  11:36

      « Re: Proč to nemá motor?

      No je to na chlp rovnako dynamické ako Insignia s papierovo oveľa silnejším dvojlitrom, takže o lenivosti by som nehovoril:
      Insignia (191 kW, 400 Nm): 250 km/h, 7,3s
      508 (169 kW, 300 Nm): 250 km/h, 7,3s
      Druhá vec je, kde urobili súdruhovia s Russelsheimu chybu, keď dvojliter ide tak, ako 1,6ka.
      • 03 Reagovat !

        foto MrBeranek

        MrBeranek 06.03.  12:37

        « Re: Re: Proč to nemá motor?

        Ale třeba 530i má při 185kW zrychlení z 0-100 za 6 sekund, a to je větší auto. Kde je nějaký šestiválec nebo osmiválec?
        • 00 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 06.03.  12:49

          « Re: Re: Re: Proč to nemá motor?

          Tiež je 530i o triedu hore... 508 je stále stredná trieda, akýkoľvek dojem prémiovosti môže vzbudzovať.
          • 00 Reagovat !

            foto MrBeranek

            MrBeranek 06.03.  15:28

            « Re: Re: Re: Re: Proč to nemá motor?

            Tak jestli se 508ka bude chtít porovnávat s (novou) trojkou, která vyjde letos, tak se obávám, že to bude ještě o to větší rozdíl (trojka proti pětce bude lehčí, takže se stejnou motorizací jako pětka bude dynamicky ještě lepší).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zpěvák kapely Walda Gang Šafránek (†46) zemřel! Po letech trápení si pro něj přišla smrt

Zpěvák kapely Walda Gang Šafránek (†46) zemřel! Po…

Všichni mu drželi palce. Zpěvák kapely Walda Gang Vladimír Šafránek (†46) ale v úterý odpoledne svůj boj se…

Rodiče vzali Martina (†3) a Milana (†4) na nákupy. Během cesty domů všichni zemřeli strašnou smrtí.

Rodiče vzali Martina (†3) a Milana (†4) na nákupy.…

Obyčejný nákup skončil neuvěřitelnou tragédií. Rodiče se vypravili nakoupit sladkosti pro kamarády malého…

 

iSport.cz

Přišel jako hvězda, teď sedí na lavičce. Proč Buffon v PSG nechytá?

Přišel jako hvězda, teď sedí na lavičce. Proč Buffon…

Chtěl si ještě prodloužit kariéru, s milovaným sportem se nedokázal definitivně rozloučit. Italský brankář…

LM: Liverpool doma porazil PSG. Výhry slaví Barcelona, Inter i Dortmund

LM: Liverpool doma porazil PSG. Výhry slaví…

Finalista minulého ročníku Liverpool ztratil dvoubrankový náskok, nakonec ale nad Paris St. Germain vyhrál 3:2…

 

Reflex.cz

Veselá zvířata: Podívejte se na skvělé snímky divoké přírody, které vás určitě pobaví

Veselá zvířata: Podívejte se na skvělé snímky divoké…

Soutěž Comedy Wildlife Photography Awards je tak trochu zvláštní ocenění pro fotografy, jejichž vášní je focení…

El Fuerte: Záhadná bolivijská pevnost, která po staletí stále tají svůj původ a funkci

El Fuerte: Záhadná bolivijská pevnost, která po…

El Fuerte neboli Pevnost o svém původu a zejména funkci stále mlčí. Podivný kamenný útvar opracovaný do…